Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  Klic bytosti astralnich

Andrew-Zyl
Zaslal: po leden 12, 2004 19:51 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
No, zajímavé....., ale myslím, že mým hráčům by se to nelíbilo, ale mě se to líbí Very Happy

_________________
Něco končí, něco začíná
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Pastel
Zaslal: út leden 13, 2004 7:06 Citovat
Založen: 7.10.2003 Příspěvky: 104 Bydliště: Londyn (aktualne)
Fakt zaujímavá úprava ... pokúsim sa ju pretlačiť u nás ...
Ale moje príšerky sú tým pádom odsúdené na zánik, lebo moji hráči sú schopní hodiť aj 5 šestiek po sebe ... a dosť často ... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
domingo
Zaslal: út leden 13, 2004 8:54 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 70
Pastel napsal:
Fakt zaujímavá úprava ... pokúsim sa ju pretlačiť u nás ...

Zabudni Rolling Eyes

Pastel napsal:
Ale moje príšerky sú tým pádom odsúdené na zánik, lebo moji hráči sú schopní hodiť aj 5 šestiek po sebe ... a dosť často ... Smile

Ako kto ... ja som rad ak si hodim 5 ... 6 a nedajboze viackrat za sebou ... to musim mat ine stastie ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ivrin
Zaslal: út leden 13, 2004 22:58 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
No a jistě by se hody v některých případech upravovali... Asi není moc pravděpodobné, že by jste uhnuly drápům draka, který by vedl útok sečně končetinou, která je velká asi jako vy 2x... A v případě, že by vám na kostkách padlo stejně jako hráči, tak se to bere jako že útočník zasáhl.
Jsou velmi zajímavé případy, kdy hráči padne 6,6,4 a vám 6,6,5... To se většina hráčů vzteky neudrží. Laughing

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Alwarin
Zaslal: so květen 08, 2004 7:52 Citovat
Založen: 12.10.2003 Příspěvky: 10
Strašná úprava, jenom to zvyšuje procento náhody v souboji a je zcela v rozporu s pravidly, potom nemusíš uvádět útočnost, protože útočnost=úč+útoč a to jestli zasáhneš záleží jenom na náhodě. Podle toho má na zásah stejnou šanci šermíř 16.úrovně i kouzelník 1.úrovně, liší se jenom v tom jaké způsobí zranění.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sven Ivanhwen
Zaslal: st květen 12, 2004 13:47 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Alwarin napsal:
Strašná úprava, jenom to zvyšuje procento náhody v souboji a je zcela v rozporu s pravidly, potom nemusíš uvádět útočnost, protože útočnost=úč+útoč a to jestli zasáhneš záleží jenom na náhodě. Podle toho má na zásah stejnou šanci šermíř 16.úrovně i kouzelník 1.úrovně, liší se jenom v tom jaké způsobí zranění.


Nechapu proc se rozcilujes, ze stejnou sanci na zasah ma sermir na 16. urovni jako kouzelnik na 1. VZDYT NA TOM JE POSTAVENY CELY SYSTEM!!! Lisi se totiz jenom a pouze vybavou (plus nejaky nepodstatny bonusy typu +2 za serm s humanoidni postavou) jediny v cem se tyto dve postavy lisi je pocet zivotu a tudiz z toho vyplyvajici nemoznost zabiti sermire - to vsak Tebou kritizovana uprava nemeni.

S tim, ze je to na hlavu padly s Tebou vsak musim souhlasit - ale zaver z toho vyvozuji jiny- uvedeny priklad zasahovani je ad absurdum dovedeny princip Draciho doupete jako takoveho. Osobne davam prednost AD@D, tam k takovejhle nesmyslum nemuze dochazet ani nahodou.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Xillos
Zaslal: st květen 12, 2004 21:34 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 149 Bydliště: PCE
Tuhle upravu sem zavedl ja a to s cireho zoufalstvi protoze kdyz sem nasi druzinku prebiral do pracek PJ-skych tak bylo utocny cislo Sermire nekde okolo 50 a druid mel luk asi tak 20 +80 to si potom hraj metodou pokus omyl sem dosahnul desiveho zjisteni ze ty paka rozsekaj na kousky i 5 vyssich rytiru zkazy na jednou behem cca 5 kol...

_________________
Zas jednou na Auditko...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Xillos
Zaslal: st květen 12, 2004 21:35 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 149 Bydliště: PCE
Cernej drak jim obstal dyl ale ne o moc...

