Obsah fóra Asterion Auditorium
Autor Zpráva

<  PJs  ~  druzina

PjVorisek
Zaslal: so únor 16, 2008 16:26 Citovat
Založen: 14.2.2008 Příspěvky: 15 Bydliště: České Budějovice
Také tu představím svojí družinku Surprised)
1) Elf zloděj co je na ženský a mimo jiné prokletej dýkou ( trochu nosferatu kudlička)
2) Ork zlodej - laik jedné tené bohyně Orky ( matka Orků )
3) Elf theurg alkoholik a manipulátor se vším co jde Surprised)
4) Člověk čaroděj ( divokej mág - hrál si s magii divokou a dostalo se mu to do hlavy - když hodí před kouzlem 5, 6 vytáhne si z krabičky jedno jaké kokoli kouzlo a sešle. Takže např. Barbar ho chtěl sundat a on místo ohně na něj seslal kadeřbíka, míslo levitace v jedné chodbě odštěpky do družiny před ním atd. SurprisedD závislej na ohniďasu, místo jedné ruky hák a místo jednu nohu dřevěnou.
hrajem drd+
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
unnamed
Zaslal: so únor 16, 2008 19:25 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Hodně zajímavá družinka. Laughing

Tak přihodím tu naši:
1) Člověk, lovec přízraků (bojovník), nejmenovaný vůdce družiny, něco na styl Geralta z Rivie (jak chromá noha po boji s Nuačkalem, tak i bílé vlasy po boji se spektrou). Nyní něco na způsob rozdvojené osobnosti po zabití skřetího paladina (stále slyší v hlavě jeho hlas, někdy si spolu povídají).

2) Člověk, hraničář, žena mu zemřela, má malou dcerku, kterou nehorázně rozmazluje a koupí ji cokoliv o co si řekne. Při jednom tažení byl připraven o přirození. V posledním dobrodružství byl těžce zasažen do hlavy a nyní je hodně mimo, je rád že nežgryntá když jde po ulici.

3) Elf z Lendoru, hraničář, jeho družina silně podcenila jednu situaci a při střetu s medvědem mu onen medvěd uhryznul ruku (postava byla posedlá střelbou a luky obecně). Po ročním užívání dřevené protézy se mu poštěstilo získat mechanickou ruku (ala Warhammer, Otroci temnoty - na Asterionu něco na styl vdaje). Účastnil se války o Rilond a po střetu s drakem byl považován za mrtvého, když se pod jedním ze zpálených katapultů našla jeho ohořelá mechanická ruka. Nyní si úžívá luxusní dovolené v dolech se zvýšenou ostrahou. Pracuje se 16 hodin denně, strava střídmá, častost tělesných trestů velká.

4) Člověk, čaroděj, kleptoman, ukradl vše co vypadalo cenně. Obrovský talent na dostávání se z životu nebezpečných situací. Po vyhození poloviny Železných Dolů do povětří a vykradení starostova domu na útěku před zákonem. Způsobil zničení velkého pozemku družiny a vyvraždění jedné jedné celé rodiny včetně postavy, služebnictva a ženy hraničáře (2).
Další člen družiny to nenesl dobře, vylákal čaroděje do města a udal ho. Postava byla oběšena.

5) Člověk, čaroděj, kleptoman, ukradl vše co vypadalo cenně. Talent na dostávání se z životu nebezpečných situací. Mistr slibů a přetvářky (i z prohry vytěžil nejvíc co to šlo). Díky účasti ve válce o Rilond a po jejím zdárném přežití se stal vysoce postaveným čarodějem na znovuobnovené Rilondské univerzitě.
Velká podobnost s předchozí postavou (stejný hráč).

6) Půlelf, zloděj, nalezen ve stokách, vyšvihl se až na vlivnou osobnost Rilondského království. Neměl žádný respekt před autoritami, z čehož bylo mnoho problémů. Doživotní trauma po dni na mučících nástrojích, než se ho podařilo družině zachránit.

Taktéž DrD+.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Vamber
Zaslal: st únor 20, 2008 20:08 Citovat
Založen: 10.2.2008 Příspěvky: 3
Když už teda i ty Adame tak ja představím taky svoji družinku.

