Autor |
Zpráva |
|
unnamed |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 10:19 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Dále by to chtělo připsat alespon přibližné ceny výcviku. Protože pod pojmen nemalé částky si každý představí něco jiného. Ted to beru z pohledu postav: Sirotek (5), Měšťan (50), Šlechtic z dobrého rodu (500). Takže by to chtělo dát alespon přibližné ceny. Nemalé částky v závorkách jsou smyšlené. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 10:36 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Nechápu, proč máte tvorbu postavy dvakrát. Jednu máte zahrnutou již v Základních principech světa a druhou samostatně. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 10:37 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
unnamed napsal: Nechápu, proč máte tvorbu postavy dvakrát. Jednu máte zahrnutou již v Základních principech světa a druhou samostatně.
A ještě k tomu je ta samostatná neaktualizovaná. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 10:47 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Popis léčení závislotí je podle mě moc nepřesný, bez dalších přesností, ale možná je popsán podrobněji někde jinde... |
|
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 11:00 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Ještě jedna věc: skřítci mi přijdou jako jednoznačně nejméně výhodná rasa, většina ve výsledku, když se jim sečtou všechny základní i odvozené vlastnosti a výhody, vyjde zhruba +-1, u skřítků je to -3...možná že v aplikaci k OLD kde by měly být napsané jejich speciální schopnosti budou věci které jim to vynahradí...
Ne že by mě to osobně vadilo, protože podle mě zrovna skřítek (a ork) jsou jedny z nejlepších postav pro roleplaying, ale některé hráče (kteří si na to holt nepotrpí) by to mohlo vést k tomu, aby za ně kvůli tomu nehráli... ...což by byla dozajista škoda...
PS: tímto nenavádím k tomu, aby se jim bezhlavě zvyšovaly vlastnosti (to by podle mě bylo spíše na škodu), ale dal bych jim jiné výhody (ale opět podotýkám, že nevím, co bude v aplikaci na OLD). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 12:55 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
unnamed napsal: Moc se mi nezdá sek rubem meče u základních principů světa. Podle popisu by to mělo být v jednom kole (ale v DrD+ žádné mnohonásobné útoky nejsou), a když už, tak se m nezdá to, že vede další kolo útok z jiné strany - co když zaútočí, potom se kryje a potom zaútočí??? To ho jako sekne pak meč přemístí a potom ho vrátí na místo, aby útok vedl z druhé strany zpět?
Ale to podle pravidel nejde - jestliže se postava kryje zbraní předtím, než může sama zaútočit, o svůj útok přijde. Tedy v jednom kole se pokusím splnit předpoklady a v dalším kole jestliže získám potřebnou převahu a nebudu se muset krýt, provedu fintu. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 12:58 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
unnamed napsal: U švihu na obličej, pokud nesplním podmínky (nebude odkrytí 10+), tak útok probíhá dál normálně? Trošku moc silný...to každý vyhlásí švih na obliej, protože se můžou stát třo možnosti:
1)Netrefí se.
2)Trefí se do jiné části těla (prostě normální útok).
3)Trefí se do obličeje a tím soupeře odzbrojí (zbaví štítu a zbraně).
...Takže by jste s tím měli něco udělat, např.dát nějakou potřebnou převahu.
Zase dle pravidel - pokud ohlásím fintu a nebudu schopen splnit její předpoklady, o svoji akci přijdu. Takže pokud v rámci ohlašování bojových akcí nahlásím Švih na obličej a nedosáhnu potřebného Odkrytí, už si nezaútočím. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 12:59 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
unnamed napsal: Dále by to chtělo připsat alespon přibližné ceny výcviku. Protože pod pojmen nemalé částky si každý představí něco jiného. Ted to beru z pohledu postav: Sirotek (5), Měšťan (50), Šlechtic z dobrého rodu (500). Takže by to chtělo dát alespon přibližné ceny. Nemalé částky v závorkách jsou smyšlené.
Jestli něco vymyslíš, prosím. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 13:01 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Shark napsal: unnamed napsal: Moc se mi nezdá sek rubem meče u základních principů světa. Podle popisu by to mělo být v jednom kole (ale v DrD+ žádné mnohonásobné útoky nejsou), a když už, tak se m nezdá to, že vede další kolo útok z jiné strany - co když zaútočí, potom se kryje a potom zaútočí??? To ho jako sekne pak meč přemístí a potom ho vrátí na místo, aby útok vedl z druhé strany zpět?
