|
Autor |
Zpráva |
|
tavicz |
Zaslal: st srpen 04, 2010 9:09 |
|
|
Založen: 25.9.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Ztracená země
|
Jak se přibližuje konec této epochy Asterionu a pomalu se blíží jeho nová éra, chci se s vámi zamyslet nad novou podobou Asterionu.
Předem chci říct, že jsme si na Asterionu užili mnoho hodin skvělé zábavy a díky za to. Hráli jsme i v jiných světech než Asterionu. Když se zamýšlím nad tím, co by měl mít nový Asterion, vypíchl bych tyto body:
- Svět se silným motivem: motiv světa bych udělal ještě silnější. Např. skřeti si nakonec svět podrobili. Stali se šlechtici a jen pár statečných se jim dokáže postavit. Nebo: Svět se po válce se skřety hodně vyčerpal. Kataklizma rozpraskalo zemi mnoha hlubokými propastmi, ze kterých vylezli strašní tvorové podzemních říší. Lidé ani skřeti nemají dostatek sil na jejich zničení. Skteři i lidé jsou teď na stejné lodi, ale ani jejich spojenectví není dostatečně silné proti teroru z hlubin. Nebo: Konečná bitva otevřela bránu mezi světy, ze které proudí na Asterion silní, neintelignetní draci a chtějí opanovat Asterion apod. Celkově se mi líbí světy plné nebezpečí, kde smrt/nestvůry mohou číhat na každém kroku a nikdo si není jistý, co bude zítra. Nejistota a strach vytváří skvělé prostředí pro hrdinskou fantasy.
- Svět magický i nemagický: Jsou hráči, kteří mají rádi silně magické světy, i takoví, co mají raději low-magic světy blízké evropskému středověku. Co vytvořit v rámci Asterionu dvě zöny (dva kontinenty, nadzemí vs. podzemí apod.), kde v jedné bude magie běžná (společnost s kouzelníky, magickými alchymisty, svitky, artefakty apod.). Magie nemusí být v této první zóně běžná, ale magická povolání a kouzelné předměty v ní budou. V druhé zńě magie nebude (existovat/fungovat/nebude její znalost). V této druhé zóně mohou být místo magických předmětů technologické předměty (střelný prach, podzemní vlaky, samohybné kočáry, svítící tyče na bázi fosforu, lázně, výtahy apod.) Technologické vymoženosti nemusí být běžné, mohou být stejně výjimečné jako magické předměty v první zóně. To by mohl být dobrý základ pro vesnická dobrodružství DrD2.
- Svět rozlehlý: Starý Asterion měl trochu nevýhodu, že byl "malý". Neexistovaly žádné rozsáhlé cesty pro pomoc apod. Tím byl i relativně bezpečný postavy s koňmi mohly každou noc přenocovat v hostinci. Když by ale vesnice i města byla daleko od sebe, vyžadovalo by to mnohem víc táboření, vesnice by se musely starat víc o sebe a žádat dobrodruhy o pomoc apod. Zkrátka víc nebezpečí a tím víc práce pro dobrodruhy.
- Geografie: Myslím, že nová mapa nemusí zobrazovat celý svět. Spíš třeba menší část a na této menší části víc specifických míst. Větší část bych možná umístil do mírného pásu. Asterion byl sice zajímavý tím, že se většima událostí odehrávala v tropech a subtropech a nebyli tam psi, ale postupem času mi přišlo, že to je zajímavost vykonstruovaná trochu na sílu. Přece jen většina hráčů si nedokázala uvědomovat praktické dopady tropů a subtropů a občas to i znepříjemňovalo život, typicky žádní psi. Vždyť tolik hráčů mělo rádo psy (zvláště hráči hraničářů), někteří je měli i doma a dokázalo si představit jejich chování mnohem lépe než fantasy intawy. Zkrátka bych řekl, že některé generické věci mají svůj praktický význam a neměly by se měnit.
