|
Autor |
Zpráva |
|
Dragon |
Zaslal: út září 23, 2003 6:10 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 16
Bydliště: Meagrind (občas i Zlín)
|
Pěkné, ale vysvětli mi jednu věc: U vás se dávají bonusy už i na zvracení? |
_________________ It's good to be bad |
|
Návrat nahoru |
|
Zwejk |
Zaslal: út září 23, 2003 22:01 |
|
|
Založen: 22.9.2003
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha
|
s tím zvracením se to má takhle. Nás PJ nás při vstupu do místnosti, která páchla rozkladem, nebo při prohledávání mrtvoly člověka, kterého spálil oheň, něco rozsekalo, či jen prostě strašně dlouho ležel a rozkládal se házet na odl. Což se často neobešlo bez zvracení, či omdlení. No a já mám z pochopitelných důvodů bonus. Ale není to med. Moje postava k tomu přistupuje značně ležérně a tak ji teď družina posílá do každý smradlavý díry na průzkum. Aneb kdo čím zachází, tím taky schází. s pozdravem Zwejk |
_________________ Konečně tomu rozumím, máme stejné cíle, nezabíjej mě. Chápu.... Další prosby utnul svist meče.... |
|
Návrat nahoru |
|
ulanbatar |
Zaslal: ne říjen 12, 2003 16:50 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 8
|
Co tak Skála?
Ilvethovi se podaří zajmout špeha KNS. (Omáčka, proč ho je třeba a nelze jinak dostat ven, jako spousta dalších nepromyšlených míst, je na vás.) KNS unesou pár dostatečně významných rukojmí, aby nebylo možné provést přímou akci proti nim, a vyhrožují, že na Sintar či jiné město sešlou nějakou pohromu či dvě (menší záplavu by pro výstrahu mohli vytvořit už předtím). Hrajete-li v DrD, chystají se vyvolat dva bhuty zároveň - zemětřesení a ohnivou bouři. Jedním theurgem je skřet, který přijel za tímto účelem, jako druhého unesou z Albirea alchymistu, známého sympatiemi k Orlím poutníkům, a tím na ně také svalí podezření (nikdo neví, že ve vězení sedí agent právě KNS). Teď sedí na statku v patřičné vzdálenosti od města a čekají, až vyprší ultimátum.
Družina má především vypátrat místo jejich pobytu. Z různých náznaků - musela se tam dopravit spousta magenergie, statek koupili teprve nedávno, kolem se pohybují nezvyklí lidé. Zajet do Albirea zjistit od náhodného kolemjdoucího, že tamního theurga před pár týdny unesli. Falešná stopa je zavede na nějakou zříceninu, kde se pobijí s nějakou příšerou. Najmout je může i sintarské podzemí, které má zájem na prosperitě města nebo které je placené za ochranu některého z rukojmí.
A akční závěr, v závislosti na úrovni družiny - buď udělat předběžný průzkum nebo zachránit rukojmí nebo zlikvidovat, co se dá, včetně několika skřetů z ochranky.
Družině se dá pomoci - informace dopředu (někdo ze statku dal hlášku místním zlodějům); některá z pastí v podzemní únikové chodbě, kterou se dá dostat dovnitř, nefunguje; a podobně. |
|
|
Návrat nahoru |
|
123 |
Zaslal: po říjen 13, 2003 8:35 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 38
|
ulanbatar napsal: Co tak Skála?
Ilvethovi se podaří zajmout špeha KNS. (Omáčka, proč ho je třeba a nelze jinak dostat ven, jako spousta dalších nepromyšlených míst, je na vás.) KNS unesou pár dostatečně významných rukojmí, aby nebylo možné provést přímou akci proti nim, a vyhrožují, že na Sintar či jiné město sešlou nějakou pohromu či dvě (menší záplavu by pro výstrahu mohli vytvořit už předtím). Hrajete-li v DrD, chystají se vyvolat dva bhuty zároveň - zemětřesení a ohnivou bouři. Jedním theurgem je skřet, který přijel za tímto účelem, jako druhého unesou z Albirea alchymistu, známého sympatiemi k Orlím poutníkům, a tím na ně také svalí podezření (nikdo neví, že ve vězení sedí agent právě KNS). Teď sedí na statku v patřičné vzdálenosti od města a čekají, až vyprší ultimátum.
Družina má především vypátrat místo jejich pobytu. Z různých náznaků - musela se tam dopravit spousta magenergie, statek koupili teprve nedávno, kolem se pohybují nezvyklí lidé. Zajet do Albirea zjistit od náhodného kolemjdoucího, že tamního theurga před pár týdny unesli. Falešná stopa je zavede na nějakou zříceninu, kde se pobijí s nějakou příšerou. Najmout je může i sintarské podzemí, které má zájem na prosperitě města nebo které je placené za ochranu některého z rukojmí.
