Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  On-line poradna

Rauksul
Zaslal: út říjen 11, 2011 23:15 Citovat
Založen: 21.2.2007 Příspěvky: 250 Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
Jen dodám pár drobností Wink

chodec, dvojitý/trojitý sek a rychlost:
http://www.altar.cz/cgi/doc/drd/faq/kzl/kouzla/rychlost/trojity

plno dotazů ti určitě zodpoví jedna zaprášení knohovna Smile Moudrá sova :
http://www.altar.cz/cgi/doc/drd/faq/

5) mě napadá třeba kyklop Smile Prostě něco, co je dostatečně blízké člověku. Zs nezapoměň, že to že vypadá jako člověk neznamená, že jím je i "uvnitř". Co když má srdca na pravé straně? Smile (nemilé překvapení pro sicca, který to asi nebude tušit...)

6) obvyklá rada : pokud postava pozná že se jí to poveldo/nepovedlo (leze na zeď) ať si hází hráč. Pokud by to postava nepznala (odhad ceny, to jestli je drahokam pravý), ať isi hodí PJ a čekne "vypada jako pravý" atp. To bývá takový rozumný kompromis. Možný jsou ale oba extrémy (pak ale na jednu stranu všechno hází PJ což může být dost zdržující, nebo na druho strnanu hráč ví že kámen je sklo, ale musí hrát, že si myslí, že je to drahokam.)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Silisar
Zaslal: ne říjen 30, 2011 16:11 Citovat
Založen: 24.10.2011 Příspěvky: 1
Ahoj měl bych taky pár otázek

1) Může hobití čich vycítit myšlenkové bytosti a popřípadě jaké?

2) Dále mám otázku k mentálnímu souboji. Pokud se například sešle pekelný oheň na postavu která není v mentálním souboji a pak ho následně přijme a stále stojí v ohni. Jestli se odrazí mentální vlna zpátky k tomu co ten pekelný oheň vyvolal? A zda se ta vlna odráží každé kolo co mu pekelný oheň způsobuje zranění.

3) Dále pak u Ochraně před skřety a myšlenkovými bytostmi není uvedena nebezpečnost. Tak bych se chtěl zeptat jaká je.

4) Dokáže mág v asterionu vyvolat alchymistu na mentální souboj. V normálním drd to dokáže ale v astreionu by to nemusel umět. Jde o to, že alchymista v asterionu vlastně pracuje s magenergíí sálů podobně jako šaman a díky tomu vlastně šaman vyvolat nejde.

Předem díky za odpovědi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: ne říjen 30, 2011 19:14 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
Ahoj, tak tedy popravdě moc nevím, ale:
1) Hobití čich ucítí tvory, tedy i myšlenkové bytosti splňující nějaké ty základní předpoklady, které jsou napsány v pravidlech. tím mám namysli, že daná MB musí být dostatečně velká, pravděpodobně hmotná a v dosahu. To splňují všemožní vyverny, minotauři, obři, trollové a podobní "živé bytosti". U takových synů elemtentů, nebo třeba u oživlých soch, obřích rosolů,... u těch bych velmi váhal, jestli by se měli do tohoto zařadit také...
Pokud máš přímo namysli nějakou myšlenkovou bytost, napiš ji sem. Společně můžeme zařazení vymyslet.

4) Poznámka k dotazu: Vždy jsem měl za to, že alchymisté pracují s magenergií kouzelníků, tedy žádnou salovou. Jejich magenergie však nabírá své surové formy, která je hmotná. Tedy... řekl bych že tím se dostáváme i k odpovědi - je to stejné jako v základních DrD.

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Sadaam
Zaslal: pá listopad 04, 2011 20:54 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...ohledne te alch. magenergii - my jsme ji nikdy nebrali jako neco hmotneho, ani nemohla v zadne hmotne forme byt, proto se musi udrzoivat ve forme surovin, napr. tekutiny apod. popr. ji lze "prelit" do urcitych predmetu (krystaly, sperky atd.); konkretni mechanismy jsem pro to nevymyslel, ale jiste by se daly udelat...

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
hrubous
Zaslal: st listopad 16, 2011 22:41 Citovat
Založen: 12.10.2009 Příspěvky: 40 Bydliště: Luže/Větývka
Nazdar, je na Asterionu chirurgie apoň na takové úrovni, aby banditi, popř. vojáci věděli, že když postavě nebo komukoliv, kdo má ušní bubínky a propíchnou mu je, že nebude slyšet? Jestli jo, je to dobrý způsob pro vyřazení sluchu na střední dobu (asi alden).