1) Kříženec hevrena a arabáše,gorův (později aurionův kněz). Odporně sebevědomý, ale jako jeden z mála v družině se zdravým úsudkem. Když si něco vezme do palice nezajímá ho nic jiného. Všechny by rád komandoval a ono by se mu to možná i dařilo kdyby zbytek družiny nebyl takový jaký je Laughing

2) Člověk, zloděj. Narcis největší. Neustále se pudrující a česající. Zálibou je barvení vlasů. Drzost je jeho největší předností. Totální odpor k autoritám. Jo abych nezapomněl..je to herec, takže celkem populární ve městě. Samozřejmě toho využívá (zneužívá) jak může.

3) A teď to přijde..dva bratři. Jeden je trpaslík bijec a jeden člověk hraničář (neptejte se mě jak se to stalo Laughing ). Ne samozřejmě že nejsou příbuzní, ale nejlepší přátelé, kteří se berou jako sourozenci. Při jejich rozhovoru nepoznáte který z nich má být ten tupý bijec trpaslík protože oba mají dohromady iq jednoho retardovaného osla. Hraničář občas trpí zazračnými přívaly inteligence (to když hráč zapomene hrát postavu). A mimochodem oba nerespektují nikoho kromě svého "bratra".
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
oggysu
Zaslal: st únor 20, 2008 21:40 Citovat
Založen: 26.5.2006 Příspěvky: 410 Bydliště: Včelná u ČB, Praha
Jak vidno, na Asterionu je možno potkat rozličné existence. Dnes už má památná (rozumějte mrtvá) družina:

1) lidský theurg - mozek celého uskupení, pořád všechny organizoval i když o něj zjevně nikdo nejevil zájem; kompenzoval si to tím, že si nechával většinu cenných pokladů s tím, že "můžou být magické a on na to má čuch" - to se mu nevyplatilo, když byl na konci prvního tažení ubodán svými spoludružiníky; za to, že mu to tak dlouho procházelo mohl barbarský válečník (viz další), kterého si omotal kolem prstu sliby pokladů (a to i hráče) - typická hláška: "Vy ste blbí..."

2) barbarský gladiátor - zřejmě utekl z arény (nosil obří trojzubec a bederní roušku), jenže při své nízké inteligenci (tuším že stejně tak hráč) nebyl nikdy schopen žádnou složitější myšlenku ostatním sdělit; slepě důvěřoval theurgovi, který mu nasliboval poklady (to bylo jediné co vlastně kloudného svedl: vydírat theurga, aby mu dal víc, jinak ho přestane chránit) - zaplatil za to vyhřeznutím střev když si měřil síly s maličkou hraničářkou - typická hláška: "Héj, Páne jeskyně..."

3) lidská hraničářka - k družině se vlastně nikdy pořádně nepřipojila - první část tažení je sledovala a se mnou komunikovala jen pomocí lístečků, později s nimi sice cestovala, ale s nikým se nebavila; proslula zabitím barbara, který měl na druhé úrovni úč asi 15... (ať žijí šestky) - ze souboje vyvázla bez škrábnutí; typická hláška - psaná na papírku

4) elf hraničář - krasavec, pokusil se svést zlodějku, zaplatil za to neplánovanou kastrací a tím, že mu družiníci ránu neustále polévali lihem a hrozně je bavilo když křičel - možná kvůli tomu vykastroval theurga když napadl jeho milou; stále se česal (i hráč), byl prvním vyřazeným v každém souboji (už jsem to tu někde taky viděl - stále bojoval lukem, i na blízko); typická hláška: "Ahoj krásko, nechceš si zašpásovat?"

5) elfka zlodějka - vykastrovala elfa, všichni ji nenáviděli protože byla zlodějka, i když ve skutečnosti nikdy nic neukradla; proslula nízkou inteligencí: válela se po starých oltářích kde byly vystavené indicie (za to zaplatila pár modřinami od theurga, kterého však elf za koule přehodil přes oltář a vykastroval ho, čímž zničil zbytek stop), topila starými grimoáry (ke zděšení theurga probuzivšího se z bezvědomí), chtěla se kamarádit s veškerými nebezpečnými tvory (např zpbochoboty); typická hláška: "Jú, to je ale pěknej ještěr! Běžim ho obejmout..."

