Autor |
Zpráva |
|
Pastel |
Zaslal: čt říjen 30, 2003 9:14 |
|
|
Založen: 7.10.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Londyn (aktualne)
|
ulanbatar napsal: Ad2) Ano, ale jedná se spíše o výjimky. Tím, že nechápe podstatu ryté či vykreslované runy, nemůže mít jistotu, že postupuje správně. Navíc musí pracovat podle vzoru nebo rad čaroděje, přičemž nějaký uživatel magie musí VŽDY dodat magenergii, bez které runa nebude stejně fungovat (existují zdánlivé výjimky, např. trpasličí runorytci).
No, mne sa jedná práve o tých trpasličích runorytcov. Mám drobný problém s jednou postavou, ktorá sa silne domáha toho, aby mala túto schopnosť
To "zdanlivo" mám chápať tak, že takíto runorytci majú isté vrodené vlohy a schopnosti k rytiu rún a nevedomky pri rytí vkladajú okolitú magenergiu ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Zwejk |
Zaslal: pá říjen 31, 2003 11:08 |
|
|
Založen: 22.9.2003
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha
|
Mám jeden dotaz. Ve falešné apokalypse se píše o formování magenergie. Hráč si připravil několik kouzel dopředu a aniž by je využil, meditoval znova. Magy v rezervě samozřejmě ztratí, ale co se stane s připravenými kouzly. Zůstanou a navíc bude mít kouzelník všechny magy, anebo kouzla zmizí stejně jako magenergie ponechaná v rezervě.
Takhle by se totiž z kouzelníka stala strašně silná postava.
S pozdravem Zwejk. |
_________________ Konečně tomu rozumím, máme stejné cíle, nezabíjej mě. Chápu.... Další prosby utnul svist meče.... |
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: pá říjen 31, 2003 13:34 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Zwejk napsal: Mám jeden dotaz. Ve falešné apokalypse se píše o formování magenergie. Hráč si připravil několik kouzel dopředu a aniž by je využil, meditoval znova. Magy v rezervě samozřejmě ztratí, ale co se stane s připravenými kouzly. Zůstanou a navíc bude mít kouzelník všechny magy, anebo kouzla zmizí stejně jako magenergie ponechaná v rezervě.
Takhle by se totiž z kouzelníka stala strašně silná postava.
S pozdravem Zwejk.
No ... toto nie je pocitacova hra a bug v nej ...
Predpokladam ze priprava kuzel dopredu funguje tak ze kuzelnik si pomocou svojej magenergie pripravi jednotlive kuzla (teda cast jeho magenergie bude viazana na pripravene kuzla) ... z toho potom podla pravidiel DrD-u vyplyva ze kuzelnik pri zaostreni vole strati vsetky pripravene kuzla (lebo na zaciatku procesu zaostrenia vole kuzelnik straca vsetku svoju doterajsiu magenergiu - aj rezervnu, aj viazanu na kuzla).
Alebo kuzelnik dostane o to menej magenergie pri zaostreni vole ako suma magenergie urcena na pripravene kuzla (tym padom sa kuzla nestracaju, ale kuzelnik ziska menej magenergie). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: ne listopad 02, 2003 20:21 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Trpasličí runorytci pracující bez magenergie (popsaní v AP-HM) jsou ti největší mistři, kteří už zvládli základní tvorbu run, takže magii jako podpůrnou moc (viz hlavní článek na našem webu) de facto nepotřebují. Jejich práce je technicky "čistší", ale časově neskonale náročná.
Většina trpasličích runorytců však magii běžně používá, zejména pokud jde o to, vyrobit více předmětů v relativně krátké době (např. dodávka zbraní).
