Autor |
Zpráva |
|
Rauksul |
Zaslal: út říjen 11, 2011 23:15 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
Jen dodám pár drobností
chodec, dvojitý/trojitý sek a rychlost:
http://www.altar.cz/cgi/doc/drd/faq/kzl/kouzla/rychlost/trojity
plno dotazů ti určitě zodpoví jedna zaprášení knohovna Moudrá sova :
http://www.altar.cz/cgi/doc/drd/faq/
5) mě napadá třeba kyklop Prostě něco, co je dostatečně blízké člověku. Zs nezapoměň, že to že vypadá jako člověk neznamená, že jím je i "uvnitř". Co když má srdca na pravé straně? (nemilé překvapení pro sicca, který to asi nebude tušit...)
6) obvyklá rada : pokud postava pozná že se jí to poveldo/nepovedlo (leze na zeď) ať si hází hráč. Pokud by to postava nepznala (odhad ceny, to jestli je drahokam pravý), ať isi hodí PJ a čekne "vypada jako pravý" atp. To bývá takový rozumný kompromis. Možný jsou ale oba extrémy (pak ale na jednu stranu všechno hází PJ což může být dost zdržující, nebo na druho strnanu hráč ví že kámen je sklo, ale musí hrát, že si myslí, že je to drahokam.) |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Silisar |
Zaslal: ne říjen 30, 2011 16:11 |
|
|
Založen: 24.10.2011
Příspěvky: 1
|
Ahoj měl bych taky pár otázek
1) Může hobití čich vycítit myšlenkové bytosti a popřípadě jaké?
2) Dále mám otázku k mentálnímu souboji. Pokud se například sešle pekelný oheň na postavu která není v mentálním souboji a pak ho následně přijme a stále stojí v ohni. Jestli se odrazí mentální vlna zpátky k tomu co ten pekelný oheň vyvolal? A zda se ta vlna odráží každé kolo co mu pekelný oheň způsobuje zranění.
3) Dále pak u Ochraně před skřety a myšlenkovými bytostmi není uvedena nebezpečnost. Tak bych se chtěl zeptat jaká je.
4) Dokáže mág v asterionu vyvolat alchymistu na mentální souboj. V normálním drd to dokáže ale v astreionu by to nemusel umět. Jde o to, že alchymista v asterionu vlastně pracuje s magenergíí sálů podobně jako šaman a díky tomu vlastně šaman vyvolat nejde.
Předem díky za odpovědi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: ne říjen 30, 2011 19:14 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Ahoj, tak tedy popravdě moc nevím, ale:
1) Hobití čich ucítí tvory, tedy i myšlenkové bytosti splňující nějaké ty základní předpoklady, které jsou napsány v pravidlech. tím mám namysli, že daná MB musí být dostatečně velká, pravděpodobně hmotná a v dosahu. To splňují všemožní vyverny, minotauři, obři, trollové a podobní "živé bytosti". U takových synů elemtentů, nebo třeba u oživlých soch, obřích rosolů,... u těch bych velmi váhal, jestli by se měli do tohoto zařadit také...
Pokud máš přímo namysli nějakou myšlenkovou bytost, napiš ji sem. Společně můžeme zařazení vymyslet.
