Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Falešná apokalypsa  ~  Alchymie a Artefakty

Máte rádi alchymii ?

Ano   [ 38 ]  
77%
  77%
Ne   [ 2 ]  
4%
  4%
Jak kdy   [ 9 ]  
18%
  18%

Celkem hlasů : 49
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: čt listopad 27, 2003 15:27 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Co si myslíte o alchymii, nebylo ji ve FA trochu málo. Tak co oprášit staré knihy a podívat se po nějakém tom novém alch. předmětu.

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tenaka-Chan
Zaslal: st prosinec 03, 2003 18:04 Citovat
Založen: 26.9.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
No já bych o některých věděl, v příručce DnD je jich dost novejch, ale buď jsou to naprostý hovadiny (ale některý dost dobrý pro roleplay gaming třeba plášť kterej se zbarvuje podle nálady nositele), anebo moc silný pro DrD (například věci co přidávaj do vlastností)
PS: fakt my tam skoro nic nechybělo, ale to bude tím, že alchymista v DnD není a myslím si, že je to dost chyba.
UPS: už asi měsíc se snažím PJ překecat, aby alchymistu vytvořil furt nic.
Help my pls je to Bliizard nebo jak se to sa*ra píše.

_________________
ITS GOOD TO BY BAD!!!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Li Fun Čien
Zaslal: st prosinec 03, 2003 19:01 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 12 Bydliště: Březová nad Svitavou
Alchimie,jo to je moje.Taky poslední dobou nehraju za nikoho jinýho,než za alchimistu-teď za skřítka--Li Fun Čiena,stejně jak se jmenuju.Taky si myslím stejně jako vy,že by neuškodilo pár nových předmětů.
A to mě přivádí na myšlenku. Neznáte náhodou nějakej slušnej magickej předmět,který by se nám mohl hodil???? Question Question Question
Poslední dobou totiž tak trochu filosofuji,jak by měl takový předmět vypadat a tím nemyslím nějakej bastard 20+30 ,ale něco co je něčím zajímavý a ojedinělý. Wink
Odepište, jaký je váš oblibený mag. předmět.

_________________
Všechno už tady někdy bylo, všechno se už někdy událo. A všechno už bylo někdy popsáno.

Vysogota z Corvia
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: st prosinec 03, 2003 19:24 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Jo, jo, já teď taky hraju za alchymistu skřítak a moje jméno je Tan Min Wu a přezdívka Bum-bum. Hodlám se specializovat na theurga a být mistrem ve výrobě golemů. Vím, že to umí jen málo lidí, ale když se učím přímo u Calisto A. tak si myslím, že ta by o tom mohla něco vědět. Wink
Co se týče mého oblíbeného předmětu, tak je stáhnutý z internetu, takže ho možná budete znát, ale stejně tak si myslím, že je dost dobrý na to, abych ho tady pro ty co ho neznaj uveřejnil.

Zářivý lektvar

Magenergie :6 magů
Suroviny :35 zl.
Základ : voda, síra, fosfor
Trvání : 2 roky
Výroba : týden doma
Barva / Chuť / Zápach : / / /

