|
Autor |
Zpráva |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:35 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Jsme docela akční družinka a souboje u nás jsou dost náročné. Je to dáno i tím, že se nás mnohdy sejde i více než 6. Vymýšlím spousty kouzelných předmětů a artefaktů, abych srovnal rozdíly v naší družině. Když vidím, že se někdo nudí, pomohu pomocí dobrodružství nebo questu objevit předmět, který pomůže. Hraním se ukáže, jaký má přínos. Je u nás i zvykem, že když se někdy přestřelí, předmět někdo ukradne, přestane fungovat atd.
Hodím sem některé pro motivaci nebo inspiraci. |
Naposledy upravil panMrkef dne ne září 29, 2013 15:42, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:37 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Čelenka jasnozřivosti Pomocí čelenky kouzelník rozředí auru magenergie při zaostření tak, že je možné zvýšit svoji auru až o 100%. O každé 2%, o která takto
kouzelník zvýší svoji magenergii, klesá pravděpodobnost seslání kouzla o 1%. Pokud kouzelní kouzlo nesešle, je šance, že o magy nepřijde.
Za každé 1%, o které zvýší svouji auru je stejná pravděpodobnost, že magy se při neúspěchu vrátí do magického pole.
Kouzelník zvýší auru o 75% (z 25 magů má 44), pravděpodobnost klesne o 38% a při neúspěchu je 75% šance, že magy zůstanou v magickém poli a
můžou být použity znovu.
Mágův prsten prsten zvyšuje ZSM o 1. Při úspěšném zásahu myslí ubere navíc 1-3 životy a ty přidá komukoliv do deseti sáhů od mága.
Po jednom kole soustředění mág může zjistit PM nepřítele, i to, zda může vyvolat mentální souboj. Základní pravděpodobnost zjištění je 100% a klesá
o 10% za každou úroveň, o kterou je zkoumaný tvor nad úrovní mága. Toto soustředění stojí 1mag a pokud chce mág svoji pravděpodobnost zlepšit,
za každý mag zvýší svoji šanci o 5%.
Mágův prsten je runový zlatý prsten se vsazenou černou perlou.
Čarodějův prsten je to prsten z athorského stříbra s bílou perlou, který skrze povolaného démona využívá magii vzduchu k tvorbě blesků. V každém kole lze seslat jeden
průhledný blesk, který nestojí žádnou magenergii, ale pravděpodobnost zásahu závisí na síle blesku. Za každé 1k6 zranění klesá pravděpodobnost
zásahu o 10%. Při neúspěšném zásahu zraní blesk o polovinu síly sesílatele. Dosah blesku je 15 sáhů. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:38 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Hůlka léčení 20coulů dlouhá černá hůlka posvěcená kněžkou Estel. Má na den kouzla léčení jako bleky danných barev . Místo zranění však léčí.
Na den má 100 magů a za kolo vyšle paprsek světla, který léčí dle síly blesku danné barvy. Má MB, ZB, ŽB, FB a RB.
V jednom kole sešle toliko jeden blek danné barvy. Pravděpodobnost zásahu je stejná jako u blesku a rozsah léčení taktéž.
Nezasáhne-li hůl svůj cíl, sníží se magenergie v holi o tolik magů, kolik by stál danný blesk. Jeden blek lze denně opakovat maximálně 10×
Dosah 20 sáhů. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:42 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
amulet štěstí 20 magů. Za 1 mag lze opravit hod na past (hodit si znovu) za 2magy umožní opravit hod na útok nebo obranu
prsten útoku 10 krát zvýší ÚČ o 2 a zároveň útočnost o 5 na jeden útok
oburuční meč krvavého zranění 9/+2/-2 jedenkrát denně na jedno kolo (před hodem na inc) zvýší útočnost o +2 a působí dvojnásobné zranění. Navíc může jeho vlastník
regulovat ÚČ a útočnost. Za každé snížení ÚČ o 1 se zvedne útočnost o +2. Pokud však meč při snížení ÚČ nezasáhne, zraní majitele
o rozdíl mezi hody na ÚČ a OČ. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:44 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Arakaš, prsten Černé vdovy
Vzácný garenový prsten, ve kterém je vsazen oválný korund. Prsten používala černá vdova, než musela prchnout. Bohužel byl její prsten ukraden.
Prsten je tvořen ze dvou částí. V každé je zaklet démon. Pokud není prsten kompletní, démoni spí a tudíž nemá kouzelné schopnosti.
