Autor |
Zpráva |
|
Kheleg |
Zaslal: pá říjen 10, 2003 19:37 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha2
|
Ne v pohodě. Akorát to může být i na hodně dlouho. Vše záleží na Pj. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Xillos |
Zaslal: so říjen 11, 2003 9:06 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 149
Bydliště: PCE
|
Hahaha neboj já už si nějak poradím... Až se z toho vymotaj tak jich bude polovina mrtvejch... Už dlouho sem nedával likvidační dobrodružství... |
_________________ Zas jednou na Auditko... |
|
Návrat nahoru |
|
Kheleg |
Zaslal: so říjen 11, 2003 19:52 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha2
|
Ještě lepší dobrodružství jsme zažili když se dostali do obrovských systémů starého podzemí. Dal jsem jsem si záležet i na vedlejších systémech kanalizací větracích šachet propadlišť. Skončilo to tak že někteří se utopili v kanalizací, dalšího ukousali hadi v propadlišti, jeden vzdal hledání cesty ven a spáchal sebevraždu( nemyslím zde hráče ale postavu). No a poslední vyplaval kanalizací do jezera a zachránil se. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Pastel |
Zaslal: ne říjen 12, 2003 0:41 |
|
|
Založen: 7.10.2003
Příspěvky: 104
Bydliště: Londyn (aktualne)
|
Ad Zurkská váza: je to dobrý nápad, ale predsa len ... bytosti sú na prírodnej úrovni len 12 kôl ... to nie je až tak veľa ...
Ja som raz tiež použil teleportačnú pascu na rozhádzanie družinky po dungeone, ale aby to mali zábavnejšie, na každého bola zoslané kúzlo, ktoré spôsobovalo, že priateľov videl ako obludy a naopak. Samozrejme, v kúzle bolo zahrnuté, že pri strate polovice životov sa tento "závoj pred očami" odstránil ...
Ale mali ste vidieť hraničiara ako radostne a priateľsky sa šiel zvítať s jaskynným medveďom ... :-)) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kheleg |
Zaslal: ne říjen 12, 2003 12:10 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha2
|
V jednom dobrodružství začala družina v podzemí zdrhat před tajemným zabijákem. Rozutekli se po celém podzemí. Vrchol všeho byl když jedena z postav zaslechla šramot za dveřma. Popsala mi vše co udělá až se dveře otevřou. A hle na druhé straně jeho kámoš. No a tak skončila jedna z postav nabodnutá na meč vlastního. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ivrin |
Zaslal: ne říjen 12, 2003 14:36 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 338
Bydliště: PCE(Albireo-Tabitský les)
|
Kheleg napsal: V jednom dobrodružství začala družina v podzemí zdrhat před tajemným zabijákem. Rozutekli se po celém podzemí. Vrchol všeho byl když jedena z postav zaslechla šramot za dveřma. Popsala mi vše co udělá až se dveře otevřou. A hle na druhé straně jeho kámoš. No a tak skončila jedna z postav nabodnutá na meč vlastního.
Tadyty prasárny se mi líběj nejvíc... Hráči úplně vyklepaný, že za každým rohem čeká zabiják s lintirovou škrtící strunou a oni "náhodou" narazej v temné uličce na podezřelou postavu a přitom to bude jeden típek z jeho družiny... |
_________________ We are here in order to die... |
|
Návrat nahoru |
|
Kheleg |
Zaslal: ne říjen 12, 2003 15:09 |
|
|
Založen: 8.10.2003
Příspěvky: 7
Bydliště: Praha2
|
Jo neboj jsem před pár měsíci hrál s kámošem, který začínal s DrD. No a tak sem si řek že mu dám co proto. Třeba jsem mu posal že vdáli zaslechl bzučeí velké mouchy. Poté se přiblížila, ale ve stínu lapy byla dvoumetrová. Jeho postava se dala na útěk, až se dostala do slepé chodby. Kámoš už byl vyklepanej že ho to sežere. Nakonec se z toho vyklubala, puhá moucha zlodějka. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Deadman |
Zaslal: po říjen 20, 2003 12:25 |
|
|
Anonymní
|
|
Návrat nahoru |
|
Galahad |
Zaslal: po říjen 27, 2003 10:57 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 56
Bydliště: Toho času Minkor
|
Vstupujú vaši hrdinovia s pochodňami do hrobiek? Stalo sa im, že vybuchol nahromadený plyn? |
_________________ Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien- |
|
Návrat nahoru |
|
Anonymní |
Zaslal: po říjen 27, 2003 12:10 |
|
|
|
Tak to je fakt krutý. Fakt dobrej nápad. Třeba vlezou do podzemí, v tu chvíli to bouchne, ale neudělám jim tu radost , že zamřou. Pěkně si najdou cestu ze zasipaného podzemí na povrch. Budou jim docháze zasoby jídla a pitné vody. Budou se muset živit jen tím nejodpornějším co v takovejch katakombách může po tísíce let přežít. He he he. Díky za typ. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Galahad |
Zaslal: po říjen 27, 2003 14:54 |
|
|
Založen: 17.9.2003
Příspěvky: 56
Bydliště: Toho času Minkor
|
Nejako takto by to malo fungovat. |
_________________ Váš problém - moja príležitosť.
-Galahad, erinský lovec odmien- |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: čt říjen 30, 2003 12:55 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Kheleg: To je dost dobrý nápad |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: čt říjen 30, 2003 12:57 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Pastel: Ono to stačí. Víš co dokáže udělat nějaká silná bytost ve dvanácti kolech? Podle mne je to až moc. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: čt říjen 30, 2003 13:00 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Jinak já pokládam za nejlepší pasti takové, kdy postavy vlastně neví, co se vůbec děje. Jako příklad jsou dobré nečekané situace. Třeba když jdou a zničehonic se někam propadnou, padají padají, nakonec spadnou do řeky, ta je unáší a pak.. bezvědomí. Probudí se na místě (podzemní říše) které nikdy neviděli, poztrácí X předmětů.. je to dobrý příběh který dá zabrat i postavám na vysokých úrovních. A rutiní prohlídka podzemí se může změnit v boj o holý život (nemusí se propadnout jen jedno místo, ale celá chodba, nebo i patro). |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
Yb |
Zaslal: čt říjen 30, 2003 13:03 |
|
|
Založen: 14.9.2003
Příspěvky: 230
Bydliště: Plzeň
|
Jinak souhlasím s Galahadem. Kouzlo pastí je v tom, že jsou nečekané a originální. A nebo že postavy vůbec netuší, že do nějaké vešly. |
_________________ Povolání: Bůh |
|
Návrat nahoru |
|
|