Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  FAQ

Gilgalad
Zaslal: so květen 12, 2007 22:06 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 294 Bydliště: České Budějovice
[quote="Cenis"]
Silwerik napsal:
Zdravím.
Stihne se vydat KAAT do začátku července? Můžu se zeptet, kdo ho napsal?
Druhá prosba je ke Kronice - už pěkně dlouho zůstává neaktualizovaná..


Možná ano, příští pátek povezu nakladateli ilustrace od Romana Kýbuse, už chybí jen dvě a obálka. Přesný termín ještě není známý, ale mohlo by to být během června. Určitě na stránkách bude oznámeníSmile

_________________
Cesta jde pořád dál a dál
kupředu, pryč jde od mých vrat.
Daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.
Na lehkých nohou dám se vést
až k větší cestě, nežli znám,
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam? To nevím sám.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herryck PJ
Zaslal: po květen 14, 2007 14:01 Citovat
Založen: 1.8.2006 Příspěvky: 118
Zdravim chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili... udělal jsem nějakej malej příběh ale nakonec sem to v průběhu hry trochu předělal a vyšlo z toho úplně něco jinýho a prostě bylo to úplně divný a pokažený a teď nevim jestli to mám vrátit z5 nebo že to byl sen ptž XP sem už postavám rozdělil SadSad diks za odpověď
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Eyron161
Zaslal: út květen 15, 2007 9:42 Citovat
Založen: 5.2.2004 Příspěvky: 82
Herryck PJ napsal:
Zdravim chtěl bych se zeptat jestli byste mi poradili... udělal jsem nějakej malej příběh ale nakonec sem to v průběhu hry trochu předělal a vyšlo z toho úplně něco jinýho a prostě bylo to úplně divný a pokažený a teď nevim jestli to mám vrátit z5 nebo že to byl sen ptž XP sem už postavám rozdělil SadSad diks za odpověď



Z toho si nic nedělej, to se každýmu stane, že udělá nějakou chybu a pokazí dobrodružství. Zkus najít způsob, jak z toho "vybruslit". Nemusíš to dobropdružství dotáhnout do konce, nějakým zásahem "osudu" ho můžeš ukončit, s tím snem je to IMHO dost křečovité řešení. Kdybys nás víc zasvětil do situace, třeba ti poiradíme i nějak konkrtétněji Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Eyron161
Zaslal: út květen 15, 2007 9:44 Citovat
Založen: 5.2.2004 Příspěvky: 82
Nevím, jestli to patří do tohoto tématu, ale mám dotaz ohledně Pevnosti č.5, nikde ji nemůžu dostat, s tím, že ji jěště nedostali, je to možný? Chci si přečíst o vlkodlacích na Asterionu a nemůžu Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Sadaam
Zaslal: út květen 15, 2007 9:52 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
Myslím, že kombinací orčí mechaniky a nějaké té přidané magie by mohla vzniknout vskutku smrtící zbraň. Taková opakovací kuš "samopal" (když to hodně moc zjednoduším...)
Určitě by to mohlo fungovat podobně jako čínská kuše, jen s tím rozdílem, že by se mohla natahovat "automaticky" (díky magii) a měla by klasický zásobník s pérkem (třeba na 3, 4 šipky), tzv. "tlačák"...
Jenže asi jediná výhoda by byla v kadenci střelby. Přesnost, účinnost a dostřel by šel asi do háje. To by se muselo doladit použitím hodně silných démonů. Takže by taková kuš vyšla na moc peněz a prakticky by byla k nepoužití... Co myslíte?
Snad jen pro nějakého sběratele...
Vyplatí se prostě jen vylepšit normální kuši a pokud jste válečníci, naučit se s ní rychleji střílet... tak...

Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? Confused

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Sadaam
Zaslal: út květen 15, 2007 9:55 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
to Eyron161: přijeď do Prahy. I v tom nejzapadlejším krámku by ji mohli mít (třeba na Jiřáku v metru v trafice, vlastně v obou. Mívají tam dokonce i s knižní přílohou!!!)