A akční závěr, v závislosti na úrovni družiny - buď udělat předběžný průzkum nebo zachránit rukojmí nebo zlikvidovat, co se dá, včetně několika skřetů z ochranky.
Družině se dá pomoci - informace dopředu (někdo ze statku dal hlášku místním zlodějům); některá z pastí v podzemní únikové chodbě, kterou se dá dostat dovnitř, nefunguje; a podobně.
Tady někdo seděl v sobotu večer u televize... |
|
|
Návrat nahoru |
|
123 |
Zaslal: po říjen 13, 2003 9:59 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 38
|
ve falešné akopalypse sou taky zajímavé věci....po přečtení jednoho odstavca sem dostal nápad na kruté dobrodružství...FA je moc dobrá |
|
|
Návrat nahoru |
|
Hwaelos |
Zaslal: po říjen 13, 2003 12:35 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 8
Bydliště: Medové hory
|
Mno, musim rict, ze prispevky byly velice inspirujici a tak neodolam, abych si taky neprihodil. Druzina dostne zdanlive banalni ukol: doruceni balicku z Albirea do Sintaru. Uvnitr je zasilka drog, kterymi uplaceji druidove (BDP) tezare dreva v oblasti Haje starych zelanu. Balik pochopitelne nemuze projit celni kontrolou a tak to dobrodruhove museji strihnout pres plane. V Koru se jim na paty prilepi Amirsky tetragon, ktery se o akci dovedel. Postavy by si s nimi meli poradit. Zaradil jsem tam originalni CP : hevrensky vrhac sipek, zena bojovnice a trpaslik carodej. Pote postavy dorazi k podivnemu honu: po plani bezi Trhan, ktereho pronasleduje Arak. Dobrodruzi budou zrejme "uboheho" Trhana branit pred tou stvurou.... Ta se jim odvdeci prenesenim jedne neprijemne nemoci....
Budete-li chtit, budu priste pokracovat.... zatim bezim. |
_________________ A este nez vodejdu, udelam neco velkyho, co zmeni zivot hodne lidem. Slysis me, strome? Kamarade... |
|
Návrat nahoru |
|
Hwaelos |
Zaslal: út říjen 14, 2003 11:43 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 8
Bydliště: Medové hory
|
Tedy pokracuju: Nebudu popisovat vsechny vlivy nemoci, ale je rychla a smrtici, do tydne ... Nejlepším, ba téměř jediným řešením je navštívit velký chrám Estel v Malé dolině. Jak rychle na to postavy prijdou zalezi na nich. Ovsem, pote, co hrdinove dorazi do MD zjisti, ze Veleknezka byla unesena orckou tlupou někam k Orčím jámám. Mladé kněžky mohou pouze zmírnit účinky choroby, ale nedovedou ji zastavit. Proto je na zbytku družiny, dovést kněžku zpět. Po úspěšném vykonání tohoto a uzdravení dobrodruha (případně jeho smrti) se začnou v okolí Malé doliny objevovat ruzne zneklidnujici zpravy: jedna pevnustka na ceste ze Sintaru je srovnana se zemi, nekolik usedlosti v Sirokem valu je napadeno skretimi tlupami, chram Poutnika nekolik mil od mesta je vyrabovan atd. Pri ceste nekoho z druziny dotycny nalezne muze umirajiciho vycerpanim. Z poslednich sil preda zapeceteny pergamen s tim, ze ho ma odevzdat Haroldovi z Coreanu... Jedna se o Subotamskeho mnicha, ktery objevil jeden ze ztracenych S. klasteru...
Pokracovani zase priste.... |
_________________ A este nez vodejdu, udelam neco velkyho, co zmeni zivot hodne lidem. Slysis me, strome? Kamarade... |
|
Návrat nahoru |
|
123 |
Zaslal: út říjen 14, 2003 11:53 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 38
|
hmmmm..tak tady to je:..v osadách kolem lesa padajících stínů se začnou stávat záhadné vraždy..postavy nějak zjistí..že za to může jeden z vysoce postavených rituálnícg mágu....který nějak záhadně před nějakou dobou zmizel...hmm...a který se teď ukrývá v staré arvedanské ruině....někde v lese.......hmmm...při setkání s družinoujim řekne...že ho vydírají KNS ...kteří vlastní riuálem očarový a jeho krví pokapaný předmět..díky kterému můžou ovládat jeho život...hmm..a tak postavy požádá o pomoc....aby ten předmět získali....hmmza což jim bude velice vděčný))......vytáhl sem to z popisu jedné postavy z dobrodružství ve FALEŠNÉ APOKALYPSE:)) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Galahad |
Zaslal: st říjen 15, 2003 6:25 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 56
Bydliště: Toho času Minkor
|
Človeče tak tomuto hovorim farba pisma. Ani som to na monitore nevidel. |
_________________ Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien- |
|
Návrat nahoru |
|
123 |
Zaslal: st říjen 15, 2003 10:21 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 38
|
Galahad napsal: Človeče tak tomuto hovorim farba pisma. Ani som to na monitore nevidel.
