Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Asterion  ~  DrD+

Těšíte se na DrD+

Ano   [ 81 ]  
89%
  89%
Ne   [ 10 ]  
10%
  10%

Celkem hlasů : 91
Sven Ivanhwen
Zaslal: po březen 01, 2004 13:06 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Norec napsal:
Mně osobně přijde ADaD jako nejhorší systém s jakým sem se setkal a to sem jich několik poznal.


Pokud bys dokazal rict, v cem se Ti to nelibi a s jakym systemem to srovnavas, mohl bych polemizovat - takhle nikoliv. Osobne v tom nevidim posdstatnou chybu (pokud mas zajem a nechces to vetilovat tady, napis mi soukrome).

Norec napsal:
Sice jsem neměl tu čest s doplňujícími příručkami,ale podle mně by to 95%hráčů neuspokojilo už kvůli tomu,že jenom základní set vyjde pěkně draho.


To je urcity problem - originalnich 2700,- je dost (ale do druziny to staci jednou pro PJ a pro zbytek dalsi dve prirucky pro hrace - celkem 4500,- pokud hraje sest lidi je to 750 na kazdyho a to neni tak hrozny).
V pripade prekladu do cestiny by mohl nastat podobny efekt jako u plne lokalizovanych pocitacovych her do cestiny. Hra v cestine je levnejsi, nez original. Vse v dusledku toho, ze ceskou hru zpatky do zahranici uz nikdy nevyvezes (kdyz vyvezes, neprodas;), kdezto hru v anglictine bez problemu. Kdyby cena klesla na pulku, uz by se o tom dalo uvazovat, nemyslis ? [/quote]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
M´te
Zaslal: po březen 01, 2004 15:07 Citovat
Založen: 6.10.2003 Příspěvky: 98 Bydliště: f-m
Otázkou je kolik stojí licence a jestli by si pak Altar při dané velikosti trhu mohl takovouto slevu dovolit, aby pak vůbec dostal (alespoň když už ne zisk) své peníze zpět. To už asi stojí spíš za to jít do vlastního systému. Navíc možná (co my víme dokaď sme nic neviděli) i mnohem lepšího. Určité věci vysledovastelné z příspěvečků v Dechu byly zajímavé (bohužel jiné zase extrémně nezajímavé). Jinak také dávam přednost zápletce před realističností boje, ale tu neovlivní pravidla žádným způsobem, takže to do toho nepatří. V tomto ohledu je pak DrD rovnocenné s DaD nebo ADaD. K rozšířenému soubojovému systému... to nebyl pokus o zrealističtění boje, jen jeho prodloužení, znepřehlednění a vůbec celkový pokles hratelnosti. Co mi vadí: Mohutný krollí bojovník se s řevem a napřeženou sekyrou obrovitých rozměrů blíží k tobě. Zachřestí kostky ... uber si 5žt (z 50) to je divné a to iv DaD. Ke zlepšování v boji.... to nebylo ono. Že se kouzelník nezlepší v boji pokud nebojuje, to je vcelku logické.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Norec
Zaslal: čt březen 04, 2004 19:13 Citovat
Založen: 13.10.2003 Příspěvky: 30 Bydliště: Kozlovice u F-M
Co se mi nelíbí tak předně to je bojovník, který je takový suchý a zvláštní systém pamatování si kouzel.Taky mi přijdou trochu divní ti pomocníci nebo přátelé či jak se tomu říká.Naopak se mi líbí systém dovednostních slotů a množství a dělení kouzel.Co se týče jenom pravidel jsou lepší než dračák,ale cena a dostupnost to hodně shazuje.