_________________
Zas jednou na Auditko...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
domingo
Zaslal: čt květen 13, 2004 8:41 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 70
Xillos napsal:
Tuhle upravu sem zavedl ja a to s cireho zoufalstvi protoze kdyz sem nasi druzinku prebiral do pracek PJ-skych tak bylo utocny cislo Sermire nekde okolo 50 a druid mel luk asi tak 20 +80 to si potom hraj metodou pokus omyl sem dosahnul desiveho zjisteni ze ty paka rozsekaj na kousky i 5 vyssich rytiru zkazy na jednou behem cca 5 kol...

Tie "zbrane" mali "stratit". Alebo podobne si mal dat priseram / nepriatelom.
Podla mna hlavna zbran by mala byt postava, mierne vylepsena vybavenim ... co je lepsie urobene v D&D ... (zatial co v DrDe postava v rytierskom a obojrucaku na nizkom leveli vacsinou vyhra nad postavou s dykou a bez brnenia ale na vysokom leveli ...)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xillos
Zaslal: čt květen 13, 2004 19:54 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 149 Bydliště: PCE
Mno me to napadlo taky... Ale nakonec sem to vyresil tak ze sem je ukecal na prechod na Asterion od 1.urovne...

_________________
Zas jednou na Auditko...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kostra
Zaslal: ne květen 16, 2004 19:11 Citovat
Založen: 21.2.2004 Příspěvky: 38 Bydliště: Dálavy čas od času brno
a co tohle :
ÚČ: síla+SZ+polovina obratnosti
OČ: KZ+ob+polovina síly
zranění: rozdíl +(-)útočnost krát 4

_________________
Dobrý šermíř na hovno když nepřátel nerovno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sven Ivanhwen
Zaslal: út květen 18, 2004 13:22 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Kostra napsal:
a co tohle :
ÚČ: síla+SZ+polovina obratnosti
OČ: KZ+ob+polovina síly
zranění: rozdíl +(-)útočnost krát 4


Jakekoliv upravy vedou na dalsi a dalsi upravy (jenom prepocitavat vsechny prisery je otrava) a pomalu to prestava byt dracak a stava se z toho ... no rekneme osobity styl. Pokud je jakztakz vybalancovany (coz je problematticke), neni na tom nic spatneho do te doby, nez hrac prejde k jinemu PJ. Osobne doporucuju pouzivat DrD bez uprav a zbrane jim proste sebrat - jeden muj znamy to resil armadou skretu (tedy tech starejch s 5 zivoty) - poslal jich tisic, pak dalsi a pak jeste .... nakonec je udolal (tedy samozrejmne zajal) a veci hodil do sopky. Mels je videt po par tydnech - byli pysny na svuj novy bajecny dlouhy mec (po nekolika tydnech boju s klacky Smile.
Pokud Ti (a hlavne hracum) to prijde jako neprijatelne spatny - zmen system (AD@D je mnohem lepsi Smile

BTW - v poslednim cisle Dechu Draka (2/2004) je genialne zobecnely postreh od Wulfa (pise volne receno tohle - nadseni pro DrD jako prvni dokonaly system po case pomalu vyprchava, hrac prechazi na system jiny, zjistuje, ze je genialni, postupne, ze ma taky svy mouchy a nakonec uz vlastne ani pravidla nepotrebuje, protoze nejsou dulezita Smile Vsemi fazemi jsem prosel Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kenny
Zaslal: út květen 18, 2004 17:42 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
Mým hráčum jsem je zabavil postupně.Nejdřív někomu spadnul meč do propasti,praskla zbroj po srážce s mocným artefaktem atd.Nakonec postavy stejně zemřeli,protože na Asterionu ještě nebyli a navíc je měli zmutovaný.(Alchymista s mečem bastardem,to samý chodec+síla,odolnost a obratnost 18/+3).

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kostra
Zaslal: pá květen 21, 2004 19:08 Citovat
Založen: 21.2.2004 Příspěvky: 38 Bydliště: Dálavy čas od času brno
Já jsem zabavil jednomu hráči meč tak, že na něj "skočil" písečný červ.Hráč se nebojácně vrhl načerva a zabořil mu meč do těla.Řekl jsem mu že červ utíká, první radost odpadla když jsem řekl že i s mečem.

_________________
Dobrý šermíř na hovno když nepřátel nerovno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bliizard
Zaslal: st květen 26, 2004 8:32 Citovat
Založen: 24.9.2003 Příspěvky: 75
Někdy se tu člověk docela zasměje ty vaše úpravy sou celkem vtipný mi hrály dračák pokud možno bez úprav protože vždycky někdo protestuje a není to vyváženy.
Ted hrajeme DaD a upravujem ho protože ted už mě nezajímá že se to někomu nelíbí ale mě to vyhovuje.

AT ŽIJOU DM

_________________
Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.