|
Autor |
Zpráva |
|
Ktery dalsi modul byste si prali po ZZS
Podzemni rise |
[ 12 ] |
|
16% |
Krajiny za obzorem |
[ 30 ] |
|
40% |
Prirucka pro hrace |
[ 32 ] |
|
43% |
Celkem hlasů : 74 |
|
Cenis |
Zaslal: čt červen 15, 2006 21:17 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
sem prosim smerujte sve tuzby, nazory, dotazy, ale take napady, ktere mate ohledne dalsich modulu (ale zuzte to prosim na ty tri, ktere jsou naznaceny v ankete).
mozne budouci moduly (nazvy jsou pracovni):
Podzemni rise - tematicko geograficky modul. Jakysi novy "hlavni modul" pro oblast PZ. s popisem novych hrackych podzemnich ras a prostredi, politiky, CP, historie a povesti, nabozenstvi. umoznoval by jednak zacit hrat uplne novou hru za podzemni rasy kompletne v prostredi podzemni rise, druhak by ale daval navod pro dobrodruhy z povrchu miricich do PZ co cekat a jak se chovat.
Krajiny za obzorem - geograficky modul, popisujici vsechny dopusud nepopsane oblasti Tary (mozna s vyjimkou Podivnych kraju)
Prirucka pro hrace (Rukovet dobrodruha) - modul tentokrate nikoliv pro PJ ale pro hrace s praktickymi informacemi pro jednotliva povolani (nove schopnosti, kouzla, predmety, etc), a pro hru samotnou (rozpracovane mozne pozadi a prostredi puvodu jednotlivych postav (slechtic, lesni elf, trpaslik, jake jsou jejich zvyky(svatba, pohreb...), jak vypada rodina, etc), castecne by asi obsahoval informace z jinych modulu, ale zde prakticky shromazdene dohromady a pristupne hracum |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Kain |
Zaslal: pá červen 16, 2006 7:12 |
|
|
Založen: 20.1.2006
Příspěvky: 44
Bydliště: Brno
|
Podzemni rise - tak tento modul me vubec nezajima
Krajiny za obzorem - tento bude urcite dobry, ale me zatim staci oblasti na Asterionu popsane.
Prirucka pro hrace (Rukovet dobrodruha) - Kdy uz to bude? Vim nekterym hracum (a PJ) s bujnou fantazii, co toho hodne precetli, jiste nedela problem vytvaret zajimave postavy (at uz vlastni nebo CP). Bohuzel, ja do teto skupinky nepatrim, kdyz uz ctu, tak skripta do skoly, takze bych tento modul bral vsema deseti. Urcite by to bylo super pocteni i jen tak, navic pro me velmi dulezity zdroj informaci a inspirace pro hru. Stejne me posledni dobou bavi cimdal vic hrat charaktery nez "diablo-style". Takze pristi Vanoce? [/i] |
_________________ Prach jsi a v prach se obrátíš |
|
Návrat nahoru |
|
arten |
Zaslal: pá červen 16, 2006 11:52 |
|
|
Založen: 9.10.2003
Příspěvky: 277
Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
|
Postava je predsa zalezitostou hraca, tento modul by mal vyjst podla mojej mienky az ako posledny. Jednoznacne potrebujeme najpr Krajiny za obzorem. Potrebujeme vediet co sa deje v risach skretov no nie? Btw dufam, ze ten modul nebude odflaknuty a bud spraveny poriadne, ale to snad nemusim pripominat - vsak zlate ceske rucicky. Rozsah modulu je teda uctihodny - len dufam, ze si autori nezakusli moc velky krajec... |
_________________ Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov |
|
Návrat nahoru |
|
Silwerin |
Zaslal: pá červen 16, 2006 12:16 |
|
|
Založen: 21.11.2005
Příspěvky: 56
Bydliště: Strakonice, občas bývalý Rilond
|
Taky se trochu bojím, že tatam bude obsáhlost a detailnost podledních geografických modulů a všechno se jen zestruční a zjednoduší. Nehledě na komplikace s mapami. Pokud by se to rozdělilo do více modulů, bylo by to asi přehlednější. Jen takový návrh:
Hranice + Východ - národ hevrenů, možnost hrát za Orlí poutníky, Plaveňany, jejich popis (jako národy v OZLD)
Kharovy državy - Tisíc jeskyní až Ostrov albatrosů, možnost hrát za skřety (třeba Kirbegovi námořníci, hledači pokladů v Tisíci jeskyních, intrikáři KNS...)
