Autor |
Zpráva |
|
tavicz |
Zaslal: út prosinec 16, 2003 14:57 |
|
|
Založen: 25.9.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Ztracená země
|
Pujcil jsem kamosovi, se kterym hrajeme DrD Klice bytosti astralnich z modulu Nemrtvi a svetlonosi, Pisky proroctvi a Vzestup temnych bohu. On to ale nekde ztratil a ted mi to moc chybi, a nechce se mi kvuli tomu kupovat moduly znovu . Pokud tyto moduly nekdo vlastnite, poslete mi prosim tyto Klice oskenovane na Radim.Havlicek@sh.cvut.cz nebo pokud jste z Prahy nebo Brna, mohli bysme se domluvit treba na predani xeroxove kopie (tel 608 974 262). Byl bych vam moc vdecny!! (Snad sem ten prispevek patri) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tan-min-wu (Bum-bum) |
Zaslal: út prosinec 16, 2003 16:16 |
|
|
Založen: 27.11.2003
Příspěvky: 511
Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
|
Tak, co kdybys přijel na "Sraz". Víc o něm se dozvíš na Ostatní, a tématu Sraz. |
_________________ Me linwa temir Skřítčia ! |
|
Návrat nahoru |
|
Fantom |
Zaslal: po prosinec 22, 2003 10:47 |
|
|
Anonymní
|
Tak zas pisu. Mna se Klice bytosti astralnich moc liby, ale fakt nevim, proc autori zavrhly formu a zpracovani jako bylo vOLD. Jestli je to kvuli tomu, ze to bylo rozvlacny, tak budiz, ale mne se libilo ze bytosti byly propra- covany do hloubky a z ruznejch pohledu. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tan-min-wu (Bum-bum) |
Zaslal: út prosinec 23, 2003 15:19 |
|
|
Založen: 27.11.2003
Příspěvky: 511
Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
|
Fantom má pravdu !!! |
_________________ Me linwa temir Skřítčia ! |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: út prosinec 23, 2003 20:16 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Souhlasím. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Fantom |
Zaslal: po prosinec 29, 2003 10:13 |
|
|
Založen: 29.12.2003
Příspěvky: 42
|
Taky si myslíte, že některé MB se na asterion nehodí nebo jsou nepropracované Já si myslím že zatím nejhorší MB vyšli v ZHMZ a ZP. Nejlepší pak v OLD, VTB a HM. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: út prosinec 30, 2003 0:08 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
To si nemyslím, ale nechápu, proč se autoři doslovně nedrží toho, co tam píšou? Proč není někteá příšera zranitelná lépe určitými předměty, než jinými? Dalo by jim to tolik práce tam napsat: "Zranitelnost: Oheň 300%" ? Když už si dají tolik práce napsat ty popisy, proč to pak neaplikují do AP? Já si tohle sice u všech příšer přidělávám, ale myslím, že by to pro některé lidi bylo přehlednější. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: čt leden 01, 2004 22:03 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Jo Ybe, plně s tebou souhlasím.Třeba když nějaký Lovec přízraků vykládá, že ho velmi zraňuje oheň, tak by se to v praxi projevilo jen tak, že na něj účinkuje.Což není zrovna ono. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Tan-min-wu (Bum-bum) |
Zaslal: ne leden 04, 2004 16:59 |
|
|
Založen: 27.11.2003
Příspěvky: 511
Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
|
Nebo třeba u tvorby golemů. Tam mě zaráží, že je golem třebas ze železa zranitelný normálními zbraněmi. My s kámošem jsme vymysleli dost propracovanej systém, ale zapracovat do něj celej Asterion by bylo moc težké, takže jsme zůstali u normálního DrD... |
_________________ Me linwa temir Skřítčia ! |
|
Návrat nahoru |
|
Ivrin |
Zaslal: út leden 06, 2004 0:20 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 338
Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
|
