Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  Tvárnost

m4jk
Zaslal: pá srpen 05, 2011 9:13 Citovat
Založen: 5.8.2011 Příspěvky: 4
S družinou chceme rozjet hraní na asterionu v dalším rozměru - tvárnosti.
Jen nevíme, jak na ni udělat tabulky apod. Vyřešil někdo tento problém. Nebylo tot řešeno v nových modulech, které zatím nemám?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: pá srpen 05, 2011 13:24 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
Tohle řešeno nikde není, protože už v hlavním module se píše, že k tvárnosti by hráči neměli dojít. Každopoádně vím, že přesně tohle hráče táhne a PJe většinou také, čili se jim to snaží nějak povolit...

máte víc možností jak na to... 1) buď začít odprostředka, tj, už se stát skřetya a jako skřeti začínat.... pak si musí každsý hráč vymyslet co nejbrutálnější historii, aby bylo uvěřitelné, že se stal skřetem / nebo naopak hrdinou

Druhá možnost je, to nechat čistě na PJovi, kdy uzná za vrohndé... KAždoádně vím, že na Asterionu je mnoho lidí, kteří zabíjeli a zabíjeli a přesto se skřetem nestali... (případně naopak)

Ale pokud by se to mělo připodobnit k DrD 1.6 můj osobní názor je, že ten kdo chce být hrdinou /skřetem tak tem musí přesvědčivě hrát ZKD / ZKZ a odehrát tím několik sezení...

Každopádně... Tvárnost je částečně relativní a vždy tam bude velká váha nna PJově uvážení.. proto ani sestavovat tabulky nelze =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
m4jk
Zaslal: pá srpen 05, 2011 15:29 Citovat
Založen: 5.8.2011 Příspěvky: 4
My to spíše zamýšleli jinak, začít na neutrálu (ani dobrá ani špatná tvárnost) takže dle našich činů bychom ser mohli postupně stávat skřety, či černým drakem, popřípadě hrdiny a barevnými draky.

Přeci stát se hrdinou Gorovým nemusí být špatné, zvlášť když je družina tak pobožná jako naše Smile

Původní plán by bylo kromě zkušeností, dostávat i tvárnostní body, ty by postupně rostly na jednu či druhou stranu.

např. vypálení vesnice - 500 bodů zlé tvárnosti
zachránění panny v nesnázích - 100 bodů dobré tvárnosti
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: pá srpen 05, 2011 15:33 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
V tom případě nic takového nikde není... ale můžete si sestavit vlastní tabulku.. případně něco podobného si utvořit a udělování "bodů" by bylo jen na PJovi...

Jenom, taulkově to opravdu je těžké udělat, protože každá činnost může přiklonit na 1 nebo 2hou stranu =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Rauksul
Zaslal: po srpen 08, 2011 14:57 Citovat
Založen: 21.2.2007 Příspěvky: 250 Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
přesně, dokonce i tak jednoduchí reálie jako "zabil X lidí : X*100 bodů zlé tvárnosti" není tak jednoduchá - co to bylo za lidi? proč je zabil? jak? Je zabití lupiče zlé? Je zabití vraha zlé? Co když zabiji někoho o kom důkazy a všichni tvrdí že je to vrah,ale není? Je to zlý skutek, když jsem neměl jak zjistit že to není vrah? A co následky činů (je X dobrodružství, kdy přiklonění se na stranu "dobrých" má ve výsledku špatné následky), které kdo provedl, je toho strašně moc.... emluvě o pobožnosti, která se pro většinu hráčů obstará tím, že se denně modlí a při rubání řvou "Góóór / Dresááááán" a podobně. Někde je o tom v modulech (VTB?Smile hezký článek.

Nic ti(tedy skupině) ale nebrání si s tím začít - můžete si to tabulkovat, můžete si udělat seznam (abych byl hrdina musím....), brát to jako zkušenosti v DrD, jako body lidskosti ve VtM, jako karmu v SR, můžete to vást i jako body jež si můžete přidělovat skupinově po domluvě jako v DrD+, cest je mnoho, ale není žádná oficiální, přednastaená a jediná správná.

Hlavně pozor, aby jste si nenastavili příliš nízkou laťku, ne snad proto že je zakázaní stát se po dvou měsících hraní hrdinou a po čtyrech drakem, ale i proto, že hrát za všemocné hybatele světa nebývá - ač to tak nevypadá - až tak zábavné a brzy to omrzí.

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kelghor
Zaslal: po srpen 08, 2011 20:39 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
REauksul to rozepsal (což jsem byl asi líný nebo nevím proč jsem to nerozepisoval =D) Každopádně dobře napsáno, ještě bych doplnil něco malinko k těm nízkým laťkám... pokud by byly moc nízká, nezapomeňte, že by ste si tím sami i po*** svět, protožepotom by při nízkých laťkách muselo dojít třebas i k přemnožení skřetů/hrdinů.... proto by měli být laťky též vysoko, aby svět měl stále hlavu a patu =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Deli
Zaslal: út srpen 09, 2011 21:43 Citovat
Založen: 25.1.2010 Příspěvky: 81
Při našem hraní používáme již zmíněnou škálu lidství (humanity) z VtM ze světa World of Darkness. Víceméně se to strefuje do toho, co je všeobecně vnímané jako zlé a dobré. Zkus pohledat.
Stručně řečeno má ta škála podobu jakéhosi výpisu činů, které, když se jich postava dopustí, posunou tvárnost postavy výše/níže v té škále. Opakování těchto činů pak zvyšuje pravděpodobnost, že se posun v oné škále udá.

V případě skřetů, zlých draků a na druhé straně hrdinů a dobrých draků si však myslím, že jde opravdu o extrémy, kterých se hráč může dlouhodobě držet jen stěží. Wink Ale určitě to může být zábavné se pokusit to do hry zakomponovat. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rauksul
Zaslal: ne srpen 14, 2011 15:25 Citovat
Založen: 21.2.2007 Příspěvky: 250 Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
Tak jedna z nejdivnějších věcí (neviděl jsem, jen četl zápisky z hraní kdysi kdesi) je, když se to zvrhne v "musím ještě zachránit 4 unesené panny, nebo zabít 8 vrahů a jsem hrdina... Jupí!"

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
m4jk
Zaslal: st srpen 17, 2011 10:17 Citovat
Založen: 5.8.2011 Příspěvky: 4
my to plánovali spíš tak, že by o všem věděl jen PJ
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.