První postup je pro hráčskou postavu nevhodný. Pokud na tom bude tvůj hráč trvat, tak ho klidně upozorni, že v tom případě bude muset pověsit řemeslo dobrodruha na hřebík a většinu (ne-li celý zbytek) svého života stráví v podzemí, ponořen do studia a práce. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: ne listopad 02, 2003 21:00 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Domingo má pravdu. Kouzelník má stále v hlavě magenergii, ale má ji určitým způsobem rozsortovanou. Jde především o způsob naučené techniky (kouzelník se zkrátka domnívá, že jinak magenergii na kouzla použít nedokáže, než že si předem vybere ta, která by chtěl seslat). Pokud se mu z nějakého důvodu nehodí zrovna ta kouzla, která si připravil, má dvě možnosti.
1. Chce-li seslat nějaké kouzlo, na nějž už si magenergii připravil, ale potřebuje změnit nějaký parametr (počet blesků, délku trvání, rozsah), může to učinit, pokud si nechal nějakou magenergii v rezervě. Pravděpodobnost úspěchu se pak ovšem snižuje způsobem popsaným v aplikaci.
2. Chce-li seslat nějaké jiné kouzlo, musí provést nové zaostření vůle a takto získanou magenergii si znovu předpřipravit. Jak správně Pastel podotknul poukázáním na pravidla DrD, při pokusu o nové zaostření vůle stará magenergie zmizí, tedy i ta, kterou měl daný kouzelník přichystanou na konkrétní zaklínadla. |
Naposledy upravil Shark dne ne květen 06, 2007 17:23, celkově upraveno 1 krát. _________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Zwejk |
Zaslal: út listopad 04, 2003 22:21 |
|
|
Založen: 22.9.2003
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha
|
Rád bych se zeptal na kouzelníkova přítele jménem Chezevin. Náš kouzelník si jednoho přivolal a ptal se na spoustu věcí, na které jsem neuměl dost dobře odpovědět.
1/ Chezevin se musí dotýkat předmětu nebo člověka ze kterého odsává magenergii?
2/ Pokud potvůrka vysává řekněme hraničáře, který spí, vzbudí ho to? V moudré sově jsem četl, že postavy s vlastní magenergií vždy vědí kolik mají magenergie. Mám dát probuzení jako past na int, nebo to je automatika.
3/ Když cizí kouzelník zemře, zmizí okamžitě jeho magenergie anebo se postupně "odpařuje" do okolí a je tudíž možnost z mrtvoly vysát nějakou magenergii?
V aplikaci je psáno, že postava s aktivní magenergií si hází proti pasti
žvt. 6 - / odsávání. Nikde ale není psáno jak tahle past stoupá se zlepšováním přítele. Protože jinak by to znamenalo, že postavy na vyžší úrovni než na šesté nemůřou být vysávány. Napadlo mě udělat tu past jako rozdíl úrovní kouzelníka a oběti hodu.
Nemám moc zkušeností s obohacováním bestiáře a tak bych se rád zeptal na váš názor. V žádném případě to neberte jako nějakou urážku, to co jste vymy sleli je prostě paráda. Jen bych nerad takhle hezkou věc nějak zkazil. Díky moc. S pozdravem Zwejk |
_________________ Konečně tomu rozumím, máme stejné cíle, nezabíjej mě. Chápu.... Další prosby utnul svist meče.... |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: st listopad 05, 2003 12:38 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
1/Ano.
2/ Při prvním úspěšném vysávacím útoku se hraničář probudí a všimne si, že přišel o magenergii. Reaguje podle okolností.
3/ Magenergie okamžitě zmizí.
4/ Pozor, u pasti na Žvt se jako použitá vlastnost počítá úroveň/životaschopnost dělená pěti, takže nemůže vysávat postavy až od 23. úrovně, což se dá celkem pochopit. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Pastel |
Zaslal: čt listopad 06, 2003 16:41 |
|
|
Založen: 7.10.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Londyn (aktualne)
|
Otázka na reedíciu Hlavného modulu :
Bude CD dodávané aj samostatne alebo len v rámci upraveného Hlavného modulu ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: po listopad 10, 2003 20:45 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
PASTEL: ano snad se bude prodavat i samostatne, zelazi na Altaru |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Gwaihir |
Zaslal: út listopad 11, 2003 9:55 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 241
Bydliště: Brno
|
Čím se liší živočišný golem od nemrtvého? Například kostlivý golem od kostlivce. A jak se na to dívá řád světa? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: út listopad 11, 2003 11:02 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Gwaihir napsal: Čím se liší živočišný golem od nemrtvého? Například kostlivý golem od kostlivce. A jak se na to dívá řád světa?
