Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  Artefakty

Vytvarite si vlastni artefakty?

Ano, temer furt   [ 11 ]  
28%
  28%
Ano, obcas   [ 9 ]  
23%
  23%
Ano, ale hodne malo   [ 19 ]  
48%
  48%

Celkem hlasů : 39
Silver
Zaslal: út leden 18, 2005 19:49 Citovat
Založen: 24.11.2004 Příspěvky: 35 Bydliště: Martin-Slovensko
to all

a co nikdo neprispeje dalsim prispevkom?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Nazarei
Zaslal: út leden 18, 2005 21:36 Citovat
Anonymní
Mozna zejtra, to budu mit cas si to poradne sepsat...
Nazarei
Zaslal: st leden 19, 2005 17:55 Citovat
Anonymní
Koruna zabijaku
Koruna zabijaku svym vzhledem vubec nepripomina korunu, ale honosne vyhlizejici dyku, postradajici zbytecnych ozdob. Jeji vzhled vypovida o jejim ucelu dokonale. Vlnita cepel, kratka zastita slouzici k posledni obarane, nikterak nepripominajici pravou zastitu. Rukojet z kuze, posazena malymi zelenymi kaminky, navazuje na malou hlavici ve tvaru hada.
Koruna zabijaku byla vytvorena mocnymi carodeji a magy davnych dob na "prosbu" cechu vrahu. Magove pres snahu zachranit si zivot, udelali opravdu to nejlepsi, co umeli. Koruna zabijaku byla predavana po mnoho generaci mezi temi nejlepsimi vrahy. Svuj ucel splnovala dokonale. Az jednou byla ztracena, kdyz se jedenz vrahu pokusil zabit muze nad sve sily. Po dlohy cas se nevedelo, kde je, az asi pred deseti lety byla znovu objevana. V nynejsi dobe je opet vyuzivana ke svemu ucelu.
Koruna zabijaku byla vyrabena vrahum a v tom duchu se neslo i jeji ocarovani.Koruna zabijaku ma nektere vlastnosti hadu, protoze tohoto tvora meli vrazi ve svem znaku. Krome prudkeho jedu, ktery zpusobuje mrakoty a otupeni smyslu, dava schopnost videni tepla, takzvane infravideni. Dale zklidnuje mysl a odolava mnohym psychickym utokum na jejiho nositele. Pro vrahy je noc den, a tak se ji snazi posilit nebo vytvorit i za dne. Na prani nositele ho zahaluje temnotou, v ktere se umi zrucny vrah velmi lehce ukryt.
Koruna zabijaku je zbrani vrahu a kazdy kdo veri v neco jineho, nemuze naplno vyuzit schopnosti teto zbrane. Kazdy z vrahu touzi nekdy vlastnit Korunu zabijaku, protoze pocit moci a vlastniho bezpeci, je k nezaplaceni...

Koruna zabijaku
-kouzelne dyka 5/+2, jde i vrhat, sice hure 3/+1 dostrel 5/9/13, obrana 0
-pri utoku za stejnych podminek, jako u utoku ze zalohy, je zpuseben zraneni 2x vetsi
-jed odl~8~1-6,-1 e vsem vlastnostem/3-18, -3 ke vsem vlastnostem
-poskytije schopnost antiplast jako sicco na 20.urovni. Pokud je majitelem sicco, jako o 6 urovni vise(min. 20. uroven), dale dava bonus +3 k proti psychickym kouzlum
-poskytuje majiteli schopnost ukryvani ve stinu jako lupic na 8.urovni, zlodejum dava tyto scopnosti, jako by byli o 8.urovni vyse. Dale misto, kde se majitel schovav muze byt i trochu osvetlene a mit mene priznive podminky. Velikost prostoru nemuze byt vetsi ne kruh o polomeru 10 sahu
-pokus se Koruna zabijaku pouzije k zabijeni vrahu(tkz. tech, co zabijeji pro penize ci z potreby, zadni zabijaci skretu), ma majitel -2k UC a nefunguje schopnost jed
Sven Ivanhwen
Zaslal: čt leden 20, 2005 13:08 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Alanon napsal:

Aj ja mam nejaky ten artefakt.


