Autor |
Zpráva |
|
Sadaam |
Zaslal: ne leden 08, 2006 17:24 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
Zajímali by mne všechny vaše zážitky apod. s timhle dobrodružstvím. My ho zrovna hrajem a hráči jsou z toho úplně na dranc... Co ty vaši a nebo co vy, hráči??? |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Patches |
Zaslal: po leden 09, 2006 14:33 |
|
|
Založen: 25.3.2005
Příspěvky: 64
Bydliště: Východní Dálavy
|
Ja ho zazil jako hrac...
Ze zacatku to bylo trochu zmateny a nebyl jsem z toho uplne nadsenej, ale casem jsme si zvyknuli na nektery zakonitosti, pochopili, co je cilem dobrodruzstvi a zdarne dokoncili ... Navic osobne jsem na tenhle styl (presouvani se mezi ruznejma casovejma rovinama, svetama, casovy smycky, apod.) docela zvyklej, protoze muj PJ me do takovejch situaci dostava docela pravidelne...
Jako velkej klad tohoto dobrodruzstvi beru jeho rozmanitost - snad kazdej si tam neco najde - boj, detektivku, roleplaying... |
_________________ Meč nebo škrtící drát, smrt je pořád smrt... |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: pá leden 13, 2006 14:05 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
Tady jest výpověď jednoho hráče (hevrení čaroděj Cheguevera...):
ta jeskyně je sama o sobě divná ale daj se tam dělat dobrý píčovinky... např. pouštění trpaslíka v bedně ze schodů (viz. ty zapastěný schodiště před Erthu Pathakem - pozn. PJ)... když je džin a bedny -> daj se s tim dělat dobrý věci... je to psycho jeskyně
no to je asi názor celý družiny (krom hevrena ještě skřítčí lupič Jum Jum a trpasličí berserk Boř) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: út leden 31, 2006 15:53 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Ze začátku byly hráči celkem mimo a málem se v některých částech pos**** strachy (menší úpravy a dramatičnost ). Ale jakmile každý z nich zemřel, už se tolik nebáli a hodně riskovali. Mám dojem, že bojovník na schodišti s pastmi naskošil na štít a začal ho sjíždět, protože věděl( nebo spíš tušil) , že když se zabije, tak se ocitne "jenom" na začátku. To se mi trochu nelíbilo, ale potom jsem to nějak vyřešil, že mu každé znovuzrození ubírá životní energii-přeci jen mozek, který ví že jste mrtví a potom se dozví že má pracovat dál je trochu zmatený-možná to zní divně, ale to je ted jedno.
Některé části jsou velmi povedené-mě se nejvíc líbilo chování postav na hřbitově a hráčům se zase nejvíc líbilo užívat si deset minut slávy v Cantijské aréně. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: út leden 31, 2006 15:56 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Jo a všechny postavy zemřeli v domě ve městě Thurg (nebo jaký to byl). Mysleli si totiž, že ty tři týpky v černých hadrech dají, když jich bylo ve družině 5... Njn...nižši kostějové...možná se to někomu zdá přehnaný, ale každý má Asterion jiný. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: po únor 20, 2006 18:06 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
V naší družině umrel jenom trpasličí bojovník... taky v Thurgu... se sotva půlkou životů a zamotanej ve křoví ho "potkal" lers a trpaslik, že si ho dá... nedal...
mezitim zbytek družiny ohluchlý a zpitomnělý dělal blbosti v tom domě a trpaslíkovi holt nemohli pomoct... ti to přežili až dokonce... |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Kibe |
Zaslal: po únor 20, 2006 22:28 |
|
|
Založen: 19.1.2006
Příspěvky: 345
Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
|
Jo ten trpaslík jsem byl já....a to jsem si myslel, že v tý jeskyni nemůžu umřít...(všechny ostatní myšlenkovky co jsme potkali jsem zabil)...ale lers je holt lers... |
_________________ Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem. |
|
Návrat nahoru |
|
Toj Akkhari |
Zaslal: út březen 21, 2006 20:43 |
|
|
Založen: 20.3.2006
Příspěvky: 118
Bydliště: Albireo - kdesi ve Východní čtvrti
|
tahle jeskyne byla dosti zvlastni.katdy usek byl mazec..zvlast u tech divnejch typku, jak se navzajem ocarovavali zesmesnenim..tam sem z ciryho zoufalstvi seslal z e slunecniho prstenu svetlo...a ono to fungovalo a ten quest jsme zdarne vyresili...nebo v arene v Canthii.to bylo zlo, ze zoufalstvi jsme Namieru zabili a prekvapive to nepomohlo,pak jsme podesate vyhrali a nas pred chvilkou zesnuli trpaslik skripal zuby...no a ta story s trpaslikem v bedne uz byla zminena vyse, tudiz ji nebudu opakovat |
_________________ Bůh nestvořil člověka, ale člověk stvořil Boha |
|
Návrat nahoru |
|
Wetrixus |
Zaslal: čt červen 01, 2006 15:56 |
|
|
Založen: 7.11.2004
Příspěvky: 175
Bydliště: Albireo
|
Celkem pohoda.... ale tak nejak v pohode.... prislo mi to jako takovy celkem normos dobrodrzustvi.... neci se nikoho dotknout... par dobrejch napadu ale je to celkem kratky mi to sfloukli za par hodek |
_________________ Strength and Honour |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: po únor 18, 2013 17:28 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Toto dobrodružstvo patrilo medzi najzvláštnejšie, ktoré som kedy s našou družinou hral. Bytosť, ktorá vytvára virtuálnu realitu pre hráčske postavy a vedie ich k plneniu rozličných úloh podľa vlastného uváženia, je veľmi netradičným herným prvkom a aj keď sa to niekomu môže zdať pritiahnuté za vlasy, mne to celkom vyhovovalo (aspoň som si nemusel lámať hlavu s tým, ako motivovať členov družiny, aby sa zapojili do dobrodružstva - saheira Niome jednoducho všetkých pohltila a bolo to vyriešené).