6) trpaslík s dortem - ve skutečnosti člověk psionik pojmenovaný podle figurky z kindervejce, která ho znázorňovala; nikdy nevyužíval svých speciálních schopností, zato měl speciální dar vyrobit muffiny z čehokoliv, kterého hojně využíval - myslel si že jejich házení je velice komické, ovšem asi jako jediný z družiny; komunikoval (pokud vůbec) jen bručením nebo zmíněnými dorty; nikdo neví jak ale podařilo se mu v boji zlikvidovat dva hliněné golemy (asi ty dorty); typická hláška: "Hele... né nic... mě je to fuk..."
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rauksul
Zaslal: pá květen 09, 2008 20:40 Citovat
Založen: 21.2.2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
Tak jo, jedeme dál:

Elf theurg.
Nikdo si nikdy nezapomatoval jeho jméno, byl zásadně oslovován jako "Elf".
Projevoval se zásadně jen pokud mohl prokázat svoji oslnivou intaligenci. byl málem zabyt v dobrodružství z PPJ, když se potřetí když byl obrazec reagující na zvuk skoro sestaven zeptal "Už to konečně máte?". Obdobně když družina uvízla v jeskyních ješ měl zatopit příliv "Co jak se VY odsud dostanete, je si udělam z bariáry plošinu a odlevituju... Sejdem se u majáku..." Každopádně několikrát družinu zachránil, po střetu z bleskavcem (zkočil mezi Kněze a vybuchujícího bleskavce) slepý, skoro hluchý a bez jedné ruky. A taky od té doby poněkud psychycky nestabilní. Od doby so mu družina na po půl roce shánění sehnala zrakový vdaj se objevila nová hláška : "nekoukej na mě TAKHLE!"

Skřítek čaroděj, později druid ekoterorista.
Sha-arx
Neustále všechny otravoval s čajovým obřadem a správným pitím čaje. méně inteligentbí postavy (i hráči) občas nerozuměli jehá lámané řeči. Kouzla se mu zásadně povedla na nejnižsí stupeň. "Ha povedlose, a teď ZEMŘEŠ! mířím a... Tak ho alespoň majznu holí..." Po jeho konverzi na druida : "Už někde potkám nějakáho sala?". Neustále se hádal s Theurgem a remcal že je silnější. Nejčastější hláška : Já být škřítek! Saarx! Ptačí chřipka! Víš ty?

Člověk hraničář.
Jmenoval se Hederelix.
(hedera helix - břečtan popínavý(tuším)) Jeho hráč byl náruživý myslivec. Umřel v půlce prvního dobrodružství.

Trpaslik válečník.
Drumbubur.
Typický trpaslík. Měl víc životů a větší obranu něž Hederelix. umžel v durém dobrodružství (neutekl hejnu pseudosršňů) (stejný hráč)
hláška : "Zase..."

Trpaslík Zloděj,
jméno neznámé.
Zloděj bojového typu, zemřel na začátku třetího dobrodružství (stejný hráč)
hláška "Už zase!"

člověk, válečník, nižší šlechtic.
Mindogoň z Blatfustu
Je paranoidní,bojí se čehokoliv co je větší než králík. utoží zásadně z dálky (prokletým lukem...). Neustále u sebe nosí zásobu léčivých lektvarů, protijenů a jiných ochranůch talismanů
hláška : "Ne ne, žádnej přímej boj... ať je zabije někdo JINEJ, třeba Elf!!"
(stejný hráč)

