Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  On-line poradna

deshi
Zaslal: po leden 24, 2011 8:25 Citovat
Založen: 20.3.2010 Příspěvky: 20
Takže družinka došla do Chrámu bouří - tedy jeho zbytků - provedla průzkum a zjistila, že ho stavěli obři, našla jednoho z nich v sarkofágu a moudře usoudila, že ho nebude okrádat, dokonce si ani neodnesla obětní dýku z podzemí, takže to přežila... co mě ale dost překvapilo, byla situace na konci hry.
Celou dobu jsem je upozorňoval červenou barvou, zjevení korullských strážců chrámu a podobně na garenové zbraně, aby se s nimi seznámili a nakonec je nechal najít úlomek toho zvláštního červeného kovu. A on to ten žoldák střelí za pět zlatejch, aby měl na pivo Wink)

K rituálům. Přečetl jsem si tu povídku ve Zrození modrého měsíce a ten příběh o pohřební hostině a otrávení rodiny vymaloval na zdi hrobky, kde odpočíval sarkofág, na něm byl vyobrazen jiný příběh, o mocném válečníkovi, který porážel lidi a byl zabit v boji. Ale jednalo se o jednoho a toho samého. A družinka se chytla...
Takže počítám, že se časem zase do chrámu vypraví a mohla by tu potkat někoho, kdo hledá rituály (knihu rituálů odnesli a prodali) Wink)

Každopádně mám tu další otázku: Jak moc je garen známý? Jakou cenu mají zbraně z něj vyrobené, jak je náročná výroba, zvládá se to v dnešní době? Počítám, že to lze zase někde najít, tak jestli mohu poprosit kde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Temná kápě
Zaslal: po leden 24, 2011 9:53 Citovat
Založen: 19.2.2008 Příspěvky: 42 Bydliště: Palác stínů
deshi napsal:
Jak moc je garen známý? Jakou cenu mají zbraně z něj vyrobené, jak je náročná výroba, zvládá se to v dnešní době? Počítám, že to lze zase někde najít, tak jestli mohu poprosit kde.

Garen se "běžně" vyskytuje jen ve vulkanických oblastech, v Podzemní říši a na Barbarských ostrovech. Je sice dost vzácnej, ale počítám, že erudovanější řemeslníci a učenci ho budou (teoreticky) znát; commoneři maximálně z doslechu a vyprávění. Zpracovat ho pravděpodobně budou umět jen alchymisti, trpaslíci a elitní kováři.

Přibližnou cenu najdeš v modulu Zlatá pavučina nebo na Asterionským webu: Ceníky

Zbraň nebo zbroj vyrobená z garenu bude zhruba 200x dražší.
Samotnej kov pak koštuje asi 135-násobek ceny váhy zlaťáků.

_________________
Ctnosti jsou lži a vězení pro ducha - musíš se jim vysmát!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
deshi
Zaslal: po březen 14, 2011 13:11 Citovat
Založen: 20.3.2010 Příspěvky: 20
Tak přicházím s dalším dotazem, konečně mám trochu času, takže můžu udělat výtažky z různých modulů pro jednotlivé hráče podle toho, co hrají, prostě si pohrát s informacemi. A jelikož se dostanu k tištěným verzím zase až o víkendu, tak

V Hlavním modulu je na začátku kapitola "co znáš jako postava z Asterionu" - existuje někde tato kapitola v elektronické podobě?

Dále bych rád v elektronické podobě popisy bohů aby si hráči mohli udělat představu o panteonu.

Díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Fery
Zaslal: pá duben 15, 2011 11:27 Citovat
Založen: 11.11.2009 Příspěvky: 73
Elektronickou verzi mám pouze z Hlavního modulu nikoli z Času Temna.

Já mam taky jeden dost aktuální dotaz:
Co znamená tohle, je to u Stínu, u jeho zranění:
kód:
Zranění: Vol Ψ (protivník si neodečítá Ochranu zbroje)


A ještě jedna věc, jak se bere v DrD+ zranitelnost. Protože třeba všude se píše, že nehmotné Myšlenkové bytosti nelze zranit obyčejnou zbraní. Tak právě, jsem to hledal a nikde nenacházím. Převedlo se to nějak do DrD+?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: pá duben 15, 2011 13:03 Citovat
Založen: 17.4.2006 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
Fery napsal:
Co znamená tohle, je to u Stínu, u jeho zranění:

Zranění: Vol Ψ (protivník si neodečítá Ochranu zbroje)


ZZ = Vol, v pripade zasahu protivnika se pouze prevede Sila zraneni na body a uz se neodecita zbroj

Fery napsal:
A ještě jedna věc, jak se bere v DrD+ zranitelnost. Protože třeba všude se píše, že nehmotné Myšlenkové bytosti nelze zranit obyčejnou zbraní. Tak právě, jsem to hledal a nikde nenacházím. Převedlo se to nějak do DrD+?


