Autor |
Zpráva |
|
Aloone |
Zaslal: po listopad 14, 2011 19:48 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
jojo, dík moc za odpověď
Ještě bych se rád optal, jestli náhodou někdo nekreslil mapu Dunrileanu |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: út listopad 15, 2011 11:05 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Aloone napsal: jojo, dík moc za odpověď :)
Ještě bych se rád optal, jestli náhodou někdo nekreslil mapu Dunrileanu :)
úžasný a kompletní popis Dunrileanu, včetne mapy, vytvořil Martin Antas - jeden z vás, z hráčů a fanoušků Asterionu. Je ke stažení tady http://asterionrpg.cz/files/Dunrilean.pdf (neboli v sekci Ke stažení - Vaše tvorba) |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Aloone |
Zaslal: út listopad 15, 2011 12:05 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
Tak to je mazeeeeeeeec : ) moc pěkný, díky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
Silwerik |
Zaslal: ne listopad 20, 2011 16:20 |
|
|
Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: České Budějovice / Rilond
|
Chtěl jsem vám poděkovat za seriál článků z "nenarozeného" PSS. Zejména pasáž o odívání je přínosná, s názvy jednotlivých částí oděvů jsem měl vždycky potíž. Chápu, že válečnická polovina nebyla připravená a její fragmenty si zatím uložíte. Zeptal bych se ale, jestli můžeme čekat také na některé z témat:
architektura, vojáci různých armád (třeba podobným stylem jako móda), významné bitvy (pokračování článku z Pevnosti) |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: út listopad 22, 2011 12:40 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
K tomu můžu dotat jen jediné: sleduj web a nech se překvapit, neradi bychom něco slibovali předem |
|
|
Návrat nahoru |
|
Aloone |
Zaslal: st leden 18, 2012 17:16 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
Ahoj mám pár otázek ohledně kněze
Z toho, co je popsáno v pravidlech vyplývá, že kněž může ovlivňovat (posilovat, tlumit, přesměrovávat) zcela libovolné city, které předtím u jedince odhalí. Není to ovšem zcela jednoznačné. Funguje to tak?
U práce s davem není popsán systém zjišťování pocitů a citů. Má se to tedy chápat tak, že pokud kněz chce manipulovat s pocitem davu, předpokládá, že všichni jeho členové daný pocit mají? (byť třeba i se skrytostí 6) Jak se případně nějaký pocit u davu zjistí?
Co když jako kněz chci posílit davu pocity, na které bych u většiny členů davu, kvůli nízké schopnosti empatie, nedosáhl, kdybych s nimi pracoval jako s jedinci?
Jakým způsobem se zjišťují city davu? Když chci rozšířit či přesměrovat cit davu na nový společný cíl, musí mít všichni členové davu společný cíl citu původního?
díky za odpovědi |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: čt leden 19, 2012 17:37 |
|
|
Založen: 17.4.2006
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Silwerik |
Zaslal: st únor 08, 2012 15:03 |
|
|
Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: České Budějovice / Rilond
|
Můžu vznést zase jeden výhledový dotaz?
Další v pořadí edičního plánu jsou nejspíš hrobníci, Ocel a krev a nekromodul. Zatímco Živel a sborník jsou asi v letních vyhlídkách, jakpak jsou na tom Hrobníci? |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
Gilgalad |
Zaslal: čt únor 09, 2012 10:31 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 294
Bydliště: České Budějovice
|
Hrobníci jsou textově a obálkově v sazbě u nakladatele, chybí nakreslit tři obrázky a je hotovo.
Na Sedmém živlu se sběsile pracuje:)
Ocel a krev spěje taky do finále - máme tak 80 - 90 % finálních povídek a teď se ladí.
Silwerik napsal: Můžu vznést zase jeden výhledový dotaz?
Další v pořadí edičního plánu jsou nejspíš hrobníci, Ocel a krev a nekromodul. Zatímco Živel a sborník jsou asi v letních vyhlídkách, jakpak jsou na tom Hrobníci? |
_________________ Cesta jde pořád dál a dál
kupředu, pryč jde od mých vrat.
Daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.
Na lehkých nohou dám se vést
až k větší cestě, nežli znám,
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam? To nevím sám. |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: čt únor 09, 2012 10:37 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
To jsou samé vynikající zprávy Máme se na co těšit |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Aloone |
Zaslal: ne únor 12, 2012 12:54 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
Ahoj chtěl bych se optat na jednu věc ohledně sesílání kouzel s holí ... cituji pravidlo:
Při kouzlení dává hůl potřebný důraz na gesta, která čaroděj provádí. Aby byla pro kouzlení použitelná, musí být hůl lehká a snadno ovladatelná. Měla by být i dlouhá,ale není to nutné, protože i krátká hůlka poskytne v tomto případě dobrou službu.
Snadná ovladatelnost však v sobě zahrnuje také délku "tak akorát". S pětimetrovým dřevcem toho čaroděj moc nenakouzlí, to se bude muset hodně snažit, aby se mu hůl vůbec nezapletla do větví.