Taky bych jeden podobny vymyslel, Obusek z pytle ven: je to strasne zakerny obusek + 50/+50, ktery po vysloveni vyse uvedeneho zaklinadla vyskoci z pytle ven a zmlati vsechny okolo sebe v okruhu 1 mile do bezvedomi (vcetne nositele pytle). Je pochopitelne naprosto neznicitelny, snad s vyjimkou 10000 let stareho cerneho draka a jeho zaludecnich stav.

Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sven Ivanhwen
Zaslal: čt leden 20, 2005 13:29 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Tak ted (skoro) vazne:

Sidlo sileneho sevce:
Jedna se o velkou, velmi tenkou prokletou jehlu. Na prvni pohled je uplne obycejna a na druhy zrovna tak. Je to zbran vrhaci, kterou je mozne vrhnout na nepritele pokud je bliz nez 4 sahy. Zbran je to velmi mocna, nebot 1) pro svou tenkost ignoruje brneni 2) je navadena tlukotem srdce 3) pro svou prokletost ignoruje magicke ochrany. jediny zpusob jak se jejimu utoku vyhnout je hypereprostor alespon 50 sahu daleko, utek nepomuze (pouze zraneni se zpomali na jednou za ctyri kola. Pro tyto sve vlastnosti se nehazi na utok, ani na obranu, pouze na zraneni, ktere je kazde kolo k10 zivotu. Bohuzel jehla ma i svou stinnou stranku, v prvnim kole zasahne obet, ve druhem zasahne utocnika (tedy toho kdo ji vrhl) a tak sije (pokracuje v letu) dokud nekoho nezabije. Vyplati se tedy mit po ruce nekolik lecivych lektvaru. Skonci zabodnuta v srdci, takze je nutne srdce mrtvoly vyjmout, aby ji bylo mozne zase pouzit.
V letu vydava charakteristicky zvuk SSSS (s hackem Smile.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Blind Guardian
Zaslal: po březen 14, 2005 19:33 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Soubor Argatha, Šílence
Argath byl nekromant na půl člověk na půl lich. Neúspěch při proměně na licha ( kdyby to někdo nevědel je to mocný nemrtvý kterými se většinou stávají nekromanti velmi vysokého formátu ) zešílel (a to i na vemi tolerantní poměry nekromantů), než se dostal částečně pod kontrolu celý měsíc řádil a ničil vše co se mu dostalo do cesty (začal u sloužících, u své tvrze...). Nikdo neví na co v Prázdnotě narazil, ale ovlivnlo ho to nejen psichicky, ale i fizicky
i když vypadal jako stařec měl sílu vytrhnou stoletý strom ze země, a reflexy horského pardála. Láska k boji tváří tvář ho přiměla vytvořit si zbraně, mocné, kouzelné a nepřekonatelné. A takové i jsou, ale podepsalo se na nich něco ze šílnství jejich pána. Argath rád vedl armády nemrtvý do boje a vyzíval každého na osobní souboj. A to se mu stalo osudným. Po dvaceti letech ho přemohl ten nejneočekávanějčí tvor, Reinard "Otrhanec", templář řádu Planenné čepele a Argathův synovec. Po souboji který trval skoro hodinu na konec Reinard padl, Argath podrazil svému sokovi nohy, ten upadl na zem Argath mu přiložil okovanou botu na krk a chystal se k poslední, rozhodující ráně.
A ta nikdy nepřišla, Reinardovo kopí vyrazilo vzhůru projelo pláty nekromantovi zbroje... a zasáhlo nekromanta přímo do srdce, celá "slavná" armáda nemrtvých se rozpadla, část utekla a zbytek byl zničen. Reinard sám ale na zranění zemřel, ale čest rodiny byla zachráněna a mrtví pomstěni. Jednotlivé artefakty potom čekala cesta na všechna místa po kontinentě a najít je můžete téměř kdekoli. Jejich majitelé se jich nevzdají, a je otázkou zda je o co stát.

