Autor |
Zpráva |
|
Gilgalad |
Zaslal: so květen 12, 2007 22:06 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 294
Bydliště: České Budějovice
|
[quote="Cenis"]Silwerik napsal: Zdravím.
Stihne se vydat KAAT do začátku července? Můžu se zeptet, kdo ho napsal?
Druhá prosba je ke Kronice - už pěkně dlouho zůstává neaktualizovaná..
Možná ano, příští pátek povezu nakladateli ilustrace od Romana Kýbuse, už chybí jen dvě a obálka. Přesný termín ještě není známý, ale mohlo by to být během června. Určitě na stránkách bude oznámení![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
_________________ Cesta jde pořád dál a dál
kupředu, pryč jde od mých vrat.
Daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.
Na lehkých nohou dám se vést
až k větší cestě, nežli znám,
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam? To nevím sám. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: po květen 14, 2007 14:01 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
Zdravim chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili... udělal jsem nějakej malej příběh ale nakonec sem to v průběhu hry trochu předělal a vyšlo z toho úplně něco jinýho a prostě bylo to úplně divný a pokažený a teď nevim jestli to mám vrátit z5 nebo že to byl sen ptž XP sem už postavám rozdělil ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) diks za odpověď |
|
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: út květen 15, 2007 9:42 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
Herryck PJ napsal: Zdravim chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili... udělal jsem nějakej malej příběh ale nakonec sem to v průběhu hry trochu předělal a vyšlo z toho úplně něco jinýho a prostě bylo to úplně divný a pokažený a teď nevim jestli to mám vrátit z5 nebo že to byl sen ptž XP sem už postavám rozdělil ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) diks za odpověď
Z toho si nic nedělej, to se každýmu stane, že udělá nějakou chybu a pokazí dobrodružství. Zkus najít způsob, jak z toho "vybruslit". Nemusíš to dobropdružství dotáhnout do konce, nějakým zásahem "osudu" ho můžeš ukončit, s tím snem je to IMHO dost křečovité řešení. Kdybys nás víc zasvětil do situace, třeba ti poiradíme i nějak konkrtétněji ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: út květen 15, 2007 9:44 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
Nevím, jestli to patří do tohoto tématu, ale mám dotaz ohledně Pevnosti č.5, nikde ji nemůžu dostat, s tím, že ji jěště nedostali, je to možný? Chci si přečíst o vlkodlacích na Asterionu a nemůžu ![Sad](images/smiles/icon_sad.gif) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: út květen 15, 2007 9:52 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
Myslím, že kombinací orčí mechaniky a nějaké té přidané magie by mohla vzniknout vskutku smrtící zbraň. Taková opakovací kuš "samopal" (když to hodně moc zjednoduším...)
Určitě by to mohlo fungovat podobně jako čínská kuše, jen s tím rozdílem, že by se mohla natahovat "automaticky" (díky magii) a měla by klasický zásobník s pérkem (třeba na 3, 4 šipky), tzv. "tlačák"...
Jenže asi jediná výhoda by byla v kadenci střelby. Přesnost, účinnost a dostřel by šel asi do háje. To by se muselo doladit použitím hodně silných démonů. Takže by taková kuš vyšla na moc peněz a prakticky by byla k nepoužití... Co myslíte?
Snad jen pro nějakého sběratele...
Vyplatí se prostě jen vylepšit normální kuši a pokud jste válečníci, naučit se s ní rychleji střílet... tak...
Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? ![Confused](images/smiles/icon_confused.gif) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: út květen 15, 2007 9:55 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
to Eyron161: přijeď do Prahy. I v tom nejzapadlejším krámku by ji mohli mít (třeba na Jiřáku v metru v trafice, vlastně v obou. Mívají tam dokonce i s knižní přílohou!!!) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: út květen 15, 2007 11:17 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Sadaam napsal:
Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? :?
ja sice nehraju, ale rodove zbrane povazuju za jednu z tech desitech nebetycnych hlouposti, ktere ten system obsahuje :-) |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Gowery |
Zaslal: út květen 15, 2007 13:29 |
|
|
Založen: 1.11.2006
Příspěvky: 54
Bydliště: Kaer Morhen
|
Sadaam napsal: Myslím, že kombinací orčí mechaniky a nějaké té přidané magie by mohla vzniknout vskutku smrtící zbraň. Taková opakovací kuš "samopal" (když to hodně moc zjednoduším...)
Určitě by to mohlo fungovat podobně jako čínská kuše, jen s tím rozdílem, že by se mohla natahovat "automaticky" (díky magii) a měla by klasický zásobník s pérkem (třeba na 3, 4 šipky), tzv. "tlačák"...
A ještě bychom k ní mohli zavést oheň chrlící tanky... a protipěchotní miny... a luky, které nikdy neminou cíl... a když už nás nové zbraně přestanou bavit, zajdem za Kharem a některou z nich ho přetáhneme po hlavě . Poté ovšem skončí hra na Asterionu (protože nebude soupeř, kterého bychom nedokázali porazit) a konečně budeme moci začít od znova. Bez podobných kravin, samozřejmě.
citace:
Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? ![Confused](images/smiles/icon_confused.gif)
Podle mě to blbost rozhodně není. Pro srovnání se stačí podívat do pravidel Dungeons and Dragons a vyhledat v nich jakousi obdobu rodových zbraní - např. elfové mají featy weapon proficiency pro scimitary a luky zdarma.
