Autor |
Zpráva |
|
unnamed |
Zaslal: út květen 16, 2006 12:59 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Wurax napsal: V naší družině, se často vyskytl problém, kdy PJ poslal hráči nějakou tajnou informaci a on se o ni nepodělil s ostatními. Ostatní hráči ho okamžitě považovali za spyklence, který chce ostatní zničit. To se mi fakt nelíbilo.
Ale i tak to bývá...bohužel. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: út květen 16, 2006 19:56 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
u nás jsme se to pokoušeli řešit něakou domluvou, která byla nenápadná...protože ta podezíravost je v každém... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Patches |
Zaslal: st květen 17, 2006 10:58 |
|
|
Založen: 25.3.2005
Příspěvky: 64
Bydliště: Východní Dálavy
|
Bez toho by to ale zas nebylo ono... dneska uz si ani nedovedu predstavit, ze bych jako PJ nehazel v nahodnych intervalech jen tak pro efekt kostkama - hraci byli zpocatku vystraseni a za kazdym hodem hledali kdovi co... pak si ale zvykli a skutecny hod mezi tema fiktivnima nedokazali poznat...
S tajnejma informacema je to podobny - staci posilat v prihodnych okamzicich vsem listecky, z nichz bude cca 70% prazdejch, na nekterejch budou nepodstatny a zavadejici detaily a jen minimum bude fakt dulezity. Kdyz pak nekdo rekne, ze na jeho listecku nic nebylo, nemaji ostatni duvod mu neverit. Je ale potreba domluvit se na pravidlu, ze si listecky nesmej vzajemne ukazovat... |
_________________ Meč nebo škrtící drát, smrt je pořád smrt... |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: st květen 17, 2006 12:50 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Patches napsal: Bez toho by to ale zas nebylo ono... dneska uz si ani nedovedu predstavit, ze bych jako PJ nehazel v nahodnych intervalech jen tak pro efekt kostkama - hraci byli zpocatku vystraseni a za kazdym hodem hledali kdovi co... pak si ale zvykli a skutecny hod mezi tema fiktivnima nedokazali poznat...
S tajnejma informacema je to podobny - staci posilat v prihodnych okamzicich vsem listecky, z nichz bude cca 70% prazdejch, na nekterejch budou nepodstatny a zavadejici detaily a jen minimum bude fakt dulezity. Kdyz pak nekdo rekne, ze na jeho listecku nic nebylo, nemaji ostatni duvod mu neverit. Je ale potreba domluvit se na pravidlu, ze si listecky nesmej vzajemne ukazovat...
A tohle ti vážně funguje? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: st květen 17, 2006 19:25 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
to je dobrý...to s těma lístečkama...hned to řeknu Saadamoj
jinak ty fiktivní hody jsou taky dobrý a taky mi trvalo než jsem z nich přestal bejt nervózní, ale občas podezřívám Pj, že si vybere ten hod, kterej se mu víc hodí....no...snad si to tu nepřečte |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
David Cabal |
Zaslal: čt květen 18, 2006 9:56 |
|
|
Založen: 1.3.2006
Příspěvky: 151
Bydliště: Františkovy Lázně
|
Jo hodně PJů je nasraná, když se jí nedaří to, co měla v plánu a když se mu zachce zabít postavu, tak ta proti tomu nemůže nic udělat - vždycky se může stát náhoda a třeba jen tak můžou padnout dvě nebo tře šestky. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: čt květen 18, 2006 17:39 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
naštěstí se mi to s těma šestkama stává častěji, než nasí**m Pj...jsem hráč štěstěny |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
David Cabal |
Zaslal: čt květen 18, 2006 18:10 |
|
|
Založen: 1.3.2006
Příspěvky: 151
Bydliště: Františkovy Lázně
|
No já mam jednu takovou pěknou kostičku, na který je schopný tak 4-5 hodů za sebou šestka - to je potom pro PJ k nasrání, když mu alchymista zabijí jeho hlavní CP s takovou lehkostí, že to až není možný |
|
|
Návrat nahoru |
|
Raven Damiel |
Zaslal: čt květen 18, 2006 18:21 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 222
|
Nepříliš poctivá kostka je asi taky moje největší hráčská chyba . |
|
|
Návrat nahoru |
|
Toj Akkhari |
Zaslal: čt květen 18, 2006 20:03 |
|
|
Založen: 20.3.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Albireo - kdesi ve Východní čtvrti
|
to Kibe: ja bych ti dal kletbu, ze at hodis kolik 6 budes chtit, tak hodnota hodu bude jako kdybys hodil jedenkrat 1 |
_________________ Bůh nestvořil člověka, ale člověk stvořil Boha |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: čt květen 18, 2006 20:11 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
David Cabal napsal: No já mam jednu takovou pěknou kostičku, na který je schopný tak 4-5 hodů za sebou šestka - to je potom pro PJ k nasrání, když mu alchymista zabijí jeho hlavní CP s takovou lehkostí, že to až není možný
Proto hrajeme DrD+. Tam se to totiž trochu zredukuje...trochu hodně. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: čt květen 18, 2006 21:51 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
ale tím se úplně vylučuje takové to pohádkové: princ přišel do jeskyně, drak foukl oheň, ale princ uhnul a mocným máchnutím svého meče proklál dračí srdce.... ...jsem rád za kostkový systém... já si kostku taky nechávám stát dlouhodobě na 1....a procentovky taky....akorát se vždycky nemůžu rozhodnout, jestli dát desetistěnku 1 nebo 10 nahoru |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Patches |
Zaslal: pá květen 19, 2006 11:34 |
|
|
Založen: 25.3.2005
Příspěvky: 64
Bydliště: Východní Dálavy
|
Wurax napsal: Patches napsal: Bez toho by to ale zas nebylo ono... dneska uz si ani nedovedu predstavit, ze bych jako PJ nehazel v nahodnych intervalech jen tak pro efekt kostkama - hraci byli zpocatku vystraseni a za kazdym hodem hledali kdovi co... pak si ale zvykli a skutecny hod mezi tema fiktivnima nedokazali poznat...
S tajnejma informacema je to podobny - staci posilat v prihodnych okamzicich vsem listecky, z nichz bude cca 70% prazdejch, na nekterejch budou nepodstatny a zavadejici detaily a jen minimum bude fakt dulezity. Kdyz pak nekdo rekne, ze na jeho listecku nic nebylo, nemaji ostatni duvod mu neverit. Je ale potreba domluvit se na pravidlu, ze si listecky nesmej vzajemne ukazovat...
A tohle ti vážně funguje?
Jo, to s tema kostkama pouzivam s uspechem... listecky v posledni dobe moc nepouzivam, pac uz hravame obvykle jen ve dvou, takze se s tajnejma informacema nemusim tak otravovat, ale dokud nas hravalo vic, tak jsem je posilal a nebyl v tom problem... |
_________________ Meč nebo škrtící drát, smrt je pořád smrt... |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: pá květen 19, 2006 12:53 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Ve dvou? Včetně PJ? A není to tak trohu nuda? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: pá květen 19, 2006 16:36 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
ani ne...za moji hlavní postavu hraju sám a za zbytek družiny Pj...a hrajem to tak už asi 5 let...není to až tak velká sranda, ale je to zas takový víc...epický a hrdinský... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
|