K tomu by se dala připojit Ztracená země a Říše Slepých bohů, případně i zmínky o zbytku kontinentu (Císařství) |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
Kain |
Zaslal: pá červen 16, 2006 14:06 |
|
|
Založen: 20.1.2006
Příspěvky: 44
Bydliště: Brno
|
arten napsal: Postava je predsa zalezitostou hraca, tento modul by mal vyjst podla mojej mienky az ako posledny.
Proc? Ten modul myslim nema byt jen navod na tvorbu a hrani postavy, ale popis zivota obycejnych i neobycejnych lidi i nelidi na Asterionu.
arten napsal: Jednoznacne potrebujeme najpr Krajiny za obzorem. Potrebujeme vediet co sa deje v risach skretov no nie?
No ne Dopodrobna nepotrebuju vedet, co se deje ve skretich risich. Uz jsou popsane ty casti Asterionu, kde se IMHO deje nejvic zajimavych veci. Lendor na severu a Kharovi rise na jihu mezi sebou sviraji ty nejpestrejsi casti Asterionu.
NETVRDIM, ze by tento modul byl nezajimavy to jiste ne, ale kdyz uz bych si mel vybrat, chtel bych spis knizku zvycich, kulture a "obycejnem" zivote na Asterionu. |
_________________ Prach jsi a v prach se obrátíš |
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: pá červen 16, 2006 15:00 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
moc by mě zajímaly krajiny za obzorem, ale ta příručka pro hráče je taky super nápad |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červen 16, 2006 16:34 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Já bych nejraději jako Pj uvítal Krajinu za obzorem, aby byla konečně dodělaná Tara, ale mám tak stach, že by nebyla tak dobře popsána jako ostatní části světa. Potom druhý modul v pořadí asi Rukověť dobrodruha. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: pá červen 16, 2006 17:58 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
pokud jde o vas strach o malou detailnost, nebo dokonce odflaknutost (diky moc za duveru ;-) pripadneho geografickeho modulu, kde by byl popsan zbytek tary, uvedomte si, ze mnoha mista jsou proste absolutne nezajimava (namatkou Planina vecneho prachu, trpaslikuv hvozd, planina kamenu,...) ze o nich nejde napsat vic nez dve tri stranky (jiste by nebyl problem navymyslet tam spoustu skvelych veci a zajimavosti, ktere doposud nebyly ani naznaceny, ale bylo by to samoucelne a to se me moc nelibi. vymyslet neco za kazdou cenu me neprijde moc dobre). A co je na zbytku tary zajimaveho? IMHO pouze ctyri az pet oblasti - Kharovy drzavy, Taros, Hevreni, Plavensky vychod, mozna ostrov albatrosu. Pri sto az sto deseti strankovem modulu, kdyz by na kazdou z techto casti padlo tak 15 stran (pro porovnani - ve vami tak vychvalovanem OLDu - coz rtad slysim, maji elfove 11 stran, skritci 20, trpaslici pouze 6, LPD 15 a minkor 20) a na ty mene vyznamne tak 2-5 stran, tak by to mohlo byt OK.
