Autor |
Zpráva |
|
Těšíte se na DrD+
Ano |
[ 81 ] |
|
89% |
Ne |
[ 10 ] |
|
10% |
Celkem hlasů : 91 |
|
Blind Guardian |
Zaslal: čt květen 26, 2005 16:00 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Sir Mikk napsal: ... že sem zase tahám toho válečníky... já možná zaujatej sem ... ale ani né tak že by pro mě byly válečníci na ****... sou super a často za ně hraju... ale DrD+ mě přijde trochu slabej... má totiž jedno velkou nevýhodu... musí se pro každou zbraň UČIT JAKO KAŽDÝ JINÝ POVOLÁNÍ... Každej jinej týpek se místo toho může naučit něco jinýho...:-/
V DrD+ mi přijde celkem vyváženej. TO, že se musí učit používat jednotlivý zbraně mi přijde dobrý a logický (přece mi nehodláš tvrdit, že trpoš bude ovládat perfektně meč, ikdyž ho drží v ruce prvně) spíš mi vadí, že nemá vícenásobný útoky... |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: čt květen 26, 2005 16:37 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Blind Guardian napsal:
TO, že se musí učit používat jednotlivý zbraně mi přijde dobrý a logický (přece mi nehodláš tvrdit, že trpoš bude ovládat perfektně meč, ikdyž ho drží v ruce prvně)
Spravny postreh.
Blind Guardian napsal: spíš mi vadí, že nemá vícenásobný útoky...
O tomto som rozmyslal dost. Ale prisiel som na to ze to nie je problem vdaka tomu ze pocet zasahovych bodov nerastie az tak strasne ako v inych HnH (napr DrDo) a zaroven preto lebo postavy si zvysuju kazdu uroven atributy - bojovnik si zvysuje silu a teda moznost sposobit vacsie zranenie. Ked to este dam dokopy s tym ze utok je komplexny pojem a nie jedno machnutie mecom ...
Ak tam predsa len bude problem, tak sa to vyriesi v nejakej oprave.
A ked niekomu viacnasobny utok chyba, da sa to riesit fintou - nieco na sposob hraniciarovej viacnasobnej strelby. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: čt květen 26, 2005 19:36 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
No teď to bylo vysvětlené na bughuntu,že jedno kolo představuje 10 s.A za ten čas proběhne víc útoků.A za těch pár útoků se soupeř odkryje a zranění je souhrný počet zásahů,který dostal.Jen u střelby je jedno kolo jeden útok. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: so květen 28, 2005 9:12 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
No... tak sem si četl toho magiča... mi neříkejte, že na 10 stupni má slabý kouzla!... když si vyčaruje zbroj, která pro něj neznamená žádný omezení.. a dám mu KZ 30:-/.. mám takový pocit, že něo není v pořádku (z pozice šermíře, co má ZZ 11:-/... no... a je pravdou, že aby t bylo na celý den, tak na to bude muset nejt na 16 úrov, ale pak už se prostě chytat nebudu, ani se svími schopnostmi archetipu... on nemá sabší vlastnosti;-) |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: so květen 28, 2005 9:26 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
Ale uniká Vám ta myšlenka... de tam vo to, že tohle může KAŽDÝ pvolání!!!... Bojovník tam není nějak zvýhodněn třeba oproti Čarodějovi, který i jako svoje vedlejší vl. maxuje sílu a obr... pk je tm jen MINIMÁLNÍ rozdíl!... válečník má sice schopnosti archetipu, ale čaroděj má mnohem silnější kouzla!!! (to je můj názor)... ... A ještě teda k těm dovednostem - já sem nadšen z toho, že se se zbreněmi musím učit... ale válečník má boj s nimi jako jeho hlavní (nebo jedinou?) vlastnost... a tak když to bylo po staru, tak musel všechny svoje fyz. body cpat do toho, aby něco uměl... jiný povolání (né teda všechny) se mohli učit ještě něco jinýho a přesto mohli "pracovat" se svími dovednostmi od povolání... snad tu myšlenku pohopíte |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: ne květen 29, 2005 14:06 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Hezký ale JÁ se věnuje historickýmu šermu a zkušenej šermíř (můj trenér)
je odost rychlejší než začátečník (já). Ovšem zkoušel sem šermovat naráz se dvěma TZ (totální začátečník) a zlikvidoval sem je dřív než se stačili rozmáchnout (měli sme meče) tady nešlo o sílu já prostě dám každý čtvrtý level jeden útok navíc. |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: ne květen 29, 2005 18:16 |
|
|
Anonymní
|
Uplne tak nesouhlasim. Taky delam historickej serm a to, ze ses rychlejsi nez na zacatku dela to, ze ses trochu zesilis. Ja si mysliz ze to je otazka sily. Kdyz sem poprve vzal do ruky pravej mec a kdyz ho drzim tedka...To je otazka sily. a zes je porazil?? To neni zadnej problem, kdyz v podstate vubec nevedej co delat a "jak zautocit". |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: po květen 30, 2005 7:50 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
Sákra... tady se nam nějak slízaj šermíři... no... já akorát občas s katanou:-D... ale pořád tak I. level:-/... kámoš však s ní trénuje závodně... a je to asi o technice:-/... sílu máme cca stejnou, OBR nemohu teda dost dobře posoudit... ale hm... už nevím co sem chtěl... ale víte co mám na mysli?! |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: po květen 30, 2005 10:59 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Jenže já sem silnější než můj trenér a přesto je rychlejší .
