|
Autor |
Zpráva |
|
Která povídka se vám zalíbila nejvíc?
Stíny Tarosu |
[ 7 ] |
|
50% |
Město s černou duší |
[ 4 ] |
|
28% |
Studená krev |
[ 0 ] |
|
0% |
Volání Marellionu |
[ 3 ] |
|
21% |
Celkem hlasů : 14 |
|
Silwerik |
Zaslal: st prosinec 16, 2015 16:28 |
|
|
Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: České Budějovice / Rilond
|
Marellion jsem z převánoční mytágovské nadílky přečetl jako první a jejím autorům děkuju za výborný zážitek
Nejde sice o provázanou povídkovou knihu jako perfektní Město přízraků, všechny čtyři příběhy spojuje pouze prostředí slavného nemrtvého města. Každý příběh je trochu jiný stylem, výborně ale zapadají do asterionských reálií a postrádají slabá místa. Pochvalu zaslouží všichni autoři, kdybych měl subjektivně vybrat nejlepší, byl by to ten Kolbabův (za Riama a výborný rozhovor s Oristem). Nejméně mě chytila Magnólie, myšlení a vyjadřování téhle hrdinky mi nikdy nesedlo, ale zase povídka obsahuje drsného skřetího druida
Potěšilo mě i spousta odkazů na starší události a popis nových detailů o fungování města a jeho obyvatelích. Krajiny II budou naplno očekávány! Na to, jak to s městem, lesem a kletbou dopadne, si budeme muset ještě počkat s třeba se vrátí i Sariika
Prostě výborná práce, piště směle dál a my se budem těšit! |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
Deli |
Zaslal: pá leden 22, 2016 13:44 |
|
|
Založen: 25.1.2010
Příspěvky: 86
|
Druhá od Radovana Kolbaby mi jako jediná šla přečíst až do konce. Asi to bude tou vážnější strunou a nepubertálními hlavními postavami, které jsou v těch ostatních, nebo groteskními, jako v té poslední.
Taky se mi na ní líbilo to, že ukazuje trochu Minkoru, Aurionovy mnichy a snad poprvé "uvěřitelně" zpracovává Alwarina.
K chování ostatních postav asi bude mít výtky každý, ale to je asi o tom, jak si je kdo z nás představuje. Nesympatické přímo nebyly, takže ok.
Buď jsem z toho vyrostl a nebo mi chybí něco více syrovějšího a rozumnějšího. Zlaté Město přízraků. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: st leden 27, 2016 7:32 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
Každá z povídek má jiný styl a každá se mi opravdu líbila. Skoro 2 dny ztrávené na Asterionu byly velmi příjemné.
Také bylo zajímavé sledovat, jak se asi autoři dohodli na větším zapojování Stínového světa, než dřív. Myslím, že v rámci daných příběhů to využití astrálu působilo i celkem uvěřitelně a popisy byly také hezké. Určitě dobrý krok. |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: st leden 27, 2016 22:02 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...ja si myslim, ze se na tom dohodnout nemuseli, proste to nejak vyplinulo a to samotne prostredi k tomu nabadalo ale je to moc dobre, hlavne to umoznilo autorum se vic "odvazat" a kazdy mohl astral popsat podle sveho, coz je to nejkrasnejsi, tim, jak kazdy vidi Stinovy svet jinak |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Administrator |
Zaslal: út říjen 18, 2016 17:31 |
|
|
Založen: 8.9.2003
Příspěvky: 20
Bydliště: Luže [Czech Republic]
|
Silwerik napsal:
Potěšilo mě i spousta odkazů na starší události a popis nových detailů o fungování města a jeho obyvatelích. Krajiny II budou naplno očekávány! Na to, jak to s městem, lesem a kletbou dopadne, si budeme muset ještě počkat s třeba se vrátí i Sariika
Prostě výborná práce, piště směle dál a my se budem těšit!
Marellion tam bude A nejen ten. Můžu prozradit, že text (už nějakou dobu hotový) z KO2 k Marellionu se pročítal a jedna z postav přímo dala vzniknout zápletce jedný z povídek Odhadnete která? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Silwerik |
Zaslal: čt říjen 20, 2016 16:53 |
|
|
Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: České Budějovice / Rilond
|
Nemám knihu při sobě, ale vybavuju si tu komunitu vyvrhelů/uprchlíků/individuí v podzemí města
Uvidíme, kdo kletbu z lesa opravdu sejme. Jak a zdali vůbec |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: čt říjen 20, 2016 20:23 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
Kledba:
Taky otázka mimochodem - je tu někdo u koho už je kledba sejmuta? Nebo jste i ve svých světech vždy ponechali?
Postavy:
No... zčásti blízko, zčásti ne |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: pá listopad 04, 2016 10:30 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Musím se přiznat, že jsem nečetl knížku a mám jen informace, které jsou v modulech. Kde se ta kletba vůbec vzala? Z info z modulu jsem pochopil, že mrtví arvedané se prostě naštvali a rozhodnutí ubránit město povstali jako nemrtví. Z různých střípků, co jsem tady pochopil vyplývá, že za to může nějaký artefakt Dwažin sen, pokud se nemýlím. Jak to vlastně je? |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: po listopad 07, 2016 0:15 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Co vím já tak je toho víc a tak nějak se to sešlo.
Tohle je můj výklad:
Dwanžin sen v tom jistě hrál svou roli (myslím že nikde není konkretizováno, pravděpodobně mohl svou mocí probudit vědomí hvodu)
Jako hlavní je však kletba, nebo přání které vyslovil poslední žijící arvedan před svou smrzí (jméno onoho knížete nebo generála si teď nepamatuju).
