Autor |
Zpráva |
|
m4jk |
Zaslal: pá srpen 05, 2011 9:13 |
|
|
Založen: 5.8.2011
Příspěvky: 4
|
S družinou chceme rozjet hraní na asterionu v dalším rozměru - tvárnosti.
Jen nevíme, jak na ni udělat tabulky apod. Vyřešil někdo tento problém. Nebylo tot řešeno v nových modulech, které zatím nemám? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: pá srpen 05, 2011 13:24 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Tohle řešeno nikde není, protože už v hlavním module se píše, že k tvárnosti by hráči neměli dojít. Každopoádně vím, že přesně tohle hráče táhne a PJe většinou také, čili se jim to snaží nějak povolit...
máte víc možností jak na to... 1) buď začít odprostředka, tj, už se stát skřetya a jako skřeti začínat.... pak si musí každsý hráč vymyslet co nejbrutálnější historii, aby bylo uvěřitelné, že se stal skřetem / nebo naopak hrdinou
Druhá možnost je, to nechat čistě na PJovi, kdy uzná za vrohndé... KAždoádně vím, že na Asterionu je mnoho lidí, kteří zabíjeli a zabíjeli a přesto se skřetem nestali... (případně naopak)
Ale pokud by se to mělo připodobnit k DrD 1.6 můj osobní názor je, že ten kdo chce být hrdinou /skřetem tak tem musí přesvědčivě hrát ZKD / ZKZ a odehrát tím několik sezení...
Každopádně... Tvárnost je částečně relativní a vždy tam bude velká váha nna PJově uvážení.. proto ani sestavovat tabulky nelze =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
m4jk |
Zaslal: pá srpen 05, 2011 15:29 |
|
|
Založen: 5.8.2011
Příspěvky: 4
|
My to spíše zamýšleli jinak, začít na neutrálu (ani dobrá ani špatná tvárnost) takže dle našich činů bychom ser mohli postupně stávat skřety, či černým drakem, popřípadě hrdiny a barevnými draky.
Přeci stát se hrdinou Gorovým nemusí být špatné, zvlášť když je družina tak pobožná jako naše
Původní plán by bylo kromě zkušeností, dostávat i tvárnostní body, ty by postupně rostly na jednu či druhou stranu.
např. vypálení vesnice - 500 bodů zlé tvárnosti
zachránění panny v nesnázích - 100 bodů dobré tvárnosti |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: pá srpen 05, 2011 15:33 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
V tom případě nic takového nikde není... ale můžete si sestavit vlastní tabulku.. případně něco podobného si utvořit a udělování "bodů" by bylo jen na PJovi...
Jenom, taulkově to opravdu je těžké udělat, protože každá činnost může přiklonit na 1 nebo 2hou stranu =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: po srpen 08, 2011 14:57 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
přesně, dokonce i tak jednoduchí reálie jako "zabil X lidí : X*100 bodů zlé tvárnosti" není tak jednoduchá - co to bylo za lidi? proč je zabil? jak? Je zabití lupiče zlé? Je zabití vraha zlé? Co když zabiji někoho o kom důkazy a všichni tvrdí že je to vrah,ale není? Je to zlý skutek, když jsem neměl jak zjistit že to není vrah? A co následky činů (je X dobrodružství, kdy přiklonění se na stranu "dobrých" má ve výsledku špatné následky), které kdo provedl, je toho strašně moc.... emluvě o pobožnosti, která se pro většinu hráčů obstará tím, že se denně modlí a při rubání řvou "Góóór / Dresááááán" a podobně. Někde je o tom v modulech (VTB? hezký článek.
Nic ti(tedy skupině) ale nebrání si s tím začít - můžete si to tabulkovat, můžete si udělat seznam (abych byl hrdina musím....), brát to jako zkušenosti v DrD, jako body lidskosti ve VtM, jako karmu v SR, můžete to vást i jako body jež si můžete přidělovat skupinově po domluvě jako v DrD+, cest je mnoho, ale není žádná oficiální, přednastaená a jediná správná.
Hlavně pozor, aby jste si nenastavili příliš nízkou laťku, ne snad proto že je zakázaní stát se po dvou měsících hraní hrdinou a po čtyrech drakem, ale i proto, že hrát za všemocné hybatele světa nebývá - ač to tak nevypadá - až tak zábavné a brzy to omrzí. |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: po srpen 08, 2011 20:39 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
REauksul to rozepsal (což jsem byl asi líný nebo nevím proč jsem to nerozepisoval =D) Každopádně dobře napsáno, ještě bych doplnil něco malinko k těm nízkým laťkám... pokud by byly moc nízká, nezapomeňte, že by ste si tím sami i po*** svět, protožepotom by při nízkých laťkách muselo dojít třebas i k přemnožení skřetů/hrdinů.... proto by měli být laťky též vysoko, aby svět měl stále hlavu a patu =) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Deli |
Zaslal: út srpen 09, 2011 21:43 |
|
|
Založen: 25.1.2010
Příspěvky: 86
|
Při našem hraní používáme již zmíněnou škálu lidství (humanity) z VtM ze světa World of Darkness. Víceméně se to strefuje do toho, co je všeobecně vnímané jako zlé a dobré. Zkus pohledat.
Stručně řečeno má ta škála podobu jakéhosi výpisu činů, které, když se jich postava dopustí, posunou tvárnost postavy výše/níže v té škále. Opakování těchto činů pak zvyšuje pravděpodobnost, že se posun v oné škále udá.
V případě skřetů, zlých draků a na druhé straně hrdinů a dobrých draků si však myslím, že jde opravdu o extrémy, kterých se hráč může dlouhodobě držet jen stěží. Ale určitě to může být zábavné se pokusit to do hry zakomponovat. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: ne srpen 14, 2011 15:25 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
Tak jedna z nejdivnějších věcí (neviděl jsem, jen četl zápisky z hraní kdysi kdesi) je, když se to zvrhne v "musím ještě zachránit 4 unesené panny, nebo zabít 8 vrahů a jsem hrdina... Jupí!" |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
m4jk |
Zaslal: st srpen 17, 2011 10:17 |
|
|
Založen: 5.8.2011
Příspěvky: 4
|
my to plánovali spíš tak, že by o všem věděl jen PJ |
|
|
Návrat nahoru |
|
|