|
Autor |
Zpráva |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: st březen 20, 2013 11:00 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
já bych to nošení magických předmětů taky trochu limitoval, na jednu dvě maximálně tři předměty na těle podle povahy předmětů jeho účelu apod. V družině by podle mě nemělo jít jen o shánění co největšího počtu magických předmětů, aby byla jeho postava nezničitelná. Moje zkušenost je taková, že z takové hry se trochu vytrácí zábava. I když se v pravidlech o limitu nošení magických předmětů nic nepíše, neznamená to, že žádný takový existovat nemůže. Z hráči bych se asi na pravidlech asi přímo nedomlouval. Jen bych varoval alchymistu nebo kouzelníka, že taková koncentrace magických předmětů je dohromady nestabilní a může se zvrtnout. Řekl bych, že byto vycházelo i z logiky Asterionského pojetí magie, kde se například stalo, že v Bitvě pěti mečů jden z mečů explodoval, potom co se setkal z proslulým ohnivým štítem z Axary. Hráče který by nedbal mých varovaní bych pak potrestal nějakým tím zvrtnutím. Magické předměty by se mohli obracet proti němu. a nemusel by to být zrovna výbuch, za něco např. zranění ohněm by se hráči mohl počítat trojnásobná zranění, mohl by oslepnout nebo zeslábnout a v boji bych pak hráči tajně počítal postihy, které bych odečítal od jeho obranného čísla nebo by mohl chytit nějakou magickou nemoc z modulu Falešná apokalypsa, což by mohlo tvořit zápletku dalšího dobrodružství. Řekl bych, že možností, ak se vypořádat s hrabivým hráčem je celá řada. |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: st březen 20, 2013 13:45 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...ty magicke nemoci by byly elegantnim resenim problem je prave v tom, kdyz uz maji postavy tech predmetu moc - jak je o to pripravit?? uz se mi nechce delat takove "svinarny", jako drive, kdyz se proste druzina dostala do zajeti a potom musela utect, ale bez vybaveni... nebo po porazce Svobodnych mest, byli na strane porazenych, takze jim vsechno zabavili dneska leda tak pouziji porouchany tereport, podobny derteonskemu, ktery "vysava" magickou energii nebo "krade" predmety... jenze hraci se stejne zase pokusi magicke vybaveni sehnat - takze jako PJ jsem se s mnozstvim magickych udelatek smiril, posilam jim vsak do cesty takove prekazky a nepratele, proti kterym takove "vychytavky" spis prekazeji jeste to ale nemam uplne vychytane, takze zkousim alespon omezit noseni vicero magicnosti najednou, pripadne jak jiz jsem psal, ze by nemeli magicke prezky fungovat na jiz magickem opasku atd.
...idealni je treba nejaky turnaj, jehoz pravidla magicke vybaveni zakazuje - potom se mohou postavy postavit nepriteli "nahe" |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Fery |
Zaslal: st březen 20, 2013 18:59 |
|
|
Založen: 11.11.2009
Příspěvky: 73
|
Mužeš uvést nějaké konkrétnější případy ten příšer nebo řešení když mají těch magických hejblátek hodně?
Já jsem zrovna nyní použil dva porty, mohli si vybrat, jeden se jmenoval Magie zde nepřežije a druhý Zkrze askezi dosáhneš štěstí. No a jeden bral magické věci, a druhý ty obyčejné.
