Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  Lykantropové (v družině)

M´te
Zaslal: pá listopad 07, 2003 14:27 Citovat
Založen: 6.10.2003 Příspěvky: 98 Bydliště: f-m
Arled napsal:
Já myslím, že dobře hrané postavy by toho mohly docela dobře využít.. Tak například jak často můžete někoho zabít tak aby na vás nikdo nepřišel(vlka v normálním "čkolěku" většinou nehledají)...


Souhlasím... jadnou jsem hrál za upíra což je na Asterionu nemalou výhodou a využíval jsem toho neustále. Když však došlo na krev šlo všechno stranou a nemyslím, že bych k tomu nepotřeboval aby mi do toho PJ kecal. Alespoň se mohl lépe soustředit na vedení hry. U vlkodlaků totéž ... pokud má PJ pocit, že by to příliš posílilo družinu nebo postavu nemá to dopustit. Pokud chce na tom založit dobrodružství lze to sice udělat tak že hráči v úplňkovou noc sdělí že se s ním děje něco divného a pak mu sdělí, že se ráno probudil unavený a s pachutí krve v ústech, ale dobý hráč by si takové řádění vlkodlaka mohl užít sám a dobře se při tom bavit. A že by při tom udělal něco co by mu pomohlo v dobrodružství či na životní cestě nebo tak něco ? Proč ne ? Ať už vlkodlak nebo upír, žádná jiná duše do něj nevstoupila a jde pořád o tutéž osobnost. Že jsem v krvelačném běsnění zabil své nepřátele a spojence nechal jít? Měl jsem dostatečnou vůli na to abych se alespoň trochu ovládal a krvfe bylo beztak dosti pro tři upíry, natož pro jednoho... Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yb
Zaslal: pá listopad 07, 2003 23:28 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
M´te napsal:
Arled napsal:
Já myslím, že dobře hrané postavy by toho mohly docela dobře využít.. Tak například jak často můžete někoho zabít tak aby na vás nikdo nepřišel(vlka v normálním "čkolěku" většinou nehledají)...


Souhlasím... jadnou jsem hrál za upíra což je na Asterionu nemalou výhodou a využíval jsem toho neustále. Když však došlo na krev šlo všechno stranou a nemyslím, že bych k tomu nepotřeboval aby mi do toho PJ kecal. Alespoň se mohl lépe soustředit na vedení hry. U vlkodlaků totéž ... pokud má PJ pocit, že by to příliš posílilo družinu nebo postavu nemá to dopustit. Pokud chce na tom založit dobrodružství lze to sice udělat tak že hráči v úplňkovou noc sdělí že se s ním děje něco divného a pak mu sdělí, že se ráno probudil unavený a s pachutí krve v ústech, ale dobý hráč by si takové řádění vlkodlaka mohl užít sám a dobře se při tom bavit. A že by při tom udělal něco co by mu pomohlo v dobrodružství či na životní cestě nebo tak něco ? Proč ne ? Ať už vlkodlak nebo upír, žádná jiná duše do něj nevstoupila a jde pořád o tutéž osobnost. Že jsem v krvelačném běsnění zabil své nepřátele a spojence nechal jít? Měl jsem dostatečnou vůli na to abych se alespoň trochu ovládal a krvfe bylo beztak dosti pro tři upíry, natož pro jednoho... Twisted Evil


A to je přesně důvod, proč bych to nedovolil. Jde hlavně o pohled na svět - já si myslím, že jednak se hráč neovládá (jedná jako by ho ovládal někdo jiný), je řízený jen chut po krvi a navíc si nepamatuje co tehdy dělal. Dá se namítnout, že silou vůle to jde zlomit, ale to by vydalo na celý článek nad tím zauvažovat a pohled od pohledu se to může změnit.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Ivrin
Zaslal: pá listopad 07, 2003 23:56 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 338 Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
Ano, Yb má pravdu. To je jako s rozpolcenou osobností. Když něco udělá ta první, druhá o tom pak hned, jak se dostane k moci nad tělem nemá ani páru...
A taky to je dobrá zápletka na dobrodružství. Bohatý sedlák si najme družinku, že mu prý po statku něco běhá a zabijí zvířata, a přitom to bude on sám ve vlčí podobě(jde to udělat podobně s postavou)...

_________________
We are here in order to die...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Yb
Zaslal: so listopad 08, 2003 0:37 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Ivrin napsal:
Ano, Yb má pravdu. To je jako s rozpolcenou osobností. Když něco udělá ta první, druhá o tom pak hned, jak se dostane k moci nad tělem nemá ani páru...
A taky to je dobrá zápletka na dobrodružství. Bohatý sedlák si najme družinku, že mu prý po statku něco běhá a zabijí zvířata, a přitom to bude on sám ve vlčí podobě(jde to udělat podobně s postavou)...


Souhlasím, přijde mi lepší i pro atmosféru když to hráč nehraje. Síla vůle v určitých ohledech nic nezmůže.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
Kenny
Zaslal: so listopad 08, 2003 8:18 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
No u upíra by se to dalo zvládnout.Když je jinej zdroj než přátelé.Pokud ne, smůla pro ně.No a u vlkodlaka bych to fakt nedovolil.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Túriel
Zaslal: so listopad 08, 2003 9:50 Citovat
Založen: 15.9.2003 Příspěvky: 160 Bydliště: Třebíč
Já právě nevím. Pokud to postava o sobě ví a schválně se zdekuje HODNĚ daleko od svých přátel... na tom není nic špatného. Co se ale týká využívání vlčí podoby, tak je jasné, že to nemyslím tak, že se, dejme tomu, změním vlka, zakousnu pár KNS a změním se zpátky. Největší problém byo, že nikdy nevíš, jestli se dokážeš ovládat nebo ne - a jak využiješ sebekontroly, když jsi uprostřed lesa, 50 mil v okruhu žádná inteligentní bytost a ty se pomalu a můžeš maximálně tak výt na Měsíc nebo se honit za vlastním ocasem? Samozřejmě, můžeš si jít pokecat s nejbližšími vlky, ale toť zhruba vše. Tady toto má ale pro PJ jednu výhodu: ve vlčí podobě můžeš vidět věci, které budou později podstatné
pro dobrodružství. A co se týká hraní postav, hodně to apeluje na odpovědnost. Pokud vím, že se při úplňku měním ve vlka a nevím jistě, jestli se dokážu ovládat, asi sotva půjdu v daném období do nějakého města a budu se smažit spíš vegetovat někde v divočině. Jedna zápletka byla založená na tom, že jsme v obléhaném městě a že se blíží úplněk...