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Cenis
Zaslal: út květen 15, 2007 11:17 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 493 Bydliště: Taros
Sadaam napsal:

Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? :?


ja sice nehraju, ale rodove zbrane povazuju za jednu z tech desitech nebetycnych hlouposti, ktere ten system obsahuje :-)

_________________
Krev není voda, leč nemá k ní daleko.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gowery
Zaslal: út květen 15, 2007 13:29 Citovat
Založen: 1.11.2006 Příspěvky: 54 Bydliště: Kaer Morhen
Sadaam napsal:
Myslím, že kombinací orčí mechaniky a nějaké té přidané magie by mohla vzniknout vskutku smrtící zbraň. Taková opakovací kuš "samopal" (když to hodně moc zjednoduším...)
Určitě by to mohlo fungovat podobně jako čínská kuše, jen s tím rozdílem, že by se mohla natahovat "automaticky" (díky magii) a měla by klasický zásobník s pérkem (třeba na 3, 4 šipky), tzv. "tlačák"...


A ještě bychom k ní mohli zavést oheň chrlící tanky... a protipěchotní miny... a luky, které nikdy neminou cíl... a když už nás nové zbraně přestanou bavit, zajdem za Kharem a některou z nich ho přetáhneme po hlavě Wink . Poté ovšem skončí hra na Asterionu (protože nebude soupeř, kterého bychom nedokázali porazit) a konečně budeme moci začít od znova. Bez podobných kravin, samozřejmě.

citace:

Ještě jedna poznámka-otázka k tomu: pokud hrajete DrD 1,6, jak řešíte rodové zbraně. Třeba výše zmíněná kuš pro hobity??? Šavle pro orky??? Bastard pro barbary??? Confused


Podle mě to blbost rozhodně není. Pro srovnání se stačí podívat do pravidel Dungeons and Dragons a vyhledat v nich jakousi obdobu rodových zbraní - např. elfové mají featy weapon proficiency pro scimitary a luky zdarma.
Rodová zbraň je něco, co je pro danou rasu typické a přirozené vlohy ras usnadňují její používání (což samozřejmě jde ruku v ruce - daleko více budu používat zbraň, s kterou mi to jde, než tu, na kterou jsem úplně levý). Podle aplikací DrD 1.6 jsou, tuším, rodové zbraně stejné jako ty v pravidlech, takže netřeba žádné invence. Jestli má ale GM o nějaké rase jiné představy, úpravám se meze nekladou.
Ještě bych se zmínil o role-playingovém provedení tohoto pravidla. Není dobré, aby GM hru odbýval slovy: "Hoď na útok a přičti jedna," spíš bych preferoval, aby ostatním postavám barvitě popsal, jak se "Legolasovy prsty hbitě pohybují po tětivě jeho nového luku a s neuvěřitelnou zručností ji napínají. Elf pomalu míří na cíl, letky šípu ho hladí po tváři a dech se mu ztišil na hranici slyšitelnosti. Náhle tětiva zadrnčí a šíp vzlétne vstříc ke skřetí hordě."

_________________
THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
unnamed
Zaslal: út květen 15, 2007 17:02 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
To Gowery: No bylo by to krásné takhle to popisovat, ale po několika útocích by to bylo bud už ohraný nebo by se PJ zbláznil při vymýšlení inovací takového barvitého popisu. Laughing

