Autor |
Zpráva |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: čt srpen 04, 2005 21:36 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Wetrixus: Jenže pokud má ta improvizace dlouhodobě za něco stát, tak potřebuješ dost povnou počáteční přípravu prostředí a NPC - v případě hry na Asterionu či jiném předpřipraveném světě nastudování světa a NPC a vytvoření pár "svých" NPC |
_________________ Hledám hezkou, atraktivní, inteligentní, vtipnou a příjemnou přírodní zrzku s velkýma hlubokýma zelenýma očima. Čas si najdu kdykoliv... |
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: čt srpen 18, 2005 12:14 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Já mám asi dvě stránky men, co mě při různých příležitostech napadla, s mény já problém nemám .
Jinak bez improvizace to nende. Hráči udělaj něco co nečekáš...
Vzpomínám si na dobrodružství, kde měli projít hrdinové labyrintem a v něm odhalit Strašlivé Tajemství ( ), ale kouzelník seslal "najdi magii" a zjistil, že nikde nejsou žádná očarování, a pak zdí prolezl.
Spousta hlavně začínajících PJ zapomíná na hráčskou kreativitu, jistě člověk nemůže počítat se vším, ale někteří si málem nepřipouští, že něco takovýho existuje.
Doufám, že právě tohle plusko odbourá... |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Wetrixus |
Zaslal: pá srpen 19, 2005 1:52 |
|
|
Založen: 7.11.2004
Příspěvky: 175
Bydliště: Albireo
|
no jak se to veme... plus prinasi mnoho noveho...
ale mi porad hrajem klasiku... jednak nechcem menit postavy a jednak nam to zatim vyhovuje |
_________________ Strength and Honour |
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: pá srpen 19, 2005 17:59 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Od DrD+ sem čekal větší volnost... |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: ne srpen 21, 2005 14:56 |
|
|
Anonymní
|
Ja taky, ale po par zmenach v obecnych dovednostech se mi to libi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: st srpen 24, 2005 9:11 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Nj já sem asi náročnější takže se v tom vrtám o dost víc - soubojovej systém (to že zbroj chrání celé tělo a je v "celku"-chudáci kyrisníci- je fakt trochu...), perky a celýho kouzelníka... |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: st srpen 24, 2005 11:10 |
|
|
Anonymní
|
Kdysi sem mel vymyslenej fakt dobrej system na boj, ale tak slozity...Takhle je to sice docela nerealny, ale aspon jednodussi. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: st srpen 24, 2005 11:39 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
My máme soubojovej systém bez kostek, takže zemřeš na jednu ránu dýkou a nemáme problém s fintama (prostě záleží jen na kvalitách bojovníka jestli se mu to povede), žádný nereáloný čísla u zbraní... prostě kostkovej systém SUX |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: st srpen 24, 2005 12:07 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
No mě tehle soubojový systém vyhovuje,je reálnější mnohem víc než původní a je ještě celkem přijatelný na jednoduchost.Jen asi taky předělám malinko ty zbroje,přece jen pak se neuplatní popis u helmy,která prý nechrání krk atd. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Blind Guardian |
Zaslal: st srpen 24, 2005 12:21 |
|
|
Založen: 3.1.2005
Příspěvky: 593
Bydliště: na cestách-vyhnanec...
|
Kožená- pouze tělo a nákrčník
Kroužková-košile, nohavice,rukavice,chrániče
Plátová. nohy, krunýř,ramení pláty,rukavice, nákrčník
Helmy: dle DrD+ krom kožené čapky
takhle to mám já v naší družině je PJ šermíř )moje maličkost) a jeden člověk kterej se o šerm pasivně zajímá (=srab ) a sme s tímhle spokojeni (jasně není to úplně přesné, ale stačí to). |
_________________ Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: čt srpen 25, 2005 19:54 |
|
|
Anonymní
|
Kdyby meli postavy jen jeden radek zraneni, byly by zivoty realny. Takhle v pohode prezijes ranu kladivem do hlavy a vrzena dyka te sotva skrabne. Ovsem nevyhoduo by bylo, ze by se moc rychle umiralo a souboj by vyhral ten, kdo by si proste hodil vic na boj. |
|
|
Návrat nahoru |
|
domingo |
Zaslal: pá srpen 26, 2005 16:20 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 70
|
Nazarei napsal: Kdyby meli postavy jen jeden radek zraneni, byly by zivoty realny. Takhle v pohode prezijes ranu kladivem do hlavy a vrzena dyka te sotva skrabne. Ovsem nevyhoduo by bylo, ze by se moc rychle umiralo a souboj by vyhral ten, kdo by si proste hodil vic na boj.