člověk kněz, Inačin!
Otec Edward Morland
Začínal jako knězem uhranutý obchodník, ještě si nevšiml, že jeho intaligence už zdaleka není kde bývala. Jelikož si hráč není schopen zapamativat více než polovinu straby A4 hraje na rolaplaing a pravidla ignoruje. Neustále všechny konvertuje na svoji víru "Hele, neblbni, koukni na mě a na... eee... elfe, jak se jmenuje můj bůh?"
používá zásadně jen jedinou modlidbu : "Chcípni!!" 4astěji ale zabíjí vše okolo svým kostěným kopím. (je největší bijec v družině...)Ale někdy překvapí i nečekaně geniálním nápadem.
nejlepší hláška : "Tak v tentokrám mě bohyně teda opravdu vyslyšela... to bych se jí měl odvděčit... Postavím jí Boží Muka!! Kolik máme peněz? Aha, tak Boží mučíčka..."
nejčastější hláška: (v nocí se zmítá, křičí ze spaní cosi o nebezpečí - va věštecká vize a hráč čte polivinu A4), po probuzení : "Otče Edwarde, Vám se něco zdálo?" OE: "Ne, proč?"

člověk, šlechtic. Salnir er Oremir.
(povolání dle sdělěním postavy ostatním postavám) ve skutečnosti zloděj a vysoký šlechtic. vzdálený (velmi) příbuzný krále waldena (jeho nevlastní babiška byla sestřenicí první menželky Waldenova otce Riodena II.) neustále přepočítává svě peníze ve všech různných měnách a pravidelně směuje. cestuje na povozu taženém oslem (osel je levnější než kúň) Vždy se zásadně představuje svým celým jménem se kompletním titulem.
typycký druh hlášek:"Co? Já? Co tu dělám? no... já... já jedu na jarmark... Kam? Tám (mávne rukou) Cože tam je poušť? No vždyť my taky jedeme ODtamtud! Mrtvoly kde? ÁÁÁ tady jsou mrtvoly, proč jste je zabili? "
(stejný hráč, Edward Morland se kdesi ztratil (nevráti se z tažení po Riondských hambincích, později bylo zjištěno že v jednou z nich založil Inačin klášter ve spolupráci s Ynnar Rúr a pořádá tam orgie)

_________________
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lordikin
Zaslal: čt říjen 02, 2008 20:28 Citovat
Založen: 1.10.2008 Příspěvky: 24 Bydliště: Někde mezi Plzní a Prahou
Taky máme svoji družinku, vlastně dvě. Ve Velkém DrD a v malém drd.

Velké DrD-Jen ty nejdůležitější...
Elf kouzelník - Lukasios - otec severský elf druid a matka barbarská šermířka. Matka mrtvá, otec zapírá, že je otec. Lukasios je nejlepší z celé party na hromadné vraždy, díky dobrým útočným a obraným kouzlům.

Člověk kovář - Belfalas - otec i matka žijí v jeho rodné vesnici a vlastní kovářství. Belfalas má nejradši svojí palici, kterou se poslední dobou snaží vyměnit za meč. Chce se totiž přeučit na ninju.

Člověk hraničář - Arteras - otce ani matku nezná, bojoval ve VV (Velká Válka) a po pádu do Magické studny, zmutoval na vodního vyvolávače, takže se občas mění v rybu.

Elf ostrostřelec - Felmirien - moc toho o něm nevíme, dlouho putoval sám a zapletl se i s Temným drakem, pomocí Lukasiose se vrátil na správnou cestu a zjistil, že je dědicem z knížecího rodu u severských elfů.

Ohnivý ind - Zizi - k bandě se připojil jen tak náhodou přes Arterase. Je z jihu a miluje vedro. Po kapsách má spousty ohnivého prachu. Je s ním hodně legrace

dál je tam asi ještě 15 postav, které jsou chodičky a asi 3 pasivky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lordikin
Zaslal: čt říjen 02, 2008 20:51 Citovat
Založen: 1.10.2008 Příspěvky: 24 Bydliště: Někde mezi Plzní a Prahou
Tak a teď tu z Malého drd

Člověk theurg - Ardno - Matka asi mrtvá, otec hradní mág kdesi na nějakém vzdáleném hradě. Ardno slouží království, ale ubírá se na špatnou stranu, protože chce zjistit všechno o své zapomělé minulosti.

Víla střelkyně - Jiskřice - Matka nympha otec z Jestřábího lidu, líbí se jí Ardno, ale on je často mimo (ve sférách) a moc často na rozdíl od ní přemýšlí, Jiskřice se často do všeho vrhá a ostaní ji potom dlouho tahají z problémů.

