Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  Kniha kouzel

Andrew-Zyl
Zaslal: st prosinec 10, 2003 19:16 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
Byl bych rád, kdyby jste sem psali své návrhy na nová kouzla. Nemusí to být jen kouzla kouzelníků, ale klidně i hraničářská.

Tak začnu

Vonný vzdech

Mag: 6 magů za první kolo a 5 za každé další
Vyvolání: 2 kola
Trvání: Dle dodané magenergie
Rozsah: 1 osoba
Dosah: Dotyk nebo sám kouzelník
Popis: Po seslání kouzla se nad dotyčnou osobou vznese načervenylý opar, jenž se jí bude neustále držet po stanovenou dobu.
Opar chrání před zvláštnímy schopnostmi myšlenkových bytostí, jako jsou: prokletí, starch, slepota, paralýza, zakamenění, neviditelnost, zmatení, útoky na brnění a zbraně. Také ten kdo má kolem sebe Vonný vzdech má povznešenější náladu a čistou mysl. Což se projeví jako bonus k hodem na inteligenci a charisma. (Přesný bonus určí PJ, podle okolností).


P.S.: Toto kouzlo vymysleli samozřejmě arveďané. Nedoporučiji, aby si toto kouzlo kouzelníci učili, poněvadž je dost silné, ale mohli by jej třeba někde najít na válečném svitku.

_________________
Něco končí, něco začíná
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Thorgal
Zaslal: po prosinec 15, 2003 11:52 Citovat
Založen: 14.12.2003 Příspěvky: 5 Bydliště: Stará štola ? Ostrava
Připojuji se k tématu tímto kouzlem, které se neuplatní jen na Asterionu ale v kterémkoliv herním světě založeném na pravidlech DrD:

Arrow Záměna

Magenergie: viz níže
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 2 předměty, viz níže
Vyvolání: 3 kola
Trvání: dle úvahy sesilatele, nejvýše (3 × úroveň kouzelníka) směn
Klasifikace: časoprostor (přesun prostorem v nulovém čase)

Seslání kouzla na dva předměty v dosahu způsobí, že si navzájem vymění místa. To sice není samo o sobě vzhledem k malému dosahu kouzla příliš užitečné, ale důležité je, že po vypršení doby trvání kouzla se předměty vymění zpět. A zde už na vzdálenosti příliš nezáleží.
Trvání kouzla určuje kouzelník už při sesílání; kouzlo může předčasně ukončit obvyklým způsobem, jen jsou-li oba předměty v dosahu seslání (tj. do 10 sáhů od kouzelníka).
Rozměry předmětů musejí být takové, aby se každý vešel do pomyslné krychle 2 × 2 × 2 sáhy. (Například maximální délka kopí, na které lze kouzlo seslat, je 3,46 sáhu (délka tělesové úhlopříčky)). Hmotnost jednoho předmětu nesmí přesáhnout dvojnásobek hmotnosti druhého. Kouzlo působí i na případný obsah (skříně, truhlice, měšce, pochva s mečem) a lze jej seslat i na magické předměty a předměty s démonem. Nelze jej ale seslat na předměty pod vlivem jiného časoprostorového kouzla (např. Zmenšení). U předmětu s démonem (netýká se artefaktů) je ovšem 25% šance, že se při zpětné výměně předmětů démon vrátí do své sféry - hází se zvlášť za každého démona.
Magenergie potřebná k seslání je rovna desetině součtu hmotností obou předmětů (v mincích) plus 5 magů. Po dobu trvání kouzla jsou předměty magické - v každém předmětu je vázána čtvrtina sesílací magenergie.

FN: Oba předměty navždy zmizí (jako u kouzla Zmiz).

