Autor |
Zpráva |
|
Iskar |
Zaslal: pá říjen 05, 2012 6:50 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Kibe: Takto nejako to pripadalo aj mne. Silné, ale nie extrémne prehnané... Tiež sa prikláňam skôr k alternatíve 1 život za smenu, ale aj tak ma zaujímalo, ako to funguje v iných družinách.
Kelghor: Čo sa týka ochrany pred kúzlami, nie je to celkom tak. Táto vlastnosť by mala byť pomocou koruny aktivovaná kedykoľvek, keď si to nositeľ bude želať. Uvažoval som aj nad permanentnou ochranou, ale bolo by to dosť kontraproduktívne pri zosielaní prospešných kúziel... Zhodou okolností mal rovnakú vlastnosť aj Zdrojový kryštál v dobrodružstve od Davida Rozsívala "Pevnost stínů" a ten sa mi zdal ešte silnejší (vzhľadom na možnosť vyvolať tieňové chápadlá s veľmi vysokým ÚČ, nehovoriac o možnosti prechádzať bez problémov do Tieňového sveta a naspäť). V prípade potreby by som to mohol zosekať na ochranu pred kúzlami za 10 magov, ale to mi už pripadá ako posledná možná hranica.
No a pokiaľ ide o regeneráciu životov, možno by som bol ochotný pripustiť aj dopĺňanie 1 života za hodinu, ale tam by už bolo potrebné zvážiť, či by to hráčovi vôbec stálo za to (ak zoberieme do úvahy, že postava tretinu dňa prespí, nositeľ by si mohol takto vyliečiť "len" 16 životov denne, čo dokáže každý bojovník alebo šermiar od 9. úrovne vyššie v priebehu hodiny). |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: so říjen 06, 2012 8:53 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...na tehle urovni mi to prijde jako akorat silny artefakt ta ochrana pred kouzly je stejna treba i u stitu monari, celkem bezna zalezitost... ty zivoty bych nejak omezil, treba by slo jen o regeneraci urciteho zraneni apod. a jeste bych tam pridal aspon jednu vlastnost, ktera by vsechny ostatni vyrovnavala, neco ne uplne negativniho, ale zkratka aby to bylo "neco za neco" (nic moc me nenapada, treba ze tu korunu nejde nosit vic jak "X" smen/hodin, nejde v ni spat, lezt do astralu atd.) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: so říjen 06, 2012 9:24 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Sadaam: Regeneráciu by som nerád obmedzoval na určitý druh zranenia, dal by som prednosť časovému obmedzeniu. Myslíš, že by tam mohla zostať obnova 1 života za smenu, alebo by si to radšej znížil na 1 život za hodinu?
Čo sa týka obmedzenia, je to úplne jednoduché - v korune sa určite nebude dať spať a počas spánku teda určite nebude pridávať žiadne životy ani poskytovať ďalšie výhody. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: ne říjen 07, 2012 0:56 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...jiste, vzhledem k tomu, ze v normalnich pravidlech 1.6 se druh zraneni vlastne nerozdeluje, neni treba pripadnou regeneraci nejak specifikovat my to mame trochu jinak, takze... kazdopadne souhlasim, ze 1 zivot za hodinu je adekvatni |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: ne říjen 07, 2012 20:27 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Ako vidím, tak ani Proutníci sa na parametroch celkom nezhodli - Kibe by bol ochotný akceptovať aj 1 život za smenu a Sadaam by skôr uprednostnil 1 život za hodinu. No a Kelghor si tiež myslí, že dopĺňanie 1 života za smenu je príliš silná vlastnosť... Ďakujem vám za vaše názory, ešte som sa síce nerozhodol, čo s tým napokon urobím, ale už sa v tom dokážem aspoň trochu zorientovať (aj keď sa stále neviem zbaviť dojmu, že regenerácia 16 životov za deň je pre postavu na 25. úrovni príliš málo). Ak by sa k tomu chcel ešte niekto vyjadriť, budem len rád. |
|
|
Návrat nahoru |
|
hrubous |
Zaslal: ne říjen 07, 2012 20:47 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
Dle mě, jsou první tři vlastnosti OK, ale když se na to podíváš z hlediska realičnosti, tak pro postavu na 25. lvl je 16 životů za den hlubší škrábanec přes prsa, nebo nějaká ta větší naraženina. 84 životů je v podstatě jakkoliv velký zranění, kde člověk nepřijde o žádnou část těla, jako třeba ruku nebo hlavu. Takže artefakt, kterej tě za den vylíže ze zlomený ruky, nebo ze 30 ran bičem přes záda je docela masakr. Já bych viděl třeba 2 životy za hodinu jako dostatečně démonský. Ale to je jen můj názor. |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: po říjen 08, 2012 8:11 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Asi na tom niečo bude... Tak som si to celé ešte raz nechal prejsť hlavou a napadlo mi, že mechanizmus dopĺňania životov by predsa len mohol byť vyriešený inak. Regenerácia je totiž pomerne zdĺhavá vec a treba pri nej neustále kontrolovať aktuálny čas, aby si postava mohla pravidelne pridávať jednotlivé životy.
