Dobrodružství

Na této stránce si můžete stáhnout dobrodružství pro hru na Asterionu. Tato část je určena především pro PJ, hráčům ji nedoporučujeme, pokud se nechtějí připravit o překvapení a zábavu ze hry.

Mezi světy

Dobrodružství Mezi světy zavede Vaši družinu pod koruny Lesa padajících stínů a možná i dál. Vesničku Březno napadají krvelačné nestvůry. Aby mohly jejich řádění učinit přítrž, musí hrdinové naleznout alchymistu, který se ztratil ve Světě stínů.

(Dech draka 10/2010; Miloslav "Milosh" Zaoral)

Mezi svety.pdf (866 kB)

Pláně z kostí

Toto dobrodružství se odehrává na území Nového umrlčího království, které je jedním z pilířů nově připravovaného modulu. Dobrodružství je určeno pro vyšší úrovně a zkušenější hráče, hru však může PJ snadno upravit podle svých potřeb.

(Dech draka 6 a 7/2012; Vojtěch "Kelghor" Růžička)

Plane z kosti.pdf (600 kB)

Poslední boj

Čas hevrenů je již podle mnohých pryč, někteří ale stále vzdorují spojeným silám Almendoru a trpaslíků. Na čí stranu se postaví vaše družina?

(Dech draka 6/2011; David "Seth" Rozsíval)

Poslední boj.pdf (414 kB)

Jeden den v Albireu

Guara Hiara slaví narozeniny a v Albireu se rozpoutává skrytá, ale o to drsnější válka o moc mezi nekromanty...

(Dech draka 8/2010; David "Seth" Rozsíval)

Jeden den v Albireu.pdf (779 kB)

Pevnost stínů

Modelové dobrodružství z Gameconu 2009. Družina se ocitá v prastarém arvedanském sídle, zmítajícím se napůl ve Světě stínů a napůl v Přírodní úrovni.

(Dech draka 12/2009; David "Seth" Rozsíval)

Pevnost stínů.pdf (539 kB)

Lví řev

Vydáte se se svojí družinou do nitra říše legendárního Skalního lva? Troufnete si překonat pevnost Bezaburúe? Pak je Lví řev právě pro vás!

(Dech draka 6/2009; David "Seth" Rozsíval)

Lví řev.pdf (832 kB)

Prokletí světla

Družina postupně odkrývá události okolo malé vísky Mehulky. Ta se stavá její základnou pro průzkum Stolce uvítání, ztraceného Aurionova chrámu.

(Dech draka 2/2009; Jakub Štádler)

Prokletí světla.pdf (736 kB)

Zkouška víry

Družina se dostane do prastarého podzemí chrámu, který byl dříve součástí Adamivaru, malého arvedanského městečka v Ellionském knížectví. Projde podzemím plným nástrah a najde cestu ven? Obstojí při zkoušce víry?

(Dech draka 10/2008; Jakub Štádler)

Zkouška víry.pdf (1 MB)

Nový domov

Mořské císařství se chystá vybudovat pevnost na úpatí Dračích skal. Místní obyvatelé se snaží vyhnat plavenské kolonizátory a do konfliktu se zapojuje také Umrlčí království. Na čí stranu se přidají dobrodruzi?

(Dech draka 4/2008; Jakub Štádler)

Nový domov.pdf (484 kB)

Kráska a zvíře

Alena Sojková, hezká devatenáctiletá tmavovláska, byla unesena. Její otec hledá statečné dobrodruhy, kteří by předali výkupné. A pokud by se jeho dceři něco stalo, bude chtít hlavy únosců...

(Dech draka 6/2006; Jan "Gwaihir" Láník)

Kráska a zvíře.pdf (283 kB)

Po stopách Oggiho

Trpaslíci ze Seliaku objevili před třemi lety západně od Důlní stanice č. 14 jeskynní systém s ložiskem vysoce kvalitní železné rudy a ihned začali s těžbou. Jenže v této oblasti žijí vzácní Orli stříbrní, nad nimiž bdí radikální frakce Bratrstva dlouhých kápí...

(Dech draka 6/2006; Miloslav "Milosh" Zaoral)

Po stopách Oggiho.pdf (385 kB)

Květina pro alchymistu

Družina se vydává na výpravu z Erinu do Džungle padlých stromů. Jejím cílem je získat cenné květy Ostnice Osmicípé. Ta ale rozkvétá pouze v krátkém časovém rozmezí...

(Dech draka 6/2006; Zbyněk "Gilgalad" Holub a Jan "Gwaihir" Láník)

Květina pro alchymistu.pdf (921 kB)

Lesní běsi

Dobrodružství se odehrává v severních Zelanských vrších, poblíž města Stará štola. Za zmizením dřevorubce Arejka se ukrývá mnohem víc, než se může zdát...

(Dech draka 4/2006; Ondřej "Tichošlápek" Matěj a Jan "Čenis" Galeta)

Lesní běsi.pdf (873 kB)

Roztroušená osobnost

Dobrodružství se odehrává v Nekonečných horách na západě Tary, v malém městě Hompus. Postavy sem jsou povolány, aby vyřešily vraždu mistra Puvy.

(Dech draka 4/2006; Daniel "Endy" Habrda)

Roztroušená osobnost.pdf (225 kB)

Spletenec lží

Toto dobrodružství může být odehráno samostatně nebo i jako epizoda nějakého tažení. Hlavní důraz je kladen na detektivní zápletku a interakci družiny s cizími postavami.