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Herryck PJ
Zaslal: út květen 15, 2007 17:34 Citovat
Založen: 1.8.2006 Příspěvky: 118
tak já vám to trochu rozepíšu Smile ... postavy dostali jeden úkol a aby ho splnili tak museli do jednoho opuštěného dolu východ se po nějaký době zasypal a museli pokračovat dál a já sem se do toho zažral a začal sem tam vymejšlet obrovský sály apod. prostě byla to blbost že by v takovej vesničce byla taková obrovská jeskyně se strašně hodně nestvůrama a k tomu neprozkoumaná a já nevěděl jak to udělat tak sem si řekl že jak se zasypal východ tak neměli moc přístup kyslíku a měli z toho halucinace a nakonec omdleli a probudili by se někde v kostele u kněze (doktora)
Ptž je zachránilo jedno CP s kterým se seznámili na začátku... tak sem se ptal co lepšího byste mi poradili Very HappyVery Happy diks Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Gowery
Zaslal: út květen 15, 2007 18:30 Citovat
Založen: 1.11.2006 Příspěvky: 54 Bydliště: Kaer Morhen
To: Herryck PJ
Nasnadě je to nejtrapnější a nejohranější řešení a sice, že postavy prošly teleportem, který tam zůstal po nějaké prastaré a mocné rase... To je ale opravdu hodně ohrané Smile .
Nevím, jak je to s halucinacemi z nedostatku kyslíku, takže nemůžu říct, že něco takového není možné... raději bych se dříve zeptal někoho, kdo tomu rozumí.
Halucinace se dají navodit i jinými způsoby, např. nějakým kouzlem. Otázkou zůstává, proč by někdo něco takového dělal a místo toho postavy rovnou nepozabíjel. Jedině bych to zdůvodnil nějakým elfem, který za svého mládí byl zběhlý v magii a po několika staletích poustevničení začal trpět stařeckou demencí Smile .

A jestli jsi to už zakončil, nejlépe bude se s hráči domluvit a společně najít nějaký kompromis. Třeba se shodnete na tom, že opravdu změníte závěr dobrodružství, aby aspoň trochu vypadal logicky a nemuseli jste přitom moc hýbat s expy.

_________________
THERE'S NO JUSTICE.
THERE'S JUST ME.
-Death
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Bliizard
Zaslal: st květen 16, 2007 23:15 Citovat
Založen: 24.9.2003 Příspěvky: 75
mno nedostatek kyslíku by se v dole projevil nejdřív za několik let ale můžet jim třeba říct že tam byly halucinogení plyny, ale já bych to asi vyřešil tak že bych nakonec švihl nějakou morální zkoušku a pak to uhrál na snovej test od nějakýho mouly

_________________
Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herryck PJ
Zaslal: čt květen 17, 2007 6:17 Citovat
Založen: 1.8.2006 Příspěvky: 118
OK tak diks nějak to příště zkusim Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Herryck PJ
Zaslal: čt květen 17, 2007 7:35 Citovat
Založen: 1.8.2006 Příspěvky: 118
a taky by mě zajímalo v jakých městech je jaká měna zatim sem se z modulů nic moc nedočetl jen jaký jsou mezi měnamy poměry tak bych se chtěl zeptat kde všude jsou jiný měny...
A zajímalo by mě jestli jiné měny popužíváte při hraní nebo jestli hrajete jen s typickým nepojmenovaným zlaťákem stříbrňákem a měďákem Smile THX
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Cenis
Zaslal: čt květen 17, 2007 10:58 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 493 Bydliště: Taros
Herryck PJ napsal:
a taky by mě zajímalo v jakých městech je jaká měna zatim sem se z modulů nic moc nedočetl jen jaký jsou mezi měnamy poměry tak bych se chtěl zeptat kde všude jsou jiný měny...
A zajímalo by mě jestli jiné měny popužíváte při hraní nebo jestli hrajete jen s typickým nepojmenovaným zlaťákem stříbrňákem a měďákem :) THX


meny nejsou podle mest, ale podle zemi. popsane jsou ve Zlate pavucine, trosku myslim i na CD k Casu temna. V almendoru a tim padem i vychodni dalave se pouzivaji grose napr.

_________________
Krev není voda, leč nemá k ní daleko.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 60 z 118
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 116, 117, 118  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.