Autor |
Zpráva |
|
ulanbatar |
Zaslal: st listopad 26, 2003 21:39 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 8
|
Zajímalo by mě, jakým způsobem kouzlí vaše postava kouzelníka, resp. kouzelníci ve vaší družině, pokud jste PJ? Změnilo či změní se něco po vydání FA? Spíš než vylepšení dle pravidel mě zajímají věci vztahující se k hlavnímu textu - kouzlení pomocí run, slov či gest, čerpání z různých zdrojů magenergie, celkový přístup kouzelníka k magii. Necháte se vy nebo vaši hráči inspirovat?
Díky |
|
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: čt listopad 27, 2003 13:16 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
ulanbatar napsal: Zajímalo by mě, jakým způsobem kouzlí vaše postava kouzelníka, resp. kouzelníci ve vaší družině, pokud jste PJ? Změnilo či změní se něco po vydání FA? Spíš než vylepšení dle pravidel mě zajímají věci vztahující se k hlavnímu textu - kouzlení pomocí run, slov či gest, čerpání z různých zdrojů magenergie, celkový přístup kouzelníka k magii. Necháte se vy nebo vaši hráči inspirovat?
Díky
Marek zahynul tragickou smtí a proto se teď rozjíždí nová družina. Budou tři, ve složení skřítek / zloděj, elf / kouzelník a elf / válečník. Teď je ale otázka směřována na magii => Köuzelník.
Vždycky se snažím, aby postava měla ke svému oboru co nejblíže. Kněz vnímal modlení osobně, válečník se učil soubojům. Magie mi přišla vždycky nedokonalá a povrchní. Proto jsem přijal rád Falešnou Apokalipsu. Magie mi tam přijde prozatím zajímavě a poutavě popsaná, přestože jsem jí ještě zcela nepřečetl. S hráčem elfa jsem se už domluvil, že kouzla bude sesálat jako to dělají elfové - zpěvem. Také začneme hrát na další věci (sesílání za životy a úrovně atd.). Jen lituji, že se autoři více nevěnovali praktickým změnám magie spíše než teorii (mohli to více oláštnit než jen + % na seslání apod.). |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Ghandan |
Zaslal: po únor 16, 2004 13:47 |
|
|
Založen: 9.2.2004
Příspěvky: 5
|
Mne se to zdá zbytečné až na ty vylepšení zaostřovací hranice ale jinak to nejak extremne neuzívam muj kouzelnik/mag totiž poslední dobou využívá spíše ručně vytvořené výbuchy je to asi od té doby co dostal do praciček 4 nejsilnější rachejtle myslím že začnu studovat alchymii |
|
|
Návrat nahoru |
|
Túriel |
Zaslal: po únor 16, 2004 15:20 |
|
|
Založen: 15.9.2003
Příspěvky: 160
Bydliště: Třebíč
|
Eigil čerpá magenergii jako mág (takže může používat i kouzelnická "vylepšení") a obvykle to vypadá, že si sedne na klidné místo někde na louce u potoka, nechá všechno plavat (i ty skřety, co se za ní vlečou přes půlku dálav a díky nimž má po celé magenergii), soustředí se na vnímání magického pole místa, toho, že ona tam prostě patří, nechá se "prostoupit" atmosférou vyzařovanou z okolní krajiny... a za hodinku, dvě má dočerpané síly a cítí se líp.
P.S.: prostě používá vyzařování místa, a emoce by měly být hlavně kladné a pokojné. Čerpání magenergie na čerstvém spáleništi nebo skřetím obětišti, kde ještě okolní rostlinstvo nepřebilo strach a bolest by bylo o nervy a výsledek by stál za nic. |
_________________ Lacho calad, drego morn. !! |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: po únor 16, 2004 21:39 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Máme v družině elfa čaroděje.Ten kouzlí svým hlasem.A někdy hotové divy.Jinak se zajímá i o runovou magii.Jako elf má blízko k přírodě,a proto čerpá magenergii ze země. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Tenaka-Chan |
Zaslal: út únor 17, 2004 15:07 |
|
|
Založen: 26.9.2003
Příspěvky: 122
Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
|
Muj trpaslici kouzelnik delal zivlovou magii samozřejme zemni a zasadne meditoval v nejaky nadherny (archytektonicky zajimavy) budove, jeskyni, skale, atd....
Pouzival tmagii run.
A nikdy nedostal prilezitost vyuzit magie ze sebe nebo z nejakyho magickyho zridla.
Celkove musim rict ze FA magii odst vylepsila, zpestrila.
ted uz to neni jenom otom nauc se kouzlo a pak ho sesli ted je o i o necem jinym (vice moznosti k Roalplaygameing (nevim jak se to pise)) |
_________________ ITS GOOD TO BY BAD!!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
Ivrin |
Zaslal: út únor 17, 2004 18:09 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 338
Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
|
Tenaka-Chan napsal: Celkove musim rict ze FA magii dost vylepsila, zpestrila.
ted uz to neni jenom o tom nauc se kouzlo a pak ho sesli ted je o i o necem jinym (vice moznosti k Roalplaygameing (nevim jak se to pise))
Roleplaying...
Ano musím souhlasit s Tenakou. Každý tématický modul zpestřuje hraní o nové možnosti pocity vyjímečnosti u hráčů, což jsou věci tolik žádané. A u PJů zase upřesnění jistých nesrovnalostí nebo témat, ve kterých si oni osobně nevěděli rady.
