Autor |
Zpráva |
|
Cenis |
Zaslal: pá květen 19, 2006 17:34 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Wurax napsal: V naší družině, se často vyskytl problém, kdy PJ poslal hráči nějakou tajnou informaci a on se o ni nepodělil s ostatními. Ostatní hráči ho okamžitě považovali za spyklence, který chce ostatní zničit. To se mi fakt nelíbilo.
nemam s tim moc realnych zkusenosti, ale IMHO se to da vyresit tim, ze budes ty zpravy posilat casteji a vsem, byt by byly jen vedlejsiho vyznamu (jako: Na rozdil od ostatnich sis vsimnul, ze obraz na stene visi trosku zesikma). hraci to pak budou povazovat za normalni. sice to muze zdrzovat hru, ale to se IMHO opet da vyresit tim ze nejake takove informace si napises predem (klasicky v jeskyni pro pajzla a dalsi rasy se schopnosti podobnou infarvideni) |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: so květen 20, 2006 9:39 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Hmmm. Já jsem to párkrát jako PJ zkoušel ale nakonec mi to vždy vyšlo jako zdržování hry. Jak říkáš, možná je lepší si to napsat předem. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: ne květen 21, 2006 14:24 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
to asi jo....Pjoj se to nezdá, ale když si něco píše nebo improvizuje tak ten čas hrozně letí....z vlastní zkušenosti musím říct, že trávit polovinu celého hraní jako pozorovatel je dost ubíjející.... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: po květen 22, 2006 8:49 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Víte co je hodně velká chyba hráče? Když den před hraním zachlastá v hospodě a pak usíná při hře. U nás to byl hráč barbara bojovníka Fastl. Ten většinu hry prochrápal. Až na něj přišla řada, někdo do něj šťouchl, on vyskočil se slovy: "Bastard, štít, koho mám zabít?" Zpočátku to byla sranda, ale potom už to bylo dost otravné. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Berdyan |
Zaslal: st říjen 25, 2006 13:22 |
|
|
Založen: 11.5.2005
Příspěvky: 87
|
no já mám jako PJ neblahou zkušenost s pařanem Couteru, který polovinu času provykládá heroickýma činama na mapě XY.
Jako hráč jsem byl u PJ neoblíbenej protože jsem jako PJ (chvíli jsem PJ i hrál, teď už nehraju) znal pravidla dost dobře a tak nějak jsem si vyvozoval závěry, který moje postava nemohla vyvodit - nevydržel jsem to a musel. Pak přisli pluska, který jsem začal jako laik a bylo to lepší - chvíli. |
_________________ Dokud žiješ, nemysli na smrt, protože až smrt přijde, nebudeš mít čas myslet na minulý život. |
|
Návrat nahoru |
|
Raven Damiel |
Zaslal: po říjen 30, 2006 10:25 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 222
|
Wurax napsal: Hmmm. Já jsem to párkrát jako PJ zkoušel ale nakonec mi to vždy vyšlo jako zdržování hry. Jak říkáš, možná je lepší si to napsat předem.
Papírky zdržují... u nás řekne PJ zacpěte si uši všichni kromě xy a za 10 vteřin je odbyto. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Berdyan |
Zaslal: čt listopad 02, 2006 8:04 |
|
|
Založen: 11.5.2005
Příspěvky: 87
|
Raven Damiel napsal: Wurax napsal: Hmmm. Já jsem to párkrát jako PJ zkoušel ale nakonec mi to vždy vyšlo jako zdržování hry. Jak říkáš, možná je lepší si to napsat předem.
Papírky zdržují... u nás řekne PJ zacpěte si uši všichni kromě xy a za 10 vteřin je odbyto.
taky řešení |
_________________ Dokud žiješ, nemysli na smrt, protože až smrt přijde, nebudeš mít čas myslet na minulý život. |
|
Návrat nahoru |
|
blaza |
Zaslal: čt listopad 02, 2006 8:31 |
|
|
Založen: 25.7.2006
Příspěvky: 78
Bydliště: Hradec Kralove
|
Papirky zdrzuji ,ale nekdy je lepsi je taky napsat. Nejlapsi je kombinace obojiho. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: út listopad 14, 2006 10:07 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
já mam rád jak ty papírky lítaj po místnosti... je to legrace! |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
|