Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  PJ vs Hráči

arten
Zaslal: so květen 20, 2006 22:15 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Poviem ti to takto. Riam mi nedava ziadne dovody ho zastrelit {resp. sa o to pokusit} a okrem toho je zamestnavatel, s nim neleziem do jaskyne, len od neho beriem peniaze , zatialco Elanor mi dava dobre dovody zastrelit ho, hoci akohrac mam v zaujme dalsieho prezitia svojej postavy, dost dobrych dovodov, aby som to neurobil. No a uznas, ze byt v dungeone s postavou Kharovho nocneho tiena hracovi na klude neprida...

Ja osobne nemam nic proti pouzivaniu znamych CP, ale pokial dana CP ma pracovat pre tajnych, tak by asi bolo lepsie radsej vytvorit novu, resp. asi o tom nevediet, co je pri mojich znalostiach Asterionu a CP uznavam dost problem...

PJovanie ma aj tu vyhodu, ze umozni vycucat si z prsta nove CP


Naposledy upravil arten dne ne květen 21, 2006 0:21, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
revan
Zaslal: so květen 20, 2006 23:38 Citovat
Založen: 15.9.2005 Příspěvky: 69
Mno, ja som zatiaľ s tým čo táto postava u nás vyvolala úplne spokojný. Dalo by sa dokonca povedať, že som ti ho tam dal ako hráčovi najust. Môžeš to brať ako test tvojich schopností oddeliť hráča a postavu... Twisted Evil Razz Very Happy Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
arten
Zaslal: ne květen 21, 2006 0:28 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
No kludne to moze skoncit paradoxom typu ja som vedel, ze ty si vedel a preto som...

Ak sa ho pokusim zabit, pricom ty dobre vies, ze 3-4 sipy do chrbta v nasom systeme polozia aj KNS, tak oddelis ciny hraca od cinov postavy. Kto tu koho napokon bude testovat...

Nezodpovednost PJ, ci fakt, ze sa hrac neovladne...

Prave som sa rozhodol ak mi da dovod je tuhy. Asterion nam bude maly ale to je dan za hranie typu Turiel. Asi sa stratim v LPS, alebo sa pripojim k vyprave elfov k Drikovi. Ved aj na dvojity nelson sa len raz umiera... Very Happy

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
unnamed
Zaslal: ne květen 21, 2006 17:28 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Ještě k těm CP. Hráč by měl odhodit při hře všechny své hráčské znalosti o Asterionu a chovat se jako postava-o tom asi taky DrD a jiné systémy jsou. Dále...každý má jiný Asterion. Tvůj Pj si může kdykoliv cokoliv změnit, takže bys mu do toho neměl kecat a hrát svoji postavu. Elanora mohl mít jako popeláře a ty bys to měl akceptovat a nebo si najít jinýho Pj pokud se ti to nelíbí nebo Pjjovat sám.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
arten
Zaslal: ne květen 21, 2006 18:31 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Problem je v tom, že on nemá Elanora ako popeláře,to viem celkom isto, ja totiž revana poznám až priliš dobre...

Jednoducho problém je v tom,že ak ide o prežitie postavy je problém oddeliť hráča od postavy...

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
revan
Zaslal: ne květen 21, 2006 21:00 Citovat
Založen: 15.9.2005 Příspěvky: 69
arten napsal:
Jednoducho problém je v tom,že ak ide o prežitie postavy je problém oddeliť hráča od postavy...


Pre teba určite. Wink Ostatní (minimálne z našej družiny určite) s tým (až taký) problém nemajú.
A ako k tomu prídu PJ? Postavy im umierajú stále, nezriedka vďaka manickým jatkám hráčškych postáv. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
unnamed
Zaslal: ne květen 21, 2006 21:17 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
revan napsal:
arten napsal:
Jednoducho problém je v tom,že ak ide o prežitie postavy je problém oddeliť hráča od postavy...


