Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Falešná apokalypsa  ~  Identifikace magických předmětů

Co si myslíte o popsaných způsobech identifikace?

Je to naprostá bomba, hned jdu hrát za alchymistu   [ 0 ]  
0%
  0%
Je to vážne dobrej nápad, akorát jsem teď zničil Taranisův meč   [ 6 ]  
37%
  37%
Je to asi tak použitelný jako hledání magenergie   [ 7 ]  
43%
  43%
Raději bude identifikovat jako válečník   [ 1 ]  
6%
  6%
Je to naprosto nepoužitelné, jdu hrát D&D   [ 2 ]  
12%
  12%

Celkem hlasů : 16
Devlin Arcanus
Zaslal: čt listopad 04, 2004 14:27 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Docela by me zajimalo, co si myslite o identifikaci magickych predmetu popsanou autory. Prijde mi hodne zvlastni, kdyz alchymista zkouma mec s utocnym demonem+1 tyden a pak ho znici, zatim co valecnik s nim trochu zamava a rekne, ze ma vetsi silu zbrane. A take je trochu zvlastni, ze napriklad pri identifikaci artefaktu nesahl radeji ke kontaktu se sferami, kde by se, podle vseho, napriklad od sfery "Vedeni toho, co je", dozvedel vsechny vlastnosti predmetu a neriskoval by takrka nic. Snad krome many... Autori by me asi odvetili, ze je mana vzacna, ale jako theurg na 9 urovni si vydestiluji na vycviku 1000 magu. Takze to zase az tak zhave nebude... Co si myslite o zpusobech identifikace? Libi se vam? Nebo vam prijdou spise nepouzitelne? Diky za nazory
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: čt listopad 04, 2004 20:10 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Sqelá situace nadchází, když skupina někde v jeskyních má najít předmět, který se jim má hodit například v boji proti něčemu jako finálnímu bossovi - řekněme nějakou zbraň. Ještě se mi nestalo, aby skupina byla tak neopatrná, že by hned začala používat předmět, o kterém neví co dělá.. Takže to do dobrodružství ani nemůžu dát, protože si věc vezmou a po tom, co porazí bosse s nějakými ztrátami na životech, odejde alchymista na dva roky na identifikaci toho všeho, co tam našli, kdy zjistí, že mezi tím vším je taky meč ukován speciálně proti tomu bossovi, který si ho tam někde ukryl, aby se nedostal někomu do ruky a pak na něj zapomněl..
Ne díky, tak na tohle fakt dlabu..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: pá listopad 05, 2004 0:51 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Fakt? Ja radeji vyrubu celej dung a zjistim, kde je hlavak. A necham mu tam vzkaz, ze se vratim za par let, az identifikuju vsechny predmety, protoze ten rezatej hrebik vypada, ze ma v sobe utocnyho demona proti vsem hlavakum...

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Shark
Zaslal: pá listopad 05, 2004 12:50 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 347 Bydliště: České Budějovice
Tady je zase otázka rozdílu pojetí theurga v klasických pravidlech DrD a na Asterionu. Na Asterionu se hodí spíše pro cizí postavy, protože theurg popsaný v pravidlech odpovídá pojetí magie u Arvedanů. A tyto věci se nyní pracně znovuobjevují. Ideálním řešením by bylo omezit theurgovy znalosti a nechat ho, aby se k nim dopracoval během hry. Což by se asi řadě hráčů theurgů nemuselo líbit.
Ohledně identifikace si můžete vybrat, zda používat asterionský systém nebo ten z DrD 1.6 nebo svůj vlastní.

_________________
Co tě nezabije, činí tě silnějším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sandro Sinae
Zaslal: pá listopad 05, 2004 20:00 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Nic jiného nám taky nezbývá než použít svůj vlastní..
Ale zajímalo by mě PROČ?!?!?!?!?!?
PROČ je to vymyšlený takhle obtížný, artefakto-destruktivní, ještě se divím že to nevybuchuje a nezraňuje alchymistu za 2ž za každý mag v předmětu...

