|
Autor |
Zpráva |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: so březen 19, 2016 16:37 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
Odehráli jste ukázkové dobrodružství Pláně z kostí z modulu Sedmý živel, které je volně ke stažení na webu? Podělte se s námi o zážitky ze hry. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: pá březen 31, 2017 22:14 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Toto dobrodružstvo, ktoré je použiteľné ako súčasť kampane aj ako one-shot, nám nečakane poslúžilo asi pred mesiacom, keď sme mali rozpracovanú jednu záležitosť v podzemí a deň pred plánovaným hraním nám ochorel PJ. Ako núdzové riešenie som využil upravené Pláně z kostí a vyšlo to s nimi nad očakávanie dobre...
Keďže družina pôvodne pátrala po niečom úplne inom ako po mŕtvom tele generála Dynthora, musel som vynechať celý úvod. Namiesto telesných pozostatkov hrdinu z rasy gohrov bolo potrebné vybrať z jeho sarkofágu cenný artefakt s viacerými zaujímavými schopnosťami, ktoré by však dokázalo využiť len zopár mocných postáv na kontinente.
Postavy si poradili s nečakaným útokom goblinov, prešli cez chodbu do Nekropoly a stretli aj Pochovávača Káhnula, ktorý ich doviedol priamo k Dynthorovej hrobke, ale bez kľúča sa samozrejme nedostali dovnútra. Nasledovala teda cesta cez Smútočnú chodbu do Podzemnej ríše, v ktorej dobrodruhovia zažili viacero pozitívnych aj negatívnych stretnutí:
- obchodovanie so zvedavým orkom Urku-uhom aj s rasou peševarov (asi najzaujímavejším predmetom bola Urku-uhova "fľaška šmykľavka" s klzkou hmotou na vytvorenie nášľapnej pasce)
- prechod cez ohnivé jazero (okrem boja so synom ohňa a epyrami stojí za zmienku aj lupičovo šplhanie po stenách a naťahovanie lana s kotvičkou cez vriacu lávu)
- neúspešný pokus o získanie rešpektu rasy kadarov (dvojčatá Karlak a Karlak zbili družinového chodca a bojovníka do bezvedomia)
- vytiahnutie dostatočného množstva cenných informácií od gohra Rainnarpoka (lupič ho podplatil veľkou hubou Kakumi od peševarov)
- úspešný pokus o nenápadné vniknutie do dediny gohrov a odcudzenie kľúča do Dynthorovho zikkuratu, spojené s rýchlym útekom (po zabití troch strážcov prišla na rad chodcova telekinézia, ktorá pre postavy predstavovala jediný spôsob, ako získať kľúč zovretý medzi dvoma jaskynnými kvapľami, a po zneviditeľnení sa hodil aj zvitok s kúzlom Granátové jablko, ktorým lupič odlákal pozornosť dedinčanov)
Postavy teda napokon dobehli do Dynthorovej hrobky, kde sa takmer nechali zabiť dvoma elitnými strážcami (len "fľaška šmykľavka" zabránila tomu, aby došlo k stratám na životoch) a v sarkofágu našli Dynthorovo telo aj s potrebným vybavením, ktoré si hneď prisvojili (vzhľadom na pokročilý čas sme zvolili kratší variant dobrodružstva, takže družina nemusela blúdiť podzemným komplexom plným pascí). Ani rýchly útek z hrobky však nezabránil prenasledovaniu votrelcov rozzúrenými gohrami, ktorí sa valili vo veľkom množstve zo Smútočnej chodby. Keď sa dobrodruhovia rozhodli utiecť s gohrami v pätách cez Gobliniu chodbu, cestu im odrezal ďalší zástup zelených príšer, ktoré sa nenechali odradiť osudom svojich predchodcov a doslova prevalcovali všetko, čo im stálo v ceste...
Celé sa to skončilo tým, že našim trom hrdinom sa zatmelo pred očami a v polomŕtvom stave boli odvlečení na neznáme miesto. Ako to s nimi dopadlo, to zistíme až pri najbližšej hre.  |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|