Jedná se o mocný artefakt nevyčíslitelné ceny a má několik vlastností.
zvýší bonus za charismu o 1
vrh : od 6.úrovně +1, od 12. úrovně +2
budování sítí je o 10% levnější
+3% k tabulkovým schopnoste sicca mimo zneškodnění mechanismu a otevření objektu
+1 k ÚČ a OČ sítí
démon klíče: obsidián vsazený do prstenu se chová jako lupičův klíč s 8 magy na den a podle toho má i barevné spektrum
při zneškodňování mechanismu a otevírání objektu má sicco -5%
při přestupu na vyšší úroveň (ihned po dosažení potřebné zkušenosti) jsou 3% šance, že sicco přijde o nabitou zkušenost, vrátí se na začátek úrovně, a bude muset celou úroveň opakovat (démoni v prstenu si vezmou svůj díl). Po znovunabytí zkušenosti na této úrovni si již sicco nehází. Hází si až na tu následující úroveň. Takto může prsten vysát úroveň až třikrát. Po třetím vysátí se démoni vrátí zpět do astrálu.
U posledních dvou vlastností se démoni aktivují po nasazení prstenu a působí celou úroveň. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:47 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Zásobník magenergie mistra Nedexe
Kouzelná čarodějná hůl 2 sáhy vysoká s vyřezávanou hlavicí, do které je vsazen duhový opál.
Do hole je možno přelévat jakékoliv množsví magenergie z kouzelníkovi zásoby. Jeden den může plnit hůl jen jeden kouzelník. O půlnoci hůl svoji magenergii ztrácí. Kouzelné vlastnosti hole spočívají v tom, že magenergii rozmnožuje. Po přelití magů si kouzelník určí, o kolik má hůl zvýšit magy. To ovšem snižuje úspěšné vyvolání kouzla. Pokud je v holi nějaké množství magů a kouzelník se rozhodne opět magy přelít, již se magy automaticky navýší o původní rozsah i pravděpodobnost seslání zůstává stejná.
Navýšení o 1,5 násobek magů snižuje úspěch vyvolání o 15%.
Navýšení o 2 násobek magů snižuje vyvolání o 35%.
Navýšení o 3 násobek magů snižuje vyvolání o 60%.
Hůl má na den i svoji vlastní magenergii.
20magů na den.
A tato kouzla:
Bílý blesk, hrom a blesky, zamkni, nebezpečné ovoce, magický provaz, neviditelná zbroj a odzbrojení.
S holí se dá bojovat, je poměrně silná zbraň. Síla zbraně je 6/0 a OČ je 3.
Poté, co kouzelník poprvé přeleje magy do hole, aktivuje všechny tyto vlastnosti. Do té doby je to úplně obyčejná hůl.
Hůl přidá svému majiteli 10 životů a zároveň ubere int a char o 1 bod. Toto zmizí po deseti dnech, co do hole nepřeleje žádnou magenergii. Aby se démon probudil, je nutné do hole přelít minimálně 1 mag denně. I když nepoužije kouzelník žádné kouzlo, mag o půlnoci zmizí a naplní se démonova magenergie na 20 magů. Pokud celý den nebude do zásobníku přelita žádná magenergie, o půlnoci démon 20 magů neobnoví a bude jich mít 0. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:47 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Palcát chodce Lionerma
Lintirový palcát. Má schopnosti chodcova meče. Magy, které lze do palcátu přelít, jsou jako by byl chodec o dvě úrovně výše.
Parametry zbraně jsou 8/+2/-1 inc +2 proti drakům 16/+4/+2 inc +8
Palcát má na den kouzla úder varování, úder zloby a úder nenávisti. Po použití úderu zloby se do půlnoci sníží ÚČ o 1, při použití úderu nenávisti se sníží útočnost o 3. Navíc má kouzlo úder ochromení. Past roz 3 !/ ½ současného počtu životů oběti.
Nositel zbraně, který zbraň používá jednu celou úroveň (absolvuje dva výcviky) získá rezistenci na psychická kouzla 75%, dračí dech 100%, blesky 50% a jedy 25%.
Zvyšuje SM o 2. |
|
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 15:48 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Zbroj amazonské náčelnice
Tuto zbroj vyrobili šamani v džungli padlých stromů pro svoji náčelnici Ašké. Měla jí pomoci překonat nástrahy při výpravě do arvedanského města Derteonu, kde zuřila válka se skřety. Bohužel v Derteonu našla Ašké svoji smrt a její zbroj byla ukradena a části se nacházejí na různých místech Asterionu.
Zbroj se skládá z několika částí, z nichž každá dává určité výhody a jako celek je mocným artefaktem.
Předloketní chránič - +1OČ, +1ÚČ na vrh nebo střelbu
Rukavice - +1útoč, +1sil (max.21)
Boty - +1inc, +2 pohyblivost
Náramenní chránič - +1OČ, +2OČ proti myšlenkovým bytostem
Kůže siwrise - +2OČ při útoku zezadu, -10% zastrašení
Řetízková zbroj – OČ 4, poškození zbraně (10% při zásahu). Počítá se jako kožená zbroj, jsou to vlastně kroužkové kalhotky a kroužková podprsenka.