No, koli tomu ze tie 3 riadky maju zmysel (lahko zraneny, tazko zraneny - postihy, bezvedomie az koma), lepsie riesenie by bolo pocitat velkost riadka zranenia inac - zmenit konstantu (10) vo vzorci.
Napriklad taka 0 uz je dost brutalna
Tak je skoro kazdy zasah ked nie smrtelny tak velmi nebezpecny |
|
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: pá srpen 26, 2005 21:22 |
|
|
Anonymní
|
Ale ap kby to byla FAKT realny. Ale asi by sos moc nezahral... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: pá srpen 26, 2005 22:20 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Nazarei: Neber si to osobně, ale nejsem si jistej, žes systém zranění plně pochopil. Dáváš základní zranění + 1d6. To ale neznamená: Počet životů z tabulky podle ZZ + 1d6 životů. To znamená ZZ+1d6 a pak teprv převod na absolutní počet životů. Nemluvě o Postiženích... Systém zranění je dobrej, spíš mi přijde, že léčení je nějak moc rychlý... jenže zas neni moc magickejch cest jak se léčit, takže to vlastně vjde hůř, než v jinejch RPG.
Nevim, co ste od DRD čekali, že to nebude žádnej zázrak bylo jasný hned od začátku. NEŘIKÁM, že je to špatnej systém, nebo něco podobnýho. Právě naopak to hodnotim jako dobře hratelnej systém. Jenže... class&level...
SS je určený k rychlému odehrání soubojů, protože autoři doufali, že ti, kdo budou +ko hrát, se zaměří na jiné aspekty hry, které bude boj jen doplňovat.¨
Žádný systém nemůže odbourat chyby začínajících GM nebo hráčů. GM i hráči si musí něco odehrát, aby se stali kvalitními. Když je mezi sebe vemou ti, kteří už jsou na úrovni, pak to jde rychlejc, ale taky to neni okamžitě... |
_________________ Hledám hezkou, atraktivní, inteligentní, vtipnou a příjemnou přírodní zrzku s velkýma hlubokýma zelenýma očima. Čas si najdu kdykoliv... |
|
Návrat nahoru |
|
Nazarei |
Zaslal: so srpen 27, 2005 11:30 |
|
|
Anonymní
|
Osobne si to neberu. System sem pochopil dobre.
Vem si krolla na 1.urovni, je to bojovnik a silu ma +5, takze to neni zadna trasoritka. Bojuje okovanym kyjem (vic na 1.urobni proste mit nemuze) a sejme elfiho kouzelnika (odolnost +0, je to statnejsi elf) do tela (s jeho obratnosti se do hlavy trefi jednou za 10let). Elf ma na sobe prosivanou zbroj aby se nereklo. Krollovo ZZ je 6 (5(+)5), 8 kdyz kyj drzi obouruc. Ma stesti a hodi 6. Sila zraneni je tedy +12 (12) nebo +14 (16). Po odecteni zbroje to dostane za 12 nebo 14. To je sice velky zraneni, ale kouzelnik se otrepe a bojuje dal.
Kdyby nahodou to dostal kouzelnik do hlavy a kroll to drzel obourucne, tak by to mel kouzelnik za +16 (20), coz by ho zranilo jenom za 2 radky.
Tohle by se v realu nikdy nestalo. Clovek se silo +5 je uz dost namakenej a okovanej kyj neni taky zadna sunka. Kdyby to nekdo timhle dostal NAPLNO do tela...(pripadne do hlavy)
Nerikam, ze kdyby mely postavy jen jeden radek (pripadne 3 patricne zmenseny), ze by se umiralo za kazdym rohem, ale jen rikam, ze to neni realny. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|