Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  Úskalí při hraní na Asterionu  ~  FAQ

Iskar
Zaslal: pá říjen 05, 2012 6:50 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Kibe: Takto nejako to pripadalo aj mne. Silné, ale nie extrémne prehnané... Tiež sa prikláňam skôr k alternatíve 1 život za smenu, ale aj tak ma zaujímalo, ako to funguje v iných družinách.

Kelghor: Čo sa týka ochrany pred kúzlami, nie je to celkom tak. Táto vlastnosť by mala byť pomocou koruny aktivovaná kedykoľvek, keď si to nositeľ bude želať. Uvažoval som aj nad permanentnou ochranou, ale bolo by to dosť kontraproduktívne pri zosielaní prospešných kúziel... Zhodou okolností mal rovnakú vlastnosť aj Zdrojový kryštál v dobrodružstve od Davida Rozsívala "Pevnost stínů" a ten sa mi zdal ešte silnejší (vzhľadom na možnosť vyvolať tieňové chápadlá s veľmi vysokým ÚČ, nehovoriac o možnosti prechádzať bez problémov do Tieňového sveta a naspäť). V prípade potreby by som to mohol zosekať na ochranu pred kúzlami za 10 magov, ale to mi už pripadá ako posledná možná hranica.
No a pokiaľ ide o regeneráciu životov, možno by som bol ochotný pripustiť aj dopĺňanie 1 života za hodinu, ale tam by už bolo potrebné zvážiť, či by to hráčovi vôbec stálo za to (ak zoberieme do úvahy, že postava tretinu dňa prespí, nositeľ by si mohol takto vyliečiť "len" 16 životov denne, čo dokáže každý bojovník alebo šermiar od 9. úrovne vyššie v priebehu hodiny).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadaam
Zaslal: so říjen 06, 2012 8:53 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...na tehle urovni mi to prijde jako akorat silny artefakt Smile ta ochrana pred kouzly je stejna treba i u stitu monari, celkem bezna zalezitost... ty zivoty bych nejak omezil, treba by slo jen o regeneraci urciteho zraneni apod. a jeste bych tam pridal aspon jednu vlastnost, ktera by vsechny ostatni vyrovnavala, neco ne uplne negativniho, ale zkratka aby to bylo "neco za neco" (nic moc me nenapada, treba ze tu korunu nejde nosit vic jak "X" smen/hodin, nejde v ni spat, lezt do astralu atd.)

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Iskar
Zaslal: so říjen 06, 2012 9:24 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Sadaam: Regeneráciu by som nerád obmedzoval na určitý druh zranenia, dal by som prednosť časovému obmedzeniu. Myslíš, že by tam mohla zostať obnova 1 života za smenu, alebo by si to radšej znížil na 1 život za hodinu?

Čo sa týka obmedzenia, je to úplne jednoduché - v korune sa určite nebude dať spať a počas spánku teda určite nebude pridávať žiadne životy ani poskytovať ďalšie výhody.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadaam
Zaslal: ne říjen 07, 2012 0:56 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...jiste, vzhledem k tomu, ze v normalnich pravidlech 1.6 se druh zraneni vlastne nerozdeluje, neni treba pripadnou regeneraci nejak specifikovat Cool my to mame trochu jinak, takze... kazdopadne souhlasim, ze 1 zivot za hodinu je adekvatni Wink

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Iskar
Zaslal: ne říjen 07, 2012 20:27 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Ako vidím, tak ani Proutníci sa na parametroch celkom nezhodli - Kibe by bol ochotný akceptovať aj 1 život za smenu a Sadaam by skôr uprednostnil 1 život za hodinu. Smile No a Kelghor si tiež myslí, že dopĺňanie 1 života za smenu je príliš silná vlastnosť... Ďakujem vám za vaše názory, ešte som sa síce nerozhodol, čo s tým napokon urobím, ale už sa v tom dokážem aspoň trochu zorientovať (aj keď sa stále neviem zbaviť dojmu, že regenerácia 16 životov za deň je pre postavu na 25. úrovni príliš málo). Ak by sa k tomu chcel ešte niekto vyjadriť, budem len rád. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hrubous
Zaslal: ne říjen 07, 2012 20:47 Citovat
Založen: 12.10.2009 Příspěvky: 40 Bydliště: Luže/Větývka
Dle mě, jsou první tři vlastnosti OK, ale když se na to podíváš z hlediska realičnosti, tak pro postavu na 25. lvl je 16 životů za den hlubší škrábanec přes prsa, nebo nějaká ta větší naraženina. 84 životů je v podstatě jakkoliv velký zranění, kde člověk nepřijde o žádnou část těla, jako třeba ruku nebo hlavu. Twisted Evil Takže artefakt, kterej tě za den vylíže ze zlomený ruky, nebo ze 30 ran bičem přes záda je docela masakr. Já bych viděl třeba 2 životy za hodinu jako dostatečně démonský. Ale to je jen můj názor.

_________________
Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Iskar
Zaslal: po říjen 08, 2012 8:11 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Asi na tom niečo bude... Tak som si to celé ešte raz nechal prejsť hlavou a napadlo mi, že mechanizmus dopĺňania životov by predsa len mohol byť vyriešený inak. Regenerácia je totiž pomerne zdĺhavá vec a treba pri nej neustále kontrolovať aktuálny čas, aby si postava mohla pravidelne pridávať jednotlivé životy.

