Autor |
Zpráva |
|
Yb |
Zaslal: út březen 02, 2004 20:41 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Túriel napsal: Jo... nevíte náhodou, co lidem vadí na nekromancii? Ne že bych měla zájem se jí věnovat, ale myslím, že s nekromanty (VYJMA zloděje emocí) by mohla být docela psina... (to je částečně na základě osobních zkušeností, zejména alergie na zloděje emocí... )
P.S.: touha po moci... fuj... osobně bych takový pocit nazvala spíš touhou štvát mocné
Zloději emocí mne dostali. Nečekal jsem, že se na Asterionu objeví něco podobného a, klobouk dolů, jsem velice rád. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
gegu |
Zaslal: út březen 02, 2004 21:45 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 130
Bydliště: Havlíčko Brodsko
|
No já teda newim jak wi lidičkové, ale já mám jednoznačně nejradši Vládce mysli Hrozně se mi líbí ta jejich dokonalost a wono owládat MB hmmm .... |
_________________ "Krev je jen tekutina a proto vždycky poteče" Nejmenovaný trpaslík se sekerou zdvyženou k smrtelnému zásahu na poraženého elfa... |
|
Návrat nahoru |
|
Túriel |
Zaslal: st březen 03, 2004 12:09 |
|
|
Založen: 15.9.2003
Příspěvky: 160
Bydliště: Třebíč
|
Zloději emocí mne dostali. Nečekal jsem, že se na Asterionu objeví něco podobného a, klobouk dolů, jsem velice rád.[/quote]
Divím se, že poté, co Tě dostali, chceš dávat klobouk dolů.
Ale teď trocha objektivity (ta přece nikoho nezabije) - ten, kdo je vymýšlel, to udělal zatraceně moc dobře. Nad tím klobouk dolů... |
_________________ Lacho calad, drego morn. !! |
|
Návrat nahoru |
|
M´te |
Zaslal: ne březen 07, 2004 12:33 |
|
|
Založen: 6.10.2003
Příspěvky: 98
Bydliště: f-m
|
|
Návrat nahoru |
|
Túriel |
Zaslal: út březen 09, 2004 14:48 |
|
|
Založen: 15.9.2003
Příspěvky: 160
Bydliště: Třebíč
|
To "jj" bylo laskavě CO?!? Upřímnou soustrast?!?
(promiňte přehnanou reakci, ale na tohle vážně nerada vzpomínám, protože PJ se rozhodl popisovat detaily skonu postav a od té doby ho půlka družinky považovala za psychopata. Ta druhá ne... ta to věděla dávno. když k někomu Narzian obdivně vzhlíží, tak to normální člověk asi nebude ) |
_________________ Lacho calad, drego morn. !! |
|
Návrat nahoru |
|
Ivrin |
Zaslal: čt březen 11, 2004 14:18 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 338
Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
|
Mě taktéž jako Gegua nejvíce zaujali Vládci mysli a jejich "řádný" pohled na svět, ale nezdá se mi jejich úděl v Umrlčím království...
Vládce mysli by se mohl klidně objevit i mezi Kharovými skřety nebo ve Čtyřech královstvích a mohl by se pokusit ovládat jiné myšlenkové bytosti než nemrtvé(ikdyž je pravda, že jejich snaha najít v okolí řád by byla mnohem náročnější než v Umrlčím království, a jistě jejich fanatické hledání řádu se hodí většinou na odvážlivce vydávající se do tohoto království nemrtvých).
Je také vidět, že Vládci mysli a Zloději emocí jsou dvě frakce na sobě závislé, ale majíopačnou polaritu v hledání svých cílů(Zloději emocí jsou většinou agresivní a krvežízniví, zato Vládci mysli jsou chladní a přehlíživý). |
_________________ We are here in order to die... |
|
Návrat nahoru |
|
M´te |
Zaslal: so březen 13, 2004 7:42 |
|
|
Založen: 6.10.2003
Příspěvky: 98
Bydliště: f-m
|
jj zkratka používaná na chatech pro větší rychlost značící jo jo |
|
|
Návrat nahoru |
|
Switch |
Zaslal: so říjen 23, 2004 12:24 |
|
|
Anonymní
|
Hoši nikdo nemá na prachsprosté animátory. Ten si vytvoří hromadu kostlivců, zombíků mumií a podobných havětí a o nic se nestará. Teda - pokud má dost magenergie, že? Ale není nad to mít pod palcem několik desítek opravdu ODDANÝCH bojovníků. I když musím uznat, že ovládat pár Sekáčů nebo Rytířů zkázy taky není k zahození. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: ne listopad 21, 2004 13:08 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Tane, ty si stále nepochopil krásu Zla? Golemové nejsou nic, sou jen náhražkou, kterou si stvořili Dobří, protože jim pochybné morální zákony Sedmnáctky zakazují dotknout se skutečné Moci (což je pochopitelné - Sedmnáctka nemá zájem, aby si lidé uvědomili její směšnost).