- Tematické moduly: Podle mě ztěžejní věc. Tématické články v Dechu draka a celé moduly mají podle mě větší význam než geografické moduly. Témetické věci ale s přímou aplikací na hráče. Nejlépe věci jako popis zlodějských guild, magických nebo technologických zbraní, lektvarů, popis společnosti ras a subras, které mohou hráči hrát, včetně jejich zvláštních schopností, pro PJ nové nestvůry apod. Ideálně na každý takový tematický článek by měla existovat zajímavá aplikace mechanik na konkrétní systém (nejspíš tedy DrD2). Spousta věcí, které se řeší na RPG Foru v rámci nových pravidel DrD2 by se ideálně mohly řešit v tématických modulech Asterionu.
- Dobrodružství: Bylo by skvělé, kdyby vycházelo více dobrodružství a třeba i gamebooků ze světa Asterionu. Knižně nebo v PDF (komerčních i nekomerčních). Zábavné dobrodružství má větší cenu než 100 let popsaných v kronice. Dobrodružství je základ hry i světa (settingu), každý má v něm možnost si svět prakticky ošahat. Je to lepší, než číst celé strany teoretického textu.
- Budování zdola nahoru: Něž začít tvorbu světa tím, že sepíšu všechny jazyky, souhvězdí, pojmenování dní v týdnu a vytvoření kalendáře apod. tedy věci, které hráč téměř nevyužije, lepší je začít svět odzdola, tedy třeba napsat, že existují dva kontinenty, jeden je magický a druhý je nemagický, popsat třeba jednu, dvě, max. několik oblastí na každém z nich a pak sepsat jedno dobrodružství na jednom kontinentu a jedno na druhém kontinentu a počkat na ohlasy čtenářů. Podle ohlasů pak rozšiřovat a prohlubovat popis lépe hodnocené oblasti, té druhé třeba taky, ale méně... Nechávat si tak otevřená vrátka pro více možnost, ale předně tvořit hlavně konkrétní věci, které mají ohlas, které čtenáři chtějí. Mimo dobrodružství to mohou být nová kouzla, finty bojovníka, nové užitečné předměty apod. Než zdlouhavý popis různých spolků spíš kratší popis a víc barvitých popisů cizích postav, se kterými se mohou postavy setkat.
A co vy? Jakým směrem by se měl Asterion posunout podle vás? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Mitogar |
Zaslal: st srpen 04, 2010 18:34 |
|
|
Založen: 2.1.2010
Příspěvky: 17
|
Ahoj, díky moc za toto téma a dovol mi krátce reagovat na tvůj pěkný příspěvek. Domnívám se, že Asterion do budoucna má silný motiv a tím je útok starých korullských bohů, moc zajímavé téma a nedávno pěkný článek o nich v Pevnosti.
Co se týká provázanosti světa magického s nemagickým, ponechal bych to tak, jak je. V tomto se mi moc líbí různá mechanická udělátka vynalezená orky a to byl zájem ze strany lidí uzavřít dohody o obchodu s orky.
Nesouhlasím, že byl svět Asterionu malý. Když opomenu Lendor, tak byla Tara až na oblast Východní dálavy celkem divočina a člověk neznalý prostředí se mohl lehce dostat do problémů.
S absencí psů máš pravdu pouze částečně. Autoři uznali svoji chybu a v dalších modulech ses již mohl se psy setkat viz. Brigova studánka.
Autoři Asterionu nakousli, že dalším prostředím, kterým by se rádi zabývali je též Podzemní říše nebo též Modrý měsíc, dále dle fantazie PJ lze zpracovat i bájný Třetí kontinent, takže fantazii se meze nekladou... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: čt srpen 05, 2010 9:26 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Silny motiv
opravdu chybi, ale snad by si mi libilo vic, kdyby se hraci vzili do roli Geralta, Yennefer atd. Proste normalnimu cloveku bylo jedno jestli zachrani Ciri. Navic to bylo na pozadi valky na severu a rebelii na jihu, coz "tvrorilo" zajimave situace. Takova fantasy se mi libi vic nez treba Pan Prstenu, kdy by hraci resili neco tak vyrazne svetodejneho-hobbiti (alias hraci v DrD) by nemeli sanci. Je pravda, ze tahat hrdiny z odnikud nikam jako to je u Neomillnerove by v DrD bohuzel neslo...