Já osobně jsem zatím hlavní knihu FA sice nečetl, ale co jsem při upravování zatím normálního kouzelníka Tieho na živlového vzdušného čaroděje pochytil, cítím že se autoři zase vyznamenali. |
_________________ We are here in order to die... |
|
Návrat nahoru |
|
Cesty Hraničářů |
Zaslal: ne srpen 29, 2004 20:32 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 75
Bydliště: PCE
|
Ano muj Tie kdyz nefoukal vitr tak si skoro nezakouzlil ale kdyz bylo vetru bylo i magie a sesilani pomoci gest (nekdy to vypadalo spis jako nejakej bojove umeni-zkuste rukama do vzduchu vytvarovat runu) docela zabava a vypada to i nebezpecne a profesionalne... |
_________________ Začaly se projevovat další podivné boční efekty.Z bouře se vyřinul vodotrysk malých olověných kostiček,které se rozkutáleli po praskající dlažbě.Zjevovali se čtyřstrané trojúhelníky,kruhy se dvěma konci a další obludnosti-nebojte se jenom se ucim kouzlit |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: pá listopad 26, 2004 11:32 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
... já kdysi hrál za kouzelníka hodně... ale kouzelník JE MOS SILNEJ!... přehnaně... to co válečník udělá ručne za 10 kol udělá kouzelník za 1 kolo.. a pak uteče a dodělá až po meditaci:-/... navíc s omezním růstu počtu životů se neomezil růst magů... takže na 36 úrov sejme kouzelník tak 3 váleníka na 36 a pak uteče třeba portálem... nebo i hyperprostorem... a komlětně nahradí zloděje... mě se prostě zdá moc silnej:-/ |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: pá listopad 26, 2004 21:34 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Tak to jsi asi nenarazil na někoho,kdo byl proti magii imunní co?A pasti kouzelník nenajde. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Sandro Sinae |
Zaslal: so listopad 27, 2004 3:20 |
|
|
Založen: 4.11.2004
Příspěvky: 458
Bydliště: Shadows of Darklight
|
Noo..h..oo..
Taky se mi zdá, že máš Pj, který je asi hodně shovívavý ke kouzelníkům..
Nechci rejpat, ale nemůžu si pomoct.. Kouzelník na 36. úrovni má +8 k iniciativě, takovej šermíř má +15. Takže bude vždy rychlejší, i když kouzelník hodí šestku a šermíř jedničku na iniciativu. Šermíř může klidně vypít lektvar rychlosti nebo něco, použít svitek, nebo prostě kouzelníka začít rasit. Kouzelníka seseká na hromadu během jednoho kola, stejně tak kouzelník ho sundá během jednoho kola. Záleží tedy na tom, jak jsou od sebe daleko, s tím, že kouzelník má výhodu kouzlení na dálku a válečník je zase rychlejší. Každopádně nevím, co tam vyvádíte, když u vás kouzelník sejme 3 válečníky... |
_________________ If you are ready to fight, you must be ready to fall.. |
|
Návrat nahoru |
|
Raven Damiel |
Zaslal: po listopad 29, 2004 9:21 |
|
|
Anonymní
|
Navíc by kouzelník měl říct, co bude dělat ještě před hodem na iniciativu. A pokud zrovna v tu chvíli bude na dosah šermířova ostří, jeho volba bude nejspíš hyperprostor, pavéza nebo zdvojení spíš než nějaký hloupý blesk.
I když je asi pravda, že nějaká obdoba záchranných hodů proti magii na způsob DnD v DrD chybí a to může čaroděje trochu zvýhodňovat. Ale proti třem šermířům bych si osobně netroufl ani tak . |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandro Sinae |
Zaslal: po listopad 29, 2004 21:51 |
|
|
Založen: 4.11.2004
Příspěvky: 458
Bydliště: Shadows of Darklight
|
Naprosto souhlasím.
Navíc postava na 36. úrovni nemá jen prostě naházené životy a svoje schopnosti, má určitě mraky předmětů, artefaktů, lektvarů a jiných udělátek. Když se dostala tak daleko, tak má určitě svůj vychytanej styl boje, je nadmíru duchapřítomná a ví přesně co dělat v té které situaci. Takovej šermíř může mít taky prsten s neviditelností nebo hyperprostorem, aby se mohl dostat co nejrychleji k nepřátelům, co útočí na dáklu, může mít svitek ochrany proti magii, artefakt dávající mu odolnost na magii, nebo klidně kámoše lupiče, který dotyčnému kouzelníkovi ze zálohy ukopne hlavu...
Jak říkám.. postava na 36. úrovni ví jak na to... nebude tam stát a koukat jak na něj letí 20 rudých blesků.. |
_________________ If you are ready to fight, you must be ready to fall.. |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: út listopad 30, 2004 9:47 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
V tom s vama souhlasím... ale když jsem hrál za kouzelníka, tak jsem si moc šermířů k tělu nepoustil... pak jsou bez šance... pasti mu najde některej jeho pomocníček, maximálně je bude muset obejít hyperprostorem:-/... vždy sem to nějak obešel;-)... ale za toho šermíře je to větší sranda:-) |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: út listopad 30, 2004 9:51 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
A k těm udělátkám proti magii... to jo... no... ale nikdy nebude 100% imunní proti magii a pak je jasnej... blesky jsou mov fádní... so takhle se v nviditelnosti vzdálit a pak na někoho hyperprostorem hodit kámen... nebo... teď nemám můzu, ale proti ní se brání blbě... věřte mi... teď to mačkynuju (nevím, jak se to slovo píše:-/)... já bych prostě omezil (aspoň trochu) buď magy, nebo sílu magického utoku v jednom kole:-/... |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
|