To je daný tím že je zkušenější aví jak se tím ohánět. |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Sir Mikk |
Zaslal: út květen 31, 2005 11:13 |
|
|
Založen: 13.8.2004
Příspěvky: 104
Bydliště: Ďolík, Pelíšek
|
Heh... takovej ten JODO.. ale určitě to vůbec nezáleží na délce zbraně... no ale prfík seš tu ty, takže se nebudu hádat, ale myslím, že litirka by byla stjně o něco rychlejší, než normál zbraň->... asi to o tý síle bude:-/... |
_________________ S pravdou nemusíte souhlasit, ale nesnažte se ji umlčet |
|
Návrat nahoru |
|
Bohdan |
Zaslal: čt červen 02, 2005 14:26 |
|
|
Založen: 26.2.2005
Příspěvky: 197
|
Nevíte někdo jak je to s krvácenim nemůžo to nikde najít?? |
_________________ Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856 |
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: čt červen 02, 2005 16:38 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Bohdan napsal: Nevíte někdo jak je to s krvácenim nemůžo to nikde najít??
Zatial to nikde oficialne nie je, bude to v errata na prirucku pre hracov.
Zasahy secnou alebo bodnou zbranou ktore zrania za viac ako 1/2 riadku mozu vytvorit postihnutie 'krvacanie' - zraneny bude ziskavat kazde kolo niekolko krizikov (podla sily postihnutia) do mriezky zranenia.
Zasahy drtivou zbranou zasa mozu sposobit zlomeniny, co maju robit - neviem.
Presne udaje neviem, cakam kym (konecne) vyjdu errata.
Je to skoro ako cakanie na Godota, prvy nastrel bol koniec februara ci marca (unor / brezen ?). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: so červen 04, 2005 18:07 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Závisí na: 1- délce-můžeš do nepřítele seknout dřív, než k tobě dorazí(pokud je jeho zbraň kratší), ale když se dostane blízko je to spíš na škodu)
2- váze- čím těžší tím pomalejší
3- síle -aby ses s ní vůbec dokázal řádně ohnat a jak silná rána bude
4- "obratnosti"-jak dobře se dokážeš trefit a taky jak rychle
5-zručnost se zbraní- její ovládání, jak nejlépe ne nejúsporněji seknout
6- celková zkušenost
Těch aspektů je víc (momentální kondice, terén, počasí, nálada,-takzvaný berserk - a hromadě dalších věcí) a kdyby se měly vzít v potaz všechny, bylo by to neuvěřitelě komplikované.
Jsou v podstatě tři možnosti.
1-vybobdnout se na to
2-zavést systém akčních bodů
3-vymyslet jak budou přibývat.
Já sem pro 3. |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Raist |
Zaslal: ne červen 19, 2005 9:10 |
|
|
Založen: 10.8.2004
Příspěvky: 22
Bydliště: ..cesta..
|
..no nejdem citat cele tto forum, ale mam taku otazku, ako to je s tou aplikaciou DrD+ na Asterion? |
_________________ ------------www.bily-vlk.szm.sk-------------------- |
|
Návrat nahoru |
|
Gilgalad |
Zaslal: pá červen 24, 2005 9:34 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 294
Bydliště: České Budějovice
|
Raist a all: O tomto víkendu umístíme na web první části aplikace Drd+. Pořád není kompletní, štve nás to, takže alespoň dáme k dispozici to, co již máme kompletní a co by se už nemělo příliš měnit v závislosti na reedici pravidel. První by měla být tvorba postavy, přibudou další věci. |
_________________ Cesta jde pořád dál a dál
kupředu, pryč jde od mých vrat.
Daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.
Na lehkých nohou dám se vést
až k větší cestě, nežli znám,
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam? To nevím sám. |
|
Návrat nahoru |
|
|