v mapach taky mocp roblem nevidim, bud by byly dve, nebo by se to vyresilo nejak uplne jinak (podobne jako mapa OLDu (ktera se me ale nelibi), ci casti map ne na plakatu, ale na vnitrni strane obalky
mejte ale prosim na pameti, ze to jsou vse zatim jen prvotni navrhy a to ktery modul se bude delat bude asi zalezet i na Altaru (bo by rad aby se asterion prodaval lip)
to ze sme navrhli tohle reseni se zbytkem tary v jednom modulu ma nekolik duvodu
- asterion se neprodava nejlip a dalsi 3-4 geograficke moduly (vychod, plane a taros, Kharovy drzavy, zbytek) by altar asi nevydal, neb by se to neoplatilo (koneckoncu druzina si muze bohate vystacit s HM a jednim geografickym modulem, lidi kteri by si kupovali k asterionu uplne vse proste neni tolik (myslim ze neprozradim nic moc z kuchyne altaru, kdyz reknu ze nez se jeden modul proda kompletne, tak to trva tak 3-4 roky))
- starneme, mame nizsi vykonost prace (jak jste si asi vsimli :-) a nechceme se vazat na tolik nejistych let do budoucna ci slibovat neco co by se nedalo splnit
- navic mame vydane 4 geo moduly popisujici velmi odlisne prostredi (pionyrske dalavy, poust, dzungli a more, les se specifickymi rasami), coz je IMHO vice nez dostatecne rozlehle prostredi pro velkou variabilitu zapletek a pozadi pribehu. Dalsi geograficke moduly tak jak se s nima pocitalo drive by mohly IMHO pusobit jako nastavovana kase a my nechceme aby se asterion prejedl, nemame v planu psat asterionske moduly do nekonecna (uz tak nam mnozi vycitaji ze "asterion je svet, kde je popsany kazdy kamen" |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
ermendil |
Zaslal: pá červen 16, 2006 18:11 |
|
|
Založen: 16.7.2005
Příspěvky: 21
|
ja bych nejradeji videl nejprve zbytek Tary, potom podzemni risi a nakonec tu prirucku pro hrace.
u ty Tary my se mi moc libilo neco o vznesenych elfech |
_________________ warrior, your sword's of rusty steel
fallen warrior,before defeat you kneel
weary warrior,your armour shines away
valiant child of war,shine on another day
just one day
DOOMSHINE-thy kingdom come |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červen 16, 2006 19:17 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Dobře...takže abyste si nemysleli, že vám nevěřím...to bych asi Asterion vůbec nekupoval. S vaši prací jsem spokojen, ale někomu může vadit přílišná propracovanost některých míst, ale zase hned někdo jiný to může považovat za málo propracované, každý má totiž s Asterionem jiné plány a hraje v jiném prostředí.
Nejvíce bych si asi přál, aby vyšel modul o zbytku míst na Taře, aby se dalo říct, že je to již dodělaná práce.Lendor a Podzmení říši si myslím každý již může dotvořit sám, protože nemá takové omezení jako u povrchu Tary. Tím nechci ale říci, že si každý nemůže Asterion komplet překopat podle svého. Prostě bych jen rád uvítal dokončení Tary.
další modul Příručka pro hráče by byl jistě zajímavý...ale každý Pj může postavám poskytnout libovolné informace a někteří hráči by mohli hru komplikovat tím, že by se s Pj hádali, jak to je podle modulu pro hráče.
Jak již bylo někde řečeno (napsáno) Rukověť dobrodruha by byl takový výtah všech věcí použitelných pro hráče. Mohlo by to zvětšit tržby (kupovali by to totiž asi jak Pj-aby měli přehled, tak i hráči-aby se cítili v Asterionu svý a mohli lépe zahrát svou postavu. Ale to vše je jen ve hvězdách....