Bonus ke kouzlení za hůl má význam jen tehdy, když čaroděj sesílá s gesty (o tom bude řeč později). Při sesílání bez gest se neprojeví. Čaroděj musí hůl ke kouzlení skutečně používat. Pokud se o ni bude při sesílání jen opírat, moc mu to nepomůže.
Mám to chápat tak, že kouzelník ten bonus k sesílání dostane za všech okolností a u všech kouzel stačí aby řekl, že při kouzlení a gestikulaci mává holí jak šílenec? Nebo to platí pouze u některých kouzel, která mají v dosahu dotyk - a tedy lze využít hůl k jejich seslání?
Děkuji za odpovědi a ano vím, že lepší je se optat na tom druhém foru přímo k drd+, a také jsem to udělal ale bohužel čekat na jednu odpověd 14 dní mě moc neuspokojuje . ) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: ne únor 12, 2012 18:00 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Zrovna tady u toho je to naštěstí jasné a mohu odpovědět sám =)
Tedy jasné pro mne... my sme vždy hráli, že hůl takto pomáhá na sesílání jakéhokoli kouzla, pokud je k tomu dostatečný prostor a možnost ji užít... Tedy nejen na kouzla s dotykem (i tma však hůl dává bonus jako "prodloužená ruka").
Pravidla zde chápu tak, že hůl pomáhá zvýraznit gesto.. představme si to tak, že kouzelník kouzlí pomocí gest, kterými vykresluje do vzduchu runy krz ně pak kouzla působí. Kdyby je kouzlil pohybem prstu, kouzlo bude slabé (runa je malá, má malou kapacitu... ) Kdežto, pokud začně kreslit holí jako dlouhým velkým štětcem, vykreslí runu mnohem větší...
=) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
Aloone |
Zaslal: út únor 14, 2012 21:55 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
díky, ty vždy víš poradit : ) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: čt únor 16, 2012 14:54 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Táto otázka mala byť pôvodne zaslaná do FAQ, ale omylom som ju poslal inde, preto ju uvádzam ešte raz:
Zdravím,
potreboval by som poradiť s jedným problémom v module Z hlubin zelené a modré - ide o viditeľnosť a boj pod vodou.
V aplikáciach pravidiel pre tento modul je uvedené, že predovšetkým pomocou svetla sa pod vodou orientujú len tvory z hĺbkovej kategórie a (teda väčšina suchozemcov), preto majú postih -5 k ÚČ a OČ za boj v tme, ak sa ponoria hlbšie ako 20 siah pod vodnú hladinu. Tiež je známe, že hlbokomorské národy a príšery vyžarujú svetlo priamo z častí vlastného tela. Ako je to však v prípade iných tvorov, ktorí touto schopnosťou prirodzene nedisponujú, ale sú pripravení na pobyt v hĺbkach?
Ako príklad možno uviesť postavy, ktoré používajú kúzelné predmety (medzi ne patrí potápačský náramok, s ktorým sa môže suchozemec ponoriť až do hĺbky 200 siah, alebo kúzelná zbroj Siwrisova koža temných hlbín, ktorá umožňuje postave ponoriť sa do akejkoľvek hĺbky). Je zrejmé, že nositelia týchto predmetov nemajú žiadne postihy na boj v príslušných hĺbkach, nie som si však istý, čím je to spôsobené. Získava nositeľ potápačského náramku schopnosť vyžarovať svetlo podobne ako hlbokomorské tvory, ale len do hĺbky 200 siah? Dokáže nositeľ kúzelnej zbroje vidieť pod vodou rovnako ako za bieleho dňa? Alebo sa orientuje aj v absolútnej tme natoľko dobre, že môže bojovať bez postihu aj v hĺbke troch míľ pod morom?
Predpokladám, že riešenie tohto problému spočíva buď vo videní pod vodou alebo v dokonalej orientácii aj bez prítomnosti svetla. Neviem si však celkom dobre predstaviť družinu dobrodruhov hlboko pod vodnou hladinou v absolútnej tme, ktorí dokážu bez problémov zaregistrovať nepriateľské bytosti a bojovať s nimi, hoci sa nemôžu riadiť žiadnymi vizuálnymi podnetmi... Mohol by mi teda niekto z kompetentných objasniť, či kúzelné predmety na zvyšovanie hĺbkovej kategórie dodávajú aj schopnosť videnia pod vodou, alebo "len" umožňujú dokonalú orientáciu pod vodou bez používania zraku?
Ďakujem za každú pomoc. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: út únor 21, 2012 9:27 |
|
|
Založen: 17.4.2006
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha
|
Predevsim zalezi na tom, jak si to predstavujes ty. Kazdy ma Asterion jiny a ne vsechny drobnosti mohou byt zarazeny do aplikaci / hlavniho textu. Mechanicke nasledky dle pravidel jsou popsany, jejich konkretni projev ve hre zalezi uz jen na tobe.
Osobne bych se priklanel k variante, kdy se postave zlepsi smysly (hlavne hmat a sluch) a predevsim celkova orientace pod vodou. |
_________________ Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu. |
|
Návrat nahoru |
|
|