Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Zlatá pavučina  ~  Dobrodružství Obří jeskyně

Sadaam
Zaslal: ne leden 08, 2006 17:24 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
Zajímali by mne všechny vaše zážitky apod. s timhle dobrodružstvím. My ho zrovna hrajem a hráči jsou z toho úplně na dranc... Co ty vaši a nebo co vy, hráči???

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Patches
Zaslal: po leden 09, 2006 14:33 Citovat
Založen: 25.3.2005 Příspěvky: 64 Bydliště: Východní Dálavy
Ja ho zazil jako hrac...
Ze zacatku to bylo trochu zmateny a nebyl jsem z toho uplne nadsenej, ale casem jsme si zvyknuli na nektery zakonitosti, pochopili, co je cilem dobrodruzstvi a zdarne dokoncili Cool ... Navic osobne jsem na tenhle styl (presouvani se mezi ruznejma casovejma rovinama, svetama, casovy smycky, apod.) docela zvyklej, protoze muj PJ me do takovejch situaci dostava docela pravidelne... Very Happy
Jako velkej klad tohoto dobrodruzstvi beru jeho rozmanitost - snad kazdej si tam neco najde - boj, detektivku, roleplaying...

_________________
Meč nebo škrtící drát, smrt je pořád smrt...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sadaam
Zaslal: pá leden 13, 2006 14:05 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
Tady jest výpověď jednoho hráče (hevrení čaroděj Cheguevera...):

ta jeskyně je sama o sobě divná ale daj se tam dělat dobrý píčovinky... např. pouštění trpaslíka v bedně ze schodů (viz. ty zapastěný schodiště před Erthu Pathakem - pozn. PJ)... když je džin a bedny -> daj se s tim dělat dobrý věci... je to psycho jeskyně

no to je asi názor celý družiny (krom hevrena ještě skřítčí lupič Jum Jum a trpasličí berserk Boř)

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
unnamed
Zaslal: út leden 31, 2006 15:53 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Ze začátku byly hráči celkem mimo a málem se v některých částech pos**** strachy (menší úpravy a dramatičnost Smile ). Ale jakmile každý z nich zemřel, už se tolik nebáli a hodně riskovali. Mám dojem, že bojovník na schodišti s pastmi naskošil na štít a začal ho sjíždět, protože věděl( nebo spíš tušil) , že když se zabije, tak se ocitne "jenom" na začátku. To se mi trochu nelíbilo, ale potom jsem to nějak vyřešil, že mu každé znovuzrození ubírá životní energii-přeci jen mozek, který ví že jste mrtví a potom se dozví že má pracovat dál je trochu zmatený-možná to zní divně, ale to je ted jedno.
Některé části jsou velmi povedené-mě se nejvíc líbilo chování postav na hřbitově a hráčům se zase nejvíc líbilo užívat si deset minut slávy v Cantijské aréně.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
unnamed
Zaslal: út leden 31, 2006 15:56 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Jo a všechny postavy zemřeli v domě ve městě Thurg (nebo jaký to byl). Mysleli si totiž, že ty tři týpky v černých hadrech dají, když jich bylo ve družině 5... Laughing Njn...nižši kostějové...možná se to někomu zdá přehnaný, ale každý má Asterion jiný.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Sadaam
Zaslal: po únor 20, 2006 18:06 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
V naší družině umrel jenom trpasličí bojovník... taky v Thurgu... se sotva půlkou životů a zamotanej ve křoví ho "potkal" lers a trpaslik, že si ho dá... nedal...
mezitim zbytek družiny ohluchlý a zpitomnělý dělal blbosti v tom domě a trpaslíkovi holt nemohli pomoct... ti to přežili až dokonce...

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Kibe
Zaslal: po únor 20, 2006 22:28 Citovat
Založen: 19.1.2006 Příspěvky: 345 Bydliště: LPS-pevnost Buk (rodina buku)
Jo ten trpaslík jsem byl já....a to jsem si myslel, že v tý jeskyni nemůžu umřít...(všechny ostatní myšlenkovky co jsme potkali jsem zabil)...ale lers je holt lers...

_________________
Je dobré si vybrat ten správný cíl a také zda ho zasáhneš srdcem nebo šípem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Toj Akkhari
Zaslal: út březen 21, 2006 20:43 Citovat
Založen: 20.3.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Albireo - kdesi ve Východní čtvrti
tahle jeskyne byla dosti zvlastni.katdy usek byl mazec..zvlast u tech divnejch typku, jak se navzajem ocarovavali zesmesnenim..tam sem z ciryho zoufalstvi seslal z e slunecniho prstenu svetlo...a ono to fungovalo a ten quest jsme zdarne vyresili...nebo v arene v Canthii.to bylo zlo, ze zoufalstvi jsme Namieru zabili a prekvapive to nepomohlo,pak jsme podesate vyhrali a nas pred chvilkou zesnuli trpaslik skripal zuby...no a ta story s trpaslikem v bedne uz byla zminena vyse, tudiz ji nebudu opakovat Very Happy