_________________
Lacho calad, drego morn. Smile!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Túriel
Zaslal: so listopad 08, 2003 9:55 Citovat
Založen: 15.9.2003 Příspěvky: 160 Bydliště: Třebíč
POKRAČOVÁNÍ:
To bylo ještě před Asterionem, moje postava měla na starosti velení obraně a ještě ke všemu tento problém.
Předem mohu říct, že to nedopadlo dobře pro nikoho, protože mi nezbylo než se zabít (opravdu jsme nad tím s družinou seděli dlouho a nic lepšího nás nenapadlo, protože tu byla ta nejistota co když to nezvládnu. Ironiíosudu bych zrovna tehdy past přehodila).

_________________
Lacho calad, drego morn. Smile!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kenny
Zaslal: so listopad 08, 2003 19:56 Citovat
Založen: 17.9.2003 Příspěvky: 609 Bydliště: Celý Asterion
Mimo Asterion by se to ještě asi dalo, ale na Asterionu jsou vlkodlaci pojatý trochu jinak.

_________________
Já nejsem odpadlík, jak vy tvrdíte a vašim soudům se jenom směju.Já jsem jenom rozšířil poznání dané našemu národu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yb
Zaslal: ne listopad 09, 2003 20:14 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Já zastávam názor, že když se člověk promění ve vlkodlaka, není způsob, jak by se mohl ovládat, jeho inteligence je potlačena a je z něj jen běsnící zvíře. Ráno se pak probudí nic si nepamatuje a neví většinou ani, že se něco dělo.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
meator
Zaslal: ne listopad 09, 2003 21:10 Citovat
Založen: 15.9.2003 Příspěvky: 152 Bydliště: HK
A co Jaroš?? No ale to je zase nevydařenej pokus.

_________________
Ke všemu co je velké, je prvním krokem odvaha!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Dragon
Zaslal: út listopad 11, 2003 6:47 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 16 Bydliště: Meagrind (občas i Zlín)
Yb napsal:
Já zastávam názor, že když se člověk promění ve vlkodlaka, není způsob, jak by se mohl ovládat, jeho inteligence je potlačena a je z něj jen běsnící zvíře. Ráno se pak probudí nic si nepamatuje a neví většinou ani, že se něco dělo.


Pokud nemá nějaké jiné vzpomínky na minulou noc (škrábance, rány, kuřecí peří v hubě,...), pak by se mohl začít o svůj stav zajímat.

_________________
It's good to be bad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Yb
Zaslal: út listopad 11, 2003 20:39 Citovat
Založen: 14.9.2003 Příspěvky: 230 Bydliště: Plzeň
Dragon napsal:
Yb napsal:
Já zastávam názor, že když se člověk promění ve vlkodlaka, není způsob, jak by se mohl ovládat, jeho inteligence je potlačena a je z něj jen běsnící zvíře. Ráno se pak probudí nic si nepamatuje a neví většinou ani, že se něco dělo.


Pokud nemá nějaké jiné vzpomínky na minulou noc (škrábance, rány, kuřecí peří v hubě,...), pak by se mohl začít o svůj stav zajímat.


To ano, ale dá se to snadno okecat.

_________________
Povolání: Bůh
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
skřítek
Zaslal: po prosinec 08, 2003 23:23 Citovat
Založen: 19.10.2003 Příspěvky: 9 Bydliště: České Budějovice
Hrával jsem za skřítkyni, která byla infikovaná krví vlkodlaka (krev se nacházela na trnu jedné byliny, která ji poškrabala ruce). A bylo velice zajímavé, když se proměnila ve vlčici a pomáhala v družině hledat stopy (naučila se stopovat Smile).

_________________
- "život je jako růže" -
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
meator
Zaslal: st prosinec 10, 2003 20:32 Citovat
Založen: 15.9.2003 Příspěvky: 152 Bydliště: HK
No já dostal takovej nápad. Co když se to družina dozví, že jeden její člen je vlkodlak a využije toho. No nakoupí ty alchymistický lektvary vláda nad lykantropy a nejak to do něj dostanou. Pak můžou jít večer na nějakou akcičku s roztomylím pejskem. Twisted Evil

_________________
Ke všemu co je velké, je prvním krokem odvaha!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Túriel
Zaslal: čt prosinec 11, 2003 17:21 Citovat
Založen: 15.9.2003 Příspěvky: 160 Bydliště: Třebíč
Já jsem před nedávnem skončila jako vlkodlak na Kharově straně. Mohu říct upřímně, že se jedná o vysoce nezáviděníhodnou situaci, kterou nemění ani to, že za těchto okolností jsem s PJ mnohem méně často a s klidným svědomím mohu většinu dobrodružství vynechat s tím, že budu informovaná. (v poslední době jsem zjistila, že čas, kdy mohou ostatní hrát DrD je přesně ta samá doba, kdy mě se to absolutně nehodí Confused )

_________________
Lacho calad, drego morn. Smile!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.