Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Falešná apokalypsa  ~  Psionika

Mikk
Zaslal: út květen 18, 2004 15:55 Citovat
Založen: 30.4.2004 Příspěvky: 5
Já jsem za Psionika hrál... Je sice sranda, že vím, že jsem v temné uličce obklíčen bandou hrdlořezů, co (jak jsem vycítil z jejich mysli) mě chtěli zabít, ale moc mi to nepomohlo Sad ... ALe je super... Určitě zajímavé CP pro sružinu ulhanejch padouchů, co si myslí že jim to daná Cp sežrala i s navijákem Very Happy Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Devlin Arcanus
Zaslal: pá listopad 05, 2004 11:16 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Po pravdě se mi psionik nelíbí, myslím, že trochu ubírá hraničářům... A podobný názor mám i na kněze... Jsem v tom trochu konzervativní, ale ať si každej hraje, jak ho to baví

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Shark
Zaslal: pá listopad 05, 2004 12:45 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 347 Bydliště: České Budějovice
Devlin Arcanus napsal:
Po pravdě se mi psionik nelíbí, myslím, že trochu ubírá hraničářům... A podobný názor mám i na kněze... Jsem v tom trochu konzervativní, ale ať si každej hraje, jak ho to baví


Tak to do jisté míry bylo myšleno. Na rozdíl od pravidel DrD, kde mají povolání přísně vymezené schopnosti, takže co dokáže např. zloděj, neumí kouzelník apod., na Asterionu jsou tyto věci univerzálnější. Souvisí to s pojetím mocí (viz Články a materiály). To, čeho kouzelník dosáhne pomocí magie, může dosáhnout kněz díky boží moci nebo psionik pomocí vrozených schopností.

_________________
Co tě nezabije, činí tě silnějším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Sandro Sinae
Zaslal: so listopad 06, 2004 21:23 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Na Asterionu, na Asterionu.. To je vtipný. Ale berme to jako obyvatelé Země, kteří Asterion hrají.. Psionik je nedotažená, nedomyšlená maketa čehosi, co je slepené z něčeho z kouzelníka, z něčeho od hraničáře a v podstatě nepřináší vůbec nic do hry. Nemá žádné opravdové schopnosti.
Takže asi tak.

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenny
Zaslal: ne listopad 07, 2004 8:11 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
No já si naopak myslím,že do hry v naší nové kouzlo.Z hlediska roleplayingu se s ním dá skvěle vyhrát a jeho schopnosti jsou taky dobré.Obzvlášť Vycítění lží,nebezpečí a Odhad úmyslu soupeře.Taky se mi líbí jejich pojetí jako zabíječů kouzelníků.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: ne listopad 07, 2004 16:08 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Srovnáme-li to ovšem s ostatními postavami z původních pravidel, má toho do počtu i co do kvality(podle mne a mé družiny) velmi málo, což je škoda.
Což takhle.. vytváření psionických polí, emoční síly, chaos, probouzení vědomí ve věcech, mentální projekce, (čchi) odolávání zranění, vhled, myšlenkové cestování, vize, snové zření, psychické sdílení, probudilost, vyšší míra prožívání...? Dalo by se toho přece vymyslet tolik. Tolik schopností a vlastností tak, aby nebylo nic ukradeno jiným postavám, a aby byl psionik opravdu unikátním povoláním jako všechny ostatní, takovým povoláním, na které by hráč mohl být také hrdý..
A co třeba kouzla? Opravdu to nešlo si dát trochu práce a času k tomu, vymyslet mu více jeho vlastních kouzel tak, aby neměl ani jedno stejné s jiným povoláním? Kouzelníci a hraničáři také nemají ani jedno kouzlo stejné..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: út listopad 09, 2004 17:57 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Souhlasím se Sandrem. A navíc ty jeho "super schopnosti" nejdou zdaleka unikátní jen pro něj... Vycítění nebezpečí? To mi drobátko připomíná šestý smysl...