rozlehlost světa
Vzdalenost bohuzel nehraje prilisnou roli, protoze hrdiny kdyz jde spechem tak v DrD za den ujde hrozne daleko. Pocital jsem i kolik ujde normalni clovek, ktery je zvykli chodit a je to taky hodne(kdyz s to umi rozvrhnout)
Spis nejaky prekazky kde se neda chodit, osady oddelene bazinami, vysokyma horama, neprostupnymi lesy atd, proste nedelat svet tak rozkouskovany a do Dalav dat vic lesu, bazin atd (vzdyt kolik jich bylo v cechach lesu nez se zacaly kacet)
Geografie
S umisteni to nebyl prilis dobry tah, moho hracu si neuvedomiju, ze je v subtropech/tropech a oblece hrdinu jako na miste na ktere je hrac zvykli. Navic priroda mi prijde dost nezvykla. Lepsi by bylo kdyby se zacinalo v mirnem pasu a klidne pres pas polarni by se delaly vypady na "druhou stranu.
Dejme tomu, ze by postavy vysli z Rimu a pres barbarske uzemi(keltove by byli take zajimavy, zvlasttreba diplomaticka mise druidu by byla zajimava zapletka) by postupne prisli na sever. Tam by mohli byt vikingove, i kdyz byli az 300let po padu Rima, a jejich bajne nestvury a nekolik svetu. Potom pres pol a more do bajne Atlantidy...
Absence psovitch selem je celkem kontraproduktivni, u me si vlci pobihaji, jak chteji od chvile co jsme hrali jedno dobrodruzstvi tam jak jsou vlkodalci a od ty doby na kazdyho zdivoceleho psa nebo vlka v noci vytahovali stribrne zbrane a mazali vlcim morem.
Dobrodruzstvi nemam co dodat: Jen snad by bylo lepsi u kazdeho mista udelat rozsahle tazeni, ktere kazdy PJ vyplni svymi "vnitrnostmi" a hrace to protahne celou lokaci. Nebo dobrodruzstvi v FA bylo pekne udelane, ale treba Stinova dyka mi neprisla dvakrat pouzitelna  |
|
|
Návrat nahoru |
|
Seth |
Zaslal: út srpen 10, 2010 21:10 |
|
|
Založen: 2.8.2009
Příspěvky: 24
|
Já bych jen vypíchl, že Asterion nekončí, ba naopak! Hranicemi šílenství (případně možná nějakou knihou) se pouze uzavře dějová linka věčného boje s Kharem a vůbec se svět hodně změní (a bude to velkolepé!), ale bude to stále ten známý Asterion.
Tím, co bude následovat nebude "Nový" Asterion, jen se přesuneme z povrchu pod zem a patrně i na Modrý měsíc, což jsou oba zcela odlišné světy, které ale mají s povrchem Asterionu spoustu styčných ploch.
Zatím vybídnu k trpělivosti, změny, které s Podzemní říši a Modrým měsícem přijdou, budou včas představeny (a ozkoušeny) a vaše názory budou jedním z faktorů, který je bude utvářet.
Ale je to stále ještě daleko, letos nás čekají PSS, příští rok Hranice šílenství. To, že se "moduly" nebo co to vlastně bude z Modrého měsíce a/nebo Podzemní říše objeví ještě v roce 2011 je sice možné, ale neřekl bych, že příliš pravděpodobné.
