Autor |
Zpráva |
|
Dugatan |
Zaslal: út červenec 14, 2009 20:43 |
|
|
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 64
|
Kde všude se dají najít zůstatky korullské říše? Kromě Červeného lesa, Nedostupných hor, Smutného hvozdu, Canthie a Džungle padlých stromů? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Dugatan |
Zaslal: út červenec 14, 2009 20:44 |
|
|
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 64
|
Jde mi především již o popsanou oblast. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: st červenec 15, 2009 13:46 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Dugatan napsal: Jde mi především již o popsanou oblast. :D
me se z hlavy vybavi predevsim Axara |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Dugatan |
Zaslal: st červenec 15, 2009 16:37 |
|
|
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 64
|
Pravda na tu jsem zapomněl. A dají se najít ještě někde jinde? |
|
|
Návrat nahoru |
|
oggysu |
Zaslal: st červenec 15, 2009 22:25 |
|
|
Založen: 26.5.2006
Příspěvky: 410
Bydliště: Včelná u ČB, Praha
|
Tuším Džungli padlých stromů... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Cenis |
Zaslal: st červenec 15, 2009 23:10 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 493
Bydliště: Taros
|
Dugatan napsal: Pravda na tu jsem zapomněl. A dají se najít ještě někde jinde?
no pak urcite i v Risi slepych bohu a taky na dalsich mistech. Rise korullu byla skoro celosvetova, pokud kvuli pribehu ty ruiny nekde potrebujes, klidne je dej kdekoliv na Tare i na Lendoru nebo pod Vnitrni more |
_________________ Krev není voda, leč nemá k ní daleko. |
|
Návrat nahoru |
|
Dugatan |
Zaslal: so červenec 18, 2009 13:19 |
|
|
Založen: 16.4.2007
Příspěvky: 64
|
Jak přesně vypadá Kirbegova dračí loď? Kolik jich je? Kde všude působí? Kolik má námořníku? Jak je velká? Bude někdy popsána řečí DRD? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: so červenec 18, 2009 19:44 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Mam dotaz ke skritcimu bojovimu umeni. Jde o to, ze ho chci spristupnit vsem povolani (odstupnovane podle max. stupne mistrovsvi). Dale potrebuju vedet jestli lze system pouzit i pro jina bojova umeni? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: čt červenec 23, 2009 17:25 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Elwe napsal: Mam dotaz ke skritcimu bojovimu umeni. Jde o to, ze ho chci spristupnit vsem povolani (odstupnovane podle max. stupne mistrovsvi). Dale potrebuju vedet jestli lze system pouzit i pro jina bojova umeni?
K prvnímu bodu: Pokud chceš tuto změnu zavést v rámci pravidel DrD resp. DrD+, bude to velký zásah do rovnováhy, na které jsou tyto systémy opírající se o nadefinovaná povolání založeny. Z tohoto důvodu to moc nedoporučuji.
K druhému bodu: Klidně můžeš podobný systém použít - viz např. systém bodů boje ve starších verzích DrD PPP. |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: pá červenec 24, 2009 7:11 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Takze radsi ne ted jsem to pocital a vyslo mi ze kouzelnik, ktery by se trochu snazil by mel na cca 10urovni(3stupen mistrovstvi) 3utoky za2kola+rychlost= 6utoku za 2kola=3utoky za kolo(+12 k iniciative) stejne jako chodec po pouziti kouzla trojty sek(16uroven) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Temná kápě |
Zaslal: so červenec 25, 2009 17:38 |
|
|
Založen: 19.2.2008
Příspěvky: 42
Bydliště: Palác stínů
|
Elwe napsal: Takze radsi ne ted jsem to pocital a vyslo mi ze kouzelnik, ktery by se trochu snazil by mel na cca 10urovni(3stupen mistrovstvi) 3utoky za2kola+rychlost= 6utoku za 2kola=3utoky za kolo(+12 k iniciative) stejne jako chodec po pouziti kouzla trojty sek(16uroven)
Jestli to berete takhle, tak to si jeden užije víc roleplayingu u hraní Diabla, než při vaší session |
_________________ Ctnosti jsou lži a vězení pro ducha - musíš se jim vysmát! |
|
Návrat nahoru |
|
Shark |
Zaslal: so červenec 25, 2009 20:27 |
|
|
Založen: 16.9.2003
Příspěvky: 347
Bydliště: České Budějovice
|
Khar-Démon napsal: Elwe napsal: Takze radsi ne ted jsem to pocital a vyslo mi ze kouzelnik, ktery by se trochu snazil by mel na cca 10urovni(3stupen mistrovstvi) 3utoky za2kola+rychlost= 6utoku za 2kola=3utoky za kolo(+12 k iniciative) stejne jako chodec po pouziti kouzla trojty sek(16uroven)
Jestli to berete takhle, tak to si jeden užije víc roleplayingu u hraní Diabla, než při vaší session
...aneb jak zní heslo hry Munchkin: Vychutnejte si to nejlepší z Role Playing Games bez nervujícího roleplayingu! . |
_________________ Co tě nezabije, činí tě silnějším. |
|
Návrat nahoru |
|