(Dech draka 2/2006; Jan "Čenis" Galeta a Ondřej "Tichošlápek" Matěj)

Spletenec lží.pdf (239 kB)

Zapomenutá studna

V Torských pahorcích, v odlehlé části Východní dálavy, se nachází klášter Studna, sídlo malé skupiny Siomenových kněží. Je pojmenovaný po studni, kterou tu kdysi mniši nalezli. Otec Salgado tu společně se svými bratry hledal klid pro rozjímaní. Opustili rušné ulice města a chtěli se uchýlit do lůna přírody, kde by byli blíže svému bohu i sami sobě...

(Dech draka 2/2006; Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Zapomenutá studna.pdf (187 kB)

Zajetím ke svobodě

Dobrodružství se odehrává ve střední části Tary. Je zasazeno do právě kolonizovaných stepí a plání, konkrétně na Trhlinové pláni u Dlouhé trhliny. Časově je zasazeno do roku 854 královského letopočtu, do období okolo Slavností odvahy a cti, zasvěcených bohu Gorovi, které se konají 18. větrnce.
(Dech draka 3/2005; Petr Jánský, Jan "Čenis" Galeta, Zbyněk "Gilgalad" Holub, Václav "Shark" Pražák)

Zajetím ke svobodě.pdf (393 kB)

Bílé útesy

Na prastarém majáku, který byl postaven před dávnými léty jako varování mořeplavcům před zrádnými Bílými mělčinami, se před časem usadil stařičký čaroděj Arnigen... Takto začíná dobrodružství ze Západní dálavy, které bylo původně určeno pro modul Písky proroctví. Mapy jsou součástí textu dobrodružství, tři z nich jsou chybné, jejich správné verze si můžete stáhnout zvlášť ve formátu .jpg nebo v kompletu ve formátu .zip (viz níže).
(Dech draka 2 a 3/2004; Ludvík Diviš, Václav "Shark" Pražák a Jan "Čenis" Galeta)

V moci Černých křídel

Družina se vydává objevovat tajemný svět skřítků ve Zlatém lese a dostává se do moci dávného proroctví...

(Dech draka 5/2004; Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Prokleté předměty

Čtyři prokleté předměty a čtyři zápletky pro dobrodružství. Čekají na vás Kniha tisíce hrůz, Prokletý kupec, Sedm darů Tablatových a Sekera Kuzmy Krvavého ostří.

(Dech draka 6/2003; Jiří "Jersey" Buchta, Petr "Ďéda" Mužíček, Zbyněk "Gilgalad" Holub, Jan "Čenis" Galeta a Václav "Shark" Pražák)

Soumrak nad Athorem

Družina nese do Athoru zásilku podivných živých tvorů. Zaplétá se tak do intrik několika mocných organizací, v čele s radikální frakcí druidů z Bratrstva dlouhých kápí. Na postavách bude rozhodnutí, s kým se nakonec spojí, zda pomohou zachránit město přet zkázou, nebo se Athor stane městem mrtvých...

(Dech draka 6/2003; Zbyněk "Gilgalad" Holub a Václav "Shark" Pražák)

Orantor

Neznámý muž požádá družinu, aby doručila dopis jeho bratru. Postavy se tak vydávají na cetu do severozápadní Tary, do Jantarových stepí ke kmeni Rychlých antilop, do Údolí qinakotů a do tajemného Orantoru.

(Dech draka 3/2003; Jiří "Aldrick" Kolena)

Orantor.pdf (1 390 kB)

Za leskem zlata

Dobrodružná výprava za pokladem, během které se zdánliví přátelé mění v nepřátele a naopak družina potkává nové spojence tam, kde by to nečekala. Dobrodružství začíná v keledorském Erinu, zavede postavy na moře a vrcholí na ostrově Tangua, kde se ukrývá odkaz mága Korgaxe.

(Dech draka 5/2002; Jiří "Jersey" Buchta, Zbyněk "Gilgalad" Holub a Václav "Shark" Pražák)

Touha po štěstí

Svaroch, podivín žijící v Erinu, touží opět naplnit svůj život štěstím a city, které už dávno zapomněl. Najme družinu a vyšle ji pátrat po Hadím vejci, ztraceném artefaktu říše Asari Kasim, ve který upíná Svaroch všechny své naděje. Dávný artefakt v sobě skrývá spásu, ale také zkázu...

(Dech draka 3/2002; Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Čarodějova hrobka

Družina se vydává pátrat po knize dávného mága Koratha. Dobrodruzi se setkají s bandou zlodějů, navštíví hobití vesnici a nakonec vstoupí do tajemné hrobky...

(Dech draka 6/2001; Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Talisman tajemství

Subotamští mniši požádají družinu o pomoc při získání ztraceného talismanu. Dobrodruzi musí prozkoumat tajemné ruiny. Soupeřem a jim budou Zylovy Noční stíny. Také agenti této organizace totiž chtějí talisman získat.

(Dech draka 4/2001; Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Ztracený portál

Kouzelný portál vede do jeskyně, kterou kdysi obýval skřetí vyvrženec. Dobrodruzi zde mohou nalézt poklady, ale také smrt...

(Dech draka 1/2001; David "Deff" Urbášek, Jiří "Jersey" Buchta a Karel Makovský)