Příklad: Mladý, přehnaně sebevědomý a mírně namyšlený rytířský adept Horymír přijíždí do sídelního města, aby se zúčastnil turnaje uchazečů o členství v gardě místního vévody. Při průjezdu bránou však neprokáže patřičnou úctu dvornímu čaroději Thorgalovi tím, že mu nedá přednost a navíc jej v rozhovoru s dalším adeptem Smělmírem označí za pouťového kejklíře, což čaroděj zaslechne.
Thorgal (12. úroveň) si zjistí, proč Horymír přijel a kde se ubytoval. Pak požádá o pomoc svého přítele lupiče Stínka, který se nad ránem (kolem páté) vkrade do Horymírova pokoje a přinese čaroději rytířův meč (široký meč, 60 mn.) Thorgal si zatím opatřil větší pometlo (30 mn.) a jakmile mu Stínek donese meč, sešle na oba předměty kouzlo Záměna na maximální dobu 6 hodin (36 směn). To jej bude stát 14 magů. Stínek poté dopraví meč zpět do rytířova pokoje a Thorgal mezitím schová pometlo pod lavici v šermířské hale.
V devět začíná turnaj. V Thorgalovi trošku trne při magickém přezkoumávání zbraní, ale naštěstí to nemehlo alchymista Lothar ony 4 magy v Horymírově meči neodhalí. Poté už čaroděj jen čeká na svůj okamžik. Kolem desáté konečně nastupuje Horymír k souboji. Thorgal nenápadně zruší kouzlo (bez mluvení a gestikulace: 2 × 1/10 × 14 = 3 magy) a poté se už jen společně s ostatními diváky dobře baví.
Horymír s velikou ostudou spěšně opouští město a odjíždí na rodinnou tvrz. Přitom přemýšlí, jak vysvětlí otci, že se vrací s pometlem místo vzácného rodového meče.
Protože je však Thorgal v podstatě dobrák od kosti, je za několik dní v hlavním sálu tvrze objeven dopis spolu s pohřešovaným mečem. (Stínek opět boduje.) V dopise "Pouťový kejklíř" vyjadřuje naději, že si Horymír vezme příhodu k srdci a příště nebude tak prostořeký.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Anonymní
Zaslal: po prosinec 15, 2003 12:05 Citovat
To je dobrý, myslím že se to naučím, a pak to praktikuju na jednoho namyšleného trpaslíka z družiny. Wink Laughing Cool Smile Razz Wink Twisted Evil Laughing Sad Razz
Thorgal
Zaslal: po prosinec 15, 2003 13:02 Citovat
Založen: 14.12.2003 Příspěvky: 5 Bydliště: Stará štola ? Ostrava
Další kouzla:

Arrow Alwarinova kouzelná lucerna
Magenergie: X magů za vyvolání,
Y magů za každou půlhodinu trvání,
případně další 3 magy
Dosah: 3 X sáhů
Rozsah: koule o poloměru Y sáhů
Vyvolání: 2 kola
Trvání: dle dodané magenergie
Klasifikace: energetická magie (zpomalený výboj)

Autorem tohoto mistrovského a do velké míry adaptabilního kouzla je Arcimistr Alwarin Bílý.
Kouzlo osvítí sesilatelem zvolený prostor do vzdálenosti určené sesilatelem od rovněž jím určeného středu. V něm se nachází jasný zdroj tohoto osvětlení, který ze všeho nejvíc připomíná kouli matného až bolestivě prudkého světla o průměru asi 10 coulů. Světlo je buď bílé, nebo má libovolnou spektrální barvu určenou kouzelníkem. V druhém případě ale stojí o 3 magy více. Zdroj světla zůstává na místě. Od začátku poslední směny trvání kouzla plynule pohasíná, na konci této směny zhasne docela. Sesilatel může kouzlo předčasně ukončit, nachází li se v dosahu seslání. V tom případě světlo zhasne okamžitě. Kouzlo lze samozřejmě zrušit obvyklým způsobem, např. zaklínadlem Rozptyl kouzla.

FN: Dojde k prudkému světelnému výboji s účinky odpovídajícími Třpytivé záři (PPE), ale s dosahem jen 50 sáhů. Sesilatel automaticky neuspěje v hodu proti pasti.