Trpaslík tunelář - Hlínovous - S Ardnem se seznámil na ostrově daleko od Pyr Trpasluj. Má rád ženy, dobré pití a temné chodby, nejradši ty, který si sám vykutá. Rád se do všeho pouští, a tak si dost rozumí s Jiskřicí, ona ulítne a on se zahrabe.

Nympha královna - Monika - Její dobrodružství se často kryje s vladařskými povinostmi, snaží se sbalit každého a jde jí to! Laughing Ovládá vodní magii a jejím životním cílem je... vlastně to je to co chce zjistit.

Člověk Kouzelník - Nogard - Matka mrtvá elfka, otec starý theurg poblíž ostrova. Všichni mu říkají teleporťák, protože umí jen 4 kouzlo z čehož jedno je právě teleport. Je to přeborník v teleportaci, ale jeho moudrost mu nedovoluje ji používat, jen tak bez toho aniž by znal místo určení. Snaží se najít upíra, který zabil jeho matku!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tejlian
Zaslal: ne říjen 05, 2008 20:15 Citovat
Založen: 31.7.2008 Příspěvky: 27 Bydliště: wutabengo-rodina dubu, pevnost Stromovka v LPS a vlastně celá tara
Tak i já přispěju svou trochou do mlýna. Hrajeme typickou epickou fantasy, naše postavy jsou hodně přesílené, ale také překážky které se nám staví do cesty tomu odpovídají.

Vlarien er Corean-člověk(arvedan) šermíř a aurionův laik. Eldebranský rytíř ze západní dálavy. Nejmenovaný vůdce družiny. Jeho ctnostmi je čest, spravedlnost a odvaha. Největší neřestí je slabost pro alkohol a krásné ženy. Po bitvě Pěti králů a ustanovení Rilondského království získal menší panství v Mučansku. Jeho bílý kůň Racheron je vzpurný, divoký a nebezpečný každému krom svého pána.

Grů-krol, gorův kněž a bojovník. Možná právě on je tím vyvoleným, který má vrátit korullům jejich bývalou moc. Je silný, prohnaný a na krola nesmírně inteligentní. Býval to krutý zabiják a Ndangawin kněz. Nikdo neví proč si jej Gor vybral za svého šampiona, ale při jednom rituálu Ndangawiných kněží, kterého se účastnil, jej osvítil rudo-stříbrný paprsek světla. To k němu promluvil sám Rytíř. Grů vydávil svou umbru a všechny ostatní kněží pobil. Poté se vydal do dálav, kde se s Gorovým jménem na rtech a obouručním mečem na rameni stah legendou.

Winguru Ketenge-světlý elf z lendoru, lučištník a bard. Na taru jej přivedla touha a sen. Jako jeden z mála světlých elfů spatřil Wutabengo, pomohl dopadnout drikovy agenty zabíjející v něm stromy a stal se postrachem skřetů v Lese padajících stínů. Zamiloval se do driády a zdá se, že ani on jí není lhostejný, jenomže nic není tak snadné jak se zdá. Jeho prsty jsou neuvěřitelně hbyté a přesné, ať už rozechvívají elfí loutnu, či napínají tětivu luku.

Arnošt Kotvička-člověk (kaledořan) lupič, pyrofor samouk. Mladík sužovaný dvěmi vášněmi. První je odhalování tajemství kapes ostatních lidí, druhou je zjišťování co se stane, když se smýsí to a ono. Jeho ruce i obličej jsou obojím poznamenány. Chybý mu dva prsty (trest za krádeže) a má několik jízev po spáleninách na tváři. Je bezhlavě zamilovaný do své nevlastní matky, která je o pouhé dva roky starší. Je to asi nejstatečnější člen družiny. Tedy, když komanduje ostatní co mají dělat. Když dojde na něj, nejčastějším bojovým pokřikem je..."zdrhám"

