Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  KHAR

Tuk-Enek
Zaslal: čt srpen 04, 2005 21:36 Citovat
Založen: 5.6.2004 Příspěvky: 161 Bydliště: Praha
Wetrixus: Jenže pokud má ta improvizace dlouhodobě za něco stát, tak potřebuješ dost povnou počáteční přípravu prostředí a NPC - v případě hry na Asterionu či jiném předpřipraveném světě nastudování světa a NPC a vytvoření pár "svých" NPC

_________________
Hledám hezkou, atraktivní, inteligentní, vtipnou a příjemnou přírodní zrzku s velkýma hlubokýma zelenýma očima. Čas si najdu kdykoliv...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Blind Guardian
Zaslal: čt srpen 18, 2005 12:14 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Já mám asi dvě stránky men, co mě při různých příležitostech napadla, s mény já problém nemám Smile .
Jinak bez improvizace to nende. Hráči udělaj něco co nečekáš...
Vzpomínám si na dobrodružství, kde měli projít hrdinové labyrintem a v něm odhalit Strašlivé Tajemství ( Smile ), ale kouzelník seslal "najdi magii" a zjistil, že nikde nejsou žádná očarování, a pak zdí prolezl.
Spousta hlavně začínajících PJ zapomíná na hráčskou kreativitu, jistě člověk nemůže počítat se vším, ale někteří si málem nepřipouští, že něco takovýho existuje.
Doufám, že právě tohle plusko odbourá...

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wetrixus
Zaslal: pá srpen 19, 2005 1:52 Citovat
Založen: 7.11.2004 Příspěvky: 175 Bydliště: Albireo
no jak se to veme... plus prinasi mnoho noveho...
ale mi porad hrajem klasiku... jednak nechcem menit postavy a jednak nam to zatim vyhovuje

_________________
Strength and Honour
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: pá srpen 19, 2005 17:59 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Od DrD+ sem čekal větší volnost...

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: ne srpen 21, 2005 14:56 Citovat
Anonymní
Ja taky, ale po par zmenach v obecnych dovednostech se mi to libi.
Blind Guardian
Zaslal: st srpen 24, 2005 9:11 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Nj já sem asi náročnější takže se v tom vrtám o dost víc - soubojovej systém (to že zbroj chrání celé tělo a je v "celku"-chudáci kyrisníci- je fakt trochu...), perky a celýho kouzelníka...

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: st srpen 24, 2005 11:10 Citovat
Anonymní
Kdysi sem mel vymyslenej fakt dobrej system na boj, ale tak slozity...Takhle je to sice docela nerealny, ale aspon jednodussi.
Blind Guardian
Zaslal: st srpen 24, 2005 11:39 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
My máme soubojovej systém bez kostek, takže zemřeš na jednu ránu dýkou a nemáme problém s fintama (prostě záleží jen na kvalitách bojovníka jestli se mu to povede), žádný nereáloný čísla u zbraní... prostě kostkovej systém SUX

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenny
Zaslal: st srpen 24, 2005 12:07 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
No mě tehle soubojový systém vyhovuje,je reálnější mnohem víc než původní a je ještě celkem přijatelný na jednoduchost.Jen asi taky předělám malinko ty zbroje,přece jen pak se neuplatní popis u helmy,která prý nechrání krk atd.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: st srpen 24, 2005 12:21 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Kožená- pouze tělo a nákrčník
Kroužková-košile, nohavice,rukavice,chrániče
Plátová. nohy, krunýř,ramení pláty,rukavice, nákrčník
Helmy: dle DrD+ krom kožené čapky

takhle to mám já v naší družině je PJ šermíř )moje maličkost) a jeden člověk kterej se o šerm pasivně zajímá (=srab Laughing ) a sme s tímhle spokojeni (jasně není to úplně přesné, ale stačí to).