Ale to podle pravidel nejde - jestliže se postava kryje zbraní předtím, než může sama zaútočit, o svůj útok přijde. Tedy v jednom kole se pokusím splnit předpoklady a v dalším kole jestliže získám potřebnou převahu a nebudu se muset krýt, provedu fintu.
takhle jsem to nemyslel.
1.kolo zaútočím úspěšně a potom se kryju
2.kolo nahlásím fintu a útočím s bonusem - ale vzhledem k popisu to nedává smysl, protože v DrD to vše probhlo v jednom kole. ted to probíhá ve dvou kolech a ják to může vypadat? Zaútočím, vykryju a potom dám rychle meč zpět a seknu ho druhou stranou. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 13:02 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
unnamed napsal: unnamed napsal: Nechápu, proč máte tvorbu postavy dvakrát. Jednu máte zahrnutou již v Základních principech světa a druhou samostatně.
A ještě k tomu je ta samostatná neaktualizovaná.
Psal jsem Gilgaladovi, aby staré verze odstranil. Zřejmě se někam vloudila chybička . |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 13:06 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
oggysu napsal: Popis léčení závislotí je podle mě moc nepřesný, bez dalších přesností, ale možná je popsán podrobněji někde jinde...
Bude to jinde, neměj strach . |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 15:19 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
unnamed napsal: U tabulky majetku by jste to měli dělat podle PPH, kde je to vždycky řada s přidáním nuly.
takže
0. 4 stříbrné
1. 1 zlatý
2. 4 zlaté
3. 10 zlatých
4. 40 zlatých
5. 100 zlatých
6. 400 zlatých
7. 1000 zlatých
8. 4000 zlatých
Přece není to ČR a nemá cenu ubírat těm bohatým. Takže mi přijde krok snížení na 36,360,3600 nevhodný (v té době se měli bohatí přeci jen lépe a měli dost výhod).
Omlouvám se za chaos, který jsem vnesl uspěchaným výrokem (to se stává, když jeden chvátá) Tady fungoval trochu jiný mechanismus, na který si už přesně nevzpomínám, protože už je to a) dávno a b) já nejsem autorem příslušné pasáže.
Na druhou stranu, ten tvůj návrh se mi zamlouvá, zauvažuji o tom, zda ho nakonec neakceptovat.
Ještě jednou omluva za vyvolanou diskusi, navrhuji všechny příspěvky k ní smazat, abychom fórum nezahlcovali. |
Naposledy upravil Shark dne pá červenec 14, 2006 15:24, celkově upraveno 1 krát. _________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 15:22 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
FINTY
Jasně, už jsem pochopil, o co vám šlo. Takže úpravu navrhuji následovně.
Sek rubem meče
Popis: Aby bojovník mohl tuto fintu použít, musí v předchozím kole protivníka zranit mečem alespoň za jeden bod a zároveň se tímto mečem nekrýt. Pro útok v rámci této finty získává bonus +2 k ÚČ.
Švih na obličej
Potřebná převaha: 4 |
Naposledy upravil Shark dne pá červenec 14, 2006 15:46, celkově upraveno 2 krát. _________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 15:44 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Skřítci
Lesní skřítek: Sil -4, Obr +2, Zrč +1, Vol -1, Int +1, Chr +1, Odl -1, Boj -1
Horský skřítek: Sil -3, Obr +1, Zrč +2, Vol 0, Int 0, Chr +1, Odl -1, Boj -1
Tohle jsou původní návrhy hodnot skřítků (kromě ubrání postihu k Rch, což jsem udělal teď). Jinak žádné další extra schopnosti mít nemají, vnímání salů se IMHO řeší až v aplikaci ZZS.
Lepší ? |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: pá červenec 14, 2006 15:45 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Shark napsal: FINTY
Jasně, už jsem pochopil o co vám šlo. Takže úpravu navrhuji následovně.
Sek rubem meče
Popis: Aby bojovník mohl tuto fintu použít, musí v předchozím kole protivníka zranit mečem alespoň za jeden bod a zároveň se nekrýt zbraní. Pro tento útok získává bonus +2 k ÚČ.
Švih na obličej
Potřebná převaha: 4
Sek rubem meče - Možná bych to udělal podobně jak u pravidel DrD 1.6.
Např. +2 uč a -1oč a pokud ji použije proti někomu kdo ji zná, tak jen -1oč. Ale možná by to bylo zase moc slabý...vážně nevím. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
|