Popis : Nápadný je už podle flakónku, který bývá chloubou sklářského řemesla a někteří mistři skláři s ním dokáží zázraky. Ale o co vlastně jde? Pokud se do flakónku přidají všechny základní suroviny, svítí. A to vypadá tak, jakoby uprostřed něj hořel malý ohýnek. Už to samo o sobě vypadá zajímavě, přeceněn vidět hořet oheň ve vodě je něco neobvyklého. Už zde se může šikovný sklář vyřádit a pomocí různě zkosených ploch oheň zajímavě poupravit. Tím však víceméně jeho možnosti končí a začíná obrovská škála možných úprav pro alchymistu. Samotný základní flakónek svítí asi jako slabší pochodeň. Dodáním 3 magů a 4 zl surovin se svítivost zdokonalí na jednu pochodeň. Stejným poměrem lze zvednout svítivost až na 4 pochodně (24 magů 32 zl). Dodáním 2 magů a 2 zl surovin, lze změnit zabarvení okolní vody na jakoukoliv barvu (černá zastíní světlo, ale dalšími třemi magy se dá poupravit aby částečně propouštěla). Dodáním 5 magů a 7 zl surovin se dá změnit barva přímo ohně. Rozpohybování ohně uvnitř přijde na 3 magy. Vytvarování ohně na 4 magy. Dá se dokonce kombinovat barvy a to tak, že každá barva která se má ve vodě ukázat přijde na 2 magy a 2 zl surovin. Stejně tak se dá zabarvit oheň více barvami, kde každá barva přijde na 5 magů a 7 zl surovin. I voda se dá tvarovat, nebo spíše se dá do ní kreslit a to 5ti magy. Rozpohybování vody přijde na 3 magy. Chceme-li aby se dejme tomu oheň vytvaroval do osoby a ta se pohybovala, magenergie se násobí, přidáme-li i zabarvení i tato magenergie se násobí. To stejné s vodou. Speciální efekty jako mlha, silné světelné paprsky a další přijdou na 6 magů jeden. Jak vidíte, pokud si s tímto lektvarem alchymista vyhraje, nechá v něm velké množství magenergie i surovin, ale zato získá úžasný dekorativní prostředek, případně krásný dárek. Co se týká útoku touto *zbraní* tak má parametry jako každý jiný flakónek, nicméně se většinou vyrábí z masivního skla, aby bylo možné do něj co nejvíc tvarovat a tak své oběti způsobí maximálně monokl. Má poměrně malou životnost, ale neznamená to, že by po půl roce z minuty na minutu přestal fungovat. On bude fungovat dál, ale jak se pomalu magenergie vyčerpávala, tak některé efekty jí už nemusí mít dost na své provádění. To znamená, že to bude něco jako tužková baterka, vše bude pomalu odcházet. Světlo slábnout, pohyby se zpomalovat, barvy blednout atd. Půl roku to ale bude fungovat bez chyby. Zvýšením magenergie by samozřejmě bylo možné dobu protáhnout, nicméně by musely být pravidla pro každou součást zvlášť a to považuji za zbytečné a ubírající na kráse. Záleží na každém PJ, jestli po ukončení fungování dovolí alchymistovi přidat tam další magenergii, já to tak asi udělám. Ještě je zde pár důležitých věcí, flakónek se nesmí otevřít, kdyby se otevřel vše okamžitě přestane působit a magenergie vyprchá. Dále se nedá flakónky nijak zhasínat, svítí stále. Lidé to ale řeší dostatečně silným hadrem.

Doufám, že se to bude líbit . Wink

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sven Ivanhwen
Zaslal: pá prosinec 05, 2003 12:20 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Tenaka-Chan napsal:
No já bych o některých věděl, v příručce DnD je jich dost novejch, ale buď jsou to naprostý hovadiny (ale některý dost dobrý pro roleplay gaming třeba plášť kterej se zbarvuje podle nálady nositele), anebo moc silný pro DrD (například věci co přidávaj do vlastností)


To je jen tim, ze system nahazovani postav v DnD vede na mene nabusene postavy (pokud se PJ ridi pravidly) a vetsinou se v nejlepsi vlastnosti konci na 16-ce. Postavy s 18-kou jsou velmi vyjimecne ... to vsechno pri zachovani podobne stupnice bonusu (V dracim doupeti by nikdo bez sily 19 nehral valecnika, bez inteligence 19 kouzelnika .... bez problemu se k vytouzene 21-ce da dostat)
Pokud si prirucky DnD prectes spolecne s rozsirenima, pripadne zahrajes par pocitacovejch her na jejich principu, dostanes se k tolika kouzelnejm vecem, ze je na dlouhou dobu z ceho vybirat - rozhodne stoji za skouknuti!

Tenaka-Chan napsal:
PS: fakt my tam skoro nic nechybělo, ale to bude tím, že alchymista v DnD není a myslím si, že je to dost chyba.


Chyba to neni. Ano nas byvaly DrD alchymista byl take chvili smutny, ale to se s prichodem pravidel 3.edice zmenilo - featy pro vyrobu veci vsech tvaru, barev a velikosti jsou zcela k dispozici. Vyvolavat nestvury take neni problem, konzultovat s jinymi plany je taky mozne a ze tam nejsou hru rozbijejici rachejtle? To je jedine dobre! Alchymista tam neni, ale z kouzelnika (pripadne v kombinaci s knezem) se da velmi snadno (casem) udelat .....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sven Ivanhwen
Zaslal: pá prosinec 05, 2003 12:46 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Li Fun Čien napsal:
Neznáte náhodou nějakej slušnej magickej předmět,který by se nám mohl hodil? ....ale něco co je něčím zajímavý a ojedinělý.


Nevim jestli jsi PJ, nebo hrac, sem chodi i hraci .... Ale treba:
Neviditelne ostri - Jedna se o zbran, jejiz ostri neni videt, ale o ktere se setsakra riznete/pichnete. Ocarovani je pouzitelne pouze na mece a jim podobne zbrane (i rapir apod). Vhodne zejmena proti inteligentnim protivnikum pri sermu. Dava sermiri bonus k utoku +5, jinym postavam potom +3; bonus k utoku je pouze pro ucely zasahu, do zraneni se nepocita. Zraneni je dale o 1 mensi nez s neocarovanou zbrani tohoto typu. Prvni zasah do inteligentniho nepritele, ktery neviditelne ostri nezna a takovou vec neocekava (nikdy o ni neslysel) je principielne automaticky (pouze hod na utok, obrana pouze obrannym cislem). "Co mi tim jilcem se zastitou muze ten hlupak udelat ...." Vhodne zejmena v kombinaci s jedem. Zbran neni magicka, tj. protivniky zasazitelne pouze kouzelnou zbrani s ni nezranite.
Recept na vyrobu zapomenut, ale treba jej nekdo znovu vzkrisi ....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: pá prosinec 05, 2003 20:19 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Žjova, to je docela dobrý. Jen bych se chtěl zeptat, kolik to stojí magů atd.... , dále, k útoku to dává +3(5), ale když to někdo nezná, tak kolik ?????