A ještě poznámka pro Mitogara - Modrý měsíc = Třetí kontinent. |
_________________ Quaere et invenies |
|
Návrat nahoru |
|
Xeldrien |
Zaslal: st srpen 11, 2010 19:31 |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Ybar, Jilmová ulice
|
Modrý měsíc je úžasným prostorem pro prozkoumání... přinejmenším se na něj dá přesunout téměř vše... boj s Kharem, desítky nových říší a provincií, tisíce dobrodružství... Na Asterionu je místa stále dost... Chci říct - souhlasím s Mitogarem |
_________________ Pero je mocnější meče. A pořádná kuše je mocnější pera. |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 5:35 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
mno, každému sedí něco jiného... mám dojem, že jsem se "svými" hráči zdaleka nevyčerpal Asterion ani z 20% (a to hrajeme deset let, se třemi družinami v různém časoprostoru) !!
jo jinak, právěže takové "libůstky" jako absence psovitých šelem, podnebí, tvárnost atd. dělají Asterion Asterionem  |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Xeldrien |
Zaslal: čt srpen 12, 2010 22:22 |
|
|
Založen: 9.5.2010
Příspěvky: 27
Bydliště: Ybar, Jilmová ulice
|
Pravda je, že pro PJ i hráče by stávající Asterion stačil na dlouhá staletí... Já osobně hraju většinou na Eldharu (asi neznáte), ale Asterion sleduji a rád se pletu do věcí kolem jeho tvorby.Nuže, co mne ještě napadlo : Pravda je, že motiv Asterionu více-méně chybí. Většina fantasijních světů má určitý motiv - namádkou, Středozem a Morgothalova temnota - chtělo by to ,,cosi´´, co by vyjma klasických dobrodružství hráče zapojilo třebas i do vysoké hry bohů... Vůbec mi Asterion přijde příliš teoretický (nehci se vtím nijak dotknout těch, co ho tvořili, to ani omylem!) a možná by to chtělo ho zjednodušit a zpřístupnit i pro někoho, kdo nemá všechny doplňující moduly. |
_________________ Pero je mocnější meče. A pořádná kuše je mocnější pera. |
|
Návrat nahoru |
|
Gilgalad |
Zaslal: pá srpen 13, 2010 11:34 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 294
Bydliště: České Budějovice
|
Já si jen dovolím malý postřeh:) Za posledních pár let, co se kolem Asterionu pohybuji, jsem vypozoroval nějaké ti motivy - je jich trochu víc a prolínají se, někdy nejsou znát na první pohled (zkuste popsat ústřední motivy našeho "skutečného světa"
Mám pocit, že přednost Asterionu je právě v tom, že si většina hráčů může vybrat, kombinovat, dotvářet... Jen základní modul toho nabízí spousty.
Jinak náš úmysl je letos vydat modul o vojenství a umění a nejlépe příští rok Krajiny II - čímž bychom dokončili popis známých končin ke Konečné bitvě.
Rozhodně povrch Asterionu neopouštíme (ať v modulech nebo knihách), dál k němu budou vycházet články a další materiály. Jen bychom se chtěli někam "tvůrčně a potvůrčně" posunout.
Láká nás Podzemní říše, Modrý měsíc, ale také třeba Říše slepých bohů a další věci. Není vyloučeno, že se k některým asterionským oblastem a "tématům" (nemrtví, podmořský svět, Lendor, Stínový svět...) vrátíme v něčem samostatném.
Nechceme, aby byl Asterion telenovelou na pokračování, ani nějakým "bláznivým" experimentem. Hledáme cestu a způsob, jak ho ještě více prohloubit a propojit. Děláme to pro vás - hráče a čtenáře, ale také pro sebe, protože bez Asterionu už asi nejsme schopni fungovat:) A kdyby se nevyvíjel, byl stále stejný, umřeli bychom nudou... |
_________________ Cesta jde pořád dál a dál
kupředu, pryč jde od mých vrat.
Daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.
Na lehkých nohou dám se vést
až k větší cestě, nežli znám,
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam? To nevím sám. |
|
Návrat nahoru |
|
tavicz |
Zaslal: pá srpen 13, 2010 11:46 |
|
|
Založen: 25.9.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Ztracená země
|
Založil jsem toto vlákno právě jako náměty a nápady, kam by se mohl rozvynout. Ale předně jako návrhy, kde by se hráči vyjádřili, co jim třeba chybí, co pro ně dělá Asterion Asterionem apod.
