Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  A co vaši hráči?

Jaké máte hráče?

Výborní   [ 17 ]  
22%
  22%
Jde to, ale mají se ještě co učit   [ 40 ]  
53%
  53%
Mohlo být hůř   [ 16 ]  
21%
  21%
Tak nevím jestli se nepoohlédnu po jiné družině   [ 2 ]  
2%
  2%

Celkem hlasů : 75
Sentinella
Zaslal: út prosinec 07, 2004 19:22 Citovat
Založen: 25.11.2004 Příspěvky: 74
Teda s kým já se to stýkám..... Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Devlin Arcanus
Zaslal: út prosinec 07, 2004 23:30 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Vši nejsou magický, takže o nich nevíš Very Happy

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: st prosinec 08, 2004 9:15 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Jo! Takže co děláš na fóru pro Pj..? (slovo "fóru" odvozeno od slova "fór" Cool )
A navíc, tady to není magický, takže to nemůžeš vidět. A klávesnice není magická, takže sem nemůžeš ani psát.. Cha! Twisted Evil

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sentinella
Zaslal: st prosinec 08, 2004 11:46 Citovat
Založen: 25.11.2004 Příspěvky: 74
Ty humoristo Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Devlin Arcanus
Zaslal: st prosinec 08, 2004 11:54 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
PJ znamená padej jinam

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: st prosinec 08, 2004 12:17 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: st prosinec 08, 2004 13:00 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Co k tomu říct?

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Hrabe Stig
Zaslal: st prosinec 08, 2004 19:10 Citovat
Založen: 19.11.2004 Příspěvky: 124 Bydliště: nejtemnejsi podzemi Kurteny
Sandro Sinae napsal:

Její výhody jsou silné, to ano, ale není to tak automatické, roli hraje hod na past na rozdíl úrovní. Velké výhody jsou však kompenzovány drsnými nevýhodami. A to je ta slepota. Když na ní útočí zvíře nebo někdo, kdo nemá nic magického, je to jako boj poslepu, tudíž postihy -5. Pokud má magickou zbraň, pak bez postihu na obranu. Bojovat prakticky neumí vůbec.
Na něco takového je potřeba hodně papírků pro Pj, její postava má přítelíčka, který jí slouží jako "slepecký pes".


A kdyz to ma od narozeni tam ma asi ale ostatni smysli vylepseny???? Ne ???Casto ma o hodne lepsi sluch!!Slysi kazdy sustnuti a taky vy presne odkud to prichazi beres i to v uvahu????

nemohl bys totrochu vic rozepsat az budes mit cas jak to funguje???(pasti a tak!!) dik moc Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Kenny
Zaslal: st prosinec 08, 2004 20:01 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
S těma zvláštníma schopnostma to je dost zajímavý nápad.U nás se to občas taky vyskytne.Když chce mít někdo nějakou zvláštní postavu.Třeba je u nás teď hobit,mistr v boji s holí nebo u nás byl prokletý válečník.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 1:14 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Podle nejlepší specialitka, kterou sme vymysleli, byl válečník wrestler. Bojoval zásadně beze zbroje a beze zbraně, ale zase měl velký resistence na zranění a dával pěkný kuřby. Zvlášť super by byla sehranost dvou takovejch. Jeden veme goblina, rozběhne se s nim a ten druhej mu tam nechá ruku. Hlavně to dělá postavu úplně odlišnou od jinejch válečníků a to mám děsně rád Very Happy