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sven Ivanhwen
Zaslal: po prosinec 08, 2003 13:51 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Tan-min-wu (Bum-bum) napsal:
Žjova, to je docela dobrý. Jen bych se chtěl zeptat, kolik to stojí magů atd.... , dále, k útoku to dává +3(5), ale když to někdo nezná, tak kolik ?????


No musim rict, ze to fakt nevim Smile Mozna ze by to chtelo nejak utocny bonus narustat (za zabite protivniky), nebo treba jeden vycvik na sziti (protoze ani utocnik ostri nevidi), ale kolik to stoji magu si musis vymyslet. My ted hrajem pod DnD a tak nemam uplne presny prehled, jaky demon umi neviditelnost apod.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: po prosinec 08, 2003 16:31 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Jo, tak já to nějak zkusím.
Další lektvary :
Bezchuť
Magenergie: 10 magů
Suroviny: 28 zl.
Základ: vysušená hlavice máku
Trvání: ihned / 5 hodin
Výroba: 6 hodin doma
Barva/chuť/zápach: ne/ne/ne

Popis: Výroby tohoto lektvaru není nikterak složitá. Prostě se vezme vysušená hlavice od máku a smíchá se z vodou, přidá se magenergie a vše se přecedí. Vznikne nám lektvar podivuhodných schopností. Tento lektvar má za vlastnost, to, že když ho někdo vypije, tak mu to na pět hodin ochromí chuťově buňky, tak,že mu vůbec nebudou pracovat .

Merixův dryák

Magenergie:10 magů
Suroviny:10 zl.
Základ: alchymistova krev
Trvání:ihned
Výroba:2 směny
Barva/chuť/zápach:30/30/30

Popis: U tohoto lektvaru záleží na přesvědčení alchymisty. Protože, pokud tento lektvar umíchá alchymista s dobrým přesvědčením, tak léčí za 10-15 životů(1k6 plus 9). Pokud ho umíchá postavy se zlým přesvědčením, tak se z něj stává nebezpečný jed s charakteristikami odl -8- 2-12/4-24. Zásadní surovinou pro jeho výrobu je krev alchymista, který ho vyrábí. Merixův dryák je tekutina temně červené barvy, zapáchá jako krev a chutná jako lihovina.

Lektvar Elweni

Magenergie:48 magů
Suroviny:48zl.
Základ:lesní med
Trvání:tři dny
Výroba: hodina
Barva/chuť/zápach: Med

Popis: Postavě jež pozře tento lektvar se vylepší zrak tak, že bude vidět ve tmě( ne infravidění). Změní lidskou mysl na něco velmi otevřeného diskusi, svéprávného, odhodlaného a hlavně Samostatného. - Postižený (??) vnímá svět velice prakticky a tím se mu na čas změní jeho přesvědčení o stupeň k neutrálu.Je ochoten nést následky za svoje chování a od ostatních to očekává také.Pokud je postava nějak citově spřízněna, je 30% -10% za každé dítě šance, že se rozejdou ( na past se hází každých 12 hodin). Postavy spí vyrovnaným a jasnějším spánkem, a proto ho potřebuje pouze polovinu. Účinky pominou vždy asi po dvouhodinovém pobytu ve studené vodě.
Lektvar samotný má zlatohnědou barvu, začne působit asi po třech hodinách po vypití. Účinek trvá dlouho přes tři dny, záleží při tom na odolnosti postavy (odolnější postavy se účinku zbavují rychleji).Vydává zcela atypickou vůni?.. po medu. Lektvar mohou pít jak muži, tak ženy.