Trochu ma prekvapilo, že postavám sa počas celého dobrodružstva nepodarilo objaviť, ako fungujú zákonitosti sveta, v ktorom sa ocitli. Možno to bolo aj preto, že pri výbere jednotlivých ciest na veľkom rázcestí sa zhodou okolností vždy vyhli zostupu po nekonečnom schodisku do Podzemnej ríše, takže nikto z družiny ani raz nezahynul. Malo to však aj svoje výhody - postavy sa mali na pozore a boli neustále ostražité, lebo vôbec netušili o tom, že zberateľka hrdinov ich môže vzkriesiť z mŕtvych.
Na Gropišskom cintoríne sa dobrodruhovia príliš dlho nezdržali, v podstate na to ani nemali nijaký mimoriadny dôvod. Podzemie Derteonu s dobrodruhom Svajkom Těmišom bolo asi najzaujímavejšou časťou príbehu, miestnosti vládcov jednotlivých živlov boli primerane náročné na prechod a okrem toho sa v nich nachádzali aj cenné predmety (lup z družiny doteraz používa v boji Meč zloby a bojovník zasa Trojzubec vodného prekliatia). Aréna smrti a slávy v Canthii bola na môj vkus príliš zdĺhavá (preto som znížil potrebný limit vyhratých súbojov z desiatich na tri) a záverečný súboj s vyšším meňavcom bol tiež dosť čudný - bojujúce strany prežili dve-tri kolá bez akéhokoľvek zranenia a v poslednom kole meňavec vykryl dva útoky, ale napokon ho zasiahol červený blesk z Meča zloby, ktorý ho okamžite usmrtil... Pátranie po Thurgskom fantómovi bolo príjemným spestrením dobrodružstva, družina sa ho zhostila so cťou a odhalila Linkone bez väčších problémov. Vyslobodzovanie elfa Tangaru prebiehalo v pokojnom tempe, len škoda, že jeho amulet bol len ilúziou. No a návšteva Podzemnej ríše v Bielych horách postavám (resp. hráčom) evidentne nesadla - tento druh roleplayingu nepatrí medzi ich silné stránky, takže hranie výpravy trpaslíkov, ktorí túžia po dennom svetle, bol skôr utrpením pre PJ ako zábavou pre hráčov.
Dobrodruhovia sa teda napokon dostali z Niome so zdravou kožou, ale keďže nenašli Erthu-Pataka, s ktorým sa zoznámili ešte pred útokom saheiry, doteraz nevedia, či ten nečakaný prepad do zemských hlbín nejako súvisel s ním - a už vôbec netušia, či bol páchateľom, alebo obeťou. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: út říjen 01, 2013 19:19 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Výborně vymyšlené. Postavám se to přihodilo, když hráli dobrodružství Orantor, takže je nemohlo nic překvapit
Ne, upřímně si mysleli, že sem se zbláznil a tenhle svět je postavenej na hlavu a nemůžou ničemu věřit (nemůžou)
Všechny části jsme si užili. Dokonce jsme si zahráli regulerní divadlo při objevení Slunce trpaslíky , fakt sem se válel smíchy.