_________________
Je jedno jaké činy vykonáš, stejně přijde Apokalypsa.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xaltotun
Zaslal: čt březen 04, 2004 20:35 Citovat
Založen: 28.9.2003 Příspěvky: 33
Ohledně ceny DnD - i Players Handbook stačí do družiny jeden, většina se hodí do deníku a je to v pohodě, DrD+ bude mít levnější příručky, ale nebude o tolik levnější než DrD (nezajímám se moc o pluska, ale prej maj mít víc příruček).
Bojovník mi v něm nudnej nepříde, a to díky featům, v drd sme měli válečníky ke konci skoro všechny na začátku s trojzubcem a potom 2 kouzelný šavle + pláty, kdo měl víc životů byl lepší... v DnD jsou zbraně vyváženější, díky featům jdou dělat všechny možný kombinace dvou zbraní, je zde podrážení nohou, vyrážení zbraní, navíc se může válečník specializovat třeba na lukostřelbu (hraničář mi neseděl a lukostřelce sem si musel s PJ udělat), na jízdu,............ a souboje postav na vyšších levlech nejsou o osekávání životů po pěti jak tady někdo zmínil o DrD, ale stále otázkou pár kol (v souboji 2 postav na 10 může jedna vyhrát klidně za 2-3 kola).
Největší problém je v angličtině, některým hráčům to dělá problémy Sad Ta cena licence/cena po překladu by mě celkem zajímala, třeba by sme se pak dočkaly oficiální aplikace Asterionu Smile Byla by legrace to porovnat s tvorbou našeho DM Smile Very Happy

_________________
Veni, vidi, morty......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Alwarin
Zaslal: so březen 06, 2004 9:22 Citovat
Založen: 12.10.2003 Příspěvky: 10
Musím říct, že s DnD nemám příliš zkušeností, pravidla jsem sice četl, ale to je tak všechno, a to jenom ty základní, myslím Příručku hráče. Některé pasáže mě zaujaly. Třeba to přesvědčí bylo lepší než v DrD, ale na přesvědčení stejně nehrajem, pravidla pro pohyb, dovednosti a možna i rasy, ale třeba povolání mi připadly takové suché, málo zvláštních schopností a některé výhody byly dost divné, např o tom, kdo smí vlastnit hrad či věž. DnD mě prostě nezaujalo, DrD je skvělý systém, přestože má své chyby, každá družinka si je vypiluje. DrD+ ale podle mě (soudím podle článků z DD) ještě mnohem lepší než DrD. Docela tak přemýšlím, jak by dopadla situace v USA (nebo třeba jen v UK), kdyby tam DrD+ vyšlo, v angličtině, pevná vazba, obrovská reklamní kampan! DnD by nemělo šanci. Ale DrD+ sem ještě nečetl, takže se možná mýlím, je to prostě jen můj názor.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
M´te
Zaslal: ne březen 07, 2004 12:18 Citovat
Založen: 6.10.2003 Příspěvky: 98 Bydliště: f-m
Obrovská reklamní kampaň stojí kureuské peníze a těžko říci, jestli je Altar má... Surprised)) Jestli ano a hecne to, může již brzy celý svět hrát nový systém a BG3 bude postaven na nich Surprised) Jestli je nemá... tak se svět nic nedozví... Surprised)))
I když by možná nějaká konkurence DnD prospěla... Surprised)))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xaltotun
Zaslal: ne březen 07, 2004 19:43 Citovat
Založen: 28.9.2003 Příspěvky: 33
Alwarin: asi jsi četl nějakou starou verzy, hrad může mít každej kdo na to má prachy (a DM mu to dovolí - myslim tím politiku, dotupnost surovin,... ale to je na DM, v pravidlech o tom nic není, jenom pro hrady vyšla příručka s žoldama, obléhací technikou, dobýváním hradů,.... )

_________________
Veni, vidi, morty......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sven Ivanhwen
Zaslal: po březen 08, 2004 10:33 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
Alwarin napsal:
Musím říct, že s DnD nemám příliš zkušeností, pravidla jsem sice četl, ale to je tak všechno, a to jenom ty základní, myslím Příručku hráče. Některé pasáže mě zaujaly. Třeba to přesvědčí bylo lepší než v DrD, ale na přesvědčení stejně nehrajem, pravidla pro pohyb, dovednosti a možna i rasy, ale třeba povolání mi připadly takové suché, málo zvláštních schopností a některé výhody byly dost divné, např o tom, kdo smí vlastnit hrad či věž. DnD mě prostě nezaujalo


