|
Autor |
Zpráva |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: ne únor 17, 2013 13:20 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
Hráli jste ukázkové dobrodružství Stínová dýka z modulu Písky proroctví? Podělte se s námi o zážitky ze hry. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: ne únor 17, 2013 22:50 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Pomerne netradičné dobrodružstvo so značným potenciálom, ktorý sa nám síce podarilo naplniť len čiastočne, ale mňa ako PJ výrazne inšpirovalo pri vytváraní ďalších zápletiek v našom svete.
Úvodná (pátracia) časť dobrodružstva bola veľmi rýchla, pretože družina už mala zabezpečené solídne kontakty na univerzite, tak sa aspoň nemusela obracať na rozličné pochybné existencie a riskovať tak svoj život. So zraneným šermiarom, ktorý postupne získaval stále lepšie vlastnosti, putoval ešte bojovník a čarodej, takže o bezpečnosť výpravy bolo dobre postarané. Hráčov veľmi zaujímali neznáme stvorenia, ktoré vystupovali z otvorených brán (zámerne som vyberal také, s ktorými sa postavy ešte nestretli) a často ani nevedeli, či ide o dobrú alebo o zlú bytosť (napríklad bruxu odhalila družina až vtedy, keď uhryzla postihnutého, ktorému predtým sľúbila, že mu vysaje z rany otrávenú krv). Cesta do Derteonu prebehla bez väčších komplikácií, ak nepočítam vyslovene neprehľadnú mapku od rádu Eldebranských rytierov. Prenasledovatelia Nočných tieňov napadli postavy až na záver dobrodružstva v Auraxanových laboratóriách, avšak Eldebranskí rytieri ich našťastie včas zneškodnili a zajali. No a samozrejme netreba zabudnúť ani na démona nenávisti voči trpaslíkom, ktorý v laboratóriách posadol čarodeja z družiny (zásluhu na tom mal jeden z prenasledovateľov, ktorý pomocou obsluhovacieho zariadenia vypustil démona do voľného priestoru) a tým spečatil osud trpasličieho bojovníka, ktorý sa pridal k družine pri jednom z ďalších dobrodružstiev. Mimochodom, hráči boli aj po ukončení dobrodružstva veľmi zvedaví, akí protivníci by ich napadli, keby prekliatie Tieňovou dýkou presiahlo 10. úroveň, za ktorú sa im (našťastie) už nepodarilo dostať...
Záverečné zhrnutie skúsim vtesnať do jednej dlhšej vety: ak si odmyslím niekoľko nepresností a zvláštnych parametrov v popise postáv (najviac ma prekvapila mimoriadne silná dýka agenta Nočných tieňov, ale aj vybavenie iných CP bolo riešené trochu netradične - stačí si spomenúť na hobitku, ktorá mala schopnosti mága a bez problémov mohla strieľať z kúzelného praku, alebo na rytiera Grašika, ktorý sa podľa sprievodného textu mal oháňať dlhým mečom alebo aspoň palcátom, ale v popise mal uvedenú bojovú sekeru), bolo to zaujímavé a napínavé dobrodružstvo so slušným spádom, s ktorým sme boli všetci spokojní. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gena |
Zaslal: út únor 19, 2013 12:30 |
|
|
Založen: 25.9.2007
Příspěvky: 64
Bydliště: dříve UK - nyní Perilon
|
Tohle dobrodružství jsme hráli poměrně nedávno. Musím říct, že jako PJ jsem měl trochu strach. Kdyby se totiž vydali směrem k agentovi, jim by nebylo divné okolí ani pochybné existence, takže by to skončilo špatně. I když v Rilondu byli poměrně nováčci, tak se chytře obrátili na Estelinky, a pak už to jelo správným směrem.
Ve Velkém trhu se opravdu stala událost s myšlenkovou bytostí a v hospodě se jich pak všichni štítili a pořád se po nich podezřívavě dívali. Nakonec si k nim přisedl nekromant a nabídl jim pomoc s ovládnutím myšlenkové bytosti. To se mu samozřejmě nepovedlo a málem přišel o život. Pokračoval však s družinou dál a v Lupačově hospodě je prodal Zylovým nočním stínům. Když se zasažená postava díky svým schopnostem, které jsem ještě upravil a vylepšil, dozvěděla o sledování ještě ze strany Zyla, tak svedla stíny Khara a Zyla dohromady. Nastala řež, kterou však suveréně Kharovy nohsledi vyhráli. Byli však tak oslabení, že ze strany družiny už to byla otázka chviličky na jejich zdolání.
Bohužel nakonec jedna z postav padla při boji s baziliškem. Zbytek už to dokončil na deváté úrovni. Dobrodružství bylo pěkné. Konečně nešlo o peníze, ale o život. |
_________________ Moudrý muž je pánem svého ducha, blázen však je jeho otrokem! |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: út únor 19, 2013 21:12 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...pamatuji si z hrani tohoto dobrodruzstvi velice malo (bylo to davno, predavno, a navic se od tech nasich moc nelisilo - az na tu zapletku, ale zasazenou postavou nebyla hracska postava, takze to nebylo tak napinave - neslo "o zivot"); urcite nas ale bavil Derteon (cesta z Rilondu tam probehla rychle a hladce), system teleportu, pasti atd. (ty mapky byly ale strasne neprehledne!!), druzina byla v te dobe na vrcholu sve "kariery" patracu po vsem arvedanskem, takze si na tom dost ujizdela a take nejak "prechcala" nepratelske agenty, takze nedoslo ani ke ztratam na zivotech...
...po par letech se ale druzina do Zapadni dalavy vratila a diky shode nahod a okolnosti se s temi samymi agenty setkala, dokonce i s tim "nabusencem", ktery cely problem se stinovou dykou tenkrat zpusobil... jelikoz ale sila druziny predcila temer i onoho agenta, pribylo dalsich par zarezu ze zlikvidovanych nepratelskych agentu
...jeste jsem si vzpomnel na jednu vec - lintirove valecky s ulozenymi sny!! To me tenkrat jako PJ naramne bavilo
...no a jeste posledni vec - nedavno se druzina dostala do saheiry (ale ne te z "Obri jeskyne", tohle odehrala jina grupa...), ve ktere si mohla prozit znovu (a ponekud strucneji) sva davna dobrodruzstvi, a pouzil jsem prave toto dobrodruzstvi, takze jsme si takhle nostalgicky zavzpominali (hraci i postavy)  |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|