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 12:40 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
To Hrabě Stig:
Od narození to má, ale není naprosto slepá. Vidí to, co je magické, což znamená, že to není úplná ztráta jednoho smyslu a tudíž posílení ostatních. Na ostatní smysly má maximálně 10% bonus(+2 bonus na pasti). Má tedy schopnosti 3:
Vidění magenergie jako theurg na 36. úrovni. To je samozřejmé. Nemusí se na to soustředit, prostě vidí vše co je magické, v kouzlech vidí i ty nejjemnější nuance, vidí jejich složení, takže také ví, co kdo na ní kouzlí, jak je to silné atd. S tímto souvisí ty další schopnosti.
Pohlcení kouzla je schopnost oslabit nebo zcela pojmout magenergii kouzla letícího přímo na postavu. Tuto schopnost má od 6. úrovně. Protože vidí složení kouzla, může do něj proniknout svojí vůlí a jeho magenergii zpět převést do klidného stavu a pohltit ji tak. V praxi: past ROZ ~ 5 ~ pohlcení/kouzlo projde nezeslabeno. Množství pohlcené magenergie je -> 1 mag za úroveň + rozdíl mezi hodem na past a silou pasti. Zbytek kouzla se podle toho projeví oslabeně(Pj upraví počet blesků, zranění nebo sílu pasti). Trvá to jednu akci, odebraná magenergie z kouzla se přičte k magenergii čarodějky, ale ne přes maximum. Vztahuje se na to iniciativa jako kdyby kouzlila.Příklad: Na naši čarodějku sešle nepřítel kouzelník 10 zelených blesků(31 magů). Ona vidí co se děje už když nepřítel formuje kouzlo rozhodne se pro pohlcení, hodí si na past(ona je na 13 úrovni, nepřítel na 11.), má bonus na past +2, síla pasti 5. Hodila 6, pohlcuje tedy kouzlo. 16 magů si tedy přičte (13. úr + 3 rozdíl v pasti) ke své magenergii, chybělo ji pouze 10 magů, takže 5 magů se neškodně vyzáří, a získá zranění pouze z 5i zelených blesků.
Magická krádež je odebrání nevázané magenergie přímo tvorovi z těla. Je to podobné jako u kouzla a umí to od 11. úrovně. Je to hod na past ROZ ~ 10 ~ krádež/nic. Množství magenergie, které je schopna ukrást za akci je taktéž 1mag/úr. + rozdíl v pasti. Takto lze i odebírat magy démonům v předmětech s aktivní magenergií. Trvá to jednu akci, nelze takto vysát z nepřítele více než kolik magů jí samotné chybí a vztahuje se na to iniciativa jako kdyby kouzlila. Příklad: Naše čarodějka je už na 24. úrovni, momentálně je téměř bez magů, a bojuje společně se skupinou proti cizímu kouzelníkovi na 16. úrovni. Rozhodne se mu vysát magenergii ve chvíli, když vidí, že začíná formovat velké kouzlo. Hodí si na past, padne jí 8, má bonus +8, takže 16, přehodila sílu pasti o 6. V této akci mu odebrala 30 magů. V další akci pokračuje ve vysávání, hodí 5 a vysaje mu dalších 27 magů, kouzelník si zděšeně uvědomí, co se děje a přeruší svoje kouzlo, aby seslal něco jiného. V dalším kole čarodějka vyhraje iniciativu, použije hned dvě akce na krádež many a kouzelník přijde o dalších 59 magů, tolik už ani neměl a obrací se na útěk. Čarodějka si takto doplnila skoro 116 magů.

Pokud bojuje:
1) Někdo na ni útočí nemagickou zbraní a nemá u sebe nic magického -> má čarodějka postih -5 OČ.
2) Někdo na ni útočí nemagickou zbraní, ale má u sebe nějaké magické věci -> má postih -3 OČ.
3) Někdo na ni útočí magickou zbraní -> nemá postih na OČ.
4) Ona prakticky neumí útočit, má vždy postih -5.
5) Pohybovat se normálně může pouze pokud je jeden sáh okolo ní její přítelíček. Když není, trvá jí pohyb o jeden sáh dvě akce.