ŘEMDIH LEBEK
Během svého šílenství se zastavil i v domě svého nenáviděného otce (ten ho v mládí týral a donutil ho k útěku. Nakonec skončil v Čarodějově hvozdě, v době Volání nemrtvých a nekromanti ho odnesli do své říše. Argath nikdy neodpustil ani sobě ani otci, matce ani sourozencům za to co se z něj stalo). A tam začal masakr... O dva dne později, když se tam odvážili první lidé, našli úplně vše. Až na na hlavy hradního pána a jeho rodiny. Těchto pět hlav vzal sebou Argath jako trofej a později je použil jako součást své strašlivé zbraně.Zaklel do nich duše pěti mocných upírů které zabil a řetězy z meteorického železa je upoutal k násadě z mahagonového dřeva.
Lebky mají postupem času keamínově rudou barvu, oči svítí podivnou jedovatě zelenou barvou. Když začne boj začnou se příšerně chechtat. Tan smích je plný nevýslovné krutosti vypráví o utrpení a věčném zatracení těch, kdo zemřou z rukou jejich pána. Ten smích se zarývá do srdcí i těch nejstatečnějších mužů jako ledový střep. Větši na rači uteče než aby bojovali, jen ti nejnebojácnější dokážou tomu smíchu vzdorovat. Ale i na ty má ten smích zhoubný vliv. Rozptyluje je zpomaluje a dlouhé poslouchání navodí šílenství. Ty které lebky zasáshnou se seznámí s další pekelnou vlastností této zbraně- lebky nejenže jsou díky magii tvrdší nad tu nejlepší ocel, ale také koušou. Rvou maso ze své oběti se stejnou snadností jako člověk z kuřecího stehna a nezastaví je ani drátěna košile.
Navíc člověk utrpí otravu podivnou a svéráznou nemocí, která se mezi mágy vžila pod názvem "Reinardova zhouba". Nemoci trvá asi den než svého hostitele zabije. Nejdří ochromí svaly, potom ztrácíte kontrolu nad sebou samým, začínáte blouznit a na konec začne nemoc ničit i životně důležité orgány. Představte si že ván ledová ruka mačká srdce a kolem těla se vám ovinuje anakonda.

Pro DrD 1,6
Jedná se o řemdih (nečekaně) 17/+5
zvyšuje iniciativu o 3
Smích:do okolí deseti metrů si všichni (krom nositele) musí hodit na past od/int (co je vyšší) s nebezpečností 7 pokud past nepřehodí uteče v opačném případě zůstane (nebo uteče závisí na něm, já bych doporučoval ten útěk), ale utrpí postih mínus 12 na úč, oč a iniciativu, postih se snižuje o bonus za vlastnost (na kterou si házel u pasti) za postih se nezvyšuje.
Postavy na nižší jak páté úrovni utečou automaticky.
Kousnutí: po úspěšném zásahu (nezapočítává se KZ- stačí dotyk, ale magický bonus se započítává ) si PJ hodí 1k6 mínus jedna, kolik lebek cíl kousne (ale jedna vždy), kousnutí ubere cíli 1k12 životů a musí si hodit na past odl. šest zda ho nakazí choroba (háže se za každou lebku která si kousla). Ti kdo toto kousnutí vyděli mají postih -3 (na dvě kola od posledního kousnutí) proti smíchu. Navíc každé kousnutí zbroj silně opotřebuje, každá zbroj vydrží jen tolik kousnutí kolik je jeho KZ (na mag zbroje to nefunguje) na zbroje lepší než kroužková to je o něco složitější, tam nejdřív neúčinkuje vůbec, ale začne účinkovat až po tolika zásazích kolik je KZ zbroje.
Nemoc:pokud je nakažena už není moc pomoci jen velmi mocná kouza nebo zázrak (doslova) by mohli pomoci.

Pokračování (možná) příště.

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: út březen 15, 2005 12:43 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Hmmmm, dobrý. Lichy mám u sebe taky(velmi vzácně, tzv. "nepotkatelný"Smile). Akorát pět lidských lebek na řemdihu by bylo trochu nepraktických, byly by moc velký a celý ten řemdih by tím byl poměrově o dost větší, tak pro postavy velikosti aspoň krolla. A taky je trochu nelogické, že do nich zaklel duše upírů a nemají vysávání života.
Mimo to ty čísla pro DrD.. jsou trochu moc 17 SZ je moc, spíš bych dal větší útočnost a menší SZ, když už. Síla pasti je malá, když se počítá větší z Int/Odl. zatímco postih -12 ÚČ, OČ a iniciativa(!) ač snížené o bonus vlastnosti je extrémní. K tomu 1k12 zakousnutí krát 1 až 5, což je 1 až 60 životů.. tak řemdih 17/+5 +1-60ž, ničící brnění, to už trhá balanc hry hodně.
Ale nápad je dobrej, jen ty čísla trochu ztenčit.