Možno by bolo lepšie, keby koruna umožňovala nositeľovi jedenkrát za deň doplniť si toľko životov. koľko je jeho úroveň. Rýchlosť dopĺňania by mohla byť stanovená na 6 životov za smenu (na porovnanie - bojovníci a šermiari od 25. úrovne si môžu doplniť 5 životov za smenu a od 35. úrovne 6 životov za smenu) a postava by sa musela na použitie tejto schopnosti sústrediť, podobne ako pri kúzlení. Ak by došlo z akéhokoľvek dôvodu k prerušeniu liečebného procesu (či už kvôli potrebe brániť sa priamemu útoku, ktorý by bol v takomto prípade vedený ako útok na nehybnú postavu, alebo jednoducho preto, že životy postavy už dosiahli maximálnu možnú hranicu), koruna by sa na tento účel dala použiť až na ďalší deň.
Myslím, že 25 životov za deň nie je pre postavu na 25. úrovni až tak veľa (táto vlastnosť by dokonca aj na 36. úrovni približne zodpovedala 2 životom za hodinu, ktoré navrhol hrubous). Keby to však stále pôsobilo prehnaným dojmom, dala by sa urobiť ešte jedna úprava - počet životov, ktoré môže koruna doplniť, by sa mohol vydeliť dvoma a zaokrúhliť nahor (t. j. postava na 25. úrovni by si mohla doplniť 13 životov), pričom rýchlosť dopĺňania životov by zostala na rovnakej úrovni, t. j. 6 životov za smenu. Ak sa vám to takto pozdáva viac, určite mi dajte vedieť. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sadaam |
Zaslal: po říjen 08, 2012 15:32 |
|
|
Založen: 7.3.2004
Příspěvky: 621
Bydliště: Turnov / Praha / pevnost Buk (LPS)
|
...jj to posledni reseni mi prijde jako dobry napad a nechal bych klidne pocet zivotu rovnych urovni (podle prepoctu to vychazi na nejake dva magy za zivot, pokud se nepletu, takze v tomto pripade by to "stalo" 50 magu a to mi za den neprijde zas tak moc, kdyz se jedna o takovy artefakt) |
_________________ "Narodíš se jen jednou, žiješ jen jednou, umřeš jen jednou... a tak pořád dokola!!" - skřítčí minstrel Skřivan Skřivánek |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: st říjen 10, 2012 7:18 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Má to len jednu malú nevýhodu: ak by sa nositeľ koruny chcel zotaviť po ťažkom boji, ktorý skončil približne hodinu pred polnocou, nič by mu nebránilo, aby si do polnoci doliečil 25 životov a po polnoci ďalších 25, takže v priebehu dvoch hodín by získal veľmi slušných 50 životov a mohol by si pokojne ľahnúť spať. Určite však zostanem pri tomto riešení a počet dopĺňaných životov už nejako odhadnem aj s prihliadnutím na ostatných členov družiny.
Ďakujem všetkým, ktorí sa k tejto téme vyjadrili, veľmi mi to pomohlo. Ak by ste mali ešte nejaké pripomienky, môžete mi ich adresovať do súkromnej pošty, aby sme vo fóre nechali priestor aj na otázky od iných diskutujúcich. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Silwerik |
Zaslal: čt listopad 01, 2012 21:39 |
|
|
Založen: 16.1.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: České Budějovice / Rilond
|
Zdravím Tvůrce Tahle otázka už je sice ohranou písničkou, ale do konce roku se odpočítávají poslední dva měsíce... tak už asi nabralo konkrétních obrysů i vydání "předvánočního" Asterionu. Čili: Sedmý živel, Pevnost zoufalství, Magnólie a démon - které z nich můžeme v tomto termínu ještě čekat?
Gratuluji také k otevření nové edice KOF. Má v programu pěkné kousky |
_________________ O zítřku předem nikdo nic neví... |
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 9:47 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Silwerik napsal: Sedmý živel, Pevnost zoufalství, Magnólie a démon - které z nich můžeme v tomto termínu ještě čekat?
Takřka jistě Magnolii a Demona. U Pevnosti zoufalstvi bude zalezet na rychlosti s jakou zapracuje malir a kreslir .
V Sedmem zivlu nemam presny prehled, ale co vim, tak se jde do finise. |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Iskar |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 21:07 |
|
|
Založen: 30.3.2010
Příspěvky: 60
|
Čo sa týka Siedmeho živlu, pribudnú do neho aj nejaké nové obrázky od Tomáša Kučerovského, alebo sa ráta s inými ilustrátormi? |
|
|
Návrat nahoru |
|
miloslav.zaoral |
Zaslal: út listopad 06, 2012 12:17 |
|
|
Založen: 19.6.2006
Příspěvky: 110
Bydliště: Jeseník/Sarindar
|
Jméno ilustrátora / rů zatím není známo, ale Tomáš Kučerovský to nejspíš nebude... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Aloone |
Zaslal: ne listopad 18, 2012 19:08 |
|
|
Založen: 4.6.2011
Příspěvky: 32
|
Ahoj,
jak to vypadá s aplikacemi na drd2? Chystá se vůbec něco podobného, nebo asterion bude pro drd2 zapovězen? : )
Díky za odpověď |
|
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: po listopad 19, 2012 9:37 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Ahoj, už od vydání DrD2 jsme aplikace chtěli vytvořit. A celkem dost jsme to i probírali, nicméně náš hlavní aplikátor není zadobře s časem. Vím, že nějaká práce na aplikacích proběhla, ale nejsem si vůbec jist, kolik toho je hotovo a kolik toho zbývá a nejsem tak ani schopen říct, kdy by to výhledově mohlo být hotové... (Nicméně v budoucnu bychom ty aplikace rádi měli =) ) |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
|