_________________
Bůh nestvořil člověka, ale člověk stvořil Boha
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wetrixus
Zaslal: čt červen 01, 2006 15:56 Citovat
Založen: 7.11.2004 Příspěvky: 175 Bydliště: Albireo
Celkem pohoda.... ale tak nejak v pohode.... prislo mi to jako takovy celkem normos dobrodrzustvi.... neci se nikoho dotknout... par dobrejch napadu ale je to celkem kratky mi to sfloukli za par hodek

_________________
Strength and Honour
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iskar
Zaslal: po únor 18, 2013 17:28 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Toto dobrodružstvo patrilo medzi najzvláštnejšie, ktoré som kedy s našou družinou hral. Bytosť, ktorá vytvára virtuálnu realitu pre hráčske postavy a vedie ich k plneniu rozličných úloh podľa vlastného uváženia, je veľmi netradičným herným prvkom a aj keď sa to niekomu môže zdať pritiahnuté za vlasy, mne to celkom vyhovovalo (aspoň som si nemusel lámať hlavu s tým, ako motivovať členov družiny, aby sa zapojili do dobrodružstva - saheira Niome jednoducho všetkých pohltila a bolo to vyriešené).

Trochu ma prekvapilo, že postavám sa počas celého dobrodružstva nepodarilo objaviť, ako fungujú zákonitosti sveta, v ktorom sa ocitli. Možno to bolo aj preto, že pri výbere jednotlivých ciest na veľkom rázcestí sa zhodou okolností vždy vyhli zostupu po nekonečnom schodisku do Podzemnej ríše, takže nikto z družiny ani raz nezahynul. Malo to však aj svoje výhody - postavy sa mali na pozore a boli neustále ostražité, lebo vôbec netušili o tom, že zberateľka hrdinov ich môže vzkriesiť z mŕtvych. Smile

Na Gropišskom cintoríne sa dobrodruhovia príliš dlho nezdržali, v podstate na to ani nemali nijaký mimoriadny dôvod. Podzemie Derteonu s dobrodruhom Svajkom Těmišom bolo asi najzaujímavejšou časťou príbehu, miestnosti vládcov jednotlivých živlov boli primerane náročné na prechod a okrem toho sa v nich nachádzali aj cenné predmety (lup z družiny doteraz používa v boji Meč zloby a bojovník zasa Trojzubec vodného prekliatia). Aréna smrti a slávy v Canthii bola na môj vkus príliš zdĺhavá (preto som znížil potrebný limit vyhratých súbojov z desiatich na tri) a záverečný súboj s vyšším meňavcom bol tiež dosť čudný - bojujúce strany prežili dve-tri kolá bez akéhokoľvek zranenia a v poslednom kole meňavec vykryl dva útoky, ale napokon ho zasiahol červený blesk z Meča zloby, ktorý ho okamžite usmrtil... Pátranie po Thurgskom fantómovi bolo príjemným spestrením dobrodružstva, družina sa ho zhostila so cťou a odhalila Linkone bez väčších problémov. Vyslobodzovanie elfa Tangaru prebiehalo v pokojnom tempe, len škoda, že jeho amulet bol len ilúziou. Smile No a návšteva Podzemnej ríše v Bielych horách postavám (resp. hráčom) evidentne nesadla - tento druh roleplayingu nepatrí medzi ich silné stránky, takže hranie výpravy trpaslíkov, ktorí túžia po dennom svetle, bol skôr utrpením pre PJ ako zábavou pre hráčov.

