Autor |
Zpráva |
|
Jaky system her na hrdiny pouzivate?
DrD 1.6 |
[ 20 ] |
|
48% |
DrD+ |
[ 13 ] |
|
31% |
DnD |
[ 3 ] |
|
7% |
Fate |
[ 1 ] |
|
2% |
GURPS |
[ 0 ] |
|
0% |
Legendy Armandie |
[ 0 ] |
|
0% |
Strepy snu |
[ 1 ] |
|
2% |
CPH |
[ 0 ] |
|
0% |
jine |
[ 3 ] |
|
7% |
Celkem hlasů : 41 |
|
Nazarei |
Zaslal: út září 28, 2010 23:17 |
|
|
Založen: 17.4.2006
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha
|
Jaky system pouzivate pri hrani na Asterionu? Chybi Vam aplikace na nektery z jinych systemu nez DrD 1.6 a DrD+? Budete po vydani DrD II hrat podlte starych 1.6 - potrebovali byste stale jejich aplikace?
Kdyby doslo k vytvoreni naseho vlastniho herniho systemu pro Asterion, jake prvky a mechanismy z ostatnich systemu byste tam radi (ne)videli? |
_________________ Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu. |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: st září 29, 2010 6:39 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
No tak my od té doby,co vyšlo Drd+ hrajeme v tomto systému, který nám vyhovuje daleko více, je ve spoustě aspektů jednoduchý, ovšem celkem komplexní. Sice tam existuje ,,pár" nedořešených věcí, ale ty se dají v nejhorším upravit Takže jiné aplikace nám nijak nechybí. Na DrD II jsem poměrně zvědavý, vypadá to zajímavě, jen se bojím, aby systém nebyl zjednodušený až moc.
Jinak herní systém přímo na míru Asterionu bych okamžitě uvítal a byl bych ochoten si určitě za něj i zaplatit. Určitě by se mi líbilo vidět v tomto systému odlišení jednotlivých postav, aby dva hraničáři nebyli stejní (což se mi líbí právě v Drd+) a také se mi líbí systém dovedností. A například v rámci soubojů bych uvítal realizaci popisků z MB, kdy je rozdíl, zda má být člověk spíše mrštný v lehkém brnění nebo naopak těžce chráněný. Píšu to teďka na rychlo, určitě si vzpomenu na další věci  |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Deli |
Zaslal: st září 29, 2010 23:07 |
|
|
Založen: 25.1.2010
Příspěvky: 86
|
V současné době zkouším překopat WoD-WtM pravidla do prostředí Asterionu a musím říci, že to vcelku jde. Je zajímavé, jak je ten Whitewolfí systém flexibilní a jednoduchý pro jakékoliv úpravy... Doporučuju všem, kterým se tento systém líbí.  |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: čt září 30, 2010 13:40 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
my hrajeme podle "klasickýho dračáku" (1.6) těžko už bychom si zvykali na jinačí systém, páč tenhle nám skvěle sedí k našemu stylu hraní a zvládáme to i přes spoustu nedostatků... navíc ty postavy, které jsou rozehrané už nějakých 5 let (a Kibeho primární postava už má vlastně přes deset...), horko těžko "exportujem" do jiných pravidel, to platí i pro naše vlastní úpravy ne, že bych to ale nezkoušel...
takže, určitě bychom uvítali další aplikace!! a nešetřili bychom díky...
určitě to ale neznamená, že nikdy nezkusíme jiný systém!! osobně bych rád zkusil třeba AD&D (jen na to není prostě čas), i když asi ne na Asterionu, a až vyjde DrD "dvojka", jesli si ho koupím ještě nevím, ale pravděpodobně to budu chtít porovnat s "jedničkama" "pluska" mě (i ostatní hráče) ale minuly (asi proto, že v době, kdy vyšly, jsme měli cca dvouletou pauzu od "dračáku" i fantasy obecně )... jo a taky nedám dopustit na "procentovky"
čistě asterionský pravidlový systém bych taky uvítal, už jen proto, že by to doplnilo ten svět jako takový (už by chyběla snad jen PC hra a film!!) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 18:48 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Upřímně nedokážu si představit DrD bez aplikací Asterionu, prostě to ovlivňuje celou hru natolik, že bych je používal i v jíných světech, protože jsem na ně zvyklej.