Prevedlo - u kazde myslenkove bytosti jsou popsany jeji Rezistence a Imunity, konkretni mechanismy jsou popsany v CT.

_________________
Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fery
Zaslal: so duben 16, 2011 9:03 Citovat
Založen: 11.11.2009 Příspěvky: 73
Nazarei napsal:

ZZ = Vol, v pripade zasahu protivnika se pouze prevede Sila zraneni na body a uz se neodecita zbroj

Děkuju, to jsem potřeboval.

Nazarei napsal:
Prevedlo - u kazde myslenkove bytosti jsou popsany jeji Rezistence a Imunity, konkretni mechanismy jsou popsany v CT.

Ahááá ja jsem se špatně podival, ono to tam je. Imunita: ... zbraně bez démona ... našel jsem.

Ale ještě jestliže bestie jsou v aplikacích na první úrovni tak při postupu jim zvyšuji dvě vlastnosti podle pravidel. Ale co to udělá s jeho bojovými statistikami? Ty se také někam posunou? Protože když je tam napsáno rovnou UČ a OČ, tak si to nedokážu spočítat. Jestli na to někdo má nějaký trik co s tím dělat budu moc rád. Já samozřejmě můžu prostě přidat, ale jestli někdo neřešil to nějakou jinou "hezčí" cestou Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
liliaan
Zaslal: ne duben 17, 2011 9:27 Citovat
Založen: 17.4.2011 Příspěvky: 4
hrajeme asterion DrD 1.6 a máme pár dotazů
1) potřebovali bychom vědět jak je to s hraničářem a bylinkama
v rukověti dobroruha je že na jedné škole se totiž hraničáři zlepší schopnost spracování a hledání ale nikde není jen s bylinkama zachází
zatím sme přemýšleli že ho necháme zpracovávat byliny jako alchymistu ale nevíme jestli je to v pořádku
2) dach draka se na asterionu vyhodnocuje stejně jako v základních pravidlech?? tedy sla dechu je rovna aktuálním životům draka??
3) jaká je obtížnost učení se jazykům pro různé národy
třeba jak je těžké se naučit pro elfa nebo trola arvedansky atdy
děkuji za odpověď
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nazarei
Zaslal: ne duben 17, 2011 16:49 Citovat
Založen: 17.4.2006 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha
Fery napsal:
Ale ještě jestliže bestie jsou v aplikacích na první úrovni tak při postupu jim zvyšuji dvě vlastnosti podle pravidel. Ale co to udělá s jeho bojovými statistikami? Ty se také někam posunou? Protože když je tam napsáno rovnou UČ a OČ, tak si to nedokážu spočítat. Jestli na to někdo má nějaký trik co s tím dělat budu moc rád. Já samozřejmě můžu prostě přidat, ale jestli někdo neřešil to nějakou jinou "hezčí" cestou Smile


Zvysovani vlastnosti / statistik je popsano v PPJ: za kazdou +1 Obr mas +1 BC, za kazde +2 Obr mas +1 UC a OC, stejne jako u normalnich postav.

Osobne beru, ze u nekterych "magickych" MB se pocita boj z (Obr+Int)/2, takze zvysuji i pri zvyseni inteligence - aer, silinga, sfinga,...

liliaan napsal:
1) potřebovali bychom vědět jak je to s hraničářem a bylinkama
v rukověti dobroruha je že na jedné škole se totiž hraničáři zlepší schopnost spracování a hledání ale nikde není jen s bylinkama zachází
zatím sme přemýšleli že ho necháme zpracovávat byliny jako alchymistu ale nevíme jestli je to v pořádku


Klidne nechat pracovat jako alchymista - tzn. hledani a zpracovani (nemagicke), viz apl CT str. 6. Zde je uvedeno, ze tyto znalosti mohou mit treba babky korenarky, tak proc ne hranicar.

liliaan napsal:
2) dach draka se na asterionu vyhodnocuje stejně jako v základních pravidlech?? tedy sla dechu je rovna aktuálním životům draka??


