|
Autor |
Zpráva |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: ne únor 17, 2013 13:17 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
Hráli jste ukázkové dobrodružství Temné dny Železných dolů z modulu Nemrtví a světlonoši? Podělte se s námi o zážitky ze hry. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: ne únor 17, 2013 15:47 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...skvele napsane dobrodruzstvi, stejne tak jako cely modul!! Jedno z asterionskych "the best", uz jen pro to, jakou melo atmosferu... postavy/hraci postupne odkrivaji cele pozadi tajemnych udalosti, ktere se ve mestecku odehravaji a na prvni pohled spolu nemaji nic spolecneho, nakonec vse vyvrcholi bitvou na zivot a na smrt (resp. na nezivot...); prestoze to druzinu docela proslavilo (pac dovedla Zel. doly k vitezstvi), nebyla to zas takova pecka a vlastne se tak moc ani nestalo alespon v ramci naseho hrani tenkrat
...podobne na tom pak bylo dobrodruzstvi v Hlubinach zelene a modre, ale tam nebylo dotazene do konce a nevyuzilo podle me svuj potencial, tady to ale bylo dotazene skoro k dokonalosti, dokonce i prislib budouciho stretu, pokud by doslo k uteku hlavni zaporacky u nas se ji zdrhnout podarilo, k dalsimu stretu (skoro po 8 letech na Asterionu, vice jak po 10 u nas...) vsak tesne nedoslo, ale bylo to fakt tesne pro informaci: chtel jsem Arxis vratit do hry, ale s vetsim soustem - mela si vzit na paskal Sintar!! Mel jsem to skvele vymyslene - velke spiknuti sahajici az do nejvyssich kruhu vladcu mesta, mel byt vyhlazen zebracky Sintar, jen pro to, aby z nej udelala Arxis svoji armadu... navic v dobe, kdy se vetsina armady presouvala smerem ke Canthii!! Nakonec ale Arxis zrusili v jejim ukrytu kdesi u Stareho Sintaru nejaci dva "kolemjdouci" a nase druzina tim padem odhalila jen cast celeho spiknuti a do primeho stretu s ni se nedostala... |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: ne únor 17, 2013 21:42 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Modul Nemrtví a světlonoši patrí medzi moje najobľúbenejšie, ale dobrodružstvo Temné dny Železných dolů sme hrali s postavami na pomerne vysokých úrovniach (8. - 14.), takže armáda nemŕtvych nebola pre družinu takou hrozbou, ako keby jej musela čeliť skupina začiatočníkov. Najzaujímavejšou postrannou zápletkou bolo zachraňovanie trpaslíka Farlina, pri ktorom sa hráči zachovali presne podľa jednej vety, ktorá bola uvedená v sprievodnom texte: "Pokud se dobrodruhům podaří Farlina zachránit, získají dobrého a věrného přítele, který jim nabídne svou zbraň a společnost při dalších dobrodružstvích." Postavy odniesli ťažko raneného Farlina k liečiteľke Bělane, počkali, kým sa dá trochu dohromady a zobrali si od neho Ľadovú sekeru, ktorú im z vďaky ponúkol, ale odmietli jeho spoločnosť pri ďalších dobrodružstvách a radšej si išli po svojom.
Družine sa nepodarilo prehliadnuť hrozbu, ktorú pre ňu predstavoval lupič Boren a nekromantka Arxis, preto došlo aj k obliehaniu mesta Železné Doly. Armáda však nečakala až do súmraku, ale zaútočila omnoho skôr, aby postavy nemali veľa času na rozmýšľanie. Všetko sa však napokon vyriešilo hrubou silou - nemŕtvi síce vnikli do mesta, ale boli pozabíjaní skôr, ako stihli napáchať výraznejšie škody. Obyvatelia mesta si ponechali šperky, ktoré slúžili ako väzbové predmety pre nemŕtvych a dobrodruhom zostalo len to, čo získali ešte pred záverečnou bitkou... Nebolo toho až tak veľa, pretože poklady za tajnými dverami v podzemí Čiernej veže zostali neodhalené, ale nikomu z družiny to výraznejšie neprekážalo, veď aj civilné obyvateľstvo predsa musí z niečoho žiť.
Jediná vec, ktorú by som dobrodružstvu vytkol, bolo záverečné stretnutie útočiacich nemŕtvych s obrancami mesta, ktoré sa mi zdalo príliš komplikované a neprehľadné. Uvažoval som, že na tento účel použijem pravidlá PPE-svet a vyskúšam si s družinou bitku armád, napokon však z toho zišlo a radšej sme dali prednosť miernej improvizácii, čo bola možno chyba. Počítanie údajov pre každého jednotlivého nemŕtveho bolo dosť zdĺhavé a takmer dvojhodinová príprava na boj výrazne kontrastovala s rýchlym priebehom bitky, ktorá skončila omnoho skôr, ako som predpokladal... To však asi súviselo so značnou bojovou silou družiny, takže na túto skutočnosť som pri hodnotení neprihliadal, keďže je pravdepodobné, že toto dobrodružstvo bolo vytvárané pre nižšie úrovne.