A ten prosil bohy a hory a doly a všecko k tomu, aby se nedostalo město do spárů skřetů.
Tuhle prosbu vyslyšel hvozd okolo města. A uvázal se tento slib splnit.
Momentálně drží hvozd stále tento slib/kletbu a část své moci vynakládá do neustálého ovládání nemrtvých. Něco vě stylu, že pro nemrtv ve vozdu je vazebným krystalme hvozd. |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Deli |
Zaslal: po listopad 07, 2016 6:03 |
|
|
Založen: 25.1.2010
Příspěvky: 86
|
Ještě tam měla padnout kletba z úst elfího krále směřovaná k osudu Orista. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: po listopad 07, 2016 10:49 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Ano, to důležité jsem opomenul, že =D |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Zurkhen |
Zaslal: ne prosinec 18, 2016 17:21 |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 92
|
Tak jsem knihu také dočetl a řekl bych že povedaná. První dva příběhy mě opravdu bavily a i třetí byl kvalitní, ale stále je pro mě králem asterionských knih Město přízraků |
_________________ Pravá láska nemá šťastný konec. Pravá láska totiž nikdy nekončí |
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: út březen 21, 2017 15:00 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Jak tak koukám tahle bitva byla na prokletí docela bohatá. Jinak z toho, co se tady píše to skoro vypadá, že je potřeba přemluvit les, aby nemrtvé propustil anebo přesvědčit nemrtvé, že už svůj úkol splnili a je vyhráno, i když to takhle jednoduché asi nebude.
A když nad tím dále přemýšlím, co je vlastně Orist? Taky nějaký nemrtvý anebo duch? |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: út březen 21, 2017 15:09 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Co se týče Marelionu vypadá to, že půjde o skvělé dobrodružství, starobylé město plné pokladů, hromada nemrtvých. Zní to slibně, ale vykřesat z tohohle dobrou jeskyni zase tak jednoduché není. Byl jsem v Marelionu dvakrát jako hráč a moc mě to nebavilo, protože šlo především o rubačku s nemrtvými. Zatím jsem se Marelionu jako PJ docela vyhýbal, ale docela nedávno mě napadl zajímavý koncept. Arvedané uvnitř Marelionu by nevěděli, že jsou vlastně mrtvý, mysleli by si, že bitvu o Marelion vyhráli a pořád by žili své obyčejné životy, chodili do práce, scházeli se s rodinou, prodávali apod. Zkrátka chovali by se stejně jako za života, až na to, že by byly mrtvý. V momentě, kdy by si uvědomili, co skutečně jsou, ztratili by duši a proměnili se v opravdového a nebezpečného nemrtvého bez inteligence. Existovalo by pár významných osob jako např. nějaký šlechtic, kněz nebo theurg, kteří by pravdu o svém prokletí znaly anebo alespoň tušily. Družina by pak uvnitř Marelionu hledala něco, co s prokletím úzce souvisí (třeba Dwažin sen). Aby se dostali k tomu, co potřebují, budou potřebovat pomoc místních obyvatel. A v tom bude hlavní problém, budou muset najít osoby, které o prokletí ví, ale to bude těžké rozlišit a pokud zkusí nepravou osobu, promění se v tuhého nepřítele. Zatím to je jen takový koncept, který nemám úplně promyšlený, ale zdá se mi, že to by mohlo fungovat. |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: ne duben 09, 2017 3:43 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
Fergo Fergusson napsal: Co se týče Marelionu vypadá to, že půjde o skvělé dobrodružství, starobylé město plné pokladů, hromada nemrtvých. Zní to slibně, ale vykřesat z tohohle dobrou jeskyni zase tak jednoduché není. Byl jsem v Marelionu dvakrát jako hráč a moc mě to nebavilo, protože šlo především o rubačku s nemrtvými. Zatím jsem se Marelionu jako PJ docela vyhýbal, ale docela nedávno mě napadl zajímavý koncept. Arvedané uvnitř Marelionu by nevěděli, že jsou vlastně mrtvý, mysleli by si, že bitvu o Marelion vyhráli a pořád by žili své obyčejné životy, chodili do práce, scházeli se s rodinou, prodávali apod. Zkrátka chovali by se stejně jako za života, až na to, že by byly mrtvý. V momentě, kdy by si uvědomili, co skutečně jsou, ztratili by duši a proměnili se v opravdového a nebezpečného nemrtvého bez inteligence. Existovalo by pár významných osob jako např. nějaký šlechtic, kněz nebo theurg, kteří by pravdu o svém prokletí znaly anebo alespoň tušily. Družina by pak uvnitř Marelionu hledala něco, co s prokletím úzce souvisí (třeba Dwažin sen). Aby se dostali k tomu, co potřebují, budou potřebovat pomoc místních obyvatel. A v tom bude hlavní problém, budou muset najít osoby, které o prokletí ví, ale to bude těžké rozlišit a pokud zkusí nepravou osobu, promění se v tuhého nepřítele. Zatím to je jen takový koncept, který nemám úplně promyšlený, ale zdá se mi, že to by mohlo fungovat.
Zdravím. Koncept je to rozhodně fajn!
Oblast mám na starost a můžu říct, že tak vypadat nebude.... NICMÉNĚ! Něco málo podobné myšlenky tam je. A to nemluvím o osudu, který jsme tomuto městu přiřkli. |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2 Další
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|