Jakmile je zbroj používána komplet získává její nositel 25% rezistenci na jakékoliv zranění. Navíc si může při léčení zranění léčit o 6 životů více, než na jaké je úrovni.
Pokud však má alespoň tři části zbroje, nesmí používat jakoukoliv další zbroj ani kouzelné předměty kromě zbraně, jinak zbroj Ašké ztrácí kouzelné vlastnosti a začne fungovat až bude postava opět bez jiné zbroje nebo kouzelného předmětu (prsten, náramek, naušnice atd.)
Nikdo neví, kde se dnes všechny části nacházejí. Jen se tuší, kde by mohly některé části být.
Rukavice zůstaly v Derteonu
Předloketní chránič má ukrytý ve svém hnízdě v Sinwarském knížetctví žlutý drak
Kůže siwrise je majetek náčelníka Varkarandů z džungle padlých stromů
Náramenní chránič používá jeden ze skřetích kapitánů Zyla
Boty byly naposledy evidovány, když obchodní karavana měnila cenné předměty a odjela směrek k Rilondu.
Řetízková zbroj je ztracena někde v podzemní říši. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: po září 30, 2013 12:14 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...hrajete ocividne hodne power-play hru vic nez my, to je co rict!! Necham se inspirovat, nektere zde uvedene predmety bych rad videl v drzeni zlych CP...musim vsak nektere vyrazne oslabit pro pripad, ze se k nim dostanou postavy |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: po září 30, 2013 16:15 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Přesně tak. Předměty je nutné ušít na družinu a na to, co je baví. Dobrodružství je taky potřeba střídat. Jednou se bojuje, jednpou je to detektivka, jednou si užije zloděj, podruhé válečník.
No a teď si představ ty bosse, co proti nim stojí. Většina soubojů končí tak, že min. dvě postavy mjí 1-2 životy, kouzelníci jsou bez magů a hraničář za zády válečníka ošetřuje jeho zranění, aby vydržel ještě dvě kola, než alchymista vytáhne nějakej podpůrnej dryják
Paradoxně se u nás moc neumírá, protože máme tak supr kostky, že to fakt vyjde na ten 1 život. A vo vo vo tom to je |
|
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: út říjen 01, 2013 19:06 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Ty předměty jsou docela dobré. Hodně se mi líbí ten nápad se zbrojí, která je na více částech Asterionu. Jen její posbírání by mohlo být docela dobrým dobrodružstvím. Ale u nás v družince bych byl celkem nerad, aby se takové hračky dostali do rukou postav, ale v rukou nepřátel by to hru mohlo celkem zajímavě zpestřit. Mám asi jedinou výtku, záporné vlastnosti jsou jsou oproti kladným vlastnostem u většiny předmětů V celkem v nepoměru. Osobně bych na nich trošku přidal, ale jinak je to fakt zajímavé a myslím, že i já tu a tam občas něco použiji. |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: út říjen 01, 2013 19:07 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Ty předměty jsou docela dobré. Hodně se mi líbí ten nápad se zbrojí, která je na více částech Asterionu. Jen její posbírání by mohlo být docela dobrým dobrodružstvím. Ale u nás v družince bych byl celkem nerad, aby se takové hračky dostali do rukou postav, ale v rukou nepřátel by to hru mohlo celkem zajímavě zpestřit. Mám asi jedinou výtku, záporné vlastnosti jsou jsou oproti kladným vlastnostem u většiny předmětů V celkem v nepoměru. Osobně bych na nich trošku přidal, ale jinak je to fakt zajímavé a myslím, že i já tu a tam občas něco použiji. |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: út říjen 01, 2013 19:39 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Díky za hodnocení.
Zbroj Ašké je schválně roztroušená, aby se družinka musela vydat do jiných koutů Tary a na to budou navazovat další dobrodružství. Nyní cestuje moje bojovnice do Duhového pralesa (sice ztroskotala na Královské řece a bude bloudit v Džungli) a až se tam dostane navedu ji přes Erin, aby pak svolala ostatní na pomoc s Xilosem. Nikdo neví, zda se vůbec všechny části najdou. Na šesté úrovni má dvě a jde po třetí.
Hlava plodí nápady, ale teprve testování hraním ukáže, jak je předmět nebo artefakt přínosný. U většiny předmštů je doba trvání nebo počet použití. U artefaktů se můžou začít projevovat vedlejší účinky.
Příklad: Nositel palcátu chodce Lionerma může začít přicházet o životy (např. při přestupu místo k6+2 bude mít jen k6, ubydou mu magy při meditaci atd.). Občas postavy rádi takovej zmršenej předmět zahodí.
Raději vymýšlím krátkodobější předměty s omezeným časem a na pár použití, aby je postavy účelně použili proti silné nestvůře a až vyprchají, aby měli motivaci a hlavně radost objevovat další. Artefaktem se snažím srovnat nepoměry mezi členy družiny, tak, aby si každý přišel na své |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|