Arrow Odhal kouzla
Magenergie: 8 magů
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: 1 tvor
Vyvolání: 3 kola
Trvání: ihned
Klasifikace: poznávání (zprostředkovaní nedostupných informací)

Kouzlo obvykle používají dvorní čarodějové a mágové, asistují li při soubojích cti. Při tomto mezi šlechtou tak oblíbeném způsobu sebevyvražďování nejsou přípustné jakékoliv magické zbraně ani jiné formy magie. A právě proto bylo vymyšleno toto kouzlo.
Kouzelník se soustředí a na konci posledního kola ví, zda jsou či nejsou nějakým magickým způsobem vylepšeny vlastnosti a bojové schopnosti cíle kouzla. Jedná se především o útočné a obranné démony ve zbraních i jinde, kouzla seslaná na terč, amulety, různé vypité lektvary a podobně. Kouzelník však nepozná, čím přesně je zlepšení způsobeno; PJ mu řekne jen zda zlepšení je nebo není.
Kouzlo odhalí i artefakty, pokud není jednou z jejich vlastností právě ochrana před tímto kouzlem. V případě že ano, hodí si PJ za kouzelníka proti pasti Roz ~ 7 ~ odhalí / neodhalí. Roz je rozdíl mezi úrovní kouzelníka a úrovní artefaktu (tedy theurga, jenž jej vyrobil). Ovšem je třeba dodat, že toto kouzlo je poměrně nové, a tak je ochrana artefaktů před ním velkou vzácností.

FN: Kouzelník se dozví pravý opak.

Arrow Řezný paprsek
Magenergie: 1 mag za kolo
Dosah: 2 sáhy
Rozsah: 1 paprsek
Vyvolání: 2 kola
Trvání: dle dodané magenergie
Klasifikace: energetická magie (proud energie)

Ve druhém kole soustředění vytryskne z kouzelníkova prstu uzoučký paprsek světla, kterým je možno řezat rostliny a neživé předměty asi jako laserem. Živočichy paprsek neřeže, ale působí jim každé kolo zranění za 1 život. Plocha řezu, který lze provést za jedno kolo, závisí na materiálu a shrnuje ji následující tabulka.

Materiál: Plocha [coul2]:
dřevo 40
kost 30
kov 10
kámen 6

Řez je naprosto čistý a hladký, případně jej lze upravit podle obratnosti kouzelníka. Magenergie nemusí být určena při sesílání, kouzelník řeže, dokud potřebuje a dokud mu stačí magy.

FN: Prst je popálen za 1k3 životů a kouzelník není schopen kouzlo znovu seslat, dokud není toto zranění vyléčeno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Albasir Stříbrný
Zaslal: út leden 06, 2004 14:08 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 41 Bydliště: Ostrava (Albireo)
Thorgale, hrac mladeho, trochu namysleneho a prehnane sebevedomeho rytirskeho adepta Horymira, necht je mu zeme lehla, si precetl priklad ke kouzlu zamena a nemel z toho radost:)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kostra
Zaslal: so únor 21, 2004 1:09 Citovat
Založen: 21.2.2004 Příspěvky: 38 Bydliště: Dálavy čas od času brno
promněň
magenergie: 45+velikost
past: 7 (žádná vlastnost)
vyvolání: 3 kola
dosah:15
třída: MA (změna skupenství)
popis: cíl se promění v něco naprosto neškodného (kartáček na zuby, lžičku Laughing ) k základní mag. se přičte velikost za každou třídu 5 magů,
magenergie se zvýší za každou sníženou velikost (zvětšit nejde) kouzlo je
nezvratné.... Hráčům by se nemělo dostat do rukou (jen tak) dobrý způsob jak se zbavit nepohodlného hráče Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil

_________________
Dobrý šermíř na hovno když nepřátel nerovno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Esiaros
Zaslal: st listopad 24, 2004 12:15 Citovat
Založen: 4.8.2004 Příspěvky: 16 Bydliště: Asterion Zeme narku Posledni les Thurg
Mel bych pripominku ke kouzlu ,,Rezny paprsek". Timhle kozlem se podle popisu da snadno preriznout zbroj. To se mi se sesilaci cenou zda moc silny.