Ale taky mi hráči brblali, že to stálo za prd. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: čt březen 21, 2013 12:56 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...tak idealni jsou potvory, ktere odsavaji magii, pouzivaji iluze, maji vice schopnosti atd., zkratka se musi spravne nakombinovat potom to chce druzine stavet do cesty prekazky, ktere nejdou snadno prekonat (treba stinovy svet - zde magicke predmety nefunguji), ale sam s tim teprve zacinam, tak to jeste nemam uplne propracovane ale uz ted musi hraci pocitat s tim, ze vic magickych predmetu je spise na obtiz - spousta z nich ma i nejake nevyhody a kdyz se na to zapomene, muze byt zle |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: pá březen 22, 2013 16:16 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
U teleportů, které likvidují magické předměty a celkově jednorázových odstranění magických předmětů je ta nevýhoda, jak jste už zmínili, že hráči je velmi brzy začnou hromadit zase. V praxi to chce něco trvalejšího, něco co hráče doopravdy poučí, že hromadění magických předmětů není dobrá věc jako např. ty magické nemoci ale taková magická slepota, která jde vyléčit jen pomocí dosti složitého procesu je pro hráče také velmi nepříjemnou záležitost. Ale co se teleportů týče slyšel jsem, že se v některých typech přežívá neviditelný parazit, kterého přitahují démoni astrálních sfér. Pokud teleportem projde postava, která má dostatek magických předmětů je velká šance, že se na ni parazit nalepí. Parazit se vpije do kůže své oběti a nelze ho jakýmkoliv nemagickým způsobem sundat. Postavě na kůži, kam se parazit přisál, naskáče taková růžová vyrážka. Tělo na přítomnost parazita začne reagovat prudkou ztrátou životní energie. (Zde záleží na síle družiny a řekl bych, že i na její hamižnosti, ale klidně by se mohlo stát, že síla i obratnost klesne na 1, ale možná by stačilo aby klesl jen bonus za tyto vlastnosti o 5). Vtip je v tom, že pán jeskyně postavě neoznámí, co se s ní stalo a postihy na útok jí bude odečítat tajně. Jen postavě oznámí, že to její brnění ji nesnesitelně zatěžuje, je nějaká neohrabaná, její kuše je nějaká rozhrcaná a nemíří se s ní dobře, že jí nějak ztěžkl meč a o dost hůř se sním bojuje apod. Rázem se z nepřátel, které byli předtím pro postavy docela brnkačka stanou o dost tužší nepřátelé. Staří Arvedané znali celkem jednoduchý postup, jak se parazita zbavit, ale ten je v zapomnění a tak postavě nezbude nic jiného než hledat někoho, kdo ví o co jde. Není nutno říkat, že takových lidí je poskrovnu, většinou jde o nějaká dobrodruhy, kteří měli s parazitem tu samou zkušenost, řekl bych, že v Derteonu by se takových dobrodruhů mohlo najít docela dost, ale v jiných částech Tary je situace o dost složitější a tam, kde je absence arvedanských pevností s teleporty ani nikdo takový neexistuje. Každopádně taková osoba postavě poradí, že musí odložit všechno své magické vybavení. Parazit pak začne strádat a zhruba po půl roce (může rozhodnout i náhoda podle vůle Pána jeskyně třeba po 1K6+1 měsících) nenošení magických předmětů bude vyrážka postupně ztrácet svou barvu s tím jak bude parazit slábnout. Pokud postava přece jen vezme během léčení do ruky nějaký ten magický předmět parazit se rychle přiživí a s léčebnou kůrou je potřeba začít znovu. Když parazit odchází většinou přeskočí na jinou osobu poblíž, která má nějaký magický předmět, čím více má předmětů tím je větší pravděpodobnost, že si parazit vybere zrovna ji. V největším nebezpečí jsou pak společníci napadaného, kteří s ním tráví velkou hodně času, jsou s ním v těsné blízkosti a mají nějaký ten magický předmět. Jinak souhlasím se Sadaamem. Magické předměty mají i své nevýhody a je-li jich moc, může být zle. |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