Podzemní říši bych už asi nevydával, tedy pokud nemáte v úmyslu dále tvořit další moduly pro Podzemní říši. Vyjádřil jsem zde jen svůj názor a nikomu nic nevnucuju, takže možné připomínky ve stylu jako "Ty jeden vypr***** ko****! Co to tady meleš?!" si prosím odpustťe. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: pá červen 16, 2006 19:41 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
unnamed napsal: Dobře...takže abyste si nemysleli, že vám nevěřím...to bych asi Asterion vůbec nekupoval. S vaši prací jsem spokojen, ale někomu může vadit přílišná propracovanost některých míst, ale zase hned někdo jiný to může považovat za málo propracované, každý má totiž s Asterionem jiné plány a hraje v jiném prostředí.
Nejvíce bych si asi přál, aby vyšel modul o zbytku míst na Taře, aby se dalo říct, že je to již dodělaná práce.Lendor a Podzmení říši si myslím každý již může dotvořit sám, protože nemá takové omezení jako u povrchu Tary. Tím nechci ale říci, že si každý nemůže Asterion komplet překopat podle svého. Prostě bych jen rád uvítal dokončení Tary.
další modul Příručka pro hráče by byl jistě zajímavý...ale každý Pj může postavám poskytnout libovolné informace a někteří hráči by mohli hru komplikovat tím, že by se s Pj hádali, jak to je podle modulu pro hráče.
Jak již bylo někde řečeno (napsáno) Rukověť dobrodruha by byl takový výtah všech věcí použitelných pro hráče. Mohlo by to zvětšit tržby (kupovali by to totiž asi jak Pj-aby měli přehled, tak i hráči-aby se cítili v Asterionu svý a mohli lépe zahrát svou postavu. Ale to vše je jen ve hvězdách....
Podzemní říši bych už asi nevydával, tedy pokud nemáte v úmyslu dále tvořit další moduly pro Podzemní říši. Vyjádřil jsem zde jen svůj názor a nikomu nic nevnucuju, takže možné připomínky ve stylu jako "Ty jeden vypr***** ko****! Co to tady meleš?!" si prosím odpustťe. :wink:
vzdyt ja zadne takove pripominky nepouzil, nebo snad ano?
jsem rad za tvuj nazor (proto tu koneckoncu to forum je) shodneme se v tom, ze taru by bylo fajn mit hotovou (i ja bych radej nejdriv krajiny za obzorem ci jiny geo modul) i v tom ze co clovek to nazor a take v tom ohledne prodejnosti pripadne prirucky pro hrace (coz je duvod proc ji altar chce) (ale v prirucce pro hrace by nebyly jen recyklovane stare veci, ale i uplne nove, prakticke (zadne vseobecne pravdy, ale spis nahledy, napr, co vi bezny hrdina z vesnickych pomeru o Stinovem svete kontra co o tom vi hrdina ze slechtickych pomeru, taky by asi byla min literrni a vic informativni, ale kdo vi, vse je ve hvezdach...), a nezlob se, ale dohoda mezi hraci a PJ je nutna tak jako tak, a pokud druzina dobre funguje tak si navzajem vyhovi a nebudou se hadat, ze "v prirucce je to prece takhle" |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červen 16, 2006 20:01 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Cenis napsal: vzdyt ja zadne takove pripominky nepouzil, nebo snad ano?