Možná by stálo za to udělat pro Asterion podobný projekt, jako je Living Forgotten Realms (LFR), kde autoři každý měsíc vydávají na svých stránkách několik námětů na dobrodružství (zápletek) a hráči hrající ve FR jim odepisují, jak probíhalo dobrodružství v jejich skupině.
LFR se tak skládá z živého světa, který brázdí stovky družin dobrodruhů a autoři tak mají i zpětné vazby a náměty na další vývoj. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Zenir |
Zaslal: út srpen 17, 2010 10:40 |
|
|
Založen: 28.3.2005
Příspěvky: 9
Bydliště: Údolí hrdinů
|
Jako klad Asterionu vidím právě jeho rozmanitost a také to, že některé věci nejsou na první pohled takové, jaké se zdají.
Prostředí na hraní je víc než dost a dají se rozvíjet. Je tu zmiňovaná Říše slepých bohů, pak autory celkem opomíjený Lendor (třeba taková Pláň děsů nebo poušť Nunmeia by si rozhodně zasloužily aspoň článek), zbytek světadílu (Tary?) na západní polokouli, kde leželo Arvedanské císařství. Přece za těch více jak dva tisíce let zde musela vzniknout nějaká nová civilizace.
Mám trošku pochybnosti o modulu věnovaném Podzemní říši. Je to riskantní krok do tmy. Podle mě by musel mít modul poměrně velký tahák nebo výbornou nosnou myšlenku, aby donutil nadzemce jako já prozkoumat víc než jen jednu rozsáhlejší jeskyni pod povrchem. Podobnost v prostředí vidím stejnou jako u Podmořské říše, myšlenka zajímavá, ale že bychom v něm s družinou odehráli více jak půl dobrodružství nehrozí.
Naopak daleko atraktivnější je pro mne Modrý měsíc nebo dokonce Arveda. Proč odbýt původní domov Arvedanů tím, že jej opustili před tisíciletími a je tedy nezajímavý? Vždyť z toho, co bylo napsáno, vyplývá, že arvedanský národ byl sice vyspělý, ale taky povýšený a ostatní národy považoval za podřadné (v tom vidím jejich podobnost s korully). Proč by při svém útěku na planetě nemohli nechat zbytky těchto podřadných ras či dokonce příslušníky vlastního národa, které shledali nevhodnými k záchraně? Z Arvedy by se mohl stát svět, jehož obyvatelé mají silně zakořeněný odpor k magii a svou atmosférou se může podobat středověké Evropě.
Rozhodně bych uvítal dovyprávění některých příběhů a osudů, jak už někde bylo zmíněno. Nešlo by s vyprodanými modely udělat něco podobného jako s Dálavami v ČT? Trošku je aktualizovat a dát do kontextu s novými moduly. Třeba NaS si jednoznačně zaslouží dostat se k novým hráčům, považuju ho za nejlepší modul „1.generace autorů“ Asterionu a je vlastně důvodem, proč jsme na Asterionu začali s družinou před léty hrát.
Asterionské LFR nezní špatně, jenom se obávám, že přece jenom komunita hráčů Asterionu je daleko menší než je tomu u FR. A taky by tomu asi odpovídala odezva. Nicméně uveřejnění námětu nějakého celistvého tažení a aspoň částečné rozpracovaní jednotlivých jeho dobrodružství, by rozhodně nebylo k zahození. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Seth |
Zaslal: út srpen 17, 2010 19:00 |
|
|
Založen: 2.8.2009
Příspěvky: 24
|
Pár odpovědí Zenirovi:
1.Lendor: Nic není uzavřeno a je dost možné, že alespoň formou článku budou některé oblasti na Lendoru přece jenom popsány. Nějaký obrázek z Lendoru si můžeš udělat i díky knižní sérii (zejména Kaatu a ZMM).
2.Arveda: Arveda není jen planetou mrtvou, ale s největší pravděpodobností i úplně zničenou, takže šance, že by se na ni některý modul zaměřil, je minimální (knihy jsou na tom ovšem trošku jinak)
3.Aktualizace starých modulů se chystá formou krátkých článečků na web, popisujících osudy jednotlivých postav a míst. Je to pro nás sice podružný projekt, ale rozhodně ne takový, na který bychom se plánovali vykašlat.