Každý si upravuje hru podle svého... Myslím, že by bylo dobré třeba vystavit někde úpravy podle jednotlivých PJů(hm, takovejch nápadů tu už bylo ), kde by si každý podle svého naturálu třeba mohl stáhnout nějaké ty úpravy... Nebo po vzájemné dohodě si je povyměňovat... |
_________________ We are here in order to die... |
|
Návrat nahoru |
|
Tan-min-wu (Bum-bum) |
Zaslal: út leden 06, 2004 15:32 |
|
|
Založen: 27.11.2003
Příspěvky: 511
Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
|
Třeba si na to založíme fórum a tam si budeme svoje názory vyměňovat. To by bylo dobré. Mě hned napadá další naše úprava. Například k SZ se připočítává obratnost a k útočnosti síla, co na to říkáte ??? |
_________________ Me linwa temir Skřítčia ! |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: ne leden 11, 2004 20:09 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
To by jsi musel překopat celý systém.Takový krol by se potom nikdy netrefil. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Ivrin |
Zaslal: po leden 12, 2004 13:31 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 338
Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
|
My jsme v našem minulém světě(převzali jsme to pak i do Asterionu) udělali opatření proti případům s extrémně velkými útočnými čísly... Je to založeno na hodech kostky PJe a hráče. Pokud hráč hodí na útok více jak PJ na obranu, tak je to jako normální průběh boje. Pokud však hráči padne na útok hodem kostkou méně než PJi na obranu, tak se předpokládá, že protivník uhnul nebo hráč promáchl.
Příklad:Půl-ork Ragnar s oboustranou sekerou(ÚČ:18+3) stojí proti goblinovi s pazourkem(OČ asi 3). Ragnar díky větší iniciativě začíná kolo útokem. Hráč si hodí na útok a padne mu 3, tudíž útok je 21+3. PJ si hodí na obranu. Goblinovi padne 5. Sice je rozdíl mezi goblinovou obranou a Ragnarovým útokem asi 16, ale hod goblina na obranu byl větší, což znamená, že goblin díky své obratnosti a jisté dávky štěstí uhnul smrtelné ráně. Ragnar má však ještě druhý útok a jeho překvapení střídá vztek na malou zelenou potvoru. Hodí si na útok 6 a 3 a goblin si hodí bohůžel 2... Je zbytečné to počítat na Ragnarův útok. Goblin šel určitě čuchat kytičky od kořínků. |
_________________ We are here in order to die... |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: po leden 12, 2004 13:43 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Ivrin napsal: My jsme v našem minulém světě(převzali jsme to pak i do Asterionu) udělali opatření proti případům s extrémně velkými útočnými čísly... Je to založeno na hodech kostky PJe a hráče. Pokud hráč hodí na útok více jak PJ na obranu, tak je to jako normální průběh boje. Pokud však hráči padne na útok hodem kostkou méně než PJi na obranu, tak se předpokládá, že protivník uhnul nebo hráč promáchl.
Příklad:Půl-ork Ragnar s oboustranou sekerou(ÚČ:18+3) stojí proti goblinovi s pazourkem(OČ asi 3). Ragnar díky větší iniciativě začíná kolo útokem. Hráč si hodí na útok a padne mu 3, tudíž útok je 21+3. PJ si hodí na obranu. Goblinovi padne 5. Sice je rozdíl mezi goblinovou obranou a Ragnarovým útokem asi 16, ale hod goblina na obranu byl větší, což znamená, že goblin díky své obratnosti a jisté dávky štěstí uhnul smrtelné ráně. Ragnar má však ještě druhý útok a jeho překvapení střídá vztek na malou zelenou potvoru. Hodí si na útok 6 a 3 a goblin si hodí bohůžel 2... Je zbytečné to počítat na Ragnarův útok. Goblin šel určitě čuchat kytičky od kořínků.
Tahle úprava mne zaujala... |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Tan-min-wu (Bum-bum) |
Zaslal: po leden 12, 2004 18:34 |
|
|
Založen: 27.11.2003
Příspěvky: 511
Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
|
Je to dobré |
_________________ Me linwa temir Skřítčia ! |
|
Návrat nahoru |
|
|