To, co popisujes, jsou Advanced Dungeons and Dragons verze 2.0. Ta pravidla mela spousty svych much (pochopitelne i pozitiv Smile a v porovnani s prave vyslym Dungeons and Dragons verze 3, resp. opravene verzi 3.5 (ani oni se nevyhnuli nekolika chybam a predevsim jiste nevyvazenosti ruznych povolani) je to obrovskej rozdil.
Kdyz to reknu velmi zjednodusene, tak DnD3.5 je takovej mix AD&D2.0 a naseho draciho doupete DrD s tim, ze si z "obojiho" vzalo to lepsi a pridalo jeste neco kladu navic Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tenaka-Chan
Zaslal: po březen 08, 2004 14:00 Citovat
Založen: 26.9.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Jihlava(momentálně Brno)
Tak to bych teda nerek DnD 3.5 a DrD je jako srovnavat jabka a hrusky.
k tem povolanim nekdo tady napsal ze jsou suchy a maji malo zvlastnich schopnosti, tak tohle se da rict jedine o valecnikovi (ale ten to virovnava featama (dovednostma, ma jich sakra hodne) a clerika, kterej to vyrovnava domenou (bohem kteryho si zvolil), protoze je tu asi 20-30domen a kazda ma jinou zvlastni schopnost napr. Domena Strenght (cesky sila pro ty neznale) na jeden utok prida level clerika do síly (panecku uz jste meli postavu se silou nejakejch 40? ne? tak v DnD je to mozny. K ostatnim povolanim Monk ma tolik schopnosti, ze vsechny povolani z Drd by se mu dohromady mozna vyrovnaly, Bard ten jich ma taky jak na***no, kouzelnik taky nejaky ma, barbarian (bojovnik z Drd by mu mohl zavidet) no a v neposledni rade Ranger, Rogue a druid kazdej z nich ma taky nejaky ty speciani schopnosti.
Jo a osobne si nemyslim ze by Drd+ vytlacili v UK DnD z trhu na to proste nemaj!!!!!!

_________________
ITS GOOD TO BY BAD!!!!!!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
M´te
Zaslal: út březen 09, 2004 17:15 Citovat
Založen: 6.10.2003 Příspěvky: 98 Bydliště: f-m
njn... ale nejde jenom o vyvážení ( na to nehraju... když se kouzelník střetne s válečníkem, nikdy není rozhodnuto ... ale pokud jde o moc či vliv, tu bude mít vždy větší kouzelník resp. čaroděj i mág v DrD chápání a tak by to taky mělo být a i jako hráč válečníka bych s tím byl spokojený) a počet schopností a dovedností (i když to už má výrazně větší váhu) ale hlavně o celkovou koncepci a základní zákonitosti. Vše ostatní si vymyslím a upravím sám (což udělám tak jako tak ať už dostanu do ruky sebelepší pravidla... myslím, že každý pravidla upravuje svému stylu hraní...) ... teda nemyslím tím pochopitelně úplně vše Smile . Koncepci, či pojetí... tu maj DrD+ zajímavou (z toho co vím však nemohu říci že dobrou) a kdo ví co se z toho vyklube. Každopádně mají ADaD i DaD dost těžkopádný systém a to právě díky své rozsáhlosti. Jinak.... odolnost na magii mi přijde jako úplná a naprostá píčovina.... to si nemůžu pomoct. Když už jednou někdo požádá (kléra) svého boha o pomoc a ten mu ji sešle v podobě meteoritického roje zaměřeného na jedinou osobu, jak ta se tomu mlůže vyhnout nějakou odolností na magii ? To je jedna z naprostých nelogičností ADaD systému. Jak je to s DaD to nevim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Raven Damiel
Zaslal: út březen 09, 2004 19:51 Citovat
Anonymní
M´te napsal:
Obrovská reklamní kampaň stojí kureuské peníze a těžko říci, jestli je Altar má... Surprised)) Jestli ano a hecne to, může již brzy celý svět hrát nový systém a BG3 bude postaven na nich Surprised) Jestli je nemá... tak se svět nic nedozví... Surprised)))
I když by možná nějaká konkurence DnD prospěla... Surprised)))


Drd+ jako konkurence DnD ver. 3.5 Very Happy Laughing ? No nevím. Jinak BG3 ať vyjde třeba podle pravidel Stínu meče, stejně by to byla hra roku Cool .
Sven Ivanhwen
Zaslal: st březen 10, 2004 15:33 Citovat
Založen: 3.12.2003 Příspěvky: 108 Bydliště: Praha 4
M´te napsal:
njn... ale nejde jenom o vyvážení ( na to nehraju... když se kouzelník střetne s válečníkem, nikdy není rozhodnuto ... ale pokud jde o moc či vliv, tu bude mít vždy větší kouzelník resp. čaroděj i mág v DrD chápání a tak by to taky mělo být a i jako hráč válečníka bych s tím byl spokojený)


Osobne si nemyslim, ze kouzelnik musi mit nutne vetsi vliv. Zalezi na mnoha okolnostech (tedy pokud nehrajete na to, ze cim serednejsi valecnik, tim lepe zastrasuje Wink a nemate vsechny valecniky nechutne hnusny Smile)

M´te napsal:
Každopádně mají ADaD i DaD dost těžkopádný systém a to právě díky své rozsáhlosti.