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: út březen 15, 2005 20:34 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Jen počkej až uvedu další Twisted Evil .

Já už sem "klasický" DrD dlouho nehrál a tak to lovim z paměti a je možný že sem se sek. Ale musím se bránit v tom že tam není to upíjení (původně tam bylo),krom toho že by to bylo už MOC (přesněji-ještě VÍC) přesílený u mě ve světě se upíři dělí na vampíry (naprosto nějnižší deformovaní, proty kdo znají počítačovou hru Vampire, klan Nosferatu), nižší (klasičtí nám známí, ale Nepijí úrovně a umírají na trvalo díky kolíčkům) a vyšší- to upíři staří několik sovek (neli tisíc) let, ti jsou totální polo-bohové neskutečně rychlí, silní, v magii zběhlí zabijáci a ty by nedal ani Argath (ne bez toho cepu). Navíc lebky se smrskly takže ZAS tak velký nejsou. A zapoměl sem napsat jednu důležitou věc, takže: cep i ostatní zbraně mají prokletí:

TOTÁLNÍ šílenost. Majitel se odmítá předmětu vzdát je na prosto paranoidní a zabije i svého nejlepšího přítele pokud se mu bude zdát že se na zbraň jen trochu závistivě podíval, potom se dostaví noční můry, majitel vidí zohavené tváře mrtvol, ať těch které zabil sám, těch které zná
i těch které v životě neviděl. A na konec zbraň přebírá vládu a kontrolu nad tělem. Majitel je schopen vnímat a mluvit, ale tím to asi tak končí a to co zbraň udělá je zcela v rukou krvelačných démonů kteří ze všeho nejvíc
milují boj.

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: út březen 15, 2005 20:37 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Navíc mě už nudilo to nudné klišé, "družinasevydázabítmocnéhočaroděje" a tak se vlastně zrodil ten cep.

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: st březen 16, 2005 17:20 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Jo, to prokletí to dělá hned šťavnatějším. Pak to klidně může vysávat život. A jestli se smrskly, tak to jsem nevěděl, takže OK.

Mmch rozdělení upírů, jak bylo udělané ve Vampire, je snad nejlepší, jaký jsem kdy viděl..

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: st březen 16, 2005 23:24 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Přesně. Jen škoda že se White Wolf v českých luzích a hájích víc neprosazuje. Maj tam hodně zajímavý nápady(Například když vysaje upír jiného úra zničí tím i jeho duši a je na něj pořádán Krvavý hon. A upír je sprostý slovo, říkaj si mezi sebou Rodní nebo Kainiti), ale není to "rozdělení"
v tom pravým slova smyslu.

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandro Sinae
Zaslal: čt březen 17, 2005 13:03 Citovat
Založen: 4.11.2004 Příspěvky: 458 Bydliště: Shadows of Darklight
Jasně, já vím, jen jsem to zjednodušil..

Tak sem hoď teda další předmět.. Smile

_________________
If you are ready to fight, you must be ready to fall..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Blind Guardian
Zaslal: so březen 19, 2005 21:35 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Aentis
(nebo též:Svatý čistič,Inkvizitor,Démonova zhouba)
Historie tohoto meče je úmyslně zapomínána, aby jeho historie nezastínila bitvy které je nutno vybojovat. Jedna věc je zřejmá, tento meč byl posvěcen samotným Meinrardem. Veleknězem Raimora, v dobách Válek démonů Orwenor přemýšlel jak nachýlit misky vah na svou stranu. Orwenor slýchával o podivných a na severu poměrně běžných předmětech s čarovnou mocí, a právě v těch uviděl možnost. A tak předložil svou žádost a prosbu svému bohu. Pán světla byl nadšen a dal knězi svolení.
Nedlouho po té se šířili zprávy o válečníkovi jménem Godtfried. pod jehož mečem hynuli démoni po desítkách. Po něm následoval Godrik, po něm Farghel a po něm řada dalších. Meč měnil majitele a vybojoval mnoho slavných bitev nad démonickými zrůdami.