Teď vážně - nemrtví na Asterionu nejsou tak silný. Vyvolávací m-energie je dost velká, téměř nikdo nestvoří víc jak 1 nemrtvýho denně. U ozvěn prvků se m-energie taky nedoplatíš, nemluvě o tom, že jen málokdo dokáže využít dostatečnou kapacitu těla k tomu, aby vytvořil opravdu efaktivní kombinace Ozvěn.
Samozřejmě, že GM, kterej tvoří příběh stylem: Hm, tohle je hezký, tohle tomu nemrtvímu taky dám, bude mít meč +2, tahle kombinace Ozvěn je taky pěkná... On už bnemá kapacitu!? No co, byl to kouzelník... vytvoří z nemrtvých strašlivé bestie, ale GM, kterej tvoří dobrodružství s rozmyslem, brzo pozná, že nemrtví zas TAK mocný nejsou.
Mimochodem, někdo chtěl znát názory na dobrý nekromanty, nebo na nekromancii a etiku nebo tak něco, tak jestli má furt zájem, tak s Lamiusem a ještě s někym se o tom teď bavíme na Oblačné město a vše kolem světlonošů. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: po listopad 22, 2004 18:54 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Ale jsou určitě mocnější a propracovanější než ty v normálních pravidel. |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Xorel |
Zaslal: pá listopad 26, 2004 9:37 |
|
|
Založen: 23.11.2004
Příspěvky: 3
Bydliště: Albiero - přechodně Umrlčí Království
|
Myslim si že stat se nekromantem může být pro hráče docela zajímave |
|
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: ne listopad 28, 2004 13:50 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
me=magenergie
Kenny: Nejsou sami o sobě mocnější, jsou propracovanější. To že jsou propracovanější umožňuje GM (ale i případně hráči) je mocnější stvořit (ale zárovň mohou být slabší - když je někdo tvoří kvůli počtu nebo je to začátečník či amatér).
Anim. nemrtví na Asterionu maj oproti "normálním" dost potencionálních výhod
- mohou být lepší se zbraní (stojí desítky me),
- mohou mít mnohem rozsáhlejší smysly (řádově 5-10 me/smysl),
- mohou mít mnoho nadpřirozených chopností skrze Ozvěny (řádově desítky me, pro ty, které za tu me stojí víc jak 50 me) a možná i další, jenže mají i mnoho nevýhod:
- Nemají vlastní myšlení, postavy s nějakými vědomostmi o nich nebo s vlastními zkušenostmi je mohou dostat do situací, které pro ně budou paradoxní (2 kolidující si rovnocenné příkazy) nebo neřešitelné
- Jejich způsob boje je mechanický a postrádá improvizaci - bojovníci proti nim mohou být cvičeni a nemrtví bez nadpřirozených zbraní (chrlení ohně...) se tak pro ně snadno stanou nerovnocennými soupeři.
- Jsou vázáni na vaz. předmět - kdyby byl viditelnej a hráč mi řekl, že de po něm, stanovil bych si např. že 10 životů (záleží na tom, kde by předmět byl) = fatální zásah
- Jsou vázáni na krystal - jeho zničení = zničení velké části armády
a další...
Xorel: Jo, to určitě, ale musela by bejt odpovídající družinka (žádná parta světláků s touhou stát se draky Dobra), zápletky a prostředí. Ale zábavato bejt může velká. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Arled |
Zaslal: čt prosinec 09, 2004 11:37 |
|
|
Založen: 18.9.2003
Příspěvky: 38
Bydliště: Brno nebo Minkor
|
Ja si naopak myslím, že v družině postav snažící se stát hrdiny atd.. by se mohl nekromant docela byvit. Teda alspoň do doby než ho odhalí |
_________________ "Živod je jen dlouhé čekání na smrt, tak proč to neurychlit?!" |
|
Návrat nahoru |
|
Tuk-Enek |
Zaslal: so prosinec 11, 2004 18:09 |
|
|
Založen: 5.6.2004
Příspěvky: 161
Bydliště: Praha
|
Arled: Jo, jenže pak by dohrál . Popřípadě by dohráli ostatní...
Druhá věc je, že by mohla bejt psina hrát nekromanta, kterej se snaží odolat Zlu a udržet si svůj etickej standard (neanimuje, a když už, tak jen zlý - jakási další, posmrtná, úroveň trestu...). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Arled |
Zaslal: po prosinec 13, 2004 11:41 |
|
|
Založen: 18.9.2003
Příspěvky: 38
Bydliště: Brno nebo Minkor
|
No nevím, jestli by oživení - i zlé postavy, není proti řádu. Ale sranda by to určitě byla... |
_________________ "Živod je jen dlouhé čekání na smrt, tak proč to neurychlit?!" |
|
Návrat nahoru |
|
|