Asterionský system by mohl být zajímavý a lépe propracovyný než 1.6 a na druhou stranu jednoduší než DrD+. U toho jsem jen nahlédnul u známého do pravidel a řekl jsem si, že tím svoje hráče zatěžovat nebudu . Spíš bych ocenil nějaký dovednostní systém než povolání, které jsou málo variabilní... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Xeldrien |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 19:40 |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Ybar, Jilmová ulice
|
Systém DrD mi často připadal nedotažený nebo spíše občas nedokonalý.
Samostatný systém by se hodil, já osobně jsem si v podstatě byl nucen vytvořit vlastní... |
_________________ Pero je mocnější meče. A pořádná kuše je mocnější pera. |
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: pá říjen 01, 2010 20:46 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
puvodně jsme hráli na Asterionu DrD 1.5 s aplikacemi a nic moc, pak jsme přešli na DrD+ což byla neskutečná zněma k lepšímu. Nějaký čas jsme si ale aplikaci domýšleli sami, pak už vycházeli. Mimochodem DrD+ aplikace na Asterion je důvod, proč náš hráč kouzelníka nechápe co mají ostatní proti jednoduchému čarodějovi v DrD+
Prostě jako výše, už jsme se s aplikacemi zžili a třeba kouzelníka bych nez asterionských aplikací nikomu ani nedával Nemluvě o golemech, nemrtvých....
Co se týče vlastního systému... nebyl původní myšlenka Asterionu taková, že jde hrát v jakémkoli systému? Tohle by to možná trošku narušilo, ale je hodně otázka jak se to vezme. Pokud to bude Asterion systém, nebo XZ systém, pro který je setting Asterion...
Aktuálně hrajeme tedy DrD+ a testujeme k úpravám otevřený DrD II. Předtím než se zeptáte - ne nic neřeknu, snad jen to, že nás to baví  |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: ne říjen 03, 2010 20:27 |
|
|
Založen: 17.4.2006
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha
|
Rauksul napsal: Pokud to bude Asterion systém, nebo XZ systém, pro který je setting Asterion...
System, ktery se nemusi dale upravovat pro hrani na Asterionu. Napr. DrD+ maji principy sveta (dusevni svet, astral,...) postaveny uplne jinak, v zadnem systemu nejsou MB a draci jsou dost odlisny od tech na Asterionu, atd. Takoveto veci by byli zahrnuty rovnou v zakl. pravidlech.
Kenny napsal: Určitě by se mi líbilo vidět v tomto systému odlišení jednotlivých postav, aby dva hraničáři nebyli stejní (což se mi líbí právě v Drd+) a také se mi líbí systém dovedností. A například v rámci soubojů bych uvítal realizaci popisků z MB, kdy je rozdíl, zda má být člověk spíše mrštný v lehkém brnění nebo naopak těžce chráněný. Elwe napsal: Asterionský system by mohl být zajímavý a lépe propracovyný než 1.6 a na druhou stranu jednoduší než DrD+.
V soucasne verzi 0.01 je to relativne jednoduchy system s radou nepovinnych pravidel (prevazne u soubojoveho systemu). Byl by to dovednostni system (vice moznosti oproti 1.6), ale ne v takove mire jako v DrD+ (jednodussi, rychlejsi na pripravu).
Co se tyce mrstnosti / tezke zbroje v soubojich, neco takoveho je pripraveno.
Zatim se stale jedna spise o napady v hlave, nez o konkretni mechanismy na papire. |
_________________ Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu. |
|
Návrat nahoru |
|
Zenir |
Zaslal: po říjen 04, 2010 8:51 |
|
|
Založen: 28.3.2005
Příspěvky: 9
Bydliště: Údolí hrdinů
|
Jsem rád, že se autoři rozhodli udělat dovednostní systém. Naše družina doposud hrála Drd 1.6, ale před nedávnem jsme přešli na Fate. Vše proběhlo uprostřed kampaně a zatím jsme neměli s tímto přechodem žádné problémy. Spíš to obohatilo nejen hru samotnou ale především postavy o nové rozměry.