Málokdo z prostých lidí o tomto meči ví, ale mezi mágy a duchovními se stal legendou.
Na první pohled nevypadá Aentis (což v tajném jazyce Raimorových kněží znamená "Svatý bojovník") nijak výjimečně. A na druhý pohled už teprve ne. Vypadá jako klasický dlouhý meč. Kvalitní ale obyčejný armádní břit.
O meč bylo žádáno s pokorou a tak se také projevuje. Raimonovi služebníci uvažovali vždy mnohem pragmatičtěji než čarodějové, meč tudíž nemá žádné podivné, okaté a naprosto zbytečné ozdoby.
Meč má jednu ochranou vlastnost. Je to meč dobra a cti a tak se také musí projevovat jeho majitel. Meč TOUŽÍ po tom, aby byl používán jako "Kladivo na démony", a pokud by byl používán někým kdo má jiné smýšlení, zjistil by ,že drží v ruce naprosto nepoužitelný kus železa.Meč má vlastní osobnost a tak ho nejde ovládat,lze s ním pouze spolupracovat, s mečem může jeho "majitel" telepaticky mluvit. Také se může stát že najednou zjistí, že jeho tělo ovládá něko jiný. O meči se říká že si vždy najde,dříve nebo později, cestu k člověku který by byl "hodný" k jeho použití. A vzhledem ktomu , že naprostá většina jeho majitelů zemřela násilnou smrtí, tak na tom něco bude.

Pro DrD
Jedná se o dlouhý meč 12/+2 proti démonům a nemrtvým má parametry
16/+4.
Majitel "vycítí" na patnást sáhů jakého koliv démona (nemrtvého NE!)
Přidá plus šest k iniciativě.
Majitel získá schopnost Odhal přesvědčení, jako chodec o pět úrovní níž.
Pokud majitel není "dobrého" přesvědčení, má meč parametry 3/-4
Pokud meč bude nějaký nezkušený či nescopný a přesile čelící bojovník, a meč se usnese, že bude lepší ho přesto ušetřit, převezme dodatečně kontrolu nad tělem. V tom případě má meč parametry 10/+2 a proti démonickým nemrtvým 13/+3 a hlavně kryje každý útok s 65%ní pravděpodobností.
Majitel má 20% imunitu na kouzla temné magie.
Majitel je imuní proti kouzlům působícím na psychyku, paniku a strach.
Bonus +3 proti iluzím.
Meč umí sesílat:
boží hněv (jednou deně), rychlost na osum kol (jednou), světlo (dvakrát),
sebeobětování a hromadné lécění (jednou za deset dní)

Sebeobětování: majitel získá 60% životů. OČ a ÚČ se zvyšuje o 6. Iniciativa o 3. Na konci boje (v dohledu není jediná nepřátelsky smýšlející bytost) umře.
Hromadné léčení vyléčí 1k6 životů káždému "příteli" v okruhu sedmi sáhů
za kolo.

Argath se ztratil Sad.
Za čísla neručim.





















Crying or Very sad Crying or Very sad Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: so březen 19, 2005 22:33 Citovat
Anonymní
Za cisla nerucis. Neco moc prehanis, neco je moc malo...
Blind Guardian
Zaslal: ne březen 20, 2005 13:29 Citovat
Založen: 3.1.2005 Příspěvky: 593 Bydliště: na cestách-vyhnanec...
Nazarei napsal:
Za cisla nerucis. Neco moc prehanis, neco je moc malo...

Říkám. Že.Sem.Klasický. Dračák. Nehrál. Ani. Nepamatuju.
a vzhledem k tomu že sem ztratil většinu poznámek a nemůžu najít ani příručky...
Co přeháním?
Jestli máš na mysli to krytí, vemsi že když se družina snažila ten meč získat, tak jeho předchozí majitel udělal v družině několik volných míst.

_________________
Jsem hrdina a jsem zpátky
se zbraněmi a magickými kouzly
zodpovím každičkou otázku
-Blind Guardian
Tales from Twilight World
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 7 z 8
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.