Lektvar Opilého Alchymisty

Magenergie: 0 magů
Suroviny: 0zl.
Základ: Bílá mořská houba
Trvání: viz. text
Výroba: 4 směny
Barva/chuť/zápach: podle alkoholického nápoje

Popis: Vezmi půl čtvrtky libovolného alkoholického nápoje (víno, pivo, pálenka..) a nalij ho do kádinky. Na prach rozetři desetinu mince sušených květů máku a vmíchej do nápoje. Zapal pod kádinkou plamen a zahřívej, dokud se neobjeví první var - pak okamžitě kádinku sejmi z plamene a obsah nalej do připravené nádoby s bílou mořskou houbou ze západního pobřeží ostrova Warg. (Zakoupíš ji v přístavech za 1 zl/kus, dále od moře podle obchodníka za 5 až 50 zlatých za kus). Po 1 směně pak uzříš, že houba na povrchu ztvrdla a zčernala. V tom okamžiku ji opatrně rozřízni a pečlivě vymačkej zbytek tekutiny z vnitřku houby. Celou výrobu lze za 4 směny zvládnout. Získáš tak lahvičku (asi dvacetinu čtvrtky) tekutiny, která chutná, vypadá i voní jako původní alkohol. Toliko lakmusem lze zjistit přítomnost látek cizích, nicméně život neohrožujících. Tento lektvar lze pít samostatně nebo jej vlít do nádoby určené pro více lidí. Účinek lektvaru závisí na počtu lidí, kteří se o jednu dávku podělí. vždy se jedná o past na odolnost o síle (15 - počet pijících) s účinkem naprostá opilost při úspěchu, spánek a stejně dlouhá masivní kocovina v případě neúspěchu. délka opilosti způsobené lektvarem, případně spánku, kocoviny je (10 : počet pijících) + 1k6 hodin (zaokrouhleno nahoru) pokud postava hodí proti pasti o 4 více, než kolik činí past, je pouze ve velmi dobré náladě. Hodí-li proti pasti o 2 více (při pasti o síle 10 tedy aspoň 12), je jen normálně opilá pokud je použita více než jedna dávka lektvaru, past se zvyšuje o 5 za každý další lektvar ( a takhle to jde pořád dál ).
Při malém procentu alkoholu (pivo, burčák) lektvar vydrží 2 dny pro nápoje alkoholické jako víno, likéry ap. vydrží lektvar 5 dní lektvar z pálenek, koňaků ap. vydrží 20 dní
> po uvedené době lektvar výrazně změní chuť, vůni i barvu

Příklad: Mašlička v zájmu družiny nalije do džbánu strážných dvě dávky lektvaru. Ze džbánu se napije 10 lidí. Síla pasti je tedy (15 + 5 - 10) = 10. 6 strážných hodí méně než 10 a usnou. Jeden si hodí 11 a vypráví si pod stolem s lahví. Dva si hodí 13 a motají se po strážnici. Velitel, který hodil 14, si zpívá a velice se baví pohledem na ožralou posádk

P.S: To je taky stažený.

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Li Fun Čien
Zaslal: po prosinec 08, 2003 22:07 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 12 Bydliště: Březová nad Svitavou
No vidíte,že to jde,když se chce.Přesně takhle jsem to měl na mysli.Teď už bude hraní zas o něco zábavnější.Ty věcičky jsou fakt dobrý,hlavně se mi líbil ten zářivý lektvar(tady asi někdo četl J.R.R.Tolkiena!),ale to je v pohodě,fak se mi to líbí.
A vůbec,řekněte mi,odkud to všechno stahujete,já bych se tam taky rád mrkl. Smile

_________________
Všechno už tady někdy bylo, všechno se už někdy událo. A všechno už bylo někdy popsáno.

Vysogota z Corvia
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: út prosinec 09, 2003 9:52 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Já to stahuju tak porůznu.


Naposledy upravil Tan-min-wu (Bum-bum) dne st prosinec 10, 2003 10:58, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Andrew-Zyl
Zaslal: st prosinec 10, 2003 10:24 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 36 Bydliště: Brno
Hm, hezký, určitě to ve hře využiju! Li Fun Čiene, prosimtě, nečti tu knihu!!! Evil or Very Mad Říkám ti to jako tvůj PJ.

_________________
Něco končí, něco začíná
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Tenaka-Chan
Zaslal: st prosinec 10, 2003 10:37 Citovat
Založen: 26.9.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
Tak proč tohle téma nehodíte do PJ tam by hráči chodit neměli (já tam chodím jenom na jedno téma Elfská naděje)
a né házet to sem!!!!!!!
Ale jinak ta kniha je super.

_________________
ITS GOOD TO BY BAD!!!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tan-min-wu (Bum-bum)
Zaslal: st prosinec 10, 2003 10:49 Citovat
Založen: 27.11.2003 Příspěvky: 511 Bydliště: Momentálně dálavy, jinak Horské Císařství
Tak OK, jestli chcete, tak to mohu smažu, a dám vám to na PJ.

_________________
Me linwa temir Skřítčia !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tenaka-Chan
Zaslal: st prosinec 10, 2003 10:59 Citovat
Založen: 26.9.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
Možná by to bylo rozumný von už PJ pozná jestli to hráč zná anebo ne!!!

_________________
ITS GOOD TO BY BAD!!!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.