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: čt srpen 25, 2005 19:54 Citovat
Anonymní
Kdyby meli postavy jen jeden radek zraneni, byly by zivoty realny. Takhle v pohode prezijes ranu kladivem do hlavy a vrzena dyka te sotva skrabne. Ovsem nevyhoduo by bylo, ze by se moc rychle umiralo a souboj by vyhral ten, kdo by si proste hodil vic na boj.
domingo
Zaslal: pá srpen 26, 2005 16:20 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 70
Nazarei napsal:
Kdyby meli postavy jen jeden radek zraneni, byly by zivoty realny. Takhle v pohode prezijes ranu kladivem do hlavy a vrzena dyka te sotva skrabne. Ovsem nevyhoduo by bylo, ze by se moc rychle umiralo a souboj by vyhral ten, kdo by si proste hodil vic na boj.

No, koli tomu ze tie 3 riadky maju zmysel (lahko zraneny, tazko zraneny - postihy, bezvedomie az koma), lepsie riesenie by bolo pocitat velkost riadka zranenia inac - zmenit konstantu (10) vo vzorci.

Napriklad taka 0 uz je dost brutalna Smile
Tak je skoro kazdy zasah ked nie smrtelny tak velmi nebezpecny Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: pá srpen 26, 2005 21:22 Citovat
Anonymní
Ale ap kby to byla FAKT realny. Ale asi by sos moc nezahral...
Tuk-Enek
Zaslal: pá srpen 26, 2005 22:20 Citovat
Založen: 5.6.2004 Příspěvky: 161 Bydliště: Praha
Nazarei: Neber si to osobně, ale nejsem si jistej, žes systém zranění plně pochopil. Dáváš základní zranění + 1d6. To ale neznamená: Počet životů z tabulky podle ZZ + 1d6 životů. To znamená ZZ+1d6 a pak teprv převod na absolutní počet životů. Nemluvě o Postiženích... Systém zranění je dobrej, spíš mi přijde, že léčení je nějak moc rychlý... jenže zas neni moc magickejch cest jak se léčit, takže to vlastně vjde hůř, než v jinejch RPG.

Nevim, co ste od DRD čekali, že to nebude žádnej zázrak bylo jasný hned od začátku. NEŘIKÁM, že je to špatnej systém, nebo něco podobnýho. Právě naopak to hodnotim jako dobře hratelnej systém. Jenže... class&level...

SS je určený k rychlému odehrání soubojů, protože autoři doufali, že ti, kdo budou +ko hrát, se zaměří na jiné aspekty hry, které bude boj jen doplňovat.¨

Žádný systém nemůže odbourat chyby začínajících GM nebo hráčů. GM i hráči si musí něco odehrát, aby se stali kvalitními. Když je mezi sebe vemou ti, kteří už jsou na úrovni, pak to jde rychlejc, ale taky to neni okamžitě...

_________________
Hledám hezkou, atraktivní, inteligentní, vtipnou a příjemnou přírodní zrzku s velkýma hlubokýma zelenýma očima. Čas si najdu kdykoliv...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Nazarei
Zaslal: so srpen 27, 2005 11:30 Citovat
Anonymní
Osobne si to neberu. System sem pochopil dobre.
Vem si krolla na 1.urovni, je to bojovnik a silu ma +5, takze to neni zadna trasoritka. Bojuje okovanym kyjem (vic na 1.urobni proste mit nemuze) a sejme elfiho kouzelnika (odolnost +0, je to statnejsi elf) do tela (s jeho obratnosti se do hlavy trefi jednou za 10let). Elf ma na sobe prosivanou zbroj aby se nereklo. Krollovo ZZ je 6 (5(+)5), 8 kdyz kyj drzi obouruc. Ma stesti a hodi 6. Sila zraneni je tedy +12 (12) nebo +14 (16). Po odecteni zbroje to dostane za 12 nebo 14. To je sice velky zraneni, ale kouzelnik se otrepe a bojuje dal.
Kdyby nahodou to dostal kouzelnik do hlavy a kroll to drzel obourucne, tak by to mel kouzelnik za +16 (20), coz by ho zranilo jenom za 2 radky.
Tohle by se v realu nikdy nestalo. Clovek se silo +5 je uz dost namakenej a okovanej kyj neni taky zadna sunka. Kdyby to nekdo timhle dostal NAPLNO do tela...(pripadne do hlavy)
Nerikam, ze kdyby mely postavy jen jeden radek (pripadne 3 patricne zmenseny), ze by se umiralo za kazdym rohem, ale jen rikam, ze to neni realny.

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 7 z 11
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.