Fery |
Zaslal: po březen 25, 2013 18:34 |
|
|
Založen: 11.11.2009
Příspěvky: 73
|
Hustej nápad |
|
|
Návrat nahoru |
|
Fergo Fergusson |
Zaslal: st březen 27, 2013 13:53 |
|
|
Založen: 22.4.2012
Příspěvky: 58
Bydliště: Mým domovem je Vyhnaství
|
Děkuji |
_________________ A pane Fergusson, jak jste jen dokázal zabít toho lidožravého obra?
"Tákhle jsem máchnul sekerou a bylo po něm." |
|
Návrat nahoru |
|
hrubous |
Zaslal: ne duben 07, 2013 20:43 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
Pane jo, respekt před tvim nápadem...ďábelsky geniální |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
cerberos |
Zaslal: so srpen 10, 2013 11:24 |
|
|
Založen: 24.4.2010
Příspěvky: 46
|
V dobrodružství Kráska a zvíře jsem narazil na předmět opakovací orčí kuše. Chtěl bych se zeptat, jak to zhruba funguje, případně jestli by šly nějak nahodit statistiky pro DrD i Drd+ |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: so srpen 10, 2013 19:11 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...oficialni parametry nikde nejsou, musis si je vymyslet
...a nebo pouzij nase (DrD 1.6):
Kuse orci lehka (nazev pouzit z ceniku v ZP):
SZ: 5, utoc.: +0, dostrel: 15 – 25 – 35, vaha: 15 (bez zasobniku), cena: 186 zl. (viz. cenik), rychlost strelby 3x/2 kola (inic. +3 v RSS)
...vzhledove si ji predstavuji tak, ze ma zabudovany zasobnik na cca 6 sipek, zasazuje se seshora mirne bokem (aby nevadil pri mireni), neni to ale nutne takhle jsme ve fantasy, navic je to orci vynalez, takze kombo magie +mechanika... muze to klidne vypadat jako v Dragon Age 2 (to uz by ale bylo na urovni gatlingu!! +rozhodne jine parametry)
...jo a taky neco o tom pise Kibe na strankach dracidoupe.cz (clanek obecne o kusich, o automatickych jako variante se tam, tusim, taky zminuje) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
cerberos |
Zaslal: st srpen 14, 2013 21:09 |
|
|
Založen: 24.4.2010
Příspěvky: 46
|
Chtěl bych se zeptat, kolik run se na Asterionu vyskytuje. případně jestli je nemáte k dispozici.
Stala se mi nemilá věc, při stěhování jsem asi někde ztratil CD na kterém byla uloženy obrázky run i s jejich popisem, které bylo přiloženo u Času temna. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dashprague515 |
Zaslal: čt srpen 15, 2013 9:15 |
|
|
Založen: 23.5.2013
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha / Albireo
|
cerberos: ten celkový počet run asi nikdy nebyl nějak konkrétně specifikován, na tom CD jich bylo 16 (8 arvedanských a 8 run Tří čarodějů), což má do kompletního výčtu určitě hodně daleko, navíc tu jsou ještě runy trpasličí (možná i nějaké další), nicméně si nemyslím, že by byl problém si domyslet nějaké vlastní
A ty obrázky možná budou k dispozici v sekci ke stažení, zkus se tam podívat. |
|
|
Návrat nahoru |
|
cerberos |
Zaslal: čt srpen 15, 2013 11:56 |
|
|
Založen: 24.4.2010
Příspěvky: 46
|
Díval jsem se a bohužel jsem tam nic nenašel.
nakonec jsem našel starší zálohy (ještě že si je dělám )
děkuju za odpověď
Neplánuje se, že byly ještě nějaký runy uvedeny v pravidlech? to je ale asi otázka na jinou část fóra.
Stejně díky za odpověď |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: čt srpen 15, 2013 18:00 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...v pravidlech jako DrD?? tam urcite ne, klasicke "jednasestky" runovy system nepouzivaji a v aplikacich jsou pouze obecne informace... mozna pak jeste neco muze byt v dobrodruzstvich (nejake cmaranice jsou napr. ve Stinove dyce v Piskach proroctvi...) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
cerberos |
Zaslal: čt srpen 15, 2013 18:41 |
|
|
Založen: 24.4.2010
Příspěvky: 46
|
Nene těmi pravidly jsem myslel aplikace, tak jako to bylo u uvedených run, tj. obraz runy a co dělá, tedy žádná pravidla, jen hrubý náčrt pro orientaci. Je to myšleno tak, jestli budou u modulů přiloženy nějaké ty další runy ) |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|