Autor |
Zpráva |
|
Tenaka-Chan |
Zaslal: st květen 26, 2004 11:24 |
|
|
Založen: 26.9.2003
Příspěvky: 122
Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
|
Pro neznalejši DM= Dungeon master což v češtine je PJ |
_________________ ITS GOOD TO BY BAD!!!!!! |
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: pá květen 28, 2004 12:05 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
Hele Tenako myslíš že sou všichni uplně blbý?
Já bych řek že ne .A nepiš všude kde já připadá mi že mám stín.
Hlavně přijd v sobotu včas. |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Kostra |
Zaslal: so červen 19, 2004 23:06 |
|
|
Založen: 21.2.2004
Příspěvky: 38
Bydliště: Dálavy čas od času brno
|
Já hraju DrD hlavně kvůli tomu že se dá pozměnit.Jinak bych zůstal u DaD. |
_________________ Dobrý šermíř na hovno když nepřátel nerovno. |
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: so červen 26, 2004 14:06 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Tenhle problém sem s lidma probíral hodněkrát a zatím se mi vždy podařilo (až na Hače, kde to dopadlo neutrálně, trochu v můj neprospěch, kdo zná Hače, chápe proč) obhájit můj názor, že pravidla sou na h...o.
Musíte hrát sice alespoň v nějakym systému, ale ať je to DrD, D&D (bohužel osobně neznám), GURPS, Shdr, WofDarkness... tak pravidla mají bejt vždycky poslední možností, po který sáhnete až když není zbytí (v DrD bych mágům neodečítal manu za zapálení svíčky a dovolil bych to, i kdyby neměli příslušné kouzlo, pokud by to nebylo dějově podstatný apod.) Nejdřív řešte věci logikou, pak od logiky odvozenym hodem kostek a až pak pravidlama.
K DrD: já to nedokážu hrát jinak než co nejvolnějc, systém je to podle mě mizernej, jeden z nejhorších. Souboj je tam šílenej, nereálnej, herně podle mě nevyhovující. Já mám takové vlastní pravidlo o životech. Sou životy, kterých má postava tolik, kolikmá odolnost. Ty vystihují, jaké poškození snese. životy uváděné v pravidlech jsou spíše životností, aurou zkušeností postavy v přežívání. V souboji (sekání, blesky, pasti) se odečítá životnost. Při malých zraněních (1, 2, na vysokých úrovních třeba i 5 životů) se postavě nic neděje, ale při vyšších zraněních řekne GM (pardon, PJ, nadále GM) že postava byla opravdu zraněna o odpovídající počet životů (má-li 15 životů a 55 životností a je zraněna třeba za 10 životností, tak přijde třeba o tři nebo čtyři životy). Souboje dvou válečnků se stanou reálnější - už to neni rána - zásah, rána-zásah (takhle přeci skutečnej souboj nevypadá!). Já vim že to asi moc nechápete, kdyby měl někdo zájem tak to můžu rozepsat pochopitelnějc, ale bude to dlouhý... Nebo to můžu vysvětlit osobně na Festivalu Fantazie (Tuk-Enek, asi budu často s někym u baru, moje foka(y) sou na http://stinobeh.webzdarma.cz ve fotogalerii, ale mám už krátký vlasy, kdyby mě tam někdo chtěl poznat.)
Zatim Be well, be happy! |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: so červen 26, 2004 14:10 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
PS - Jestli to budou číst autoři webu, možná by nebylo od věci přejmenovat to tu na "Herní systémy na Asterionu" nebo tak... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: so červen 26, 2004 20:00 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Taky se dají životy vyložit tak,že je to vlastně taková výdrž,jak dlouho dokáže postava odrážet a uskakovat útokům.Přitom utrpí jen nějaké škrábance a při zranění při kterém by mu ubil poslední život,by dostal smrtící ránu. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: ne červen 27, 2004 10:10 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Tak nějak sem to s těma DrD životama myslel - prostě schopnost postavy "ještě" vzdorovat. Při větším úbytku těchto životů GM odebere i "pravé" životy, aby tak vyjádřil, že tentokrát byla postava opravdu zasažena. Navíc tím odpadá problém s inflací životů a jedy - jed je stejně smrtelný na 1. i 36., protože ubírá "pravé" životy.
Jediný problém je v tom, že se hráči musí shodnout na tom, že v tomto směu je autorita GM neotřesitelná a nikdo se o tom nesmí nikdy hádat, vlastně o tom ani diskutovat při hře. Po sesson pak může každý říct svůj názor, ale během hry musí každý příjmout výrok GM, ať se mu to líbí nebo ne. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Alcatel Bílý |
Zaslal: út červenec 20, 2004 1:04 |
|
|
Založen: 9.5.2004
Příspěvky: 3
|
Zdravím.
Měl bych takovou prosbu.Mohl by mi někdo poslat na mail oskenrovanou AP-HM strana 43-44?V naší družině jsme zjistili,že aplikace nevydrží vše,a tak se nám tyto strany jaksi ztratily v tom salátu,který to teď připomíná.Předem děkuji
E-Mail: T.Mares@seznam.cz |
|
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: út červenec 27, 2004 16:00 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Tuk-Enek napsal: Tak nějak sem to s těma DrD životama myslel - prostě schopnost postavy "ještě" vzdorovat. Při větším úbytku těchto životů GM odebere i "pravé" životy, aby tak vyjádřil, že tentokrát byla postava opravdu zasažena. Navíc tím odpadá problém s inflací životů a jedy - jed je stejně smrtelný na 1. i 36., protože ubírá "pravé" životy.
