Autor |
Zpráva |
|
Lamius |
Zaslal: po srpen 14, 2006 15:44 |
|
|
Založen: 25.8.2004
Příspěvky: 256
|
blaza napsal: Tak ze , pokud bych chtel mohu vytvorit nebo pouzit nektery ze spolku a stim pak menit i politickou atmosferu ?
Ty jsi PJ. Ale osobně vždycky doporučuju rozmyslet si, co člověk vlastně dělá. |
_________________ Zyl je jediný pravý vládce a přepovědi jeho pádu jsou jen bláznivými bludy! |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: po srpen 14, 2006 19:33 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
blaza napsal: Tak ze , pokud bych chtel mohu vytvorit nebo pouzit nektery ze spolku a stim pak menit i politickou atmosferu ?
Já jen netuším co je to za otázku...PJ si může vše upravit. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
blaza |
Zaslal: út srpen 15, 2006 17:30 |
|
|
Založen: 25.7.2006
Příspěvky: 78
Bydliště: Hradec Kralove
|
No nic , vim , ze jako PJ si to mohu upravovat. Ale to se mi muze stat ze vlastne mohu zmenit dejaovou linii ,ktera je nasazena. Proto jsou ty otazky. Ale asi mate pravdu sic by se dalo hrat podle predlohy ,ale stejne je nejlepsi hrat podle valstniho uvazeni a taky tak aby se kazdy bavil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: st srpen 16, 2006 14:40 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
potřeboval bych poradit jakej příběh pro postavy který sou nadržený na zabíjení... mě to už docela štve ptž když tam dám jakej koliv jinej příběh tak je nebaví protože se tam nevraždí a nedostávaj 999999999999 zkušeností |
|
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: st srpen 16, 2006 17:18 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Herryck PJ napsal: potřeboval bych poradit jakej příběh pro postavy který sou nadržený na zabíjení... mě to už docela štve ptž když tam dám jakej koliv jinej příběh tak je nebaví protože se tam nevraždí a nedostávaj 999999999999 zkušeností
Tak jim dávej jen akční dobrodružství, ale nezapomeň, že více zkušeností je za jiné řešení než boj. Dej jim něco pořádně těžkého, reálného. Třeba je pošli na badnu zabijáků...pokud hrajete DrD 1.6, tak nepřátelské postavy dej na 10.úroveň výš a dej jich dvojnásobek než je postav. Budou po nich muset pátrat a nepřátelé na ně budou klás různě a pasti atd. Potom na konec dáš finální střet. Ten, pokud nebudou postavy jednat rozumně hodně postav nepřežije (hráčských). Aspon se trošku poučí, že ne vše jde řešit bojem, když na Asterionu existují mocnější postavy a bytosti než jsou oni. Je to trošku drsné, ale aspoň je zase trošku postavíš nohama na zem. Dále jim dávej i dobrodružství, která jsou těžce řešitelná...takhle aspon poznají, kdy je lepší vyklidit pole.
Pokud si myslíš, že je to trošku moc brutální, tak to tak nedělej, ale zase od nich budeš muset čekat stejný přístup. (Budou si myslet, že jsou neporazitelní a, že je když tak vždycky zachráníš.) |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 7:54 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
tak jo diks a chtěl bych se zeptat jestli 3 prstý Mich má podplacený i vojáky jako že když ho postavy chytnou a daj ho zavřít přímo do Dunrileanu do vězení tak jestli ho tam ty vojáci nechaj nebo ho pustěj... kolik má těch měst podplacených?? ještě by mě zajímalo čím je Mich tak zajímavej (proč má vlastně podplacený město) a kde bere ty prachy
UNNAMED: a to s tima postavama na 10. úrovni jak si mi teď psal tak se mě to bude hodit na Micha takže diks |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 9:50 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Herryck PJ napsal: tak jo diks a chtěl bych se zeptat jestli 3 prstý Mich má podplacený i vojáky jako že když ho postavy chytnou a daj ho zavřít přímo do Dunrileanu do vězení tak jestli ho tam ty vojáci nechaj nebo ho pustěj... kolik má těch měst podplacených?? ještě by mě zajímalo čím je Mich tak zajímavej (proč má vlastně podplacený město) a kde bere ty prachy
UNNAMED: a to s tima postavama na 10. úrovni jak si mi teď psal tak se mě to bude hodit na Micha takže diks
Podívej se do sekce Vaše tvorba, kde má Martin Antas příspěvek o Dunrileanu, kde najdeš jednu z možností.
K tvému problému: hodně inspirace najdeš například v Dechu draka v teoretických článcích od Wulfa, případně v PPH u DrD+, proto bych jenom zkusil naznačit některé možnosti:
Máš družinu, která si (pečlivě) připravuje taktické plány, nebo jde rovnou na nepřítele a spoléhá na svou sílu? Pokud platí druhý případ, zkus plánovat a taktizovat ty!
Příklad: Družina má za úkol zlikvidovat nějakého padoucha, který žije ve svém sídle v hlubokých lesích, vysokých horách atd. Takové sídlo bude asi dobře střežené, ne? A co třeba cesta k němu? A hned máš plno možností, jak postavy potrápit. Jestliže někdo takový bude mít po okolí své špehy, což je dost pravděpodobné, může se na družinu pěkně přichystat. Od pastí typu padajících balvanů, jam s naostřenými kůly, drtících kmenů, poštvaných zvířat až po záměrně falešnou cestu. Postavám začnou ubývat životy, hraničáři budou léčit, alchymisté rozdávat lektvary a všichni se těšit na to, že si odpočinou... Ale co když celou noc bude někdo pobíhat po lese, tlouci do bubnů, troubit apod.? To se určitě nikdo moc nevyspí, o následné meditaci či zaostření vůle ani nemluvě...