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrabe Stig
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 14:08 Citovat
Založen: 19.11.2004 Příspěvky: 124 Bydliště: nejtemnejsi podzemi Kurteny
Diky ti moc a je to dobry hlavne to vysavani !!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Hrabe Stig
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 14:15 Citovat
Založen: 19.11.2004 Příspěvky: 124 Bydliště: nejtemnejsi podzemi Kurteny
Devlin Arcanus napsal:
Podle nejlepší specialitka, kterou sme vymysleli, byl válečník wrestler. Bojoval zásadně beze zbroje a beze zbraně, ale zase měl velký resistence na zranění a dával pěkný kuřby. Zvlášť super by byla sehranost dvou takovejch. Jeden veme goblina, rozběhne se s nim a ten druhej mu tam nechá ruku. Hlavně to dělá postavu úplně odlišnou od jinejch válečníků a to mám děsně rád Very Happy

to uz me taky mnohokrat napadlo ze by valecnik byl neco podobnyho jako lupic!!!ALe nemel sem zatim na to cas!!!Ale nekdy se to dam a rovnou bych asi udelal cely povolani nez specializaci! Ale jinak dobry!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sandro Sinae
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 16:24 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Mno.
Já sám mám jednu postavu. Člověk lupič. Moje nejoblíbenější postava, jakou jsem kdy měl. A s tou mám extra-promakanou specialitku.. Jmenuje se "Rozšířený boj beze zbraně - Bojová umění". Hned vám je všem asi jasné, o co jde.
Různé typy bojů v obraně, jako "matoucí"(žádné zranění, ale větší postih na další akci), "protiútočný"(žádný postih, ale větší zranění), "výměnný" Vymění pozici lupiče a útočníka), "chycení"(pro techniky), "odvedení"(útoku na vedle stojícího nepřítele).
Dva nové útoky:
Úder hlavou - na jeden sáh, velká útočnost, malá SZ, jen na obličej.
Úder ramenem - na jeden sáh, hodně malá útočnost i SZ, ale nepřítele to odrazí 1 sáh dozadu.
Dále techniky:
"Chycení" protivníka - pokud lupič drží nepřítele, může aplikovat následující techniky.
"Jednoruční kontrola" - vyvrácení nepřítelovy ruky mu na jeden útok znemožní se efektivně bránit
"Úplná kontrola" - zneškodnění nepřítele pomocí páky a svedení ho k zemi, dobré když ho chcete jen uklidnit
"Přidržení" - lupič přidrží nepřítele zezadu tak, aby byl vystaven útokům jeho spolubojovníka jako nehybný
Přehozy - přes záda, sražení k zemi(tzv "brko"), přes nohu nebo ramenem. Tímto lupič nepřítele např. přehodí směrem do zdi(hlavou napřed) nebo ho prostě shodí na zem atp.
Dále.. "Zlomení ruky", "zlomení vazu"(velmi obtížné), "prohození míst", "sražení helmy", "odebrání zbraně", "vyvedení z rovnováhy"(pro lepší aplikovatelnost jiných technik), atd.
Krom toho ještě přidané základní techniky jako "Otočka ve výskoku"(Tornádový kop), "skluz", "doražení"(silnější úder na ležícího nepřítele), "odkopnutí"(štítu/zbraně, pro dočasné odkrytí nepř.), "odraz od zdi"(jako výskok, ale má větší razanci), "vyšlápnutí"(u nás dává výskok posun pásma jen o jedno, vyšlápnutí o dvě), atd.
Nakonec od 20. úrovně jsou to speciální techniky jako "boj na zemi", "blok nohou", "kladivové pěsti"(popis by byl moc dlouhý..), "dvojité údery"(provedení dvou úderů naráz je pro nepřítele matoucí), "kontinuity"(koleno+kop, loket+úder, apod. Po krytu jednoho následuje kontinuální), "železný bojovník"(nemožnost útočit, ale bonusy na všechny boje v obraně), "polibek zmije"(bolestivým úderem na jednu část těla je donucen nepřítel se odkrýt na protilehlé části), "dračí dotek"(soustředěný velmi silný úder, ale je na něj potřeba dvou akcí), atd.