_________________
Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: čt listopad 17, 2011 11:57 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
No, myslím že kromě tohoto bude kolovat i fáma, že se tím dá zabít člověk =) (když píchneš moc...) Ale jinak si myslím, že to je informace, kterou nebude znát každý, spíš lidé od fochu katů a těch co mučej, tajných agentů schopnějších generálů... čili ne běžná ifnormace, ale odborná informace v daných oborech... =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
hrubous
Zaslal: čt listopad 17, 2011 16:39 Citovat
Založen: 12.10.2009 Příspěvky: 40 Bydliště: Luže/Větývka
Jo díky...hmm takže třeba běžnej mág a alchymista na třeba 3. levelu, kterej se to učil z knih a pak se přidal na stranu bandtů (neobvyklé, ale ne nemožné Smile) by mohl znát tuto formu, okrem pro mágá jednoduší magické. (ty moje věty jsou ale zkomoleniny Very Happy)

_________________
Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: čt listopad 17, 2011 23:55 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
V podstatě se pro každou postavu dá okecat způsob jakým se k takové informaci dostala... ale nejspíš se to ten kouzleník dozvěděl buď od nějakého toho léčitele nebo od nějakého kata či velmi zkušeného vojáka, ... řekl bych asi tak =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
deshi
Zaslal: pá březen 16, 2012 12:16 Citovat
Založen: 20.3.2010 Příspěvky: 20
Už jsem se dlouho neozval, ale mám tu další otázky

1) Kdo vede organizaci Supi? V aplikaci pravidel z HM jsem našel pouze úroveň 27.
2) Kdo vede Kharovi noční stíny v Dálavách? Opět mám jen úroveň 26.
3) Jsou někde nějaké informace, jaký zájem má Pavučina na Dunrielanu?
4) Dunrilean má úroveň města 4, stačí na tuto úroveň jedno vláko (snad si to pamatuji dobře) pavučiny = 3 lidé?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Kibe
Zaslal: pá březen 15, 2013 11:15 Citovat
Založen: 19.1.2006 Příspěvky: 345 Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
Používáte nějaké omezení na používání dračích přezek nebo je necháváte neomezeně? Very Happy U nás se zatím používá jako maximum 1 na opasku a 1 na plášti.

_________________
Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bohdan
Zaslal: so březen 16, 2013 23:03 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Máme taky jednu plášť jednu opasek
magiský prsteny po jednom na ruce náramky to samé
jedna funkční čelenka a náhrdelník
ovšem s tim že když je ten předmět pasivní takže nic nepřidává jen reaguje na vnějšlí vliv tak tolik kolik se vejde klidně na každzm prstu imunitu na jeden živel, nebo desete talismanů na krvku Laughing

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadaam
Zaslal: ne březen 17, 2013 12:39 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...rozdelovat aktivni/pasivni,to je dobry napad! Prsteny a privesky na krk neresime,jen pyroforovy talismany... Ale prezky ar-khenoru bych omezil na 1 celkem!

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Dungo
Zaslal: út březen 19, 2013 12:16 Citovat
Založen: 6.1.2013 Příspěvky: 9 Bydliště: Orlová
Hele mužete mi poradit kde je nějaky popis těch prezek ar-khenoru? Vím že někde je ale prostě já ho nemužu najít, koukal sem do hlavního modulu i do zlaté pavučiny a prostě asi sem slepý :/

Dík moc za pomoc Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Goryvlad
Zaslal: út březen 19, 2013 13:33 Citovat
Založen: 4.10.2011 Příspěvky: 27 Bydliště: Ostrava/Seliak
Popis přezek Ar-Khenor , je v Čase temna str. 102 nebo v modulu Dálavy str. 14.
Jinak používáme 2 přezky max. Jedna na plášť a jedna na opasku. V družině máme momentálně 2. Jedna zlepšuje orientaci nositele a druhé přidává výdrž ( a vytříbený vkus ) při konzumaci alkoholu Smile

_________________
Ave,imperator,morituri te salutant!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadaam
Zaslal: út březen 19, 2013 14:23 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...obe by se mi hodily, ale v realu Very Happy tak asi nevadi, kdyz maji postavy 2 (v nasi druzine se to tyka jen jedne), pokud nejsou moc silne... Ale zavedl bych pravidlo, ze nesmi byt prezka nosena na magickem plasti, resp. opasku! Napr. "sarindarske plaste" Wink

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 4 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.