ZELENÁ UKLIDŇUJE |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: st říjen 15, 2003 17:42 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Tak nás radši neuklidňuj. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Zwejk |
Zaslal: čt říjen 16, 2003 12:00 |
|
|
Založen: 22.9.2003
Příspěvky: 26
Bydliště: Praha
|
No já mám pro vás taky jeden námět. Nejvíce se hodí družině, která má mezi sebou odpadlíka z Umrlčího kálovství. Případně na začátku potkají chlápka, který je požádá o pomoc-na stopu se mu totiž dostala jedna z nekromantických skupin hledajících odpadlíky ( aneb nic není bez trestu ).
Pokud je odpadlíkem vlastní hráč, záleží co už o něm postavy vědí.
Celý problém ktví v tom, že vůdce skupiny, Nekromant Hert je od přírody pěkná sv.......... a nestačí mu pouze zlikvidovat odpadlíka, případně zjistit co vykecal a komu. On se nejprve postará o to, aby to čeho dosáhl po dobu svého útěku spadalo jako domeček z karet. kolem dotyčného tedy začnou umírat lidé blízcí družině. zelinář na rohu, kde si každé ráno kupují jídlo, hostinský v jejich oblíbené hospodě atd.
Jelikož nekromant má sebou značnou část špehů, vždy se to dá udělat aby mrtvolu našla první právě družina. Mrtvoly vždy nesou známky mučení a malý dárek. je to vždY předmět s kterým se odpadlík setkal a bezpečně jej pozná. Jakmile mu dojde o co tu de a pokusí se s družinou zmizet rozjedou se vraždy naplno. A pokud družina doteď nemá tušení, co se děje má odpadlík nejspíše smůlu.
Konkrétně u mě v družině to dopadlo tak, že přítelkyně jednoho z hráčů byla nalezena přibitá na zdi pokoje a v puse měla vloženou zlatou sponu ve tvaru lebky- tu samou měl samozřejmě na plášti hráč odpadlíka.
Nejpravděpodobnější konce jsou dva. Pokud družina zůstane při odpadlíkovi, bude napadena jako celek.
V případě, že se svého člena zřekne, tak ten prostě zmizí- sám, bez přátel a plný strachu. Přesně to, čeho chtěl nekromant dosáhnout.
Nekromant samotný je v jedné opuštěné jeskyni v kopcích nedaleko města. K ruce má několik najatých družin, špehů a samozřejmě nemrtvých, které si udělá třeba z nějakého známého družiníků a pak jej v příhodné chvíli pošle za družinou. Hlavní je atmosféra strachu, kterou musí PJ navodit. Můj hráč například odskákal to, že najedné z mrtvol byl vzkaz v nekromanštině ( už ti jdu po krku ), kterou znal jen odpadlík. Když se ostatní ptaly co to je, tak odpověděl, že to je vzkaz pro něj.
Doufám, že se v tom vyznáte a napíšete mi svůj názor. Kdyžtak se zeptejte a já to klidně upřesním. S pozdravem Zwejk |
_________________ Konečně tomu rozumím, máme stejné cíle, nezabíjej mě. Chápu.... Další prosby utnul svist meče.... |
|
Návrat nahoru |
|
Arled |
Zaslal: pá říjen 31, 2003 11:31 |
|
|
Založen: 18.9.2003
Příspěvky: 38
Bydliště: Brno nebo Minkor
|
Taky bych přispěl s jedním návrhem. Moje družina byla požádána jedním knězem (Aurionovcem) aby zjistila co se děj ev jednom jejich chrámu.
Po pár dnech ce tam špehují se začnou někteří kněží záhadně ztrácet. A mimo to se blíží doba kdy do této oblasti (jih Západní dálavy) přijít skřeti... |
_________________ "Živod je jen dlouhé čekání na smrt, tak proč to neurychlit?!" |
|
Návrat nahoru |
|
Terecius |
Zaslal: so listopad 15, 2003 16:43 |
|
|
Založen: 12.11.2003
Příspěvky: 13
|
Jakou z oblastí Asterionu máte nejraději? Já všechny, ale kdybych si měl vybrat kde bych bydlel tak by to bylo v Albireu. |
_________________ Zkáza Asterionu je nevyhnutelná! |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: ne listopad 16, 2003 18:04 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Terecius napsal: Jakou z oblastí Asterionu máte nejraději?
Asi Umrlčí království a Červený les. Z měst pak Minkor a Erin. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|