Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  Pasti, pasti, pastičky...

Ivrin
Zaslal: po listopad 03, 2003 15:41 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
Ano správně. Pastí, která je vidět na desítky sáhů, asi nikoho nenadchnete... Hráče past ohromí když vidí její účinek(který se projeví nejlépe na nich samotných Twisted Evil ).

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Galahad
Zaslal: út listopad 04, 2003 7:02 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 56 Bydliště: Toho času Minkor
Iba ak by tá viditeľnosť pasce bola sama pascou. Postava pascu uvidí (nesmie to byť zasa moc okaté), myslí si "Ej ale som dobrý" a naraz bác. A je po uši v probléme. Ono tam bola ešte jedna pasca. Tá, o ktorú naozaj išlo.

_________________
Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien-
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
gegu
Zaslal: út listopad 04, 2003 15:50 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 130 Bydliště: Havlíčko Brodsko
WoW ten nápad s pochdní a plynem je fakt dost dobrej!!! To nekam zabuduju.... Cool

_________________
"Krev je jen tekutina a proto vždycky poteče" Nejmenovaný trpaslík se sekerou zdvyženou k smrtelnému zásahu na poraženého elfa...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Yb
Zaslal: čt listopad 06, 2003 12:52 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Galahad napsal:
Iba ak by tá viditeľnosť pasce bola sama pascou. Postava pascu uvidí (nesmie to byť zasa moc okaté), myslí si "Ej ale som dobrý" a naraz bác. A je po uši v probléme. Ono tam bola ešte jedna pasca. Tá, o ktorú naozaj išlo.


To už jsem zkoušel.. sice je to zajímavé, ale celkem hnusné. Hráči to opravdu nemají rádi, což ale neznamená, že by se to nemělo dělat. V takovém případě ale doporučuji sérii pastí. Někam se propadnou, tam narazí, začnou hořet, pobíhají okolo, spadnou dalším propadlem do řeky, tam je něco kousne, pak je požahá rostlina na břehu.. u takových věcí se mi hodně osvědčilo když je líčím co nejrychleji, aby hráči skoro nevěděli, co se děje..

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Ivrin
Zaslal: čt listopad 06, 2003 22:32 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
U nás v družině máme hodně nabušený típky, takže u nás moc pasti typu: drátek, kuše s otrávenou šipkou, neopatrnej terč nepomáhá. Proto se mi zdaj Ybovi nápady s různýma propadlama atd. hodně účinný. Pokud by se náš půlork musel procházet po jeskyni s tesákem, Gorův kněz s krátkým mečem a chodec jen tak dvě dýky, určitě by to bylo účinnější než na ně poslat mnohohlavce, kdyby měli plné vybavení...

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Galahad
Zaslal: pá listopad 07, 2003 7:57 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 56 Bydliště: Toho času Minkor
No veď to. Pasce typu šípky z kuše sú platné fakt len na "sviatočných hrdinov". Ono z pohľadu majiteľa cenností sa to aj javí pochopiteľné. Čím dôležitejšie veci potrebuješ postrážiť, tým dômyselnejšiu /z pohľadu hráčov "špinavejšiu, hnusnejšiu, neférovejšiu"/ pascu si necháš namontovať /ak máš niečo skutočne cenné pôjdu po tom aj skúsenejší zlodeji/. Nezaujíma ťa, že chudákovi zlodejovi čo má zálusk na tvoje zlato pokazíš náladu. Asi práve naopak. Ale nám by malo ísť hlavne o toho zlodeja /chceme sa hrať a nie simulovať realitu/. Treba to celé nejako vyvážiť. Neviem si napr. predstaviť, že by mali povedzme v banke nejaké banálne pasce. Sú prípady, kedy proste musíš svetu ukázať, že u teba sa neoplatí pokúšať osud. Teda nie iba povesť o tom, že ťa nikdy nikto nevykradol /to hráčov len motivuje/ ale aj o tom, čo sa prihodilo tomu, kto sa o to pokúsil /najlepšie niečo fabristé a pomerne fatálne/.
Inak na nete som sa preklikal k celkom pekným net bookom o pasciach. Trochu teórie a pár príkladov, ale navedú myslenie správnym smerom.