Jegor Modrydvěd-barbar, čaroděj a medvědí šaman. Volch z Lozojavy, rádce Iztoka Celigojoviče, čaroděj dokonale ovládající led, sníh a nositel Medvědího totemu. Narodil se na severu, na Barbarském pobřeží a dlouhá léta strávil v mrazivých pláních severního lednoru. Poté se ale vydal na taru, kde se usídlil právě v Lozojavě. Při Rilondské válce stál po boku Barbarů a Rilondských a svou magií zachránil mnoho bojovníků. K družině se přidal jen na chvíli, a to když cestovala do derteonu. Tam se však od nich odpojil a pokračoval dál na jih a na západ, poznat krásu a mráz tarských hor. Jeho plavý plnovous spletený do copů však nespočine zapomenut v ledu, ale ještě dostane příležitost ukázat svím protivníkům, že síla ledního medvěda je obrovská. Jeho obrovskou předností je schopnost kohokoliv ožrat do němoty, protože jako správný barbar nemá v pití konkurenci.

Tejlian-půlelf, chodec, šermíř a lesní druid. matka almendorská šlechtična (dala mu arv. jméno), otec elf z červeného lesa. Mládí stávil v čeveném lese a v LPS. při výpravě s rungil do elfích kopců se dostal do Gwer-graen, kde dostal možnost rozvýjet svůj šermířský talent. Cestoval přes celou taru a část lendoru, odkud s ním zpět na taru připlul jeho věrný druh, velký šedý vlk Gréwin. Několik let bojoval v LPS, kde se mu začalo říkat zelený přízrak, nebo také modrý meč, podle jeho mocné zbraně. V dálavách se stal žákem Mortuse Černého, který jednou řekl, že:"...nepane v boji dokud bude držet svůj meč." Při jedné ze svých výprav se přpletl k boji dvou čarodějů u velice mocné magické anomálie. Následky ponese navždy. Levá ruka mu až po rameno zčernala. Pořád v ní má cit, a dokáže jejím dotykem čerpat magenergii z živých bytostí jako čarodějové. Pokaždém použití této schopnosti jej však složí k zemi strašlivá bolest v té paži. Gréwin byl též změněn. Na jeho kožichu se oběvili bílé obrazce, získal život dlouhý jako lidský a moudrost. Tejlianovým snem je očistit obrovský hvozd od všeho co do něj nepatří a také být u sjednocení elfího národa.

_________________
Dokud to bolí, žiješ!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
unnamed
Zaslal: so říjen 11, 2008 16:01 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Přidávám naše novější postavy, budiž jim země lehká...

Většina družiny pocházela z Caedmonu, malé vesničky na východní straně Zelanských vrchů. Účastnili se několika akcí společně s Caedmonskou posádkou, často je vedl Kapitán (jinak ho neznali) a nebo syn pána hrádku. Vesnice byla nakonec stižena nemocí, na kterou většina obyvatel zemřela. Co nezabila nemoc, o to se postaral ambiciózní nekromant a jeho přisluhovači (kteří nemoc do Caedmonu přitáhli). Přeživší obyvatelé, kterým se podařilo utéci nebo zrovna nebyli ve vesnici našli útočiště ve Staré Štole (rodina tesaře, kovářova rodina a Deckard). Tesařova dcera se provdala za kovářova syna a vydali se na svatební cestu, na které byli v Koru zabiti. Družina se je vydala pomstít. Přidali se k Nočnímu klubu (obdoba NK od Kulhánka; zde se přidali nové postavy). Klub byl vyvražděn, tři členové zatčeni (jeden spolupracoval a byl naverbován k ATS), další dva utekli do Albirea,kde se opět všichni po více jak roce setkali. Značně se zadlužili (20 000zl) a tak se přihlásili na ilegální turnaj. Při plnění prvního úkolu byl jeden člen unesen hyassy, při jeho záchraně zemřela celá družina.