Ano.

liliaan napsal:
3) jaká je obtížnost učení se jazykům pro různé národy
třeba jak je těžké se naučit pro elfa nebo trola arvedansky atdy
děkuji za odpověď


Pravidla mezi jednotlivymi jazyky nerozlisuji, tzn. obtiznost vsech jazyku je stredni. Samozrejme nic vam nebrani tuto obtiznost snizovat / zvysovat podle konkretni situace a podobnosti jazyku.

_________________
Co te nezabije, to se te pokusi zabit znovu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dugatan
Zaslal: ne duben 17, 2011 18:59 Citovat
Založen: 16.4.2007 Příspěvky: 64
Chtěl bych se zeptat na slepého hada který se vyskytuje v albirejském podzemí. Nikde jsem nenašel jeho charakteristiky na drd a drd+?
Pak by se mi do dobrodružství hodil nějaký pořádný had něco jako obří anakonda nebo had ve kterého se měnil šaman Bagma v Hrobnících je na str. 163,191 a 192. Nemam žadnou zkušenost s vytvářením potvor a zvířat na drd+. Mužete mi někdo pomoc? děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: ne duben 17, 2011 23:22 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Praha / Albireo
liliaan napsal:
hrajeme asterion DrD 1.6 a máme pár dotazů
1) potřebovali bychom vědět jak je to s hraničářem a bylinkama
v rukověti dobroruha je že na jedné škole se totiž hraničáři zlepší schopnost spracování a hledání ale nikde není jen s bylinkama zachází
zatím sme přemýšleli že ho necháme zpracovávat byliny jako alchymistu ale nevíme jestli je to v pořádku
2) dach draka se na asterionu vyhodnocuje stejně jako v základních pravidlech?? tedy sla dechu je rovna aktuálním životům draka??
3) jaká je obtížnost učení se jazykům pro různé národy
třeba jak je těžké se naučit pro elfa nebo trola arvedansky atdy
děkuji za odpověď


1) No na Asterionu je mnoho květin s různými schopnostmi. O účincích a spracování se jen tak člověk při přestupu nedoví aŤ je to alcháč či hraničář... a právě, pokud hcceš postavy odměnit nebo jim dát nějakou výhodu ve "znalosti/zpracování bylin" řekni jim třeba o dovu o třech květinách, jaké mají speciální účinky...
Takhle bych to nejrozuměji řešil já...

2) Tuším že takovéto věci by byli vyřešeny v aplikacích pravidel pro DrD z Hlavního modulu/Času temna. Pokud v těchto aplikacích nebylo psáno jinak, ber to dle základních pravidel.

3) Obtížnost jako takovou pro trolla a pro elfa máš už rozlišenou ve stupni inteligence obou druhů. elf se naučí jazyk snáze než troll protože elf má větší inteligenci.
Pokud bys chtěl řešit jazyky obdobně jako to bylo v dvanácti soškách almiru. Tedy podle rodného jazyka a podle jazyků které již ovládáš byla různá obtížnost pro nějaký další jazyk, tak... Arvedanština bude pro všechny národy pravděpodobně "velmi těžká" jedinou vyjímkou budou pak asi Sseta, lidé obývající Arrveu a některé další kmeny. Ty budou mít arvedanštinu třeba těžkou nebo střední...
Elfština bude pro ostatní těžká, barbarština bude lehčí pro království, plaveňany a obecně pro lidsky mluvící národy. Zato, elfové se lehčeji naučí jazykům divochů z džungle. ... Na Asterionu je tolik různých jazyků a dialektů, že by bylo vlemi obtížné tvořit nějakou přesnou tabulku...

(Nejsme však autor, tak ti někdo zodpoví třebas jinak.)

