|
Autor |
Zpráva |
|
Jaké zbraně nejvíce používáte?
Mečovité |
[ 18 ] |
|
58% |
Sekerovité |
[ 3 ] |
|
9% |
Bodné |
[ 0 ] |
|
0% |
Tupé, drtivé |
[ 0 ] |
|
0% |
Dýkovité(krátké čepele) |
[ 5 ] |
|
16% |
Střelné nebo vrhací |
[ 5 ] |
|
16% |
Celkem hlasů : 31 |
|
Garrett |
Zaslal: pá květen 25, 2007 20:22 |
|
|
Založen: 17.9.2006
Příspěvky: 31
Bydliště: Zlatý les, provincie Su, Kladno
|
Sem by jste mohli házet své vejmysly....... magické předměty, artefakty, zápletky pro dobrodružství, zlodějské věcičky , ale i normální a užitečný věci který se hoděj furt a všechno ostatní a zajímavý co vás o asterionu napadlo. |
_________________ Jsem tady, jsem lupič, a přišel jsem vám ukrást nos mezi očima. |
|
Návrat nahoru |
|
Anansi |
Zaslal: pá leden 16, 2009 12:13 |
|
|
Založen: 11.1.2009
Příspěvky: 56
Bydliště: Protivín/Minkor
|
No mně napadlo, umístit pod Albireo, přesněji do jeho stok, Arénu podobnou té v Canthii. BTW to samé, ale ve větším a v luxusnějším v Rilondu. Přesněji jde o to, že v Albireu někdo zkontaktuje družinku a nabídne jí možnost účasti v právě připravovaných kláních a namluví jim obrovské výhry. No pravda je, že půjdeo vysoké částky, ale družinka si jich moc neužije, většinu bude muset utratit za léčení. Kolo v Albireu by měla být jen kvalifikace do kola v Rilondu, ale to už je na Pj. Já jsem to vymyslel hlavně proto, že zde se schází smetánka, tajné organizace a lidi co shánějí nkoho na špinavou práci, jestli mi rozumíte . Je pak jednodušší rozehrát příběh, kdy družinka dostane práci, ale neví pořádně od koho a co. KDybyste měli otázky. písněte. |
_________________ Když hledíš do hladiny jezera, zamysli se občas co/kdo se na tebe dívá.
Tak pravil moudrý Azarthir, duhový had. |
|
Návrat nahoru |
|
Anansi |
Zaslal: út únor 10, 2009 0:04 |
|
|
Založen: 11.1.2009
Příspěvky: 56
Bydliště: Protivín/Minkor
|
Ahoj, mám tu jednu věcičku, kterou dokáže vyrobit alchymista (spíš theurg než pyrofor),ale jenom ten, který navštívil určité místo. "Recept na výrobu se dá totiž najít pouze v Derteonu, Axaře, nebo v Bílé pagodě v Minkoru.
Je to pozůstatek z doby Arvedanů, který zaručoval dodržování smluv, avšaj dnes se mu mezi lidmi říká smlouva s ďáblem, protože je v současné době používají nekromanti, upíři a hlavně nemrtvé myšlenkové bytosti.
Smlouva s ďáblem
Mag.energie: 15 magů
Suroviny: 9 zl
základ: pergamen
Výroba: 1 hodina
Jedná se vlastně o kus pergamenu, na který se sepíše smlouva a podmínky jejího dodržení, pokud jsou dodrženy, dostane dotyčný smluvenou odměnu, pokud ne, tak trest, nebo penalizaci.
V současné době je využívána hlavně temnou stranou. Jde cca o to, že určitá osoba (samozřejmě většinou VP) se pustí do boje s temnou bytostí, která vyhraje, ale nezabije VP, místo toho vytáhne pergamen a sepíše smlouvu, že jí dotyčný přivede místo sebe třeba pět jiných lidí a pokud to nedodrží, postihne ho např. magické nemoc, posedne démon, penalizace k vlastnosti a nebo se objeví sama bytost a dokončí svou práci (co to bude prostě záleží na PJ).
Po podpisu smlouvy se objeví jeden duplikát, aby obě strany měli svou smlouvu. Jediný způsob jak smlouvu zrušit je že se originál i duplikát zničí, nebo znehodnotí.
Tento pergamen je velice často používán nekromanty, kteří si od vyvolaných nemrtvých a zlých bytostí nechají pod nátlakem napsat několik smluv na tento pergamen, které jsou všeobecnéa zbytek se doplní až bude třeba, pak bytosti odvolají a najímají družiny, ty pokud nesplní svůj úkol, jsou často nemile překvapeni zjevením zlé bytosti, která bujuje dokud je nepobije, nebo není zabita, tak i tak de nakonec vrací zpět do stínového světa.