Deckard Guderian - člověk, hraničář
Trpěl strachem z výšek, byl to sukničkář a jeho snem bylo vystudovat medicínu. Otec byl lovčí a přítel pána hrádku, matka od nich utekla, když byl Deckard ještě malý (ve skutečnosti zabita pánem hrádku, který byl Deckardovým biologickým otcem a nechtěl, aby to vyšlo najevo). Z lovčího se stal alkoholik a vybíjel se na svém "synovi". Ve vesnici byl velmi oblíbený a zamiloval se zde do Axelovy sestry.
Z Koru se mu podařilo před ATS utéci. V Albireu si z našetřeným peněz koupil novou identitu a oženil se s dcerou úspěšného obchodníka (pro peníze). Že ji nemiluje ji dával okatě najevo a ještě ji drážil, když chodil domů a byl cítit dámským parfémem. Pokusila se ho zabít a když neuspěla, spáchala sebevraždu. Její otec na Deckarda (nyní Henryho Gordona) najal Pavučinu. Deckardovi se podařilo přežít několik pokusů o vraždu. Nakonec se rozhodl reagovat na tuto hrozbu a připravil plán na vraždu otce své zesnulé ženy. Plán nevyšel, zemřelo při tom 8 studentů albirejské univerzity.
Sám zemřel několik měsíců poté v podzemí pohanského obětiště hyassů.

Axel Mar - půlelf, zloděj
Hodně se vychloubal a dělal drsňáka. Nic pro něho nebylo nemožné a uměl vše, co se umět dalo (alespoň to tvrdil). Specializoval se na střelbu s kuší a málokdo se mu vyrovnal. Vyrůstal v rodině tesaře (byl to nalezenec) a miloval jeho dceru. Ve vecnici byl nakažen nemocí a upoután na lůžko, zachránil ho kovář, který ho ještě před příchodem nekromanta zavezl do města. V Koru byl zatčen ATS, po dohodě mu byl zmírněn trest na roční práci na galejích. Zde byl připraven o dva prsty na levé ruce, protože dlužil peníze korské hanze a toto mělo být varování, co se mu stane, pokud peníze po propuštění nevrátí. Po odpykání svého trestu jel do Albirea, kde se po dlouhé době setkal se svými bývalými druhy, kteří mu poskytli útočiště a nějaké peníze (což stále nestačilo na splacení dluhu a tak vymýšelel způsoby rychlého obohacení).
Další osud neznámý.

Vincent Godfrey - člověk, bojovník
Trošku naivní a duševně nevyrovnaný. Nade vše miloval svého otce a snažil se mu dokázat, že je hoden jeho lásky a důvěry.
Bylo mu svěřeno velení nad několika akcemi, které nakonec skončili fiaskem, jednou se dokonce vrhl proti přesile a kvůli pokusu o jeho záchranu zemřel Kapitán a spousta mužů, nakonec byl zajat společně s Velvetem. S vězniteli nechtěl spolupracovat a k tomu ho nepřimělo ani mučení. Jeho otec ho společně s Velvetem vykoupil ze zajetí, ale na svého syna značně zanevřel ( i na své povinosti; začal hodně pít). Vincent byl nespokojen s novým kapitánem stráží, kterým se stal udatný Velvet. Roztržky mezi něma se čím dál více stupňovali, až se nakonec zhrzený synáček rozhodl pro převrat. Za podpory své matky, zástupce velitele a za ním stojících vojáků zatkl Velveta a jeho opilé muže. Snažil se najít podporu i u Axela a Deckarda, ale ti se do toho nechtěli plést. Nakonec byl zabit temným vlkem, když se sám vydal za Deckardem a Velvetem, kteří byli vysláni do města pro léky.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
unnamed
Zaslal: so říjen 11, 2008 16:26 Citovat
Založen: 29.11.2005 Příspěvky: 664 Bydliště: Olomouc
Velvet - člověk, bojovník
Byl to vynikající bojovník, ale chyběla mu disciplína a úcta k autoritám. Často pil. Jeho otec sloužil v Caedmonské posádce, než se vážně zranil a Velvet se o něj musel starat (což značně zedbával a raději se opíjel v hostinci). Stejně jako jeho otec sloužil v posádce hrádku. Byl zajat s Vincentem a stejně jako on nejdříve nespolupracoval se svými zajatci, před mučením však změnil názor a raději řekl na co se ho ptali. Po vykoupení ze zajetí se stal novým velitelem posádky hrádku. Byl velmi mírný, zanedbával své povinosti a toleroval opíjení se ve službě. Nakonec zatčen a zbaven funkce. Po propuštění se vydal s Deckardem do města pro léky. Po cestě byli přepadeni temným vlkem, který Velveta uvězněného pod koněm zabil.

