Autor |
Zpráva |
|
revan |
Zaslal: st únor 01, 2006 13:23 |
|
|
Založen: 15.9.2005
Příspěvky: 69
|
V HM sa o Ráde sveta píše, že tento princíp prestupuje vesmír a že všetko podlieha jeho pôsobeniu, teda samozrejme aj pôsobeniu tvárnosti, ktorá by sa dala označiť za výkonnú zložku Rádu sveta. Avšak v histórii sveta (taktiež HM) som našiel 2 zvláštne údaje.
1. prvý skřet sa objavil až v r. -4726, keď už boli Arvedania na Asterione
2. taktiež prvý (dobrý) drak sa objavil až na Asterione, v r. -4523
Znamená to teda, že tvárnosť nepôsobí všade, ale iba na Asterione (teda, že nepôsobila na Arvede, ani na Modrom Mesiaci)? Alebo začala pôsobiť až niekedy po príchode Arvedanov na Asterion? |
|
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: st únor 01, 2006 15:11 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Možná to bylo nedomyšlený od autorů...nebo to taky mohlo být tím, že je to hlavní modul Asterionu, takže popsaly Asterionskou historii a ty údaje o tom, jak odešly z Arvedy a dostali se na Modrý měsíc atd. byly pouze orientační, aby Pj věděl alespoň nástin toho, jak se dostala taková rasa jakou byli Arvedané na Asterion. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: st únor 01, 2006 17:59 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
No já bych spíš řekl že to bylo úmyslný, třeba to braly tak že na Arvedě se tvárnost projevovala jinak (třaba zlým vypadávaly zuby a dobrým se prodlužovaly nehty). Protože projevů tvárnosti je víc a zaleží na magickým poly a Arveda měla asi jiný magický pole než Asterion |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Patches |
Zaslal: pá únor 03, 2006 9:50 |
|
|
Založen: 25.3.2005
Příspěvky: 64
Bydliště: Východní Dálavy
|
... a nebo jde jenom o prvni historicky dolozeny projev tvarnosti na Asterionu. Kdovi, jak se mohli k tvarnosti stavet lide jeste pred prichodem Arvedanu...
Na Arvede byla navic magie a znalost astralnich sfer na takove urovni, ze pokud tam existovali skreti tak mohli pusobeni tvarnosti maskovat pred ostatnim obyvatelstvem...
A jak vlastne vite, ze zkaza, co postihla Arvedu, nebyla dusledkem tvarnosti? Mozna mohla zkazenost obyvatel dosahnout takoveho stupne, ze tvarnost ovlivnila celou planetu, nebo alespon jejich narod... ostatne nektere utrzky z te doby by tomu napovidaly... |
_________________ Meč nebo škrtící drát, smrt je pořád smrt... |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: pá únor 03, 2006 11:28 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
To je pravda. Stačí se podívat, kde lidstvo bylo před 4000lety. Podobně to asi bude i Arvedanů. Tímhle bych se ani moc nezaobíral. Spíš by mne zajímalo kam až může tvárnost vést. Když se podíváte třeba na Khara, kam to díky tvárnosti dotáhl, je to docela zajímavá motivace pro spoustu záporně smýšlejících bytostí. Já bych hlavně zkoumal podle jakých zákonitostí tvárnost přeměňuje. Mohly by tak vznikat fantastické bytosti se spoustou schopností a to nemluvím o jejich vzhledu. Proč třeba Khar nevytvořil nějaké jinné bytosti než skřety a Drakolidi. Mezi těmito dvěma "rasami" je to docela velký skok. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: pá únor 03, 2006 12:14 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
Khar skřety nevytvořil, a jak se píše v některých modulech tak tvárnost se projevuje více způsoby. Třeba si vzpomínám na nějaký mutanty v džungly. Já osobně tvárnost nechávám projevovat různýmy způsoby. Občas nechám družinu at se dostanou na nějaký zvláštní místo, kde se tvárnost projevuje jinak a tudíž sou tam zápornáci hodně zvláštní. Použil sem třeba to že tvárnost přeměnuje na něco jako vlkodlaky. |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: pá únor 03, 2006 16:23 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Jo, jasně že je nevytvořil. Každopádně tomu ale hodně napomáhá. On v podstatě nevytvořil ani ony Drakolidi. Nebýt tvárnosti, tak by nikdy člověka takhle nepokřivil. To si aspoň myslím já. To jak si zmiňoval ty místa s různým druhem působení tvárnosti, to je docela zajímavé. Jaký byl důvod toho proč na tom či oněm místě vznikla takový paradox? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: pá únor 03, 2006 17:04 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
vždycky si můžeš něco vymyslet a tam sem zrovna použil že tam byly střepy z kotle bohů nebo tak nějak, ten kurrulskej stvořenej artefakt a jelikož byl strašně mocnej tak pokřivil magický pole a proto to takhle funguje.
a jinak používám že se tam odehrálo něco dost hustýho (velká magická bitva, smrt někoho strašně našláplýho, velká oběť a podbný). Je to zajímavý jelikož družina hraje na Asterionu už 6 let tak ví že MB se musí řídit podle emocí a jenom hodně inteligentní si můžou alespon trochu upravit co budou dělat, a tak když potkaj někoho zmutovanýho tak hned čekaj že bude MB a tudíž jenom vyčkávaj jestli dobrej nebo zlej a on je překvapí tím že je naprosto normální.