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
liliaan
Zaslal: út duben 19, 2011 16:47 Citovat
Založen: 17.4.2011 Příspěvky: 4
děkuju všem:)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
liliaan
Zaslal: út říjen 11, 2011 16:52 Citovat
Založen: 17.4.2011 Příspěvky: 4
Cool nevíte kde bych sehnala všechny schopnosti a kouzla hraničáře a chodce v asterionu???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: út říjen 11, 2011 19:12 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Praha / Albireo
No musíš si je vypsat postupně ze všech aplikací k Asterionu, které jsou stažitelné na asterionrpg.cz

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
liliaan
Zaslal: út říjen 11, 2011 19:55 Citovat
Založen: 17.4.2011 Příspěvky: 4
zdravím už jednou sem se tu byla poradit a opět se nakupily dotazy

1)musí myšlenkové bytosti gestikulovat a mluvit při koulení kouzelnických kouzel??

2)jak dlouho vydrží posvěcené předměty posvěcené??

3)jakou mají trvanlivost bylinky??

4)smí hraničář používat lektvar/kouzelnické kouzlo rychlost a zároveň dvojitý sek??

5)funguje siccovo zabití i na myšlenkové bytostí a nemrtvé??
5a) na jaké funguje??

6)na jaké schopnosti si zloděj popřípadě hraničář mohou házet samy?? a na které hází PJ??

7)jakým způsobem se projevuje odpuzení myšlenkových bytostí bylinkamy a do jaké míry bylinky chrání proti jejich schopnostem??

děkuji předem za odpovědi na moje otázky:)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kelghor
Zaslal: út říjen 11, 2011 20:35 Citovat
Založen: 4.11.2010 Příspěvky: 243 Bydliště: Praha / Albireo
Ahoj, otázky máš dost záludné a většina z nich je o tom, jak si to ve vlastní družině nastavíte a dohodnete se.

Nebudu teď koukat do pravidel a aplikací, protože je nemám u sebe, takže je možné, že se mé odpovědi nebudou shodovat s nějakými detaily v pravidlech ale:

1) Myšlenkové bytosti kouzlí podle toho, co jim dovolí jejich tělo a co by pro ně bylo přerozené. Nějaké humaniodní MB s ústy mohou klidně sesílat kouzla pomocí slov, jiné MB budou gestikulovat, ale ji,é nemusí ani gestikulovat ani mluvit, nýbrž jen zavrŤen ocasem nebo nasadit upřený pohled, pípříbadě se jinak na kouzlo soustředit... Tedy pravidlově musí myšlenkové bbytosti nějakým způsobem kouzla sesílat, soustředit se na sesílání a jiné postavy je mohou vyrušit...

2) Nevím jaká jsou pravidla pro kněze, každopádně jistě se bude rozlišovat druh posvěcení... asi bych to řešil podobně jako velký malí obřad a rituál...

3) Záleží především na podmínkách ve kterých bilinky skladuješ a jestli jsou bylinky sušené nebo ne. Nesušené bilinky kterým nebudeš věnovat péči se ti brzy zkazí, uvadnou uhnijou... sušené bylinky vydrží víc ale jakmile je poliješ vodou mohou se znehodnotit... ber to přesně jako v reálném životě. Pro přesná čísla je možná lepší otázat se na stránkách nějakých bylinkářů =D

4) Tuším že zde je třeba se podívat do pravidel. Pokud tam o tom žádná zmínka není, tak ano. Bude se bonus do iniciativy sčítat podobně jako válečníkovy vícenásobné útoky + zmíněné kouzlo.

5) Ve většině případů by asi nemělo působit rozhodně ne na nemrtvé a jiné podivné bestie. Siccovo zabití je tuším odvozeno od znaostí lidského těla a jeho největších slabin a životně důležitách orgánů. Proto bych tuto schopnost povolil Siccovi pouze v případech, kdy je MB hodně silně podobná člověku... napadá mě teď asi jen minotaur... Troll třeba ne, na toho by musel použít větší párátko než dýku.... ale jeto spíš na uvážení a úhlu pohledu.

6)Doporučuju házet na všechny schopnosti PJem, protože to je mnohkrát zajímavější a napínavější. Ale obecně to bude zase platit tak, že si může házer sám hráč jen na věci, které jsou očividné na první pohled... Šplhání, skok z výšky, další mne zrovna nenapadají.

7) Tak tady fakt nevím... možná toto bude rozepsáno v aplikacích pravidel pro Závoj stínů a toho Lovce přízraků. Jinak si budeš muset vymyslet vlastní pravidla... Bylinky mohou být účiné podobně jako je třeba jed na zbrani nebo jako svěcená voda na nemrtvé.

_________________
Důvěřuj, ale prověřuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 6
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.