_________________
Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien-
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Yb
Zaslal: pá listopad 07, 2003 8:50 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Galahad napsal:
No veď to. Pasce typu šípky z kuše sú platné fakt len na "sviatočných hrdinov". Ono z pohľadu majiteľa cenností sa to aj javí pochopiteľné. Čím dôležitejšie veci potrebuješ postrážiť, tým dômyselnejšiu /z pohľadu hráčov "špinavejšiu, hnusnejšiu, neférovejšiu"/ pascu si necháš namontovať /ak máš niečo skutočne cenné pôjdu po tom aj skúsenejší zlodeji/. Nezaujíma ťa, že chudákovi zlodejovi čo má zálusk na tvoje zlato pokazíš náladu. Asi práve naopak. Ale nám by malo ísť hlavne o toho zlodeja /chceme sa hrať a nie simulovať realitu/. Treba to celé nejako vyvážiť. Neviem si napr. predstaviť, že by mali povedzme v banke nejaké banálne pasce. Sú prípady, kedy proste musíš svetu ukázať, že u teba sa neoplatí pokúšať osud. Teda nie iba povesť o tom, že ťa nikdy nikto nevykradol /to hráčov len motivuje/ ale aj o tom, čo sa prihodilo tomu, kto sa o to pokúsil /najlepšie niečo fabristé a pomerne fatálne/.
Inak na nete som sa preklikal k celkom pekným net bookom o pasciach. Trochu teórie a pár príkladov, ale navedú myslenie správnym smerom.


To ano.. hráči musí mít představu o tom, jakou mají moc a na co stačí. Pokud to přeženou, může nastat jen jedna věc.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Pastel
Zaslal: pá listopad 07, 2003 12:45 Citovat
Založen: 7.10.2003 Příspěvky: 104 Bydliště: Londyn (aktualne)
Ja som mal jedno podzemie, v ktorom bol labyrint, a na každej vetve sa pasce postupne pritvrdzovali. Takže postavy si mohli vybrať, či budú pokračovať (a riskovať život) alebo to radšej vzdajú ...
Predsa len, je to hra a ja som toho názoru, že každý má dostať ešte jednu šancu. To Ybove "keď to preženú, môže nastať len jedna vec" sa mi javí až moc fatálne ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yb
Zaslal: pá listopad 07, 2003 15:05 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Pastel napsal:
To Ybove "keď to preženú, môže nastať len jedna vec" sa mi javí až moc fatálne ...


Je to fatální, ale jen z důvodu, že u mne postavy perfektně znají svoje hranice a také záleží co bereš pod pojmem přehnat.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Ivrin
Zaslal: so listopad 08, 2003 0:00 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
U nás to je zas, že si hráči myslej, že všechno jejich postavy zvládnou(nebo mě to připadá aspoň u půlorka). Tam kde bych se já osobně zastavil oni v klidu pokračujou dál aniž si všimnou, že se hrnou do pasti. Asi je načase dát poučný dobrodružství... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Yb
Zaslal: so listopad 08, 2003 0:40 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Ivrin napsal:
U nás to je zas, že si hráči myslej, že všechno jejich postavy zvládnou(nebo mě to připadá aspoň u půlorka). Tam kde bych se já osobně zastavil oni v klidu pokračujou dál aniž si všimnou, že se hrnou do pasti. Asi je načase dát poučný dobrodružství... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


U mne se postavy poučí hned při prvním dobrdržství. Onehdy se jeden obořil na šlechtice, že mu nic není po tom, kam kráčí. Pak na jeho stráže dokonce vytáhl meč a jednoho se mu povedlo zabít (byl na první úrovni). Když ho druhý den vedli k popravě, začalo mu docházet, že tady pár věcí funguje.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Fery
Zaslal: so listopad 08, 2003 10:15 Citovat
Anonymní
Hranice ceho jsou postavy shopny u nas taky moc neplatila. Pasti prochazeli obcas jen tak tak. Udelal jsem past se spousti reagujici na svetlo, ktere pak kdyz tam prisli oslepila na x kol. Nekde jsem to cetl a celkem dobra Smile Takovy trpaslik ktery nevidi a mava kolem sebe sekerou jak sileny je pekna vec Smile