Omezení pergamenu je pro vp v tom, že pokud má bý penalizace vyvolání nějaké bytosti, smí tato mít pouze životaschopnost rovnou úrovni, na které alchymista byl, když pergamen vytvářel.
A teď kladné využití tuto smlouvu začínají používat i dobré bytosti a mocní asterionu. Hlavně kvůli tomu, že se o nic nemusejí starat, jde o to, že pergamen po dokončení úkolu sám družinu odmění jak je v něm uvedeno, nebo potrestá.
Odměnění je navíc chráněno pojistkou:
1) pokud bude smlouva dodržena, dostane družina vždy svou odměnu, která okamžitě zmizí z vastnictví zadavatele. Pokud ji nemá budou se mu postupně ztrácet peníze v hodnotě odměny, avšak družina dostane odměnu okamžitě.
2) po ukončení smlouvy ( splnění úkolu) je Odměna chráněna tzv. vyzvednutím. Jde o to, že se odměna ocitne jakoby začarovaná do pergamenu, z kterého zmizí znění smlouvy, a objevý se na něm slovo, po jehož vyslovení pergaen odměnu vydá. Je to proto, že pergamen obsahující pdměnu a nebo jenom znění smlouvy váží úplně stejně. A tudíž je pro družinu lepší.
Pro porozumění uvedu příklad:
Družina dostala za úkol zabýt zlou myšlenkovou bytost uprostřed džungle a byla s ní sepsána smlouva s ďáblem, kde jí za zabití příšery přislíbili pohádkový poklad. Díky pojistce vyzvednutí, mohli z bojiště klidně několik dní putovat do města, kde bydleli a rozdělit si ohromný poklad v klidu. Jinak by museli totiž rozdělování uskutečnit na místě a málokdy máte po ruse několik koní navíc, kteří by mohli vést plné vaky |
_________________ Když hledíš do hladiny jezera, zamysli se občas co/kdo se na tebe dívá.
Tak pravil moudrý Azarthir, duhový had. |
|
Návrat nahoru |
|
Eyron161 |
Zaslal: st únor 11, 2009 8:22 |
|
|
Založen: 5.2.2004
Příspěvky: 82
|
Hmm, to zní dost ultimátně Být tebou, tak minimálně změmím název, "ďábel" se dle mého názoru do Asterionu prostě nehodí |
|
|
Návrat nahoru |
|
Anansi |
Zaslal: st únor 11, 2009 9:18 |
|
|
Založen: 11.1.2009
Příspěvky: 56
Bydliště: Protivín/Minkor
|
Ale já tady vysvětloval, že je to proto, že tuhle smlouvu v současné době hlavně používají zlé, inteligentní, myšlenkové bytosti. Mno a normálnímu člověku přijde cokoli takového jako ďábel,
no a prostě ten název se ujal, co já zmůžu |
_________________ Když hledíš do hladiny jezera, zamysli se občas co/kdo se na tebe dívá.
Tak pravil moudrý Azarthir, duhový had. |
|
Návrat nahoru |
|
Kenny |
Zaslal: so únor 14, 2009 11:30 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 609
Bydliště: Celý Asterion
|
Tak tomu říkám artefakt Ty jo,taková extrémně složitá magie by vyžadovala myslím mnohokrát víc magenergie i surovin a když už,tak bych to povolil jako artefakt možná.Protože přemisťovat v prostoru neomezené náklady,pomocí jednoduchého svtku vyvolávat myšlenkové bytosti,tomu říkám ultimátní věc |
_________________ Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu. |
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: so únor 14, 2009 17:46 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
troufnu si tady propagovat svoje stránky, na kterých naleznete něco málo z mé tvorby (nejen) pro Asterion...
evanstomat.estranky.cz
klidně mi to tam zkritizujte, díky |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Anansi |
Zaslal: ne únor 15, 2009 19:52 |
|
|
Založen: 11.1.2009
Příspěvky: 56
Bydliště: Protivín/Minkor
|
To co je tady napsané, je ta nejjednodušší verze, kterou se mohou naučit vyrábět i VP. Mocnější verze, které sem zde nastínil by měli dokázat dát dohromady jen CP a MB. A proto jsem považoval za zbytečné, zde uvádět něco bližšího, třeba kolik např. magů je to stojí. Navíc k těm silnějším by se VP měli dostat jenom na té straně, která má něco splnit. A většina povídání byla spíš pro Pj, jak by mohl tyto svitky nejlépe využít. Mno a nemusím snad zdůrazňovat, že používání silnějších smluv je "tak trochu" proti řádu světa. |
_________________ Když hledíš do hladiny jezera, zamysli se občas co/kdo se na tebe dívá.
Tak pravil moudrý Azarthir, duhový had. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|