|
Autor |
Zpráva |
|
hrubous |
Zaslal: čt září 08, 2011 19:30 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
Hmm, řeším problém. Chtěl bych použít rubikovu kostku, ale nechci použít jen past Int. Jednu doma mám, ale nevim, jestli by to přivítali. Máte nějakou zkušenost? |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: čt září 08, 2011 20:27 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
Ahoj, tohle je silně inviduální věc, záleží čistě na tom, s kým rhaješ, s tímto ti nikdo moc neporadí, protrože nikdo nezná tvé hráče... pokud něco, nejlíp se ptej vlastních hráčů =)
Nebo mi popiš jak vypadá vaše hra, když hrajete... jste víc k RP, nebo se hra podobá taktickému režimu, počítání vzdáleností, vedení si naložení etc? |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
hrubous |
Zaslal: pá září 09, 2011 10:35 |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 40
Bydliště: Luže/Větývka
|
No....já bych chtěl spíš druhou variantu, ale oni sou spíš RP. Počítání nákladu je pro ně zdržování. Jsou spíš jako barbaři válečníci...hrrr na ně. |
_________________ Host potěší tím, že přijde nebo tím, že odejde - Dinael rybář (Majitel Větývského Zájezdního Hostince) |
|
Návrat nahoru |
|
Kelghor |
Zaslal: pá září 09, 2011 11:04 |
|
|
Založen: 4.11.2010
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha / Albireo
|
V tom případě doporučuji jendu z těchto možností nebo nějakou šalamounskou kombinaci...
Dát postavám Rubikovku, ale neměla by zastavit celou hru... vložit ji do příběhu tak ,aby ji mohli luštit za průběhu hraní.. protože řešením rubikovi kostky by se celá hra totálně zazdila a čekoalo by se na to než to někdo vyřeší, což je proszbytek všech hráčů nuda..
Sehnat si nějaký jiný hlavolam, jednodušší a rychlejší, který by mohlo řešit více lidí... mě v otmto ohledu přišli zajímavé tangramy...
Hlavolam nedávej jako hlavní překážku, ale jen jako nějaký subquest, který si bude moci někdo dobrovolně vyřešit... a dej za něj odměnu navíc... je naprd hráčům nutit něco co nechtějí dělat...
Nevím poad jakým hrajete systímem asi 1.6 ale doporučil bych tady tak trochu DrD2, tak se podobné věci mohou řešit střetnutím a tam bys jim mohl trochu více zavařit a odehrát skládání kostky na více hodů než na jeden jediný na pas na inteligenci (což souhlasím že je krapet nuda.)
Případně si v 1.6 dokážeš udělat nějaký spešl systém na Inteligenční souboj hráč VS rubikova kostka... ^^ |
_________________ Důvěřuj, ale prověřuj. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|
|