Ale moje postavy si mysleli ze vsechno zvladnou. "Joo jsme tri zabijaci nam se nikdo nepostavi." Je fakt ze do te doby jsem je umrit nenechal. Ale v posledni akci me teda prekvapili. Proste skupinka najatych zoldneru (najatych ZNC) mela neco najit. Zoldneri meli trochu navrtane mysli od Temneho vlka. No a druzina si v pohode dojde az k nim a pak se divi jak to ze tech 10 nedali.
Je to ozehava vec jak prinutit postavy aby zvazili kolik toho zvladnou. Protoze treba kdyby to vedeli tak neskoci pres nejakou silenou propast pres kterou je nutne jit a kterou by s trochu stesti preskocili. Je to fakt otazka!
Yb
Zaslal: ne listopad 09, 2003 19:59 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
To je dobrá otázka. Ale pokud je jiná cesta, proč by skrze tu past museli jít? Nebo když jiná cesta není, stejně přes ní půjdou. Je práce PJ aby to tak zařídil. Jinak si musíme uvědomit, že je rozdíl mezi zabitím hráčů a mezi potrestáním hráčů. Hráče nezabíjím a PJ který to dělá asi hrát jako pJ dlouho nebude. Pokud si to ale postavy zařídí, většinou sami uznají, že to tak muselo dopadnout (dříve, nebo později).

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Galahad
Zaslal: po listopad 10, 2003 7:48 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 56 Bydliště: Toho času Minkor
Presne tak. A ono aj veľmi záleží na tom, kde sa hráči nachádzajú, aká je zápletka a podobne. Myslím, že nikto nechce hráčov zabíjať a tešiť sa z toho. Ak sa niekto vyberie vylupovať banku tak za to asi zaplatí /ak nie je fakt doooosť dobrý/. Ale pri ostatných zápletkách a príbehoch aj pomerne fatálna pasca môže priniesť kopu zábavy. Ale nemala by byť len tak z ničoho nič. Hráči by mali mať možnosť ju očakávať /povesti, varovanie, zbytky predchádzajúcich obetí, miesta, kde sa dá takáto vec očakávať - inú pascu bude mať dedinský boháč na svojejj pokladni a iná bude strážiť prístup do prastarého arvedanského laboratória s skalnom meste/ Ak tieto indície budú ignorovať, to je ich vec. Ja si pri vymýšľaní takýchto vecí vypomáham filmami /Indiana Jones - Last Crusade napr./ Dajú sa v nich často nájsť fajn nápady - aspoň v princípoch, nie kopírovaním, nepredpokladám, že by sa niekto na takú pascu chytil /aj u vás hráči ťažko rozlišujú medzi tým, čo vie postava a medzi tým čo vedia oni?/

_________________
Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien-
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Fery
Zaslal: po listopad 10, 2003 8:17 Citovat
Anonymní
Nejde o to je je zabit, jak rikam to delam nerad. Za prve postavy nemaji radost kdyz jsou mrtve a za druhe kdyz umrou tak to dobrodruzstvi muzu zabalit a celkem ta prace co jsem se s tim delal je v ... Neco jineho je trest, bohuzel hraci zatim moc neznali ze bych ja jako PJ nekoho zabil. Ale ted uz to vedi a snad si daji pozor Smile

Galahad: Souhlasim s temi pastmi. PJ musi si dat pozor aby past nebyla prilis silna. Ja jsem take pouzival dost pasti z filmu. Je to take pekne reseni. Zvlast mam rad pasti ktere jsou jako trochu videt. Treba misto stropu je najednou dira. A postavy se ted treba pul hodiny hadaji ze urcite nahore je kamen a ze kdyz tam vlezou tak to na ne spadne.

Velice pekne je tema pasti zpracovano v Dechu draka (cislo bohuzel nevim Sad ) Ale tam jsem nasel nejake veci co jsou treba udelat aby meli postavy potuchy ze by tu mohla byt past.

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 9
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.