Dobrodruhovia sa teda napokon dostali z Niome so zdravou kožou, ale keďže nenašli Erthu-Pataka, s ktorým sa zoznámili ešte pred útokom saheiry, doteraz nevedia, či ten nečakaný prepad do zemských hlbín nejako súvisel s ním - a už vôbec netušia, či bol páchateľom, alebo obeťou. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
panMrkef
Zaslal: út říjen 01, 2013 19:19 Citovat
Založen: 29.9.2013 Příspěvky: 26 Bydliště: Brno
Výborně vymyšlené. Postavám se to přihodilo, když hráli dobrodružství Orantor, takže je nemohlo nic překvapit Very Happy
Ne, upřímně si mysleli, že sem se zbláznil a tenhle svět je postavenej na hlavu a nemůžou ničemu věřit (nemůžou) Razz
Všechny části jsme si užili. Dokonce jsme si zahráli regulerní divadlo při objevení Slunce trpaslíky Very Happy Very Happy Very Happy , fakt sem se válel smíchy.
Aréna byla bomba.Válečnice zde nabrala dost zkušenosti. Vymyslel jsem totiž, že každý hráč půjde sám. Vybere si náročnost 1-5 a potom se náhodně (hodem k6) otevře kobka. Každý si na jeden souboj mohl vybrat kouzelný předmět (bylo jich asi 12), který jim pomohl na jeden boj. Každý stupeň byl ohodnocen zkušeností (100 - 1000 tuším) a kdo nejdříve nasbíral +- 2000 zk. mohl vyzvat měňavce spolu s Namierou. Inu každý si zabojoval.
Umírání neumírání jsem vyřešil tak, že když zjistili, že nezemřou (nevěděli, že můžou za jistých okolností), dostanou za každou splněnou úroveň zkušenost, kdo zemře, dostane polovinu atd. No a vyhlásil jsem soutěž, že Saheira nejzdatnějším předá zkušenost (kdo nasbírá nejvíce bonusové zkušenosti). Tady se projevila soutěživost družinky.
Parádní byl souboj s Narakem v zahradách Thurgu. Nejdřív tu byli Ogryshové, které začalo pronásledovat bojové křídlo (4 válečníci) a potom se mezi nebojové křídlo snesl Narak (mezi dva kouzelníky bez magů, zloděje a alchymisty. Hraničáři někde sbírali šípy)
Po schodoch, po zvukoch se ukázalo jako neřešitelný problém a tak chudák Patak přebíval v Saheiře ještě pár měsíců po té, co družinka Saheiru opustila.
Živly v Derteonu porazili až po nalezení zbraní, které jim proti nim pomohly a Gropiš dali také až napodruhé, protože jeskyni trochu podcenili a rozdělili se. Tady mě málem linčovali, když jsem je jako nekromant neustále ignoroval a dělal si z nich poskoky (stylem, tady mi to podrž, podej mi tamhle to oko, nežvaň nesmysli atd.) Twisted Evil
Já si užil závěr, když je Saheira vyflusla, přišla družinka o polovinu kouzelných předmětů a artefaktů. Měli 15%, že ztratí předmět, se kterým do jeskyně přišli (a že jim to padalo Smile ) a 85%, že jim nezůstane předmět ze Saheiry (spravedlivý, ne?).

Bavilo mě hlavně bez výčitek nechat někoho umřít, když jsem věděl, že se zase objeví na křižovatce Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rauksul
Zaslal: pá říjen 28, 2016 23:35 Citovat
Založen: 21.2.2007 Příspěvky: 250 Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
Za sebe:

neskutečný, ale skvěle napsaný haluz s boží atmosférou! Smile Rozhodně jedno z nejlepších.

Jinak už několik lidí se ozvalo konkrétně o dotisk tohohle dobrodružství (ztracené, zničené, ... ).

Použili jste jeskyni i při jiných dobrodružstvích?

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Zurkhen
Zaslal: so říjen 29, 2016 16:24 Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 86
Když vyšlo tak jsem ho použil, ale dopadlo to prachbídně, nejvíce asi mojí vinnou. Ted po návratu na Asterion a s jiným pohledem na hru jej hodlám použit znovu (po deseti letech si nic pamatovat nebudou) a uvidíme jak to dopadne.

_________________
Pravá láska nemá šťastný konec. Pravá láska totiž nikdy nekončí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: po listopad 07, 2016 10:52 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 238 Bydliště: Praha / Albireo
No... některé vychytávky jim budou možn připadat povědomé... Ale nemělo by to vadit...

Směle do toho asi rok ap ůl dozadu jsem ji taky odehrál. =)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Bohdan
Zaslal: čt listopad 17, 2016 11:01 Citovat
Založen: 26.2.2005 Příspěvky: 197
Rauksul napsal:
Za sebe:

neskutečný, ale skvěle napsaný haluz s boží atmosférou! Smile Rozhodně jedno z nejlepších.

Jinak už několik lidí se ozvalo konkrétně o dotisk tohohle dobrodružství (ztracené, zničené, ... ).

Použili jste jeskyni i při jiných dobrodružstvích?


Postavám co teď hráči mají jsem to naservíroval jako krátké detektivní dobrodružství podzemí trpasličího města kde jednoho z družiny obvinili jako vraha kněžího (chudák se vybelhal z chrámu pověsil se na něj řekl svá poslední slova a umřel). Šlo boj mezi kněžími o nástupnictví hlavního kněze kde jeden z nich zradil a začal uctívat Dreskana. Taková asterionská klasika boj mezi pantheony.

Hodilo se mi využít dva aspekty této:
1) čekalo nás nudné cestování přes hřebeny hor -> vyplivlo je to na druhé straně
2) moje družina od tohoto typu úkolů vždy utíká a tady -> nemohli mi vycouvat (v jejich stylu pogratulovat novému kněžímu a popřát mu at se mu daří a že kdyby ho někdo otravoval stačí říct)

Jako PJ jsem vlastně ta MB a mě tím pádem i ji zájímalo jak taková věc dopadne Twisted Evil

_________________
Bůh mi odpustí, jeto ostatně jeho řemeslo.
Heinrich Heine 1856
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.