Rauksul |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 20:06 |
|
|
Založen: 21.2.2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Žižkov, Minkor (nyní Louky)
|
citace: Takze radsi ne ted jsem to pocital a vyslo mi ze kouzelnik, ktery by se trochu snazil by mel na cca 10urovni(3stupen mistrovstvi) 3utoky za2kola+rychlost= 6utoku za 2kola=3utoky za kolo(+12 k iniciative) stejne jako chodec po pouziti kouzla trojty sek(16uroven)
a nechces to radeji vyresit nejakymi jednoduchymi (vzhledem k tomu že kouzelnik je kouzelník a ne mistr bojových umeni;) ) fintami beze zbrane, s holemi atp. ? neco jako misto casu na studium dvou kouzel dosteneš nějakou jednodušší fintu jako kop do obličeje, úder rozzuřeného rosomáka, úder tygříím spárem, let modrého kolibříka, úhyb zmije... prostě nějaký lehčí finty ne ve stylu trojnásobné zranění/rozsekaní všech soupeřů okolo ale něco spíš pro efekt (přemety, salta, kopy, drobný bodus k obraně) ? ono někdy, pokud tedy neřežete armády fanatiků co nikdy neustupujou a nevzdávají se, tohle bohatě stači... |
_________________ I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die. |
|
Návrat nahoru |
|
Elwe |
Zaslal: po červenec 27, 2009 8:01 |
|
|
Založen: 9.3.2008
Příspěvky: 65
|
Kouzelnik pochazi pochazi ze Storabska a pozdeji bude mag=>nauci se do 20urovne cca 30kouzel misto nejakych 75(ci kolik tam je stejne neni mozne vyuzit vsechny) a bude mit stupen mistrovstvi max. 4. Jde spis o efekt, protoze jeden z rysu postavy je bojovnost(neco jako ten asarijec z dobrodruzstvi v FA)
A proc neudelat z hracu bijce? Za jakykoliv predmet, neobvyklou schopnost ci neco takoveho musi udelat pro danou frakci nejaky ukol(bojove umeni=>ukol pro skritky, sart nekolik ukolu pro subotamy, ramawi si i elf musi zaslouzit nekolika ukolama atd)
k tomu rpg:hrac pri vyprave na vlkodlaky vykouril vsechen vlci mor, protoze to byl hroznej hulic a dosel tabak mu tabak. ten sami hrac pri evakuaci vesnice kradl ponika, protoze tvrdil ze je kleptoman a ponik je lacina tretka(jinak postava brala temer cokoliv blzkaveho) sice s ostatnimi hraci to je horsi, ale jeden hraje poprve a druhy jde do 7 tridy a hral parkrat(vzdy max 3uroven) |
|
|
Návrat nahoru |
|
Glasy |
Zaslal: pá červenec 31, 2009 7:48 |
|
|
Založen: 2.11.2007
Příspěvky: 12
Bydliště: Barbarské pobřeží
|
Elwe napsal: Kouzelnik pochazi pochazi ze Storabska a pozdeji bude mag=>nauci se do 20urovne cca 30kouzel misto nejakych 75(ci kolik tam je stejne neni mozne vyuzit vsechny) a bude mit stupen mistrovstvi max. 4. Jde spis o efekt, protoze jeden z rysu postavy je bojovnost(neco jako ten asarijec z dobrodruzstvi v FA)
A proc neudelat z hracu bijce? Za jakykoliv predmet, neobvyklou schopnost ci neco takoveho musi udelat pro danou frakci nejaky ukol(bojove umeni=>ukol pro skritky, sart nekolik ukolu pro subotamy, ramawi si i elf musi zaslouzit nekolika ukolama atd)
k tomu rpg:hrac pri vyprave na vlkodlaky vykouril vsechen vlci mor, protoze to byl hroznej hulic a dosel tabak mu tabak. ten sami hrac pri evakuaci vesnice kradl ponika, protoze tvrdil ze je kleptoman a ponik je lacina tretka(jinak postava brala temer cokoliv blzkaveho) sice s ostatnimi hraci to je horsi, ale jeden hraje poprve a druhy jde do 7 tridy a hral parkrat(vzdy max 3uroven)
Berto taky z pohledu hratelnosti. Pokud tvůj Mág bude bojovat rukama tak nemůže kouzlit(resp. bojovat mentálním soubojem,a jiném mágovské specialiti) a pokud bude na takto "vysoké" úrovni tak už své ruce téměř nepotřebuje...
Proč neudělat z hráčů bijce??? protože život není jednoduchej a když ti hráči budou o 6.úrovně zbíjet draky na potkání tak je to za chvilku nebude bavit a hra celkově ztratí smysl. a i když jsou to nezkušení hráči tak(tím líp) znich můžeš udělat opravdové profíky,jen ať si zvyknou na tvrdou hru ať u toho přemýšlí...Vím to já začínal taky kolem 6.třídy na Pravidlech verze 1,1 a 1,2...Elf kouzeník s plátovou zbrojí a arsenálem pomalu jak bitevní křížník( ,tak vypadaly naše začátky,je to už pěkná řádka let:D ). Pokud jim to chceš dát jako odměnu za nějaký úkol, závisí to pouze na tobě, ale musíš to upravit tak aby si z Mága neudělat Bruse Lee se schopnostmi Mága...
naše parta zkoušela i kombinovat povolání resp. přibírat od 16.úrovně ještě jedno k hlavnímu.(Hraničář/alchimista, nebo Kouzelník/zloděj)nikdy to opravdu nefungovalo a dělalo to pěknej mrdník.
Asariec v dobrodružství FA je Cizí postava a ty jsou vždycky trošku odlišní od vašich postav.Já taky vždy CPčků přidával schonosti ale jen pro to aby to bylo pro hráče zajímavjejší a ne tak snadný |
_________________ Nechci dosáhnout nesmrtelnosti svým dílem, ale tím, že nezemřu. |
|
Návrat nahoru |
|
|