U golema z živočišných materiálů můžeš vzít např. mleté maso či jinou podobnou směs a vytvořit z ní umělou bytost. Golem z kostí je dost netradiční a jeho omezení značná, takže se prakticky nevyrábí. Rozdíl oproti nemrtvým je tedy zřejmý.
Jedná se o tvorbu neinteligentního nástroje, takže na Řád světa samotná tvorba vliv nemá. Jiné to ovšem může být v případě činů, které takový golem provádí. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Fery |
Zaslal: st listopad 12, 2003 8:27 |
|
|
Anonymní
|
Pastel napsal: Otázka na reedíciu Hlavného modulu :
Bude CD dodávané aj samostatne alebo len v rámci upraveného Hlavného modulu ?
Asi jsem o tohle prisel ale chtel bych se zeptat o jakem CD mluvite?
Take se chci zeptat k reedici, ikdyz je to spise otazka na altar jestli bude poskytovana nejaka sleva na novou edici kdyz mam tu prechozi. Neco jako je u pravidel DrD.
A jeste bych se chtel zeptat jak velike jsou zmeny ci se jedna jen o kosmeticke vylepseni??? Jestli uz to vite. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: st listopad 12, 2003 15:20 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
FERY: viz stranka o planovanych modulech. i reedice HM bude CD na kterem budou aplikace pro DrD, DrD Plus a D20 a nejake dalsi clanky, mapy, obrazky a bonusy.
tva otazka je opravdu mirena na Altar ja odpoved neznam
a nebudou to jen kosmeticke upravy, bude tam spousta noveho textu, nove obrazky, nove dobrodruzstvi a navic Dalavy (byt radne osekane), jejihz do¨tisk se nechysta. |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Gwaihir |
Zaslal: po listopad 17, 2003 18:45 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 241
Bydliště: Brno
|
Shark napsal: Gwaihir napsal: Čím se liší živočišný golem od nemrtvého? Například kostlivý golem od kostlivce. A jak se na to dívá řád světa?
U golema z živočišných materiálů můžeš vzít např. mleté maso či jinou podobnou směs a vytvořit z ní umělou bytost. Golem z kostí je dost netradiční a jeho omezení značná, takže se prakticky nevyrábí. Rozdíl oproti nemrtvým je tedy zřejmý.
Jedná se o tvorbu neinteligentního nástroje, takže na Řád světa samotná tvorba vliv nemá. Jiné to ovšem může být v případě činů, které takový golem provádí.
Ale nemrtvý je taky neinteligentní nástroj. Navíc velmi levná pracovní síla, která by se dala využít i jinak než jako armáda. Např.: zemědělství, těžba kovů, těžba dřeva, práce v nevhodných podmínkách jako poušť, mořské dno, nebo hledání garenu v kráterech činných sopek. Ale i když vytvoříte nemrtvého za takovýmto účelem, na tvárnosti vám to nepřidá nebo ano? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Andrew-Zyl |
Zaslal: st listopad 19, 2003 12:53 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno
|
Měl bych dotaz ohledně drogy popsané ve Zlaté Pavučině, jmenuje se Ohniďas. Píše se tam (myslím, nemám to zrovna při ruce), že pod vlivem drogy je postava rezistentní vůči různé magii, atd.... , ale hlavně, že je imunní vůči psychickým útokům a mentálnímu souboji. Pochopil jsem to tak, že na postavu nemůže nikdo mentálně zaútočit. Ale může ta postava s někým provádět mentální souboj, to by se potom danná osoba pouze bránila. Pokud to takto opravdu je, tak se mě ta droga zdá být příšerně silná. |
_________________ Něco končí, něco začíná |
|
Návrat nahoru |
|
|