Aréna byla bomba.Válečnice zde nabrala dost zkušenosti. Vymyslel jsem totiž, že každý hráč půjde sám. Vybere si náročnost 1-5 a potom se náhodně (hodem k6) otevře kobka. Každý si na jeden souboj mohl vybrat kouzelný předmět (bylo jich asi 12), který jim pomohl na jeden boj. Každý stupeň byl ohodnocen zkušeností (100 - 1000 tuším) a kdo nejdříve nasbíral +- 2000 zk. mohl vyzvat měňavce spolu s Namierou. Inu každý si zabojoval.
Umírání neumírání jsem vyřešil tak, že když zjistili, že nezemřou (nevěděli, že můžou za jistých okolností), dostanou za každou splněnou úroveň zkušenost, kdo zemře, dostane polovinu atd. No a vyhlásil jsem soutěž, že Saheira nejzdatnějším předá zkušenost (kdo nasbírá nejvíce bonusové zkušenosti). Tady se projevila soutěživost družinky.
Parádní byl souboj s Narakem v zahradách Thurgu. Nejdřív tu byli Ogryshové, které začalo pronásledovat bojové křídlo (4 válečníci) a potom se mezi nebojové křídlo snesl Narak (mezi dva kouzelníky bez magů, zloděje a alchymisty. Hraničáři někde sbírali šípy)
Po schodoch, po zvukoch se ukázalo jako neřešitelný problém a tak chudák Patak přebíval v Saheiře ještě pár měsíců po té, co družinka Saheiru opustila.
Živly v Derteonu porazili až po nalezení zbraní, které jim proti nim pomohly a Gropiš dali také až napodruhé, protože jeskyni trochu podcenili a rozdělili se. Tady mě málem linčovali, když jsem je jako nekromant neustále ignoroval a dělal si z nich poskoky (stylem, tady mi to podrž, podej mi tamhle to oko, nežvaň nesmysli atd.)
Já si užil závěr, když je Saheira vyflusla, přišla družinka o polovinu kouzelných předmětů a artefaktů. Měli 15%, že ztratí předmět, se kterým do jeskyně přišli (a že jim to padalo ) a 85%, že jim nezůstane předmět ze Saheiry (spravedlivý, ne?).
Bavilo mě hlavně bez výčitek nechat někoho umřít, když jsem věděl, že se zase objeví na křižovatce |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: pá říjen 28, 2016 23:35 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
Za sebe:
neskutečný, ale skvěle napsaný haluz s boží atmosférou! Rozhodně jedno z nejlepších.
Jinak už několik lidí se ozvalo konkrétně o dotisk tohohle dobrodružství (ztracené, zničené, ... ).
Použili jste jeskyni i při jiných dobrodružstvích? |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Zurkhen |
Zaslal: so říjen 29, 2016 16:24 |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 92
|
Když vyšlo tak jsem ho použil, ale dopadlo to prachbídně, nejvíce asi mojí vinnou. Ted po návratu na Asterion a s jiným pohledem na hru jej hodlám použit znovu (po deseti letech si nic pamatovat nebudou) a uvidíme jak to dopadne. |
_________________ Pravá láska nemá šťastný konec. Pravá láska totiž nikdy nekončí |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: po listopad 07, 2016 10:52 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
No... některé vychytávky jim budou možn připadat povědomé... Ale nemělo by to vadit...
Směle do toho asi rok ap ůl dozadu jsem ji taky odehrál. =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Bohdan |
Zaslal: čt listopad 17, 2016 11:01 |
|
|
Založen: 26.2.2005
Příspěvky: 197
|
Rauksul napsal: Za sebe:
neskutečný, ale skvěle napsaný haluz s boží atmosférou! Rozhodně jedno z nejlepších.
Jinak už několik lidí se ozvalo konkrétně o dotisk tohohle dobrodružství (ztracené, zničené, ... ).
Použili jste jeskyni i při jiných dobrodružstvích?
Postavám co teď hráči mají jsem to naservíroval jako krátké detektivní dobrodružství podzemí trpasličího města kde jednoho z družiny obvinili jako vraha kněžího (chudák se vybelhal z chrámu pověsil se na něj řekl svá poslední slova a umřel). Šlo boj mezi kněžími o nástupnictví hlavního kněze kde jeden z nich zradil a začal uctívat Dreskana. Taková asterionská klasika boj mezi pantheony.
Hodilo se mi využít dva aspekty této:
1) čekalo nás nudné cestování přes hřebeny hor -> vyplivlo je to na druhé straně
2) moje družina od tohoto typu úkolů vždy utíká a tady -> nemohli mi vycouvat (v jejich stylu pogratulovat novému kněžímu a popřát mu at se mu daří a že kdyby ho někdo otravoval stačí říct)
Jako PJ jsem vlastně ta MB a mě tím pádem i ji zájímalo jak taková věc dopadne |
_________________ Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856 |
|
Návrat nahoru |
|
|