Nové postavy:

Entreri - půlelf, zloděj
Vyrůstal v Nočním klubu. Byl zohyzděný ohněm, neměl nic jako svědomí, byl to sadista a vyžíval se ve všem hnusném (např. si vešel střeva soupeřů okolo krku a potom je schovával svým druhům pod postel). Po vyvražední klubu zatčen ATS, díky tomu že spolupracoval byl nakonec zbaven všech obvinění a propuštěn, s ATS spolupracoval i v budoucnu.
Zemřel v podzemí pohanského obětiště hyassů při pokusu o záchranu Kana.

Kane - člověk , bojovník
Člen Nočního klubu. Vychovávali ho jeho dva dědové. Stejně jako Entreri byl chladný, ale narozdíl od něj ještě schizofrenní a paranoidní. Nikam nešel bez své kuše a svého meče. Lidé se ho báli (to když začal vyšilovat a na každýho mířil kuší nebo máchal okolo sebe mečem). Byl při vyvraždění Nočního klubu, viděl ostatní umírat a s velkou dávkou štěstí se mu podařilo utéci. Potom byl začen ATS a společně s Axelem poslán na galeje. Měl strach z ještěrů, což mu přineslo nejeden nepříjemný okamžik, když cestoval přes Ještěří vrchy. Zde byl také unesen hyassy a při pokusu o jeho záchranu zemřela celá družina (až na Axela, který se výpravy neúčastnil)

Velvet Rose - člověk. bojovník
O tomto členovi družiny se toho moc neví. Jediné co je o něm známo, že byl členem Nočního klubu, po vyvraždení NK se mu podařilo utéci do Albirea, kde pracoval jako krysobijec. Zemřel při pokusu o záchranu Kana.

_________________
One choice can change your life.
One choice can change many lives.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
Xeldrien
Zaslal: po květen 10, 2010 12:02 Citovat
Založen: 9.5.2010 Příspěvky: 27 Bydliště: Ybar, Jilmová ulice
Moje milovaná družina nemůže chybět:
1) Elfí lučištník Elan. Pochází ze starého a vznešeného rodu elfů, ale většina jeho rodiny je již po smrti a on se od té doby chová trochu jako blázen. Na zbytku družiny mu ani trochu nezáleží, je schopen jí celou obětovat pro vlastní prospěch. Nějakým zázrakem je stále na živu.

2) Temný elf, něco mezi zlodějem a hraničářem Furius. Pochází z rodiny, která vzbuzuje podezření a část z ní se dokonce stala žoldnéři. Zpravidla je mu odepřen vstup do města a v družině plní jen dosti nejasnou úlohu. Většinou se nechá využít nějakou pochybnou organizací - pracoval pro Pavučinu jako zabiják, dokud ho téměř nezabil muž, který začal jednotlivé Pavouky lovit. Od té doby se potuloval světem, až byl zabit jedním královským vojákem, se kterým se dostal do boje jenom nedorozuměním.

3) Další temný elf, opět hraničář, Elgar. Občas byl tím jediným, co drželo družinu pohromadě. Spolu s Elanem tvořili podivnou dvojici, která se nevyhýbala žádnému boji. Toto přátelské pouto skončilo, když mu Elan ukradl parilonskou čepel jménem Trúnava. od té doby se snaží nashromáždit armádu, což se mu uspokojivě daří. V blízké době mu hrozí smrt z rukou rozzuřených lidí, kterým nechal vypálit vesnici. Je na 11. úrovni.

K družině jsem musel připojit jednu CP, která ji dlouho držela nad vodou, tajemného hraničáře - kouzelníka Vlka. Nakonec byl zabit, když s Elanem a Elgarem bojoval o parilonskou čepel. Několikrát přivedl družinu do smrtelného nebezpečí, jen kvůli tomu, že jí chtěl vyzkoušet. Podobně končila většina CP, protože celá družina je neutrální a společníky nemá příliš ráda.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
Přidat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.