_________________
Co te nezabije, to nestoji za rec. Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hrabe Stig
Zaslal: čt listopad 25, 2004 15:00 Citovat
Založen: 19.11.2004 Příspěvky: 124 Bydliště: nejtemnejsi podzemi Kurteny
Vonný vzdech : mel by byt nejaky postich za to ze nevidis poradne pres dym!!!! nebo ze je trochu zhulenej kdyz ma tak cistou mysl!!!!Alle jinak dobry!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Thorgal
Zaslal: pá leden 14, 2005 22:13 Citovat
Založen: 14.12.2003 Příspěvky: 5 Bydliště: Stará štola ? Ostrava
Esiaros napsal:
Mel bych pripominku ke kouzlu ,,Rezny paprsek". Timhle kozlem se podle popisu da snadno preriznout zbroj. To se mi se sesilaci cenou zda moc silny.


Pokud je zbroj někde odložená, pak nepochybně ano. Ale nemyslím si, že by si někdo v boji nechal na sobě řezat zbroj. Já osobně bych buď uhnul nebo bych kouzelníka pořádně praštil přes prsty:)

_________________
<? Aen Dh'aard aep'en Hen Shaeft ?>
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Nazarei
Zaslal: so leden 15, 2005 9:48 Citovat
Anonymní
Ale tys psal, ze je to paprsek. A takovymu paprsku se docela spatne uhyba...A maloktery kouzelnik bojuje sam, takze si vedle sebe postavi valecnika a reze... A ze dve kola mate protivnika beze zbroje...
Valek
Zaslal: ne únor 27, 2005 21:55 Citovat
Založen: 24.2.2005 Příspěvky: 41 Bydliště: Trebic
No ,ale zase v boji težko můžes vest řez přesně, když se vsichni hybou a navic nedrzi zbroj jen na jendnom miste(myslim jen vepředu, ale KZ muže utrpět). Spise by se dal preriznout mec a jako dodatek bych ke kouzlu dal, že veci s demonem jsou imuni a navic veci s demonem schopnym sesilat kouzla by mohli magy nasavat zpet do maxima. No ten konec je trochu ulet, ale muze byt sranda, ze by do mody veslo pouzivani techto demonu pred klasickymi zvedajici uc.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: po únor 28, 2005 13:33 Citovat
Anonymní
Co to placas za blbost, ze by demoni, ktery muzou sesilat kouzla to mohli nasavat zpet. Demon odsavas magenergie jo, ale normal?? Zamysli se nad tim a precti si pravidla...
Valek
Zaslal: po únor 28, 2005 19:28 Citovat
Založen: 24.2.2005 Příspěvky: 41 Bydliště: Trebic
Jo, rikam ze je to blbost a nemyslel sem to vazne. Hlavní oč mě šlo, že to řezání by neslo v souboji tak lehce. Na druhou stranu by se mohlo dobre vyuzit na sabotovani pred ocekavanym bojem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: po únor 28, 2005 20:40 Citovat
Anonymní
Je to paprsek, jak sem pochopil, tak docela dlouhy. S takovym paprskem nemusis moc mirit, aby ses strefil NEKAM do zbroje a tim ji znicil. A i kdyby, tak "par nepresnych" rezu a tvoje zbroj uz nikdy nebude to co bejvala...
Valek
Zaslal: po únor 28, 2005 21:03 Citovat
Založen: 24.2.2005 Příspěvky: 41 Bydliště: Trebic
JJ to uplne souhlasim. Ja te pochobil, ze prijde o zbroj. Je jasny, ze KZ by sla dolu. Jen porad mi nesedi, ze jen ukaze prstem a mihne jim jakoby pres brneni. Myslim, ze by musel jet pomalu a postupne cele to kolo, ale to v tom shonu asi nepujde. Btw: jak pokracuje vase prace na nej dobrodruzstvi. Moc vam fandim, pak to nekde zverejnete Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.