Vše je koncipováno tak, aby se to dalo kombinovat, aby to bylo vyvážené, a aby bylo nekonečně možností, jak bojovat.. Cool

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrabe Stig
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 18:33 Citovat
Založen: 19.11.2004 Příspěvky: 124 Bydliště: nejtemnejsi podzemi Kurteny
Sandro Sinae napsal:
Mno.
Já sám mám jednu postavu. Člověk lupič. Moje nejoblíbenější postava, jakou jsem kdy měl. A s tou mám extra-promakanou specialitku.. Jmenuje se "Rozšířený boj beze zbraně - Bojová umění". Hned vám je všem asi jasné, o co jde.
Různé typy bojů v obraně, jako "matoucí"(žádné zranění, ale větší postih na další akci), "protiútočný"(žádný postih, ale větší zranění), "výměnný" Vymění pozici lupiče a útočníka), "chycení"(pro techniky), "odvedení"(útoku na vedle stojícího nepřítele).
Dva nové útoky:
Úder hlavou - na jeden sáh, velká útočnost, malá SZ, jen na obličej.
Úder ramenem - na jeden sáh, hodně malá útočnost i SZ, ale nepřítele to odrazí 1 sáh dozadu.
Dále techniky:
"Chycení" protivníka - pokud lupič drží nepřítele, může aplikovat následující techniky.
"Jednoruční kontrola" - vyvrácení nepřítelovy ruky mu na jeden útok znemožní se efektivně bránit
"Úplná kontrola" - zneškodnění nepřítele pomocí páky a svedení ho k zemi, dobré když ho chcete jen uklidnit
"Přidržení" - lupič přidrží nepřítele zezadu tak, aby byl vystaven útokům jeho spolubojovníka jako nehybný
Přehozy - přes záda, sražení k zemi(tzv "brko"), přes nohu nebo ramenem. Tímto lupič nepřítele např. přehodí směrem do zdi(hlavou napřed) nebo ho prostě shodí na zem atp.
Dále.. "Zlomení ruky", "zlomení vazu"(velmi obtížné), "prohození míst", "sražení helmy", "odebrání zbraně", "vyvedení z rovnováhy"(pro lepší aplikovatelnost jiných technik), atd.
Krom toho ještě přidané základní techniky jako "Otočka ve výskoku"(Tornádový kop), "skluz", "doražení"(silnější úder na ležícího nepřítele), "odkopnutí"(štítu/zbraně, pro dočasné odkrytí nepř.), "odraz od zdi"(jako výskok, ale má větší razanci), "vyšlápnutí"(u nás dává výskok posun pásma jen o jedno, vyšlápnutí o dvě), atd.
Nakonec od 20. úrovně jsou to speciální techniky jako "boj na zemi", "blok nohou", "kladivové pěsti"(popis by byl moc dlouhý..), "dvojité údery"(provedení dvou úderů naráz je pro nepřítele matoucí), "kontinuity"(koleno+kop, loket+úder, apod. Po krytu jednoho následuje kontinuální), "železný bojovník"(nemožnost útočit, ale bonusy na všechny boje v obraně), "polibek zmije"(bolestivým úderem na jednu část těla je donucen nepřítel se odkrýt na protilehlé části), "dračí dotek"(soustředěný velmi silný úder, ale je na něj potřeba dvou akcí), atd.

Vše je koncipováno tak, aby se to dalo kombinovat, aby to bylo vyvážené, a aby bylo nekonečně možností, jak bojovat.. Cool



nrmohl bys mi to poslat na meila nebo jsem???Byl bych moc rad!!(urcite ti to nekdy oplatim!! Very Happy)

_________________
JA jsem panem astralu a podzemi....tak si nejprve rozmyslete jak se ke me bude te chovat nez promluvite!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 9 z 14
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.