Naposledy upravil Devlin Arcanus dne st listopad 10, 2004 13:22, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kenny
Zaslal: út listopad 09, 2004 20:14 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
Ale opravdu jen malinko. Very Happy

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: út listopad 09, 2004 20:32 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Sandro Sinae napsal:
Srovnáme-li to ovšem s ostatními postavami z původních pravidel, má toho do počtu i co do kvality(podle mne a mé družiny) velmi málo, což je škoda.
Což takhle.. vytváření psionických polí, emoční síly, chaos, probouzení vědomí ve věcech, mentální projekce, (čchi) odolávání zranění, vhled, myšlenkové cestování, vize, snové zření, psychické sdílení, probudilost, vyšší míra prožívání...? Dalo by se toho přece vymyslet tolik. Tolik schopností a vlastností tak, aby nebylo nic ukradeno jiným postavám, a aby byl psionik opravdu unikátním povoláním jako všechny ostatní, takovým povoláním, na které by hráč mohl být také hrdý..
A co třeba kouzla? Opravdu to nešlo si dát trochu práce a času k tomu, vymyslet mu více jeho vlastních kouzel tak, aby neměl ani jedno stejné s jiným povoláním? Kouzelníci a hraničáři také nemají ani jedno kouzlo stejné..


To kenny:
Pokusíš se mi na to odpovědět, pls?

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Devlin Arcanus
Zaslal: st listopad 10, 2004 13:34 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Hej, Sandro, nerubej furt do Kennyho. Dyť to není autor. Nebo se pletu? Sem koukal, že máš otázky na FAQ, takže jestli se mýlím, tak se omlouvám... Ale nevím, jestli by mi PJ dovolil mýlit se Twisted Evil

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kenny
Zaslal: st listopad 10, 2004 19:32 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
Ne,autor opravdu nejsem.Jen chodím na Auditorium už hodně dlouho.
No je pravda,že šlo psyonické AKTIVNÍ schopnosti více rozpracovat a udělat je originálnější.
Ale i tak je to hratelné povolání ne?

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: st listopad 10, 2004 20:48 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Aaa, tak to promiň, zmátly mě tvoje sofistikované příspěvky.. Smile

Mno, hratelný je, ale něčím takovým autoři ztěží hráče uplatí, alespoň ne mě. Hratelný povolání.. napsaný na dvou stránkách.. neoriginální.. nedodělaný.. hmm.. Jako CP, nějaká nula, možná. Ostatně, hratelný povolání je i sedlák.. Ale to by bylo alespoň originálnější..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Shark
Zaslal: čt listopad 11, 2004 11:24 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 347 Bydliště: České Budějovice
Všechna uvedená povolání v rozšířujících modulech jsou principielně míněna jako povolání hlavně pro CP, což je také v aplikaci zmíněno.
Navíc vytvářet úplně nové mechanismy tam, kde už nějaké použitelné existují, celá pravidla DrD (už takhle v systému dost nejednotná) ještě více komplikuje.
Ideou tvůrců aplikace je, že pokud lze na něco použít již existující mechanismus, tak ho použijeme, i když to není zrovna originální.
Pokud si ale vytvoříte originální systém bez jediné chybičky, tak si ho klidně používejte.

_________________
Co tě nezabije, činí tě silnějším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Devlin Arcanus
Zaslal: čt listopad 11, 2004 16:12 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 246 Bydliště: Albireo
Nešlo o nové mechanismy jako spíš o nová kouzla... A to by zas tak velká komplikace dle mého názoru nebyla... Když sme v tom ubírání originality jednotlivých postav, co takhle přidat nový povolání - "démon". Máš všechny povolání na 1. úrovni a hurá do boje Twisted Evil

_________________
Raději zemřu než abych se vzdal
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kenny
Zaslal: čt listopad 11, 2004 19:56 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
Když se mluví o tom sedlákovi,tak to je náhodou skvělá postava na roleplaying.Teď ho jeden hráč zkusí.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.