Jediný problém je v tom, že se hráči musí shodnout na tom, že v tomto směu je autorita GM neotřesitelná a nikdo se o tom nesmí nikdy hádat, vlastně o tom ani diskutovat při hře. Po sesson pak může každý říct svůj názor, ale během hry musí každý příjmout výrok GM, ať se mu to líbí nebo ne.
To je vážně zajímavé, my používaly taky upravený soubojový systém, ale takhle jsme to neřešily. Kdyby jsi k tomu měl něco víc, případně ještě třeba další úpravy, pošli mi to na mail: andraschko@centrum.cz. Rád si to přečtu. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
kostraII |
Zaslal: út listopad 02, 2004 12:53 |
|
|
Založen: 11.10.2004
Příspěvky: 3
Bydliště: Dálavy občas Brno
|
Teď zkoušim něco podobného. Klasický životy sem vypustil úplně.Funguje to celkem dobře, potom co jsem upravil kouzla (bledý blesk který dává přez sto v systému kde je maximum 35...) co bychom neudělali pro realitu:) |
_________________ PROČ SE K SAKRU NEMŮŽU PŘIHLÁSIT?!?!?! |
|
Návrat nahoru |
|
Ludděk Rájecký |
Zaslal: st duben 06, 2005 14:00 |
|
|
Založen: 1.10.2004
Příspěvky: 55
Bydliště: Děčín, Minkor, cesta (čti kolej v Praze :+)
|
Hmm, přečetl jsem to celý, a... co říkáte na pluska??? Velký zranění, málo životů i na vyšších úrovních... co vy na to???
Wolfi |
_________________ Pravidlo je jen jedno. Vypustit šíp v okamžiku, kdy se letka dotkne tváře. |
|
Návrat nahoru |
|
Kelwak |
Zaslal: st duben 06, 2005 14:31 |
|
|
Založen: 29.2.2004
Příspěvky: 27
Bydliště: Vysočina
|
Sobojoví sistém v DrD+ se mi líbí. Dle mého je jednoduchý ale vystihuje většinu veličin. Jsem s DrD+ spokojený |
|
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: st duben 06, 2005 22:38 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Taktak není nad zabití soupeře jednou ranou. |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: pá březen 13, 2009 19:15 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Pls mohl by mi nekdo poslat trochu rozpracovanej system s too zivotnosti jak to napsal Tuk-Enek:?: |
|
|
Návrat nahoru |
|
Deli |
Zaslal: út únor 01, 2011 19:39 |
|
|
Založen: 25.1.2010
Příspěvky: 86
|
Mám takový dotaz, co se myšlenkovch bytostí týče.
Pokusím se to srhnout krátce, ale zároveň na ty podstatné nezapomenout. Možná to bude jem soupis otázek. Chci pochopit, o co myšlenkovým bytostem jde, co pro to dělají a jak se u nich (jestli) utváří jedinečnost (=individualita) a jak u nich funguje paměť.
Stínový svět
Chápu to tak, že ve stínovém světě jsou myšlenkové bytosti rozděleny ("zeměpisně") do prostředí a následně do majoritních emocí. A pokud vezmeme tedy určitou množinu příbuzných bytostí, funguje u nich nadřazenost a podřazenost.
Tady je první svízel. Jak vzniká? existuje odpradávna myšlenková bytost, co svou mocí převyšuje ostatní, nebo se tam vypracovala? Jestli ano, jak?
Vezmu v úvahu to, že pravda je schovaná někde mezi. Vyverna začátečník (=nižší) bude prostě vždycky na tom líp, než nějaký troll začátečník. Nepředpokládám, že vyverna vznikla proměnou z něčeho jiného.
Lze myšlenková bytost zabít? I ve stínovém světě? Co se s ní děje? Zaniká její paměť? Zrodí se znovu poblíž svého nadřízeného, který vládne principu, jenž zastávala? Pamatuje si něco z jejího posledního výletu do přírodní úrovně onen nadřízený?
Je úkolem myšlenkových bytostí rozšiřovat (probouzet v myslících tvorech) emoci v Přírodní úrovni, nebo to dělají jen jako prostředek k tomu, aby do přírodní úrovně mohla vstoupit bytost jim nadřízená? A pokud ano, snaží se o to proto, že ve stínovém světě se hodí mít informace z Přírodní úrovně? Je pro myšlenkové bytosti důležitější to, co se děje ve stínovém světě, nebo to, co se děje v Přírodní úrovni?
Je pro ně příjemné být v přírodní úrovni, nebo je to jen povinnost, které se zhostí, protože k tomu mají nutkání?
Mají vlastní cíle (Sh'xinga), vlastní přání? Nebo je všechno jejich konání směřované ke společné věci? K jaké, a proč?
Nějak se prostě pořádně nedokážu do myšlenkové bytosti (ať už je jakákoliv) vžít. Plavu v jejich motivacích a v tom, co je určuje (minulé "životy", nesmrtelnost, podřízenost ...)
Předem moc děkuji tomu, kdo si udělá čas a zkusí mi k tomu dát nějaký sourodý jednotný obrázek... Moc děkuju - s modulů jsem to nějak moc nevyčetl, možná proto, že si někdy trochu protiřečily. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|