Možno by bolo lepšie, keby koruna umožňovala nositeľovi jedenkrát za deň doplniť si toľko životov. koľko je jeho úroveň. Rýchlosť dopĺňania by mohla byť stanovená na 6 životov za smenu (na porovnanie - bojovníci a šermiari od 25. úrovne si môžu doplniť 5 životov za smenu a od 35. úrovne 6 životov za smenu) a postava by sa musela na použitie tejto schopnosti sústrediť, podobne ako pri kúzlení. Ak by došlo z akéhokoľvek dôvodu k prerušeniu liečebného procesu (či už kvôli potrebe brániť sa priamemu útoku, ktorý by bol v takomto prípade vedený ako útok na nehybnú postavu, alebo jednoducho preto, že životy postavy už dosiahli maximálnu možnú hranicu), koruna by sa na tento účel dala použiť až na ďalší deň.

Myslím, že 25 životov za deň nie je pre postavu na 25. úrovni až tak veľa (táto vlastnosť by dokonca aj na 36. úrovni približne zodpovedala 2 životom za hodinu, ktoré navrhol hrubous). Keby to však stále pôsobilo prehnaným dojmom, dala by sa urobiť ešte jedna úprava - počet životov, ktoré môže koruna doplniť, by sa mohol vydeliť dvoma a zaokrúhliť nahor (t. j. postava na 25. úrovni by si mohla doplniť 13 životov), pričom rýchlosť dopĺňania životov by zostala na rovnakej úrovni, t. j. 6 životov za smenu. Ak sa vám to takto pozdáva viac, určite mi dajte vedieť. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sadaam
Zaslal: po říjen 08, 2012 15:32 Citovat
Založen: 7.3.2004 Příspěvky: 621 Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
...jj to posledni reseni mi prijde jako dobry napad a nechal bych klidne pocet zivotu rovnych urovni (podle prepoctu to vychazi na nejake dva magy za zivot, pokud se nepletu, takze v tomto pripade by to "stalo" 50 magu a to mi za den neprijde zas tak moc, kdyz se jedna o takovy artefakt) Wink

_________________
"Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Iskar
Zaslal: st říjen 10, 2012 7:18 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Má to len jednu malú nevýhodu: ak by sa nositeľ koruny chcel zotaviť po ťažkom boji, ktorý skončil približne hodinu pred polnocou, nič by mu nebránilo, aby si do polnoci doliečil 25 životov a po polnoci ďalších 25, takže v priebehu dvoch hodín by získal veľmi slušných 50 životov a mohol by si pokojne ľahnúť spať. Wink Určite však zostanem pri tomto riešení a počet dopĺňaných životov už nejako odhadnem aj s prihliadnutím na ostatných členov družiny.

Ďakujem všetkým, ktorí sa k tejto téme vyjadrili, veľmi mi to pomohlo. Ak by ste mali ešte nejaké pripomienky, môžete mi ich adresovať do súkromnej pošty, aby sme vo fóre nechali priestor aj na otázky od iných diskutujúcich. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Silwerik
Zaslal: čt listopad 01, 2012 21:39 Citovat
Založen: 16.1.2007 Příspěvky: 127 Bydliště: České Budějovice / Rilond
Zdravím Tvůrce Cool Tahle otázka už je sice ohranou písničkou, ale do konce roku se odpočítávají poslední dva měsíce... tak už asi nabralo konkrétních obrysů i vydání "předvánočního" Asterionu. Čili: Sedmý živel, Pevnost zoufalství, Magnólie a démon - které z nich můžeme v tomto termínu ještě čekat?

Gratuluji také k otevření nové edice KOF. Má v programu pěkné kousky Smile

_________________
O zítřku předem nikdo nic neví...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Cenis
Zaslal: pá listopad 02, 2012 9:47 Citovat
Založen: 16.9.2003 Příspěvky: 493 Bydliště: Taros
Silwerik napsal:
Sedmý živel, Pevnost zoufalství, Magnólie a démon - které z nich můžeme v tomto termínu ještě čekat?


Takřka jistě Magnolii a Demona. U Pevnosti zoufalstvi bude zalezet na rychlosti s jakou zapracuje malir a kreslir .
V Sedmem zivlu nemam presny prehled, ale co vim, tak se jde do finise.

_________________
Krev není voda, leč nemá k ní daleko.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Iskar
Zaslal: pá listopad 02, 2012 21:07 Citovat
Založen: 30.3.2010 Příspěvky: 60
Čo sa týka Siedmeho živlu, pribudnú do neho aj nejaké nové obrázky od Tomáša Kučerovského, alebo sa ráta s inými ilustrátormi?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miloslav.zaoral
Zaslal: út listopad 06, 2012 12:17 Citovat
Založen: 19.6.2006 Příspěvky: 110 Bydliště: Jeseník/Sarindar
Jméno ilustrátora / rů zatím není známo, ale Tomáš Kučerovský to nejspíš nebude...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Aloone
Zaslal: ne listopad 18, 2012 19:08 Citovat
Založen: 4.6.2011 Příspěvky: 32
Ahoj,

jak to vypadá s aplikacemi na drd2? Chystá se vůbec něco podobného, nebo asterion bude pro drd2 zapovězen? : )

Díky za odpověď
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: po listopad 19, 2012 9:37 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Praha / Albireo
Ahoj, už od vydání DrD2 jsme aplikace chtěli vytvořit. A celkem dost jsme to i probírali, nicméně náš hlavní aplikátor není zadobře s časem. Vím, že nějaká práce na aplikacích proběhla, ale nejsem si vůbec jist, kolik toho je hotovo a kolik toho zbývá a nejsem tak ani schopen říct, kdy by to výhledově mohlo být hotové... (Nicméně v budoucnu bychom ty aplikace rádi měli =) )

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 108 z 118
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 116, 117, 118  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.