Válečník může odhadnout zbraň a identifikovat artefakty téměř automaticky..
Lupič taky nezničí šperk, když zkoumá jeho hodnotu..
A že by sicco zničil celý město, když odhaduje jeho úroveň? (no dobře, to už zacházím daleko..)
Tak proč by alchymista, který sám magické předměty vyrábí je spíše zničil než přišel na to, k čemu jsou??? Nehledě na tu nelidskou dobu, kterou tomu musí věnovat..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Shark
Zaslal: pá listopad 05, 2004 22:11 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 347 Bydliště: České Budějovice
Ano, to zacházíš.

Jestliže se 95 % vašich kouzelných předmětů rovná zbraním, pak je skutečně lepší používat válečníkovy odhady. Ale uvědom si, že síla magické zbraně může spočívat i v jiných hodnotách než ve zvýšené síle a útočnosti. A to zase válečník tak snadno nepozná.

A že se může při detekci neznámého kouzelného předmětu alchymista zranit? A nemůže se to stát i válečníkovi, kterému se dostane do rukou neznámá zbraň? Ano, zacházení s magií je na Asterionu vždy otázkou rizika.

_________________
Co tě nezabije, činí tě silnějším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sandro Sinae
Zaslal: pá listopad 05, 2004 23:25 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
To je sice moc krásný, ale myslím, že jde především o vyváženost hry a její zábavnost. Myslím především na hráče. Samozřejmě že v mých dobrodružstvích se nenacházejí jenom zbraně, byly to jen příklady.
Tím spíš je to zarážející.. Představ si že si postava alchymisty z dobrodružství odnáší prazvláštní a krásný předmět, malou zlatem vykládanou zářící loutničku v ozdobném pouzdře, kde je s ní ještě hedvábný tmavý šátek. Jak už odhadl, obě věci jsou magické. Jenže alchymista ví, že šance na zničení je dost velká a na identifikaci dost malá(má 10. úr.). Navíc takovou dobu, co to trvá, na něj družina čekat ani nebude.Ten hráč do toho prostě nepůjde. K čemu tedy takovou schopnost? Na takovou schopnost teda rozhodně hrdý nebude.. Spíš mu bude líto, že má schopnost, která je úplně nanic.

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenny
Zaslal: so listopad 06, 2004 8:07 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
U nás to není vůbec problém.Hráči jsou dostatečně chytří na to,aby pochopili,co by jim mohlo v závěrečném souboji pomoci.A tu dlouhou identifikaci všichni chápou.Holt arvedani už jsou pryč.Když už se u nás nějaký předmět identifukuje,tak se stejně dává do ruky rpofesionálům třeba z Pelsova domu.A pak se jdou vycvičit.Po výcviku už je identifikováno a hurá dál.A nebo prostě vyrazí na další dobrodružství a později se tam vrátí.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: so listopad 06, 2004 13:09 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Z čehož ovšem vyplývá, že je ta schopnost pro vašeho alchymistu naprosto zbytečná..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenny
Zaslal: ne listopad 07, 2004 8:20 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
No jasně že v podtatě je.využije ji,jen pokud by trávil nějakou chvíli,když se třeba ostatní cvičí a on ne.Navíc alchymista u nás není moc populární postava a jak píší autoři,spíš se hraje jako CP.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ivrin
Zaslal: ne listopad 07, 2004 10:50 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
Sandro Sinae napsal:
To je sice moc krásný, ale myslím, že jde především o vyváženost hry a její zábavnost. Myslím především na hráče. Samozřejmě že v mých dobrodružstvích se nenacházejí jenom zbraně, byly to jen příklady.
Tím spíš je to zarážející.. Představ si že si postava alchymisty z dobrodružství odnáší prazvláštní a krásný předmět, malou zlatem vykládanou zářící loutničku v ozdobném pouzdře, kde je s ní ještě hedvábný tmavý šátek. Jak už odhadl, obě věci jsou magické. Jenže alchymista ví, že šance na zničení je dost velká a na identifikaci dost malá(má 10. úr.). Navíc takovou dobu, co to trvá, na něj družina čekat ani nebude.Ten hráč do toho prostě nepůjde. K čemu tedy takovou schopnost? Na takovou schopnost teda rozhodně hrdý nebude.. Spíš mu bude líto, že má schopnost, která je úplně nanic.