4.Podzemní říše; rozhodně to krok do neznáma je, ale věřím že nápady autorů zajistí o poznání odlišnou, ale stále kvalitní zábavu. |
_________________ Quaere et invenies |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: čt srpen 19, 2010 5:52 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
Arveda - podle dodatků o astrologii by měla na obloze ještě "svítit" (jmenuje se Areta), ale souhlasím s tím, že bude mrtvá a asi se na ní nic dít nebude... spíš by bylo zajímavější napsat menší pojednání nebo příběh o tom, jak tam Arvedani dřív žili...
a vůbec, víc příběhů z minulosti by nebylo na škodu... kromě historie a kroniky o minulosti Asterionu a životech jeho obyvatel moc nevíme sice teď Asterion "žije" v polovině 9. století, ale má za sebou bohatou historii!! a také i vzdálenou budoucnost... jak bude vypadat Asterion třeba za pět set let?!  |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
arten |
Zaslal: út srpen 31, 2010 18:38 |
|
|
Založen: 9.10.2003
Příspěvky: 277
Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
|
to saddam: až tak by som tú Arvédu neodpisoval - "život si už nájde cestičku", viem si živo predstaviť ako sa z tohto domnele mŕtveho a magicky pokriveného sveta začne neviem ako dostávať na asterion nejaké svinstvo, kľudne niečo na štýl Lovecraft...
a viem si aj živo predstaviť, že s prípadným rozvojom mágie, by sa mohli objaviť prostriedky ako sa tam dostať. V takom prípade by sa Arvéda mohla plniť funkciu Zurku planetárnych rozmerov... |
_________________ Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: st září 01, 2010 18:16 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
asi máš pravdu... ale myslím, že má Asterion svých oblud "ultras" dostatek (běsi, navíc "invaze" z Modrého měsíce, v kurzu jsou i Kharovi proměněnci...), takže kdyby něco z Arvedy vážně hrozilo, už by mi to přišlo dost zvrácené
spíš bych to viděl naopak - družina by se dostala tam, na Arvedu!! (nějakou náhodou, přes Stínový, resp. Vnější svět, zbytkem portálu/korábu Arvedanů, pomocí Agrenské růže, která dokáže propojit světy...) - mohl by to být úkol od nějakého mocného (třeba by se podařilo Zanturovi otevřít cestu tam a potřebuje dobrovolníky na průzkum nebo ještě větčí hardcore, Asterion napadne neznámá nemoc a po letech bádání se zjistí, že tahle choroba zdevastovala arvedanskou domovinu a někdo se tam musí vydat, páč je zde možnost najít tam lék, ale je to jen falešná naděje atd...); ale to už by byl dost hafo "Star Gate"  |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: ne leden 16, 2011 21:32 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
To Gilgalad: Tak osobně si myslím, že modrý měsíc by byl velmi dobrou volbou pro další rozvíjení Asterionu. Jak známo na Modrém měsíci život existuje jsou tam vysocí elfové a stříbrní vlci? Nebo to byly stříbrné pumy? To je jedno, každopádně, kultura je tam jiná, flora a fauna naprosto odlišná a myslím že gravitace taky jinčí, což by dávalo velmi zajímavý potenciál už samo o sobě... ale krapet mi to připadá jako Outland v wowek. Proto by se to muselo nějak pořádně vyšperkovat aby to stálo za to =) Bylo by skvělé, kdyby se tam ukázali jiné druhy moci než na asterionu. Mám namyslí třeba historii předmětů, která sama o sobě by propůjčivala částečně moc daným předmětům, nebo víra v sama sebe namísto kouzlení, která by dokázala obdobné věci,... resp by to byl pouze nový druh způsobu kouzlení, více intuitivní a hůře naučitelný... (ostatně něco podobného se už objevilo i Targentu když Fuller dělal ty svý psí kusy.. =D) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|