4) Poznámka k dotazu: Vždy jsem měl za to, že alchymisté pracují s magenergií kouzelníků, tedy žádnou salovou. Jejich magenergie však nabírá své surové formy, která je hmotná. Tedy... řekl bych že tím se dostáváme i k odpovědi - je to stejné jako v základních DrD. |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: pá listopad 04, 2011 20:54 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...ohledne te alch. magenergii - my jsme ji nikdy nebrali jako neco hmotneho, ani nemohla v zadne hmotne forme byt, proto se musi udrzoivat ve forme surovin, napr. tekutiny apod. popr. ji lze "prelit" do urcitych predmetu (krystaly, sperky atd.); konkretni mechanismy jsem pro to nevymyslel, ale jiste by se daly udelat... |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
hrubous |
Zaslal: st listopad 16, 2011 22:41 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
Nazdar, je na Asterionu chirurgie apoň na takové úrovni, aby banditi, popř. vojáci věděli, že když postavě nebo komukoliv, kdo má ušní bubínky a propíchnou mu je, že nebude slyšet? Jestli jo, je to dobrý způsob pro vyřazení sluchu na střední dobu (asi alden). |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: čt listopad 17, 2011 11:57 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
No, myslím že kromě tohoto bude kolovat i fáma, že se tím dá zabít člověk =) (když píchneš moc...) Ale jinak si myslím, že to je informace, kterou nebude znát každý, spíš lidé od fochu katů a těch co mučej, tajných agentů schopnějších generálů... čili ne běžná ifnormace, ale odborná informace v daných oborech... =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
hrubous |
Zaslal: čt listopad 17, 2011 16:39 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
Jo díky...hmm takže třeba běžnej mág a alchymista na třeba 3. levelu, kterej se to učil z knih a pak se přidal na stranu bandtů (neobvyklé, ale ne nemožné ) by mohl znát tuto formu, okrem pro mágá jednoduší magické. (ty moje věty jsou ale zkomoleniny ) |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: čt listopad 17, 2011 23:55 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
V podstatě se pro každou postavu dá okecat způsob jakým se k takové informaci dostala... ale nejspíš se to ten kouzleník dozvěděl buď od nějakého toho léčitele nebo od nějakého kata či velmi zkušeného vojáka, ... řekl bych asi tak =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
deshi |
Zaslal: pá březen 16, 2012 12:16 |
|
|
Založen: 20.3.2010
Příspěvky: 20
|
Už jsem se dlouho neozval, ale mám tu další otázky
1) Kdo vede organizaci Supi? V aplikaci pravidel z HM jsem našel pouze úroveň 27.
2) Kdo vede Kharovi noční stíny v Dálavách? Opět mám jen úroveň 26.
3) Jsou někde nějaké informace, jaký zájem má Pavučina na Dunrielanu?
4) Dunrilean má úroveň města 4, stačí na tuto úroveň jedno vláko (snad si to pamatuji dobře) pavučiny = 3 lidé? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: pá březen 15, 2013 11:15 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
Používáte nějaké omezení na používání dračích přezek nebo je necháváte neomezeně? U nás se zatím používá jako maximum 1 na opasku a 1 na plášti. |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Bohdan |
Zaslal: so březen 16, 2013 23:03 |
|
|
Založen: 26.2.2005
Příspěvky: 197
|
Máme taky jednu plášť jednu opasek
magiský prsteny po jednom na ruce náramky to samé
jedna funkční čelenka a náhrdelník
ovšem s tim že když je ten předmět pasivní takže nic nepřidává jen reaguje na vnějšlí vliv tak tolik kolik se vejde klidně na každzm prstu imunitu na jeden živel, nebo desete talismanů na krvku |
_________________ Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856 |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: ne březen 17, 2013 12:39 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...rozdelovat aktivni/pasivni,to je dobry napad! Prsteny a privesky na krk neresime,jen pyroforovy talismany... Ale prezky ar-khenoru bych omezil na 1 celkem! |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Dungo |
Zaslal: út březen 19, 2013 12:16 |
|
|
Založen: 6.1.2013
Příspěvky: 9
Bydliště: Orlová
|
Hele mužete mi poradit kde je nějaky popis těch prezek ar-khenoru? Vím že někde je ale prostě já ho nemužu najít, koukal sem do hlavního modulu i do zlaté pavučiny a prostě asi sem slepý :/
Dík moc za pomoc |
|
|
Návrat nahoru |
|
Goryvlad |
Zaslal: út březen 19, 2013 13:33 |
|
|
Založen: 4.10.2011
Příspěvky: 27
Bydliště: Ostrava/Seliak
|
Popis přezek Ar-Khenor , je v Čase temna str. 102 nebo v modulu Dálavy str. 14.
Jinak používáme 2 přezky max. Jedna na plášť a jedna na opasku. V družině máme momentálně 2. Jedna zlepšuje orientaci nositele a druhé přidává výdrž ( a vytříbený vkus ) při konzumaci alkoholu |
_________________ Ave,imperator,morituri te salutant! |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: út březen 19, 2013 14:23 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...obe by se mi hodily, ale v realu tak asi nevadi, kdyz maji postavy 2 (v nasi druzine se to tyka jen jedne), pokud nejsou moc silne... Ale zavedl bych pravidlo, ze nesmi byt prezka nosena na magickem plasti, resp. opasku! Napr. "sarindarske plaste" |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
|