Nemyslím, že identifikace magických předmětů je pro theurgy jako VP zbytečná. Sice má velké nároky jak na vybavení, tak na čas, ale alchymista, který se tomu opravdu věnuje, má většinovou možnost, že něco zjistí a přece riziko nebezpečí je hlavní náplní většiny dobrodružství. Jinak uznávám, že možnost odhalení jedné magické schopnosti a ještě při maximálním štěstí není moc dobrá vyhlídka pro theurga.
Zakomponoval bych do této vlastnosti ještě šanci fatálního neúspěchu(ikdyž následky neúspěchu jsou už dostatečně nepříjemné) a totálního úspěchu. A případně bych udal ještě nějaký bonusy za vybavení. Třeba v Pelsově domě musejí mít mimo velmi zkušených pracovníků ještě některé arvedanské identifikační předměty.

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: ne listopad 07, 2004 15:34 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Ivrin napsal:
Sice má velké nároky jak na vybavení, tak na čas, ale alchymista, který se tomu opravdu věnuje, má většinovou možnost, že něco zjistí a přece riziko nebezpečí je hlavní náplní většiny dobrodružství. Jinak uznávám, že možnost odhalení jedné magické schopnosti a ještě při maximálním štěstí není moc dobrá vyhlídka pro theurga.
Zakomponoval bych do této vlastnosti ještě šanci fatálního neúspěchu(ikdyž následky neúspěchu jsou už dostatečně nepříjemné) a totálního úspěchu.


Tak si schválně spočítejte..
Theurg na 10. úrovni už není žádný pako, identifikuje předmět, má past 10(tudíž 1:10), takže šance na zničení je 25% a šance na zjištění 10%!!!!!
Kdo tohle vymyslel?!?! Mad

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ivrin
Zaslal: ne listopad 07, 2004 21:53 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
Ohledně té úrovně: theurg může identifikovat až od 16. úrovně, ale jak přemýšlím, přece jen chtělo trochu zvýšit šance na identifikaci. Možná, že to autoři udělali tak, protože momentálně je na Asterionu theurgie zaostalá. Theurgové nemají žádný přesně určený postup, kterého se mohou uchytit, zdokonalovat ho. Učitelé astrálního umění se spíše orientují na kontakt se sférami, protože to je většinová náplň povolání theurgů a zanedbávají tak identifikace všech magických předmětů. To je volba PJe, jak si s tím pohrají.
Chtěl bych tedy požádat některého ze zasvěcených autorů, který sem snad zapluje, aby "oprávnil" rozsahy této theurgské schopnosti.

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: ne listopad 07, 2004 23:12 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Mno, že může identifikovat až od šestnáctý, to jsem asi přehlédl, takže pardon, ale valim na to teď voči jako blázen.. Shocked

Nicméně ti,Ivrin, z celého srdce děkuji.. alespoň někdo tu slepě nehájí zjevnou ptákovinu a spíše to řeší.

Autorům bych vzkázal, že obhajoba typu "na Asterionu nebyla theurgie dosud znovuobjevena" nic neřeší. Jde o hru, o to jak se na tom Asterionu dají hrát dobrá dobrodružství a celkově DrD, ne o to, že "na Asterionu prostě něco je tak a tak", i když je to herně nedotažené a akorát někdy pro zlost hráčům.

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: po listopad 08, 2004 21:18 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Koukám, že je tu nejsem, tak jste se do sebe pustili... Smile

Mě páni autoři řekněte, kolik alchymistů na 16 té úrovni na aterionu je? Myslím, že by mi na to stačilo deset prstů... A pochybuju, že by někdo z Pelsova domu byl ochoten postavám něco identifikovat, protožě narozdíl od povolání nákýho démona to zabere kapánek víc času... Takže jako PJ bych ti to Kenny nedovolil Twisted Evil

A vysvětlí mě někdo, proč teda nepoužijou sféry? Copak by jim ten předmět neidentifikovali za pár vteřin???

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 4
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.