jsem rad za tvuj nazor (proto tu koneckoncu to forum je) shodneme se v tom, ze taru by bylo fajn mit hotovou (i ja bych radej nejdriv krajiny za obzorem ci jiny geo modul) i v tom ze co clovek to nazor a take v tom ohledne prodejnosti pripadne prirucky pro hrace (coz je duvod proc ji altar chce) (ale v prirucce pro hrace by nebyly jen recyklovane stare veci, ale i uplne nove, prakticke (zadne vseobecne pravdy, ale spis nahledy, napr, co vi bezny hrdina z vesnickych pomeru o Stinovem svete kontra co o tom vi hrdina ze slechtickych pomeru, taky by asi byla min literrni a vic informativni, ale kdo vi, vse je ve hvezdach...), a nezlob se, ale dohoda mezi hraci a PJ je nutna tak jako tak, a pokud druzina dobre funguje tak si navzajem vyhovi a nebudou se hadat, ze "v prirucce je to prece takhle"
To s těma připomínkama bylo na někoho, kdo by je mohl mít kvůli tomu, že píšu, že Podzemní říši nemá přílišnou cenu vydávat (prozatím). Spolupráce mezi PJ a hráči je velmi důležitá, ale mluvil jsem o případě, který zažívám ted. Každý chce prostě hrát za co nejsilnější, nejobratnější,nejzručnější,nejinteligentnější a prostě všechno nej postavu a přitom aby byla velmi bohatá a z velmi váženého rodu. Ted například by mi to vadilo...ale za nějaký ten čas ( v době, kdy by to mohlo vyjít - příručka) by mi to zase velmi vyhovovalo, to už trošku hráčům dojde, že jde o požitek ze hry a ne jen o to být ze všech nejlepší. Ale to tu zase asi moc okecávám případ jeden ze sta.
Pokud by to bylo ale o pohledu postav na svět, tak by to mohlo velice dobře rozvinout hru. Postavy by byli lépe propracované a lépe by zapadaly do světa. A jestli mohu říci, tak by to byl podle mě jeden z nejlepších modulů. Pomohlo by to i Pj velice při hraní CP a při vymýšlení dobrodružství. Je to pro mě velké dilema, ale stejně pořád hlasuji pro Krajiny za obzorem...aby to nejlepší přišlo na konec(Rukověť dobrodruha)....taková třešnička na dortu. Shrnutí všeho a daní Asterionu duši (někdo by se asi zase chtěl hádatl, ale takhle to prostě vidím já).
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli v Rukojeti dobrodruha myslíte těmi povoláními povolání pravidlová nebo povolání jako. např. voják,řemeslník,kovář,hospodyně atd. Pokud to druhé (voják...), že by se to dalo trošku skloubit s vojenstvím,zbraněmi,postavením v armádě a tak. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: so červen 17, 2006 18:09 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
unnamed napsal: Ještě jsem se chtěl zeptat jestli v Rukojeti dobrodruha myslíte těmi povoláními povolání pravidlová nebo povolání jako. např. voják,řemeslník,kovář,hospodyně atd. Pokud to druhé (voják...), že by se to dalo trošku skloubit s vojenstvím,zbraněmi,postavením v armádě a tak.
pravidlova, ten modul by byl asi vic provazan s pravidly. |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: so červen 17, 2006 18:25 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Cenis napsal: pravidlova, ten modul by byl asi vic provazan s pravidly.
Škoda. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Kain |
Zaslal: so červen 17, 2006 22:43 |
|
|
Založen: 20.1.2006
Příspěvky: 44
Bydliště: Brno
|
Ted tomu nejak nerozumim...
unnamed napsal: Ještě jsem se chtěl zeptat jestli v Rukojeti dobrodruha myslíte těmi povoláními povolání pravidlová nebo povolání jako. např. voják,řemeslník,kovář,hospodyně atd. Pokud to druhé (voják...), že by se to dalo trošku skloubit s vojenstvím,zbraněmi,postavením v armádě a tak. Cenis napsal: pravidlova, ten modul by byl asi vic provazan s pravidly. unnamed napsal: Škoda.
To znamena, ze kdyz to bude vic svazano s pravidly nemuze tam byt nic o armade? Vzdyt armada je jiste velmi dulezitou soucasti zivota na Asterionu (tak nejak jsem si myslel, ze v Rukoveti dobrodruha bude "zapasovan" i modul Vojaci a umeni). Bud jsem to nepochopil ja nebo unnamed, takze jak to je? Bylo by v priruce pro hrace i neco o armade etc. nebo ne? |
_________________ Prach jsi a v prach se obrátíš |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|