Pre teba určite. Wink Ostatní (minimálne z našej družiny určite) s tým (až taký) problém nemajú.
A ako k tomu prídu PJ? Postavy im umierajú stále, nezriedka vďaka manickým jatkám hráčškych postáv. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Mohu potvrdit... Crying or Very sad
Myslíš tím jen CP nebo vše co mi ti hřáčtí parchanti zabijou? Laughing

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Wurax
Zaslal: po květen 22, 2006 8:53 Citovat
Založen: 3.5.2005 Příspěvky: 90
Tak takhle já to určitě neberu. Vždyť PJ si může kdykoli vymyslet hromadu nestvůr a CP. Pro mne je potěšením, když je hráči zabijejí, přechytračí nebo obelstí. Proto je přece vytvářím. Samozřejmě jsou bytosti, na které postavy nikdy "nedosáhnou".
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
arten
Zaslal: po květen 22, 2006 9:21 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Ad. 1.
Lenže ostatní nevedia, že ja viem, že ty vieš, že ja viem, jednoducho neriešia vedomostný paradox. To je to prekliatie nás hráčov-znalcov Asterion. Ale na druhej strane keby som tak málo vedel, no kto by sa s tebou hádal. Nikto. No a to by ťa potom nebavil život...

Ad.2
Súhlas s Wuraxom. Btw nebolo to až tak dávno dozadu, čo si dával skúsenosti len za zabitie nie za prechytračenie CP alebo príšer. A ako si PJ hráčov vychová takých ich má. A teraz sa sťažuješ. Mimochodom, kto v poslednom dobrodružstve razil filozofiu, že zajatcov neberiem a všetkých treba zabiť - no zas len CP (ale to chápem). Kto vždy keď niekoho čapneme a odovzdáme spravodlivosti (ako napr. dobrodružstvo so sektármi) nariadi okamžitú popravu. Akú máme potom motiváciu brať zajatcov a prechytračovať, keď CP beztak vždy zomrú. Revan vstúp si do svedomia , ty sám si totiž ten povestný mlynček na mäso

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
revan
Zaslal: po květen 22, 2006 12:06 Citovat
Založen: 15.9.2005 Příspěvky: 69
unnamed: hlavne CP, ale môže to byť ktokoľvek neurčený výhradne na spracovanie do mäsokombinátu.
Raz sme zažili, že postavy sa dohodli na mierovom riešení s partou minotaurov. Keď prišlo na družinu, aby v pokoji odišli, tak zaútočili na nič netušiacich minotaurov a zmasakrovali ich. Morálnu hodnotu ich činu okomentovali tým, že to boli príšery a jediné čo sa s nimi (z nich) dá robiť je - kompost. Vôbec ich netrápilo, že tesne pred útokom dala jedna postava, v mene celej družiny, slovo, že odídu v mieri.

arten: ad 1 - mno a povedzme, že namiesto Elanora by s vami bol niekto z tvojich obľúbencov -dajme tomu nejaký lesný elf alebo dokonca Riam. Samozrejme pravú identitu vášho spoločníka by si tiež poznal len ty - ako hráč. Dovolím si tvrdiť, že by si neprehlásil niečo ako "len čo mi dá najmenšiu príležitosť, tak je mŕtvy(-a)." A neargumentuj mi tým, že v keby to bol Riam, tak nemáš nijakú šancu.
ad 2 - vieš ono asi šialení vraždiaci sektári temného boha ani inak v Albireru (ani nikde inde v lendorskej civilizácii) skončiť nemohli - to snáď chápeš. A kto vám káže brať zajatcov -keď viete, že ich určite popravia a vy nechcete ich smrť, môžete ich predsa pustiť...
A prečo si vy ako družina beriete príklad len od CP, ktoré zabíjajú. Je tam oveľa viac postáv, ktoré hlásajú mier (a lásku Very Happy).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
arten
Zaslal: po květen 22, 2006 15:33 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Revan, ze ta huba, resp. prst neboli ked toto napises, ale dobre...