Až na mutaci |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: so únor 04, 2006 9:12 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
No to je taky dobrý. Já jsem se ale snažil moje postavy seznámit s těmi "obyčejnějšími" zvláštnostmi, jako je tvárnost, bohové, MB, apod. Někdy jsem měl pocit, že si to ani pořádně neuvědomují a to hráli Asterion hodně dlouho. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: ne únor 05, 2006 15:02 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
někteří mý hráči se občas o něco zajímaly a jeden zpracovával lovce přízraků a tak sem ho nechal at si MB přečte. A on pak jako lovec družinu poučuval a tak se mezi ně dostalo dost znalostí. Jinak taky hrávaly postavy co měly dost znalostí a jelikož sem jim ze začátku dával až moc informací a ty se mnohdy dochovaly tak toho někteří dost znají. |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: po únor 06, 2006 10:09 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
To jeden můj hráč taky dělal. Nechal jsem ho ale přečíst jen úvodní text k nestvůře (psaný kurzívou). Stejně si to podle mne nemohl zapamatovat a psal si aspoň zápisky. Změnil jsem tedy taktiku. Když potom postavy potkali MB, řešil jsem to systém dovedností (Myšlenkové bytosti) a kdo uspěll, tak jsem mu sdělil, případně dal přečíst nějaké informace o MB. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bliizard |
Zaslal: po únor 06, 2006 12:33 |
|
|
Založen: 24.9.2003
Příspěvky: 75
|
no jelikož sem poslední dobou čím dál víc línej tak když něco potkaj a mě se nechce hledat obrázek a potvara tak jí nějak popíšu a vlastnosti odhadnu. A docela se to osvědčilo jelikož stejně není ještě aplikace na DrD+ a bestiář v pravidlech je k ničemu ( horší sem ještě neviděl) tak je to celkem jedno a alespon se my nestavá že bych parametry přepálil |
_________________ Má víra v ALTAR se zase vytrácí. Zas ty prodlevy. |
|
Návrat nahoru |
|
Wurax |
Zaslal: po únor 06, 2006 12:51 |
|
|
Založen: 3.5.2005
Příspěvky: 90
|
Já se apliakcemi řídil jen trochu. Některé obrázky taky stály za prd. Nejvíc se mi asi líbili Nemrtví a světlonoši a Hlavní modul(první vydání, ale jen některé kresby). Co se týče DRD+ tak to je pro mne bohužel pasé. Pravidla sice mám, ale hrát nikdo nechce. A navíc nikdo nechce hrát od začátku, protože staré postavy se nedají převést. |
|
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: po únor 06, 2006 16:32 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Wurax napsal: Jo, jasně že je nevytvořil. Každopádně tomu ale hodně napomáhá. On v podstatě nevytvořil ani ony Drakolidi. Nebýt tvárnosti, tak by nikdy člověka takhle nepokřivil. To si aspoň myslím já. To jak si zmiňoval ty místa s různým druhem působení tvárnosti, to je docela zajímavé. Jaký byl důvod toho proč na tom či oněm místě vznikla takový paradox?
Ohledně drakolidí si myslím, že to přeci jen dokázal pouze Khar a jeho výzkumy. Přeci si vem, že mnoho z drakolidí byly ohledně tvárnosti tak neutrál až dobří...sice se na Asterionu nehraje na přesvědčení, ale např. Riam, Kirbeg nebyli zlí. Riam s tím bojoval a nakonec tento "souboj" vyhrál a stále má možnost proměnu v draka. A ještě k tomu je myslím v aplikacích nebo tady na stránkách seznam osobností a u drakolidí je uvedeno...tvárnost na ně nepůsobí...toť můj názor. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
unnamed |
Zaslal: po únor 06, 2006 16:37 |
|
|
Založen: 29.11.2005
Příspěvky: 664
Bydliště: Olomouc
|
Wurax napsal: Já se apliakcemi řídil jen trochu. Některé obrázky taky stály za prd. Nejvíc se mi asi líbili Nemrtví a světlonoši a Hlavní modul(první vydání, ale jen některé kresby). Co se týče DRD+ tak to je pro mne bohužel pasé. Pravidla sice mám, ale hrát nikdo nechce. A navíc nikdo nechce hrát od začátku, protože staré postavy se nedají převést.
Postavy se převíst dají, ale dá to zaručeně hodně, hodně práce navíc...převedeš si postavy vzorcem (úroveň DrD * 0.583333...) = úroveň DrD+... a potom vyhodnocování jak hráli hráči a podle toho stanovit jejich schopnosti. Ale je to strašná piplačka. Btw: Na jaké úrovni jsou? Moje družina se vzdala postav na 9. úrovni...ale přeci jen pokud jsou na vyšších, tak to se jim nedivím. |
_________________ One choice can change your life.
One choice can change many lives. |
|
Návrat nahoru |
|
|