Zalezi na tom, i kdyz mas pravdu, my hrajem asi tri mesice a stale prichazime na "nova" pravidla. Zaklad vsak pochopis behem jednoho, dvou hrani.

M´te napsal:
Jinak.... odolnost na magii mi přijde jako úplná a naprostá píčovina.... to si nemůžu pomoct. Když už jednou někdo požádá (kléra) svého boha o pomoc a ten mu ji sešle v podobě meteoritického roje zaměřeného na jedinou osobu, jak ta se tomu mlůže vyhnout nějakou odolností na magii ? To je jedna z naprostých nelogičností ADaD systému. Jak je to s DaD to nevim.


To bych ti vysvetlil snadno - v pripade meteoritickeho roje je holy nesmysl hazet na rezistenci proti magii. Padajicim sutrum mas (mozna) sanci uhnout (save na reflex), ale kamen je skutecny, takze ti rezistence nepomuze. (spatne zahrane od Pj pokud na tom trval).
Ostatne i v Dracim doupeti jsou nestvury magicky nezasazitelny (nebo se zraneni kouzly dramaticky redukuje) - upir, spektra .... takze proc ne ......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hokejista
Zaslal: st březen 10, 2004 18:45 Citovat
Založen: 20.10.2003 Příspěvky: 5
Rád bych se zeptal-jestli tady je někdo, kdo na byl na Pragaconu-bylo tam Drd+ k vidění? Jestli ano, jak vypadá a jaké jsou třeba základní rysy různých povolání? Opravdu nezůstalo téměř nic z Drd?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
M´te
Zaslal: st březen 10, 2004 20:21 Citovat
Založen: 6.10.2003 Příspěvky: 98 Bydliště: f-m
Osobne si nemyslim, ze kouzelnik musi mit nutne vetsi vliv. Zalezi na mnoha okolnostech (tedy pokud nehrajete na to, ze cim serednejsi valecnik, tim lepe zastrasuje a nemate vsechny valecniky nechutne hnusny )

Ne takto opravdu nehrajeme... a právě proto musí mít kouzelník větší vliv(tedy pokud ovšem nehrajete na hledání čehokoliv v jeskyních.... myslím neustále)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
john_jarik
Zaslal: čt březen 11, 2004 8:00 Citovat
Založen: 18.9.2003 Příspěvky: 84
Hokejista napsal:
Rád bych se zeptal-jestli tady je někdo, kdo na byl na Pragaconu-bylo tam Drd+ k vidění? Jestli ano, jak vypadá a jaké jsou třeba základní rysy různých povolání? Opravdu nezůstalo téměř nic z Drd?

No tezko muzes chtit, aby carodej v DrD+ necaroval Smile
Takze v tomhle jsou si asi podobni, ale zbusob magie je zcela jiny.

Theurg a jeho schopnosti se odlisuji od DrD znacne, i kdyz opet.. tezko muzes chtit, aby theurg nepracoval s demony a sferami (ci nejakym jejich archetypem), kdyz theurgie jako nauka je prave timto. Ale postupy jsou zcela jine (napriklad theurg zacne pracovat i s magii a carovanim - ale odlisnymi postupy nez carodej)

Hranicar ma rozsirene schopnosti v kontaktu s prirodou, take ZIVLY (coz drive nemel).

Bojovnik (valecnik) ma tak siroky zaber moznosti ve stylech boje, ze se to vazne srovnavat s DrD neda.

Knez - toho nevim jak ti priblizit Smile ... ale ten v DrD tusim nebyl (ja vim, ze tam nebyl Smile ... ten pracuje s lidma Smile (zeby novy sicco? nene... je to knez - muz viry)

Zlodej - tak to by byla kapitola sama o sobe, ale ten asi [porad bude moci byt zlodejickem.. ktery casem bude sto popirat samu podstatu sveho byti (to by v DrD nemohl)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 5 z 20
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.