Tak k tej parte minotaurov, len tolko, ze si teraz neviem celkom dobre spomenut, ktora je ich vyvolavacia emocia. Je to strach alebo zufalstvo. No zda sa mi, ze keby im v ten den moj elfsky mag zacal kazat o laske a porozumeni, tak by mal urcite 100 percentny uspech, a z tejto party minotaurov {btw kde si zohnal v jednej jaskyni take mnozstvo vyvolavacej emocie} by stali misionarky lasky matky Terezy. Predpoklad ineho vyvoja, ako napr. to, ze po tom co by vo ferovom suboji, v ktorom zahynul ich vodca, by sa na nas vrhli a roztrhali, terba pripisat chybe charakteru mojej postavy. A ta plynova komora co nasledovala, je len dosledok mojej nicim neopodstatnenej paranoie...

Jednoducho Elanor mi svojim masakrovanim zajatcov dava dovody vymenit si s nim nazory na tuto temu. Predpokladam eskalaciu a nasledny suboj, nechap to tak, ze ho len tak nafleku odstrelim, lebo sa mi nepacia jeho modre oci...

Riam mi nedava dovody na to, aby som sa pokusal o nieco proti nemu. Btw rovnako,by bolo dovodom pre Elanora zakrocit proti mne, keby vedel, ze som Riamov sluzobnik...

Len tym chcem povedat, ze nie vzdy musis kazdeho naseho zajatca neskor popravit, ani v stredoveku sa nepopravovalo za kazdu kravinu...

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
revan
Zaslal: po květen 22, 2006 15:59 Citovat
Založen: 15.9.2005 Příspěvky: 69
arten: ad minotauri - vieš, na fakt, že to boli minotari, a teda myšlienkové bytosi, a teda, že sa riadia takmer výhradne svojou vyvolávacou emóciou, a teda, že by vás najskôr tiež napadli zo zálohy - tak na to si mal myslieť Exclamation PREDTÝM Exclamation ako si im niečo sľúbil -ak už dáš slovo, je jedno komu, tak keď ho porušíš, tak jednoducho nie si čestný -a že ste mali ambíciu hrať za dobrákov
ad elanor - tak naposledy -pre teba, aj pre tvoju postavu bude lepšie, ak prestaneš -ako hráč- zjednodušovať a zovšeobecňovať na základne dohadov a nekompletných informácií - na tvoju postavu samozrejme takéto nároky nekladiem, ba dokonca to vítam -keď si postava zle vyloží situáciu, či už kvôli nedostatku faktov, zavádzaniu inými postavami, osobnej zaslepenosti etc., nie je to nič zlé (nič zlé pre hru, postava to potom po zistení pravdy môže vidieť inak Very Happy) -práve naopak- a posilňuje to role-playing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
arten
Zaslal: po květen 22, 2006 17:30 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Tak
Ad 1.
Sľubovala to nekompetentná postava. Cháp to tak, že som extrapoloval ich budúce správanie,analyzoval a prišiel k záveru, že do niekoľkých kôl, budeme beztak napadnutý a vykonal preventívny útok. Podstatná zmena podmienok zneplatnila sľub, ktorý so btw ja osobne nikdy nedal...

Ad 2.

Nezjednodušujem, ja mám totiž dosť presnú predstavu ako to asi skončí...

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
revan
Zaslal: po květen 22, 2006 18:31 Citovat
Založen: 15.9.2005 Příspěvky: 69
arten:
ad 1 - právnické žvásty
ad 2 - ja tiež Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
arten
Zaslal: po květen 22, 2006 18:40 Citovat
Založen: 9.10.2003 Příspěvky: 277 Bydliště: Ntonga Ngoro - rodina wutabe
Ďakujem to mi stačí

(vždy keď niekto povie právnické žvásty znamená to,že už nemá argumenty) Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Osud mužov je jasný, nie je treba veštcov
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.