Kdyby byl asterionský systém založen na Fudge a bral si inspiraci z Fate (hlavně budování postavy - ne podle úrovní ale fází/období jejich života) byl bych přímo nadšen. |
|
|
Návrat nahoru |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: po říjen 04, 2010 11:43 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
A co Střepy snů? Zkoušeli jste je někdo hrát na Asterionu? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bohdan |
Zaslal: čt říjen 07, 2010 10:38 |
|
|
Založen: 26.2.2005
Příspěvky: 197
|
Pěkné téma, hrajeme DRD+ vyhovuje nám ale současně je občas cítit že to na ten asterion není. Např. hodně mi chybí že není alchymista kterých je na asterionu spousty a ty pravidlově theurgovi z DRD+ přisoudit nejdou tam je podle mě ta největší slabina. Systém pro asterion kde by byli draci MB taktika proti nim a pod by se mi líbil jen když si vzpomenu co je v aplikacích popsánu účinků bylin jedů skřítčích výbušnin spec. předmětů... Bral bych asterionský systém všemi 10ti. |
_________________ Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856 |
|
Návrat nahoru |
|
Dugatan |
Zaslal: čt říjen 07, 2010 17:21 |
|
|
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 64
|
Hrajem sice na DRD+ ale mě se víc líbí klasická DRD 1.6. Asterionský herní syytem bych bral taky všena 10ti. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: pá říjen 08, 2010 20:44 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Koukal jsem se na Mytago a mají tam hned dva systémy (Kouzlem a mečem a Legendy). Nemáte s těmito systémy nějaké zkušenosti? |
|
|
Návrat nahoru |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: so říjen 09, 2010 9:23 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
S Legendama ani s Kouzlem a mečem zkušenosti nemám, jelikož ještě nevyšli :-D. Kouzlem a mečem teprve vyjde před Vánocemi a Legendy snad až možná příští rok...(viz.:http://www.mytago.cz/mytagocz/kouzlem-a-mecem/). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: čt listopad 04, 2010 14:37 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Tak my jsme zkoušeli DrD+ normálně a teda řekl bych že jsou... no s těma tabulkama bonusama a všema výpočtama si v tom může libovat snad jen matfyzák...
Víc nám vyhovovaly klasíckí DrDčka s tím že tam sme hráli na Asterionu 1,5 i 1,6 občas i s nějakýma vlastníma úpravama... tam nám to docela dobře do asterionu sedělo, co mě ale stále mrzí co DrD do asterionu neposkytuje, jsou jisté vlastnosti kouzleníků...
Když to vemu kolem a koukolem, tak vešerá magie na Asterionu mi přijde jako nejvyšší klenot, celkově nekromancie, psaní run, hteurgie, ovládání mysli a další... Přijde mi že to je krásný, (především aplikace pro nekromanta se mi líbily) jenže... stále mi to přijde dost nedořešený, prootže ani pravidla ani aplikace pořádně nerozlišují všechno co na asterionu je... například nekromanti se též dělí na Vládce mysli, Animatiky a další, v pravidlech je defacto popsán jen animatik, což mě mrzí a chybí mi to další přerozdělování schopností a podobně...
Proto myslím, jak už tu někdo zmínil, že pro asterion který dává tisíce možostí rozvinout postavu by byl nejlepší systém Střepů snů. Tam je to převážně vypravěčská hra a jsem za to že Asterion je tak barvitý že vyprávění v něm musí být nejlepší. Kolikrát jen s přítelkyní prosedíme nějakou tu hodinku a víc jen tím že si povídáme o asterionu... o to lepší by bylo kdybysme podobným způsobem mohli na asterionu i hrát...
Dostávám se k jendomu dotazu: Přemýšlí někdy AsterionTeam o tom že by společně se Střepy snů udělali nějaké aplikacce? Nevím kolik toho o střepech víte, ale myslím že by to stálo zato. Již podobné aplikace SS vyšli i pro Příběhy impéria, a co jse m se ptal z jejich strany by v něčem podobním problém nebyl. |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
|