S dobrodružstvom som bol celkom spokojný, aj keď som od neho asi čakal ešte o niečo viac. Hráči sa však dobre bavili a aj u PJ (teda u mňa) napokon pozitíva prevážili nad negatívami. Kto vyskúšal, určite neoľutoval. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Fery |
Zaslal: po únor 18, 2013 13:59 |
|
|
Založen: 11.11.2009
Příspěvky: 73
|
Tohle bylo v podstatě úvodní dobrodružství do Asterionu pro moji družinu. Když nepočítám seznámení.
A i mě se jako PJ líbilo asi nejvíc ze všech modulových. Né že bych ty ostatní neplánoval, ale prostě se tam družina na ta popsaná místa zatím nedostala.
U nás to vypadalo opravdu dobře. Seznámení s městem, nějaké ty klepy, nakonec museli za trest (fingovaná krádež lintiru) jít pracovat do nemocné čtvrti. A pak hledání toho mechu pro Bělanu. No prostě všechno šlo přesně podle představ. Družina jela podle plánu, prozkoumala Černou tvrz, dokonce si sáhla na teleportační krystal To byla pěkná chvíle, kdy jsem řekl že jeden z hráčů prostě zmizel. A teď jsem neřekl kde je, nebo jestli žije, prostě nic. A ostatní jako co teď, sáhneme si taky, co když to vede do pasti. Pak jsem vzal tomu hráči deník, jako že už se chci na něco podívat, a ostatní, že umřel prostě dobrá chvíle.
Nakonec jsem přidal mlhu a odhalení nemrtvých si nechal až na poslední kus. Protože do té doby vůbec netušili že se něco chystá. Taky si nespojili že za vším stála nekromantka. Ale po finále už jim to začalo dávat smysl.
Arxis taky uprcha, a asi nejsilněší zážitek byl, když v boji paralyzovala bojovníka a on se nemohl pohnout. Ještě teď při vyslovení Arxis se mu vysouvá meč a sekera mu skáče do ruky
Jako zápor hodnotím nepopsáni plánu jak dobít město. Respektive jak nedobít město, protože nemrtví by oslabené měšťany lehce přemohli a pomoc družiny tedy musela být dost zásadní.
Já jsem musel přidat jednak katapult s vrhačem oleje a nakonec i přijezd jízdní hlídky, abych všechny nemrtvé přebil. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Gena |
Zaslal: út únor 19, 2013 12:13 |
|
|
Založen: 25.9.2007
Příspěvky: 64
Bydliště: dříve UK - nyní Perilon
|
Bohužel modul nemám. Nebylo by možné toto dobrodružství dát na CD k novému modulu stejně jako dříve Únos Entefala? |
_________________ Moudrý muž je pánem svého ducha, blázen však je jeho otrokem! |
|
Návrat nahoru |
|
Goryvlad |
Zaslal: út únor 19, 2013 17:08 |
|
|
Založen: 4.10.2011
Příspěvky: 27
Bydliště: Ostrava/Seliak
|
Tohle dobrodružství jsem měl rád. Je to sice už hrozně dávno, ale dodnes si pamatuju, jak náš kroll-čaroděj nemohl pořád nic vykouzlit a nakonec hrdinně padl při obraně města s mečem v ruce.
Družina si nakonec udělala v okolí dobré jméno a Černou věž dostala v léno.
Jinak se samotným modulem jsem to jednou velice přehnal, když jsem vymyslel dobrodružství přímo v Umrlčím říši. Po 10 min. hraní byla čtyřčlenná družina zredukována na dvoučlennou. Zbývající dva členové nedožili konce příběhu. Můj největší přešlap coby pj. |
_________________ Ave,imperator,morituri te salutant! |
|
Návrat nahoru |
|
panMrkef |
Zaslal: ne září 29, 2013 16:18 |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 26
Bydliště: Brno
|
Výborná zápletka. První setkání s nemrtvákama. Železné Doly jsme zachránili, ale sláva připadla CP z dobrodružství Únos Entefala, kteří zabili nekromantku a našli i poklady ve věži.
Miluju ty pohledy, když je po všem a hurá se podívat co to hodí a z věže vychází skupina ověnčená poklady a ještě s nejapnýma poznámkama. Holt, kdo zaváha, nežere.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|