Rodová zbraň je něco, co je pro danou rasu typické a přirozené vlohy ras usnadňují její používání (což samozřejmě jde ruku v ruce - daleko více budu používat zbraň, s kterou mi to jde, než tu, na kterou jsem úplně levý). Podle aplikací DrD 1.6 jsou, tuším, rodové zbraně stejné jako ty v pravidlech, takže netřeba žádné invence. Jestli má ale GM o nějaké rase jiné představy, úpravám se meze nekladou.
Ještě bych se zmínil o role-playingovém provedení tohoto pravidla. Není dobré, aby GM hru odbýval slovy: "Hoď na útok a přičti jedna," spíš bych preferoval, aby ostatním postavám barvitě popsal, jak se "Legolasovy prsty hbitě pohybují po tětivě jeho nového luku a s neuvěřitelnou zručností ji napínají. Elf pomalu míří na cíl, letky šípu ho hladí po tváři a dech se mu ztišil na hranici slyšitelnosti. Náhle tětiva zadrnčí a šíp vzlétne vstříc ke skřetí hordě." |
_________________ THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: út květen 15, 2007 17:02 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
To Gowery: No bylo by to krásné takhle to popisovat, ale po několika útocích by to bylo bud už ohraný nebo by se PJ zbláznil při vymýšlení inovací takového barvitého popisu. ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: út květen 15, 2007 17:34 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
tak já vám to trochu rozepíšu ... postavy dostali jeden úkol a aby ho splnili tak museli do jednoho opuštěného dolu východ se po nějaký době zasypal a museli pokračovat dál a já sem se do toho zažral a začal sem tam vymejšlet obrovský sály apod. prostě byla to blbost že by v takovej vesničce byla taková obrovská jeskyně se strašně hodně nestvůrama a k tomu neprozkoumaná a já nevěděl jak to udělat tak sem si řekl že jak se zasypal východ tak neměli moc přístup kyslíku a měli z toho halucinace a nakonec omdleli a probudili by se někde v kostele u kněze (doktora)
Ptž je zachránilo jedno CP s kterým se seznámili na začátku... tak sem se ptal co lepšího byste mi poradili ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) diks ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gowery |
Zaslal: út květen 15, 2007 18:30 |
|
|
Založen: 1.11.2006
Příspěvky: 54
Bydliště: Kaer Morhen
|
To: Herryck PJ
Nasnadě je to nejtrapnější a nejohranější řešení a sice, že postavy prošly teleportem, který tam zůstal po nějaké prastaré a mocné rase... To je ale opravdu hodně ohrané .
Nevím, jak je to s halucinacemi z nedostatku kyslíku, takže nemůžu říct, že něco takového není možné... raději bych se dříve zeptal někoho, kdo tomu rozumí.
Halucinace se dají navodit i jinými způsoby, např. nějakým kouzlem. Otázkou zůstává, proč by někdo něco takového dělal a místo toho postavy rovnou nepozabíjel. Jedině bych to zdůvodnil nějakým elfem, který za svého mládí byl zběhlý v magii a po několika staletích poustevničení začal trpět stařeckou demencí .
A jestli jsi to už zakončil, nejlépe bude se s hráči domluvit a společně najít nějaký kompromis. Třeba se shodnete na tom, že opravdu změníte závěr dobrodružství, aby aspoň trochu vypadal logicky a nemuseli jste přitom moc hýbat s expy. |
_________________ THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death |
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: st květen 16, 2007 23:15 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
mno nedostatek kyslíku by se v dole projevil nejdřív za několik let ale můžet jim třeba říct že tam byly halucinogení plyny, ale já bych to asi vyřešil tak že bych nakonec švihl nějakou morální zkoušku a pak to uhrál na snovej test od nějakýho mouly |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt květen 17, 2007 6:17 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
OK tak diks nějak to příště zkusim ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt květen 17, 2007 7:35 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
a taky by mě zajímalo v jakých městech je jaká měna zatim sem se z modulů nic moc nedočetl jen jaký jsou mezi měnamy poměry tak bych se chtěl zeptat kde všude jsou jiný měny...
A zajímalo by mě jestli jiné měny popužíváte při hraní nebo jestli hrajete jen s typickým nepojmenovaným zlaťákem stříbrňákem a měďákem THX |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: čt květen 17, 2007 10:58 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Herryck PJ napsal: a taky by mě zajímalo v jakých městech je jaká měna zatim sem se z modulů nic moc nedočetl jen jaký jsou mezi měnamy poměry tak bych se chtěl zeptat kde všude jsou jiný měny...
A zajímalo by mě jestli jiné měny popužíváte při hraní nebo jestli hrajete jen s typickým nepojmenovaným zlaťákem stříbrňákem a měďákem :) THX
meny nejsou podle mest, ale podle zemi. popsane jsou ve Zlate pavucine, trosku myslim i na CD k Casu temna. V almendoru a tim padem i vychodni dalave se pouzivaji grose napr. |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
|