Jiný příklad: Dobrodruzi mají zlikvidovat např. gobliny žijící v jeskyních a obtěžující vesničany. Jeskyni v klidu najdou, goblini před nimi budou prchat, vše bude jako při starém... A náhle se strop jeskyně za nimi zřítí a oni se ocitnou v místě, kam vedou jen tak těsné chodby, že by se jimi protáhl nanejvýš skřítek. Pokud se někdo do nich zkusí procpat, koupí to šípem do obličeje... A goblinům stačí počkat, až milí dobrodruzi zahynou hladem a žízní (mimochodem, dbají například na to, aby měli dostatek jídla a vody?).
Dal jsi družině příliš silné kouzelné předměty a postavy (či spíše hráči) jsou natolik sebejisté, že se nebojí ničeho? Ani tady není vše ztraceno. Uvědom si, že pokud bude každá z postav ověšená artefakty, rozhodně se to neutají a rázem se vynoří spousta zájemců, ochotných jim od nich odpomoci.
Příklad: Postavy se doslechnou o superpředmětu, který jim ještě ve sbírce chybí, a který by je zase posunul k chvíli, kdy ovládnou svět. Jaké bude ale jejich překvapení, když v oněch ruinách najdou silnou bandu zlodějů, která si dala práci s tím, aby jim akce vyšla (včetně toho, že např. zablokovali příslušné astrální sféry). Postavy pak mohou být rády, že se odsud dostanou živé ve "spodním prádle".
A konečně základní pravidlo: Družina není všemocná! Jestliže její působení bude ohrožovat zaběhnutý řád světa, je velmi pravděpodobné, že se proti ní spojí (dočasně) i ti nejzavilejší nepřátelé (např. zlí i dobří draci). Pokud se alespoň trochu vyznáš v historii, vzpomeň si na Evropu v 17. či 18. století - jakmile některý stát příliš zesílil, ostatní se proti němu spojili a odkázali ho do patřičných mezí. Podobný případ je i 2. světová válka... |
Naposledy upravil Shark dne so únor 24, 2007 21:58, celkově upraveno 1 krát. _________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 11:13 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
mm twe tj dobrý hned mě napadaj příběhy, jinak díky za to še ses takhle vypsal... sem budu chodit častějc ...
jinak bych chtěl říct, že protože ta moje družinka chce jenom akci o zabíjení atd že nechce třeba řešit vyjednávat apod. tak se tim o zt kradou oni takže vlastně tj jejich chyba že budou dostávat míň zt.
Já totiž hraju drd jako chci aby to bylo reálný že jo ? a proto tam dávám taky pauzy ptž je divný když třeba sou na dobrodružství a až příjdou tak 100% budou vědět že až se ráno probuděj že je bude zase něco čekat to by bylo jak v nějakym supermanoj a to neci. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 11:27 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
Tak to tom Dunrileanu... já jenom bych chtěl vědět která mapa odpovídá autorské tvorbě prostě kterou byste radši doporučovali tu slepou nebo tu od toho Martina Antase (viz vaše tvorba) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 11:57 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Herryck PJ napsal: Tak to tom Dunrileanu... já jenom bych chtěl vědět která mapa odpovídá autorské tvorbě prostě kterou byste radši doporučovali tu slepou nebo tu od toho Martina Antase (viz vaše tvorba)
Autorem obou map je Martin Antas. Ten příspěvek o Dunrileanu, který je na stránce jako první odshora, je ale aktuálnější. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 17:23 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
jo a zajímalo by mě jak bych měl vyřešit: když je družinka a všichni sou na 1. úrovni ale zt maj na 3. a jeden z nich i na 4. tak se všichni vylepšej a ten na 4. taky, to znamená že s ostatníma musim hrát 2 měsíce aby se srovnal čas a nebo opačně všichni na 4. a jeden na 3. a s tim jednim musim hrát 2 měsíce, prostě já nevim mě se ty 2 měsíce nechtěj hrát a nevim jak to vyřešit třeba že si utratí peníze za ty 2 měsíce posune se to nebo jak ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 17:34 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Herryck PJ napsal: jo a zajímalo by mě jak bych měl vyřešit: když je družinka a všichni sou na 1. úrovni ale zt maj na 3. a jeden z nich i na 4. tak se všichni vylepšej a ten na 4. taky, to znamená že s ostatníma musim hrát 2 měsíce aby se srovnal čas a nebo opačně všichni na 4. a jeden na 3. a s tim jednim musim hrát 2 měsíce, prostě já nevim mě se ty 2 měsíce nechtěj hrát a nevim jak to vyřešit třeba že si utratí peníze za ty 2 měsíce posune se to nebo jak ?
Můžeš toho jednoho nechat přejít jenom na třetí (pokud bude souhlasit) a na čtvrtou až s ostatními. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 17:37 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
oggysu: právě to je vono von na ostatní kašle ptž chce bejt co nejvyšší úr. a nejlepší |
|
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 18:23 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
Herryck PJ |
Zaslal: čt srpen 17, 2006 18:25 |
|
|
Založen: 1.8.2006
Příspěvky: 118
|
Pane Bože !!! |
|
|
Návrat nahoru |
|
|